דיון ראשי: ATi Radeon HD5000 VS nVIDIA GeForce GTX400 - עמוד 69 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון ראשי: ATi Radeon HD5000 VS nVIDIA GeForce GTX400


djelectric

Recommended Posts

  • תגובות 1.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מי שהולך להשתמש בכרטיס המסך שלו כ- GPGPU שילך על . הארכיטקטורה שלה נבנתה עבור גמישות למתכנת ולא לביצועים עילאיים.

אבל "ביצועים עילאיים" הארכיטקטורה כבר מספקת, גם במשחקים. ::)

אם כבר מדברים על יעילות - ניצול תוכנתי\תאימות\איכות דריבר חשובים לא פחות מביצועים פר גודל .

אבל מדובר על שני כרטיסים של 512 בקרוספייר, אפקטואלית זה כמו כרטיס של ג'יגה לא?

לא. נפח הזכרון לא מוכפל במערך SLI/CF.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יקרה.

nVidia הוציאה את המיטב מבחינת ביצועים / גודל ב- GF104.

הפעם הבאה שהיא תוכל לתת קפיצת ביוצעים / גודל יהיה בתהליך ייצור חדש.

זה יקרה הרבה הרבה אחרי HD6xxx.

לא סתם מחירי ה- GTX460 נופלים עכשיו.

אחרי העדכון של ATI הקלפים כולם יההיו על השולחן ולא ישתנו הרבה עד לתהליך ייצור חדש.

כמו תמיד בשנה האחרונה, מי שרוצה יעילות וארכיטקטורה מוכוונת משחקים שיבחר ATI.

מי שהולך להשתמש בכרטיס המסך שלו כ- GPGPU שילך על . הארכיטקטורה שלה נבנתה עבור גמישות למתכנת ולא לביצועים עילאיים.

לא ממש.

GF104 לא בדיוק מנוצל עד הסוף מבחינת ביצועים, אל תשכח שעדיין צפוי לצאת כרטיס מבוסס 104 במלואו (384SP), על הנייר, זהו הכרטיס שATI צריכים להזהר ממנו.

מה גם שה-GF100 עם ה-512SP עדיין לא ראה אור, אנ'לא חושב שnvidia יוותרו עליו כ"כ מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל "ביצועים עילאיים" הארכיטקטורה כבר מספקת, גם במשחקים. ::)

אם כבר מדברים על יעילות - ניצול תוכנתי\תאימות\איכות דריבר חשובים לא פחות מביצועים פר גודל .

לא. נפח הזכרון לא מוכפל במערך SLI/CF.

ATI לא מנסים לנצח במספרים שאתה מודד.

כבר אמרתי לך שאת ההיגיון שאתה מציג בפורום רוב העולם לא מקבל ולראיה נתוני מכירות כרטיסי הגרפים.

אם ATI הייתה רוצה את כתר הביצועים האולטמטיבי בכל מחיר בכל הספק גם את זה הארכיטקטורה שלה יודעת לספק טוב יותר.

היא מסתפקת בביצועים הכי טובים לכסף וצריכה, מסתבר שזה מה שמוכר.

לעומת זאת לארכיטקטורה של ATI קשה מאוד לפתח דברים שהם לא נטו גרפיקה ביעילות גבוהה, יהיה לזה טיפול מסויים ב- HD6xxx ככל הנראה.

אבל עדיין, מוכנה לוותר על כמה תמורת אחיזה בעולם ה- GPGPU אלו הכיוונים שהחברות בחרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר ראינו את הסקירות המוקדמות על ה512SP. אני מקווה שNVIDIA כבר התחרטה עליו והחזירה אותו בחזרה פנימה.

זה היתה רק גירסה ראשונית על הניר ,הנטונים בגירסה הסופית יכולים לזוז מפה ועד הודעה חדשה ,וזה ברור שNVIDIA לא תעצור כאן אלה תעבוד קשה ותוציא כרטיס חזק יותר מהמתחרה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה היתה רק גירסה ראשונית על הניר ,הנטונים בגירסה הסופית יכולים לזוז מפה ועד הודעה חדשה ,וזה ברור שNVIDIA לא תעצור כאן אלה תעבוד קשה ותוציא כרטיס חזק יותר מהמתחרה .

