דיון ראשי: ATi Radeon HD5000 VS nVIDIA GeForce GTX400 - עמוד 15 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון ראשי: ATi Radeon HD5000 VS nVIDIA GeForce GTX400


djelectric

Recommended Posts

  • תגובות 1.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סוף סוף ביקורת של אתר X-Bit-Labs לכרטיס GTX 480

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce-gtx-480.html

ביקורת טובה רק חבל שלא כללו את ה470..

הMIN FPS שהכרטיס מראה (480) לפעמים עושה את כל ההבדל וזה דבר שאי אפשר לזלזל בו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

".....Moreover, I noticed the image to get somewhat blurry on the GeForce....

It is easy to see that the Radeon produces a better-looking picture. All the textures are sharp, without fuzziness or anything. To remind you, I selected the same graphics quality settings for both graphics cards: DirectX 11, Very High, 16x AF, AAA, Advanced DOF and Tessellation. Besides, I selected the High Quality texture filtering mode in the Catalyst and GeForce/ION driver (the Quality mode is selected by default). Perhaps this reduction of quality is the trick the GeForce GTX 480 resorts to in order to deliver a higher speed in Metro 2033? "

רואים הבדל ברור:

NVIDIA:

http://www.xbitlabs.com/misc/picture/?src=/images/video/geforce-gtx-480/metro/Metro2033-6%28nv%29_big.jpg&1=1

ATI:

http://www.xbitlabs.com/misc/picture/?src=/images/video/geforce-gtx-480/metro/Metro2033-5%28ati%29_big.jpg&1=1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימון , לא מתאים לך לצטט רק חלק מהפיסקה... :nono:

בהמשך רשום שם ציטוט של אחד מהיוצרים של המשחק שם הוא רושם בבירור שזו לא הנק' , הוא רושם שיש הבדל בין איך שכרטיסים של אנווידיה וכרטיסים של ATI מתמודדים עם AF , אין איזה טריק ולא משהו שמשפיע על מהירות...

היוצרים של המשחק ביררו את הנושא והם עובדים על תיקון...

אני מסכים שהתמונה בATI נראית טוב יותר אבל זה רק כרגע כי יש משהו שצריך לסדר בתוך המשחק...

בלי שום קשר , כל הביקורת הזאת (ויש אחרות ויש כאלה שמראות ההיפך) מראה שה480 לא בשל עדיין ואין טעם לקנות אותו (כרגע)

עם כל הכבוד לMIN FPS ,זה לא מה שיגרום לי לרוץ לקנות אותו (או את ה470 לשם הדיון) , כרגע , ה5870 ואפילו ה5850 עדיפים (לדעתי האישית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה אם זה רק במשחק הזה או גם במשחקים אחרים?

משחק אחד לא משקף שום עובדה..

ואו, ילדים היום רוצים רק קנוי, מודינג או DIY נהיו מילים גסות...

קח, תהנה

http://www.tomshardware.co.uk/forum/249291-12-card

תן לי להבין.. אתה רוצה שאשבור את החריץ בPCIE-1 ואדחוף שם כרטיס מסך שני?

עד כמה בטוח שזה יעבוד? אם בכלל.. גם מבחינת התאמה וכאלה (קראתי קצת שצריך ישנים של NV

כי הם הגבילו בחדשים את האפשרות) נראלי בקיצור מסובך עם הרבה הגדרות לא?

והשאלה אם זה לא יגביל את הביצועים?

פעם ראשונה שאני נתקל באפשרות כזאת הייתי בטוח שאתה צוחק איתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PHYSX זה לא חישובי פיזיקס מדוייקים יותר, כל עוד במשחק עצמו לא נמצא שימוש בPHYSX אז אין שום שימוש בו.

PHYSX היא טכנולוגיה שמאפשרת עיבוד פיזיקה על גביי כרטיס המסך (לרוב זה מתבצע על גביי המעבד), מה שגורם לסביבה דינאמית יותר ויכולות פיזיקה מתקדמות, הריי שלעיבוד פיזיקה על כרטיס המסך יש כח הרבה יותר גדול מאשר למעבד. (תגגל רשימת משחקים שעובדים בPHYSX ותמצא)

אמנם לטכנולוגיה פוטנציאל אדיר להתפשט ברוב הכותרים שיוצאים היום אבל רק אחוז קטן יחסית מהם מכיל את התכונה.

רק להיות טיפה יותר מדוייק, כי למרות שאני בטוח שלא התכוונת יש מצב שזה משתמע מדבריך.

כל GPU ו- CPU של כל יצרן מסוגל לבצע את החישובים הנדרשים לתאר חוקי פיסיקה.

רק לשבת ולבנות לכל סצנה את כלל החישובים של הכוחות הפיסקליים בה זה קשה. לכן לרוב מפתחים מעגלים פינות ומפתחים רק את הדברים שקריטיים וחשובים בסצנה (כי כל פעם שסובבתם איזה אוטו על איזה משטח באיזה משחק מישהו חישב איך המכונית צריכה להתנהג לפי חוק פיסיקלי).

הרעיון ב- PHYSIX ושאר ה- API בתחום הוא לאגד סט פקודות שמקל על תיאור חוקי הפיסיקה בסצנה וכך המפתח לא צריך לעגל פינות.

הוא יכול להשתמש ב- API ובכך לייצר פסייקה שלמה בצורה קלה יחסית.

הבעיה ב- PHYSIX שהוא תקן סגור.

הן מבחינת תמיכת החומרה שלו והן מבחינת פיתוח ה- API.

