HiTRuN פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 קיבלתי תשובה מגיא נציג TMS שאומר שהוא לא אחראי בגלל שקניתי תמחשב בחנות FOXPC לפני המיזוג.. מוצר שרכשת בחברת FOXPC הינו באחריות של FOXPC בלבדאתה מסרת את הכרטיס לתיקון\החלפה בחברת TMSFOX בסניף של ראשון לציון, הסניף הזה הינו בשליטת FOXPC בלבד גם כן ולכן אינני יכול לסייע לךאתה מוזמן לנסות ליצור קשר עם 2 האנשים היחידים שיש להם קשר לכרטיס שלך ויכולים לספק תשובותשרון קרביץ sharon@globaltech.co.ilטל קמה talk@globaltech.co.ilלפעמים הם עונים בטלפון או מפנים אותו לטלפון נייד כלשהו אבל אין לי את המספר שלו.מקווה שעזרתי לך במה שאפשרגיא - TMSאני אישית כבר מיועש.. ופונה לבית משפט אבל אני עדין לא יוותר.. במידה ומישהו רוצה להצתרף מוזמן לנפות אלי בסמן izik10000@gmail.com המשך יום טוב אני ימשיך לעדכן באשכול זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 אם זה UCP700W, אני יכול להרגיע אותך- יש לי אחד כזה בעצמי, וגם שאני הוצאתי אותו מהניילון היו שריטות מוזרות על הלוגו (איפה שהמאוורר, כן?)אה, ועל הקופסה (שפה לידי...) ובאתר היצרן לא מצוין אורך הכבלים. (למרות שאני לא יודע אם הטענה שלו נכונה או לא, סתם לידע כללי...)נחכה לתשובה רשמית של אחד הנציגים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Radeon38 פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 חבר'ה מישהו לאחרונה עשה בדק בית ?!!!!!המיזוג התפרק והאתר של TMS עובד עצמאית http://tms.co.il/והנה ציטוט מאתר """לאור בעיות בניהול חברת האיחוד TMS&FOXPC תחזור TMS לעבוד כחברה עצמאית.""" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YovalAAA פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 רגע אתה קניתה תמחשב לפני המיזוג שהם המתזגו או אחרי שהם התמזגו ביחד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DaNiEl360 פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 גם אני קיבלתי מייל חזרה מגיא:היי דניאל,המחשב שלך נמצא בסניף בראשון, אני חושב שגם הכרטיס מסך כבר שם,לצערי אין לי דרך להגיע לשם ולקחת אותו כיוון שרק לחברה מFOXPC יש גישה לסניף הזהאני מנסה לקבל מהם את המחשבים בתיקונים ולשחרר אך טרם הסכימו לתת תשובהאתה יכול להתקשר ל04-6444110 \ 04-6444111 או לשלוח מייל ל sharon@globaltech.co.il \ talk@globaltech.co.il אולי לך הם יענוגיאנקווה שעכשיו FOXPC יחזרו לעבוד ואני אוכל לקבל את המחשב שלי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HiTRuN פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 לפחות קיבלנו תשובה.. , בוא ניתן להם כמה ימים להתארגן .. לדעתי לא נקבל את המוצרים שלנו עד סוף החופש.. , אני לא הולך לוותר ל FOXPC ממש חרפה.שלחתי גם מייל לשני הכתובות שגיא סיפק לנו וגם התקשרתי לטלפונים לא עונים כרגיל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 מעקב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
slatanic פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 גם אני נפלתי קורבן אותו קטע עם הכרטיס מסךהייתי שם היום בראשון והיה סגור מקווה מאוד שהכל יסתדר להם בסוף קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DaNiEl360 פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 למה FOXPC לא מגיבים?בינתיים רק באתר של TMS יש עדכונים לגבי המצב וגיא גרניט החזיר תשובה...כתבו באתר שהם מבחינתם רוצים לקחת את המחשבים בסניף ראשון בשביל לתקן ולהחזיר ללקוחות אבל הסניף שם נעול והוא בבעלות FOXPC שלא מתפקדים משום מה...אז בבקשה אם יש נציג של FOXPC שיגיב ושייתן לנו מענה כלשהו כדי שנרגע.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HiTRuN פורסם 2009 באוקטובר 2 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 2 אתה צודק , באמת TMS החזירה תשובה ועדכנה באתר על המצב.לדעתי FOXPC לא מעניין מהלקוחות שלהם.אני מחכה עד סוף חופשת סוכות אולי צריך לתת להם זמן להתארגן, אבל עדין דרוש לנו פיצוי.במידה ואחרי פסח לא יהיה תשובה מחברת FOXPC אני מגיש תבעיה קטנה.לעוד פרטים בנושא משפטי: http://www.tviaktana.co.il .מי שקנה מחשב מסניף ראשון לציון בחברת FOXPC מוזמן להצתרף. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-boy_24 פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 ניסיתם את האימיילים שגיא נתן לכם ?ועדיין לא הגיבו לכם ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
menihen16 פורסם 2009 באוקטובר 2 Share פורסם 2009 באוקטובר 2 באמת TMS מראים נכונות לעזור...אבל FOXPC לא שמים על אפחד קצוץ!אסור לקנות מהם..ממש ככהה!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
slatanic פורסם 2009 באוקטובר 3 Share פורסם 2009 באוקטובר 3 אתה צודק , באמת TMS החזירה תשובה ועדכנה באתר על המצב.לדעתי FOXPC לא מעניין מהלקוחות שלהם.אני מחכה עד סוף חופשת פסח אולי צריך לתת להם זמן להתארגן, אבל עדין דרוש לנו פיצוי.במידה ואחרי פסח לא יהיה תשובה מחברת FOXPC אני מגיש תבעיה קטנה.לעוד פרטים בנושא משפטי: http://www.tviaktana.co.il .מי שקנה מחשב מסניף ראשון לציון בחברת FOXPC מוזמן להצתרף.מיצטרף אלייך אחי מקווה מאוד שהם יחזרו לטובתם לפחות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HiTRuN פורסם 2009 באוקטובר 4 מחבר Share פורסם 2009 באוקטובר 4 עדכון: עדין אין תשובה מחברת FOXPC . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrit פורסם 2009 באוקטובר 4 Share פורסם 2009 באוקטובר 4 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.