צעד כזה זה לא רק להודות ולהיות נדון למוות, זה גם למתוח חזק חזק את הצוואר כשהמוציא להורג מניף את הגרזן.

שוב פעם, לצרוך 2 מגה וואט ולספק ביצועים טובים יותר זו לא חוכמה. קח מספיק שבבי 486 ויהיה לך את זה.

כמה שבבי Cypress אפשר לדחוף עם אותה צריכת אנרגיה? מה יהיה הביצועים אז? נכון שלטובת ATI?

גם גרסא עם עוד SP ל- GF104 תהפוך אותו פשוט למה שלא רוצים שהוא יהיה.

אין מה לעצום עיניים, הקלפים על השולחן ותאמין לי nVidia לא מתחרטת על כלום.

עולם הכרטיסים הגרפיים למשחקים הולך ונעלם.

ל- ATI יש את למעבדים כללים. ל- אין כלום והיא חייבת לייצר עוד שוק צריכה ל- GPU.

אז היא מייצרת GPU עם גמישות להיות CPU כמעט. יש לזה מחיר רב (גודל , מחיר, צריכה וכו').

אבל זה הצ'אנס היחידי שלה, אני מקווה שהוא יעבוד לה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר אמרתי לך שאת ההיגיון שאתה מציג בפורום רוב העולם לא מקבל ולראיה נתוני מכירות כרטיסי הגרפים.

...

nVidia מוכנה לוותר על כמה תמורת אחיזה בעולם ה- GPGPU אלו הכיוונים שהחברות בחרו.

"נתוני מכירות הכרטיסים הגרפים" נבעו ממחסור של מוצרים מתחרים בשוק. זאת לא ראייה מספקת.

nVidia לא "מוותרת" על בכך שהיא מספקת יותר אפשרויות לניצול הליבה. גימרים יכולים גם להרוויח (והם כבר מרוויחים)

מתי בפעם האחרונה הם הוציאו כרטיס highend שיכולת לומר עליו "יעיל בביצועים\צריכת חשמל" ? למה אתה חושב שמשהו השתנה עכשיו :nixweiss:

עולם הכרטיסים הגרפיים למשחקים הולך ונעלם.

בדיוק להיפך, לא רק שהמשחקים הולכים ונהיים יותר כבדים גרפית, הם גם מתחילים להשתמש ביכולות הליבה לפיזיקה, אפקטים דינאמים וכו'.

החיבור בין GPGPU למשחקים הוא בלתי נמנע. אי אפשר להפריד מתכנתים ממשחקים, כאשר מתכנתים מתכנתים משחקים. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכזה נראה עכשיו... יש עוד דרך ארוכה עד שGPGPU יהיה פופולארי במשחקים... מאפיה 2 נחשב בקושי (בחצי השנה האחרונה).

העניין הזה בשטח כבר שנים רבות, מימוש אמיתי שואף לאחוזון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מדבר רק על PhysX אלא גם על אפקטים שונים שלמשל משתמשים ב-DirectCompute ל-AO\הצללה,DoF \ אפקטי עדשה ועוד:

http://bps10.idav.ucdavis.edu/talks/05-boyd_DirectComputGames_BPS_SIGGRAPH2010.pdf

ראינו גם סימולצית מים על ב-JC2, וראינו סימולצית גלים על DirectCompute ב-LP2.

מעטים בכלל מתעניינים באילו שיטות משתמשים המתכנתים אבל כבר מס' משחקים מנצלים את זה. מטפטפים לנו אפקט פה אפקט שם.

כל האפקטים ה"שוליים" האלה ביחד עם משחקים מואצים PhysX זה כבר בעל משמעות, וזה רק ימשיך להתפתח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבת בחיים שלך פעם קוד ל- GPU?

אתה יודע מה ההבדל בין לכתוב ל- ATI או ל- nVidia?

לא נראה לי לפי מה שאתה כותב.

DirectCompute לא מדגדג את מה ש- nVidia בונה עליו כמוצא יחיד שלה מהעולם שנסגר עליה על ידי אינטל ו- .

אתה יכול לספר כמה שאתה רוצה סיפורים, למכור רק בבודדים כרטיסים של 200$ לא יחזיק חברה בגודל של או שהיא תצטמק ותרכש או שהיא תפתח לעצמה משהו חדש.

