[בעיה] TMS&FOX וכרטיס מסך - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[בעיה] TMS&FOX וכרטיס מסך


YovalAAA

Recommended Posts

תקשיבו אני מעל חודש בלי הכרטיס שהזמנתי זה ככה

קניתי תמחשב מסניף ראשון שבוע וחצי אחרי שהוא אצלי שלחתי אותו אליהם בגלל שהוא קורס ואפטרים אם ככה קוראים לזה

עד עכשיו לא החזירו לי אותו ו נציג TMS מחרטט סיפורים מפה ועד לא יודע מה אני לא מקבל תכרטיס שהזמנתי הוא כל פעם מתחמק

בנתיים אני פה עם כרטיס חלופי ו TMS בחיפה מתחמקים כל פעם מלשלוח תכרטיס אלי אני מעל 33 יום בלי כרטיס מה אפשר לעשות? TMS גם בקושי עונים בטלפון

בבקשה לא לנעולל TMS כל פעם מתחמקים מהחזרת הכרטיס מסך כרטיס HD 4850 אלבטרון!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא שמתי לב להשמצות מצידו של פותח הת'רד.

ואני לא יודע עד כמה הנציגים פה יוכלו לעזור בהתחשב במצבה הזמני של הרשת כרגע (לא שזה תירוץ למשהו, כיוון שהלקוח קנה את הכרטיס לפני יותר מחודש ובכל מקרה השירות צריך להמשך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם להתחמק ולהשאיר אותי יותר מחודש בלי כרטיס ולהתחמק מהחזיר אותו זה גם בעיה כדי שהם יראו תנושא ויתיחסו לעניין יותר רצינות

ולזה מעלי המחשב היה אצלי עם הכרטיס שבוע וחצי ואז נשלח אליהם יותר מחודש ולא חזר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי TMS התפרקו מ FOXPC ואין לסניף בראשון לציון כרטיס HD 4850 להביא לי אז שמו לי כרטיס חלופי בנתיים

TMS אמר לי ביום רביעי שהוא ישלח תכרטיס יום אחרי הוא אמר לי ביום חמישי אחרי זה אמר לי ביום שישי אחד מהחברה שלהם בא לבקר משפחה בראשון הוא ישלח תכרטיס איתו והוא שלח? לא...

ו TMS גם לא עונים בטלפון בימים האחרונים אי אפשר להשיג אותם ואני תקוע עם GT 8500

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שהוא משמיץ אמרתי לו שלא יתחיל בלי לדעת את שני הצדדים

על מה אתה מדבר ? איזה שני צדדים ? יש פה רק צד אחד מסכן!

הבחור הזה שקיבל כרטיס מסך לא תקין וחודש לא עונים לו כמו שצריך.

זו בעיה של החנות בלבד! והם גם צריכים לענות כמו חנות ולא כמו בסטה בטיילת... אני אישית לא הייתי מקבל תשובות כמו שהם ענו לו, הייתי דורש לדעת מה הגורם לעיכוב, אם יש בעיה מול היבואן אז זו בעיה שלהם והם צריכים לתת/להציע לו כרטיס שווה + לדגם שרכש , אם הוא רוצה בכך. (אם אכן עבר זמן ההמתנה שרשום בתקנון שלהם)

ואני מאמין שהוא רוצה לקבל כרטיס נורמאלי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם אמרו לי ישלחו לי כרטיס POWER משהו HD 4850 ביום רביעי עד שישי ולא שלחו והיום יום שלישי כמעט פשוט בושה הזמנתי כרטיס ואני מקבל כרטיס חלופי בגלל שהם לא יכולים להביא תכרטיס שלי והם אמרו לי את זה אחרי חודש ואחרי שסניף ראשון לציון דיבר איתם וגם לו אמרו שישלחו לי אפילו בדואר רשום ולא בטיח טרחה לחינם מנצלים את זה שאני לא יכול להגיע לחיפה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה הוא צריך לקחת? למה אתם לא שולחים אותו?

היו כבר דיונים ונראה לי שאסור לדבר על הפירוד..ישר מרחיקים מהפורום...

אני כן חושב שצריכים וחייבים לדעת באופן רשמי מה קורה עם המיזוג/פירוד של שתי החברות, לא יכול להיות שאתר אחד ממשיך כרגיל, ואילו האתר של TMS יוצא בהודעה על פירוד הלכה למעשה.

אל תגידו לי שלא ניתן לדבר בשם של חברה אחרת, כמו שהם ידעו להתחבר, ככה צריך גם להיפרד ויש דרכים חוקיות לחייב את הצד השני לסגור לאלתר את האתר המשותף.

לדעתי יש כאן הטעיה מכוונת לכאורה של צרכנים תמימים שנכנסים לאתר ורואים שהכל כרגיל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שכן בטוח זה שאם TMS עוזבת את FOXPC בעקבות קשיים כלשהם שהם יודעים על FOXPC ולא טורחים לעדכן אותנו הצרכנים, אנחנו יכולים להדפק מזה מאוד.

כי במידה וחברה פושטת רגל, היבואן לא חייב לעבוד מול הלקוח ולטפל בו ולכן זה סיכון לקנות עכשיו מFOXPC דברים.

ואת זה אני אומר אחרי שבטיפשותי קניתי אצלם ביום רביעי וזכרון :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולנציג של TMS אם הכרטיס מיום שישי אצלכם בראשון למה לא אמרתה ליי אני צריך לרדוף אחריכים בגלל כרטיס מסך שאני מחכה לו יותר מחודש????

יום שישי אמרתה לי יתקשר אלי אחד מכם שהוא עם הכרטיס אצלו לא התקשר נגמר החג יום ראשון שני שלישי לא מתקשר רק היום בכלל אני יקבל תכריס

ורק אחרי שפרסמתי פה הודעה בפורום הדברים מתחילים לזוז פשוט בושה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...