Need For Speed Shift - הדיון הראשי - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Need For Speed Shift - הדיון הראשי


~BaRaK~

Recommended Posts

  • תגובות 316
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מאוד נהנה מהמשחק.. השליטה סבבה לגמרי אחרי שמתרגלים. אהבתי את הפסים על הכביש שאומרים לך פחות או יותר מתי להאט/להאיץ.

יש מגוון גדול של מסלולים ומכוניות.. אני ממש לא מבין את אלה שלא מרוצים מהמשחק.. אני גם חשבתי שעוד אכזבה בדרך, אבל הופתעתי לגלות שאני טועה. חבל שאין לי הגה, אני חושב שזה הרבה יותר מעניין במשחק מהסוג הזה שהשליטה לא כ"כ קלה. 9/10.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חזרנו לימי העבר סוף סוף..אין יותר שליטה הזויה ! תרגילים וחוסר מציאות מוחלט ! הגיע הזמן...זה משחק נהיגה כמו שמשחק נהיגה צריך להיות..

השליטה מציאותית...תגובות מדהימות (במיוחד אחרי כיוונים אחרונים)..ובקיצור :yelclap:

מה שכן חברים...מי שאין לו הגה..יסבול די הרבה...

תהנו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אני "חי בעידן החושך" כי מעולם לא התנסיתי במשחק מול מחשב עם גיימפד/הגה/ג'ויסטיק בצורה ממושכת..אבל עד היום לא נתקלתי באף משחק שלא התרגלתי לשחק בו עם עכבר ומקלדת..

על DMC3 אמרו שפשוט בלתי אפשרי בעליל לשחק בו בלי גיימפד..פשוט לא ניתן להגיע למשימות הגבוהות,שלא לדבר על לעשות קומבו של SSS..ולמרות הכל הצלחתי לעבור אותו,כולל SSSים וכל שאר הירקות..

גם כאן,"הפחידו אותי" שהשליטה עם מקלדת מזעזעת ובלתי ניתנת לשליטה..ונכון לעכשיו אני מסתדר יפה מאוד ברמת הPRO עם מקלדת..

אולי עם הגה המשחק יותר מהנה/ריאליסטי/פשוט לתפעול,אבל זה לא בהכרח אומר שלא ניתן לשחק אחרת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המלצה אישית - לשחק במשחק רק בזווית שמתוך האוטו + לשנות לגיר ידני(לאחר שמתרגלים זה מועיל יותר מאוטומט) רק ככה ניתן להרגיש את הריאליזם והכיף ,אחרת זה סתם עוד משחק.

נ.ב: משחק עם מקלדת בלבד ,והולך לי סבבה(יש מדי פעם בעיות היגויי בשמירת האוטו בשליטה במהירויות גבוהות חוץ מזה למדתי לשלוט באוטו ומשחק כבר בשלב השלישי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נשאר עם התדובה הקודמת שלי.

שיחקתי בזה עוד, שיניתי את דעתי, המשחק גרוע ברמות מדהימות. חוסר ההיגיון במשחק הזה מדהים, התגובה של הרכבים האחרים להתנגשות שואפת ל 0 בזמן שכל נגיעה בשחקן גורמת לו לעוף מהמסלול ללא אפשרות לשלוט במצב. מידי פעם הרכב גולש הצידה בלי שום הצדקה, יש גליצ'ים בגרפיקה, המראות ממוקמות לא נכון ביחס להגה ולמיקום העניים, התמיכה במקלדת צולעת במקרה הטוב, אין אפשרות להשתמש בעכבר בכלל, התגובה של הרכב לא הגיונית (יכול להיות שזה כתוצאה משימוש במקלדת), ב 1 על 1 הרכב שלי לא היה מוכן לזוז והגעתי למצב שהפסדתי כי הנהג השני סיים (משום מה גם אף אחד לא ידע אותי שבאחד נגד אחד הרכב לא על אוטו', גם אחרי שהבנתי שזה הילוכים רגילים משום מה נשארתי במקום לא משנה מה עשיתי). ולסיום המשחק גם לא מרגיש מאוזן במיוחד, גם אם כולם באותו המכונית מרגישה טיפה מוגבלת כאילו היא מנייר וכל האחרים עם מכונית מפלדה screwy הדרך היחידה לסיים היא לשחק "נקי" שזה מפגר כי כל הרעיון במשחק זה לאפשר גם נהיגה פרועה.