לכן רוב החברות (הן חומרה, אינטל ו- ATI) ואני מניח שגם מפתחות משחקים פוטנציאליות מעדיפות API פתוח יותר.

לכן כל מה שאתם רואים ב- PHYSIX הוא לא יכולת מיוחדת של הכרטיס, אלא פשוט מישהו עבד קשה לעשות ליצרן המשחק אפשרות קלה יותר לייצר אפקטים מסויימים.

זה לא משהו שצריך להוות שיקול מכריע, זה רק עניין של זמן והכל יתיישר פה.

אין פה יכולוץ מיסטיות של , רק שיווק חזק וחצי צעד לפני כולם.

השאר ידביקו אותה מהר מאוד ובזכות הפתיחות גם היא תיישר עימם קו.

אנחנו כצרכנים צריכים לדאוג לאינטרסים שלנו - תקנים פתוחים ולכן זה גול עצמי למי שחושב להעדיף פיצ'ר קנייני כזה, במיוחד שהוא מוגבל ואורך החיים שלו קצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיסים האלה מעולים לOC, עליה של 66% בתדר.http://www.fudzilla.com/content/view/18265/1/

או שלא שמת לב. או שאתה לא מבין מה שכתוב. או שאתה סתם זורק אמירות לאוויר.

רשום שהקירור התבצע עם LN2! מה קוראים אותו "חנקן נוזלי". שד"א מגיע בטמפ' של 196- מעלות צלזיוס.

מה שהופך את האמירה שלך ללא רוונטית ל- 99.9999999999999999999999999999999999% מהמשתמשים.

או שאני לא מעודכן וכיום יש לכל אחד דבר כזה בבית...

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה אם זה רק במשחק הזה או גם במשחקים אחרים?

משחק אחד לא משקף שום עובדה..

תן לי להבין.. אתה רוצה שאשבור את החריץ בPCIE-1 ואדחוף שם כרטיס מסך שני?

עד כמה בטוח שזה יעבוד? אם בכלל.. גם מבחינת התאמה וכאלה (קראתי קצת שצריך ישנים של NV

כי הם הגבילו בחדשים את האפשרות) נראלי בקיצור מסובך עם הרבה הגדרות לא?

והשאלה אם זה לא יגביל את הביצועים?

פעם ראשונה שאני נתקל באפשרות כזאת הייתי בטוח שאתה צוחק איתי

ההבדל היחיד הוא בפס המוקצה לכרטיס, בחישובי PHSYX גם ככה אתה לא מעמיס את הכרטיס מלא (תעיף מבט על נתוני צריכת מתח וסקיילינג [ לא קשור אחד לשני - תצליב]), לדרייבר זה לא משנה, הם מחוברים לאותו צ'יפסט. לגבי הגבלת ביצועים - 9600 לא מתקרב ללהיות מוגבל ע"י X1 בחישובי פיזיקה

במיוחד שההגבלה שה9600 עשוי לחוות בחישובי פיזיקה באה לידי ביטוי בתוספת יותר קטנה, לא בגריעה, win win.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין כניראה הוא בעיניי המתבונן... ;D לא מעניין אותך שהאיכות תמונה ב METRO מעפנה לגמרי עם כרטיסי NV ? שאומרים ש ATI מורידים באיכות לכבוד הפרמי ? :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או שלא שמת לב. או שאתה לא מבין מה שכתוב. או שאתה סתם זורק אמירות לאוויר.

רשום שהקירור התבצע עם LN2! מה קוראים אותו "חנקן נוזלי". שד"א מגיע בטמפ' של 196- מעלות צלזיוס.

מה שהופך את האמירה שלך ללא רוונטית ל- 99.9999999999999999999999999999999999% מהמשתמשים.

או שאני לא מעודכן וכיום יש לכל אחד דבר כזה בבית...

ובכל זאת לא יצא לי לשמוע על שום כרטיס אחר שמצליח לעשות משהו כזה עם כל , תמצא ברחבי האינטרנט מישהו שמצליח לתת כזה בוסט לכרטיס שלו, אני אשמח לדעת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכיר:

HD5870 שיאן עולם ב1485MHZ לליבה.

תוספת של 74% בתדר.

http://hwbot.org/signature.img?iid=343303&thumb=false&iehack=.jpg

תכיר את אחיו הקטן, HD5850 שיאן עולם עם קירור קרח יבש:

תוספת של 65.5% בתדר

http://hwbot.org/signature.img?iid=302557&thumb=false&iehack=.jpg

בקירור סטוק השיא של HD5870 הוא סביב ה55% שיפור ושל HD5850 הוא סביב ה45%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין כניראה הוא בעיניי המתבונן... ;D לא מעניין אותך שהאיכות תמונה ב METRO מעפנה לגמרי עם כרטיסי NV ? שאומרים ש ATI מורידים באיכות לכבוד הפרמי ? :xyxthumbs:

יש הבדל בין הורדת איכות בדריבר להבדלי איכות כתוצאה משיטת AA ספציפית שפותחה למשחק ספציפי.

(המפתח כבר הצהיר שאין שום קשר לביצועים ושהם עובדים לפתור את זה)

No, the observed difference in quality is not due to the performance of the graphics cards. Indeed, graphics cards from Nvidia and ATI render the scene differently in some antialiasing modes. We are trying to find a way to correct this issue. Again, this has to do with speed.

לגבי מה מעניין בסיקור שהבאתי ? למשל ההפרש הענק בביצועי טסלציה בשלל דמואים. או שלדעתו של המסקר, קירור הסטוק של רועש יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...