היא לא בונה על המשחקים שאתה מציין, היא בונה על עולם ה- HPC. היא בונה על מתכנתים מוכשרים שימצאו מהר מאוד תוכנות ויכולות שדורשות יכולת חישוב מקבילית מעבר למה ש- ATI נותנת.

אם הכל יהיה ב- OpenCL או ב- DirectCompute זה חסר משמעות עבורה. שם דווקא הכרטיסים של ATI שוב ינצחו עם הזמן בגלל עדיפה של ביצועים נטו.

היא חייבת דברים שדורשים מעבד יותר גמיש, מעבר למה ש- ATI נותנת, כמעט כמו CPU.

זה חלון זמן והיא מהמרת עליו, הדבר האחרון שמעניין אותה באמת זה פיסיקס וכל מה שאתה מקשקש עליו.

אם זה היה מעניין אותה, במקום פרמי היינו מקבלים הקטנה ומינימיזציה של הליבה מהדור הקודם.

אני עכשיו אישית רכשתי GTX460 כי באמת אני עוסק בבנייה של אלגוריתמים של .

לפני כן היה לי ATI וזה היה קצת קשה מדי, פשוט הרגיש איטי כשהדברים לא נהיים מקבילייים טהורים.

למרות שאין ספק שכשזה היה מקביל ה- ATI מוביל.

לכן אני גם מקווה לשים יד על איזה HD5850 (אני חייב סדרה HD58XX בשביל ה- DP).

אתה יושב פה יום וליל מסנגר על חברה שמראש לא מסכימה עם הדברים שאתה "מציג בשמה".

אתה גיימר? אתה צריך להיות במחנה האדום.

אתה איש שרוצה תכנות מקבילי גמיש מעבר למה שיש כיום, תהיה במחנה של החברה עם השם המוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבת בחיים שלך פעם קוד ל- GPU?

אתה יודע מה ההבדל בין לכתוב ל- ATI או ל- nVidia?

לא נראה לי לפי מה שאתה כותב.

DirectCompute לא מדגדג את מה ש- nVidia בונה עליו כמוצא יחיד שלה מהעולם שנסגר עליה על ידי אינטל ו- .

אתה יכול לספר כמה שאתה רוצה סיפורים, למכור רק בבודדים כרטיסים של 200$ לא יחזיק חברה בגודל של או שהיא תצטמק ותרכש או שהיא תפתח לעצמה משהו חדש.

היא לא בונה על המשחקים שאתה מציין, היא בונה על עולם ה- HPC. היא בונה על מתכנתים מוכשרים שימצאו מהר מאוד תוכנות ויכולות שדורשות יכולת חישוב מקבילית מעבר למה ש- ATI נותנת.

אם הכל יהיה ב- OpenCL או ב- DirectCompute זה חסר משמעות עבורה. שם דווקא הכרטיסים של ATI שוב ינצחו עם הזמן בגלל טכנולוגיה עדיפה של ביצועים נטו.

היא חייבת דברים שדורשים מעבד יותר גמיש, מעבר למה ש- ATI נותנת, כמעט כמו CPU.

זה חלון זמן והיא מהמרת עליו, הדבר האחרון שמעניין אותה באמת זה פיסיקס וכל מה שאתה מקשקש עליו.

אם זה היה מעניין אותה, במקום פרמי היינו מקבלים הקטנה ומינימיזציה של הליבה מהדור הקודם.

אני עכשיו אישית רכשתי GTX460 כי באמת אני עוסק בבנייה של אלגוריתמים של עיבוד תמונה.

לפני כן היה לי ATI וזה היה קצת קשה מדי, פשוט הרגיש איטי כשהדברים לא נהיים מקבילייים טהורים.

למרות שאין ספק שכשזה היה מקביל ה- ATI מוביל.

לכן אני גם מקווה לשים יד על איזה HD5850 (אני חייב סדרה HD58XX בשביל ה- DP).

אתה יושב פה יום וליל מסנגר על חברה שמראש לא מסכימה עם הדברים שאתה "מציג בשמה".

אתה גיימר? אתה צריך להיות במחנה האדום.

אתה איש שרוצה תכנות מקבילי גמיש מעבר למה שיש כיום, תהיה במחנה של החברה עם השם המוזר.

בחיי, כמה שטויות, אתה תמים אם אתה חושב שnvidia עוסקת "במכירת כרטיסי מסך ב 200$ בלבד".

על שמעת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...