בקיצור מדובר במשחק שמתחיל טוב אבל מהר מאוד מבינים שהוא מעפן ומלא בבעיות לא צפויות. בנוסף לזה יש לי גם הרבה בעיות תצוגה שלא ראיתי אצל אנשים אחרים. אני לא הולך להמשיך לשחק בו, בקרוב יצא DIRT 2, הרבה יותר מקצועי.

הרבה מאוד חסרונות בכללי הייתי נותן לו 5.5/10 אולי 6.5/10. אני בטוח שגירסת הקונסולות טובה בהרבה ואני בטוח שברגע שיהיה לי הגה אני אוכל להעלות את הציון ל 7.5 אבל, מדובר במשחק נחמש ולכן חלק גדול מהציון ילך על שליטה עם מקלדת, תמיכה בעכבר ועל זה שברוב המקרים התנגשות תגרום לכם לעוף מהמסלול בזמן שהנהג השני ימשיך כאילו לא קרה שום דבר (חשוב לציין שיש לי ניסיון קודם בהתנגשויות, גם במשחקים כמו GRID ו DIRT שבהם התגובה של הרכב מצויינת).

זה ה NFS החדש הטוב ביותר, בכל זאת לדעתי לא קרוב לישנים וממש לא מצדיק קניה במחיר מלא. חקו שהמחיר ירד או אם יש לכם אפשרות אז RENT IT (לא ניראה לי שיש אפשרות בארץ אבל בכל זאת :nixweiss:).

עריכה:

שיחקתי שוב וזה גרם לי להוריד את הציון עוד יותר. מחקתי את המשחק, המשחק היה יכול להיות מאוד טוב אם הוא לא היה גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

EA התעלו על עצמם הפעם, ובגדול!

בתור אחד שמאוד אוהב סימולטוריי נהיגה ואפילו בעל מיאטה, אני חייב לציין שהמשחק מעולה !. גרפיקה מעולה (אני משחק על רמת הגרפיקה הגבוהה ביותר), ריפליי פשוט מדהים, מכוניות מדהימות והמסלולים עוד יותר. השליטה במכוניות דיי קשה ודיי ראליסטית, צריך הגה בשביל לשחק.

הפעם הם עשו את זה ובגדול !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הגעתם לשליטה ראליסטית? הרכב מגיב בצורה הכי דפוקה שראיתי בחיים שלי, התגובה בסיבובים בלי רגש בכלל וצריך להוריד את ההגדרות של הרגישות בצורה מוגזמת. ההתנגשויות מרגישות כל כך גרוע, הרכב שלך מתכיל להשתגע והרכב השני לא מגיב בכלל, האיזון של הרכבים במשחק והאיזון של השליטה ברכב כל כך גרוע, כאילו אף אחד לא בדק את המשחק לפני שהוא יצא. GRID הרבה יותר ראליסטי השליטה, שם באמת מרגישים שהרכב מגיב בתאום למה שהנהג מבצע, שם רואים אכבים אחרים עפים מהמסלול ברגש שפוגעים להם בפינה האחורית. בקיצור בהתחלה ה היה כל כך מפגר שלא ראיתי את כל הבעיות, אחרי המרוצי חימום מבינים כמה המשחק הזה לא טוב. EA התקדמו אבל זה רחוק מלהיות משחק ברמה של האחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שחקתי עכשיו כמה שעות וסיימתי במקום הראשון בכל מרוץ עד לאיפה שהגעתי

עם זאת השליטה בלתי אפשרית

ניסיתי לשחק עם כל האופציות שנותנים לשחק עם האחוזים אבל אני לא מרגיש שום שינוי כנראה זה הכל אופציות להגה

כי במקלדת כל לחיצה היא 100% ואין רגישות ללחץ שאתה לוחץ על מקש זה רק 0 או 100

בעוד שבהגה יש שליטה מלאה מטיפה ימינה עד 50 אחוז ימינה עד 100 אחוז כל ההגה ימינה...

כל לחיצה על המקשים גוררת אותי לזיגזגים מטורפים על הכביש וזה לא ממש מהנה לשחק ככה

משחקים אחרים כמו GRID נהנתי הרבה יותר מהשליטה שהייתה מעולה והיה אפשר לשעוט במהירויות גבוהות בסיבובים מפותלים

פה אני חושב שהגזימו כי זה לא ממש כיף לנסות להשאר בשליטה שכל נגיעה קלה מעיפה אותך לצדדים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...