מה הקריטריונים לפטורים מאבט"שים? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה הקריטריונים לפטורים מאבט"שים?


Alex89

Recommended Posts

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אלכס, אין פטור "רפואי" מנשק. ישנם פטורים רפואיים הנוגעים לשמירה, כמו פטור מעמידה ממושכת, אבל במגבלות הללו עדיין מותר לשמור. הפטור הכללי היחיד מנשיאת הוא פסיכיאטרי בלבד (אך לא בהכרח אחד שיעיף אותך מהצבא).

בנוסף לאמור, קח בחשבון שאם אתה לא עושה שמירות עקב פטורים אלה ואחרים, בצדק או שלא בצדק, סביר מאוד שישבצו אותך יותר לתורנויות אחרות, למשל מטבח. אם תשאל אותי עדיף כבר לשמור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תלמד שכל פטור שאתה יכול להוציא תוציא אם זה מוצדק או לא....אם תהיה טוב אתה תלמד בדרך הקשה למה אסור להיות טוב...כמה שתנסה להשתדל בשביל אחרים אתה תבין שבסוף אנשים ירקו לך בפרצוף. אל תהיה טוב אין באמת חברים בצבא ותוציא פטורים.לי יש פטור משמירות ולינת בית ואני מאוד מרוצה מזה .

בקשר לשאלה שלך זה בכלל לא קל להוציא פטור זה אחד הפטורים הקשים ביותר להוציא וצריך סיפור לא קטן מאחורי זה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שחושבים שאני מנסה להתחמש משמירות וכאלה אז זהוא שלא כל כך. יש לי אלרגיה לשמש ולזיעה (שלי) בבסיס שלי זה לא נוראה כי השמירות לרב בשעות הערב מ 4/5 כבר אין כל כך שמש. עוד מעט אני צריך לצאת לאבטש במיפרשית (למי שמכיר) כמו שהבנתי מחברים שלי אין שם כל כך צל זה הכל בשמש ובחום.

אלרגיה: כשאני נימצא בשמש יותר 5 דק' תחילה פריחה אצלי בכל הגוף וזה ממש ממש מגרד. לא ניבדקתי עדיין אני מחכה שיתפנו תורים אצל החרפ.

אם למישהו יש מה לומר, לטובה או לרעה אני ישמח לשמוע

תודה לכולם (גם לאלה שנוזפים בי :P:) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת, כשבן אדם בשמירה הוא צריך להיות 2-4 שעות בשמש ברצף. יש קצת הבדל בין זה לבין "לטייל בשמש" (מה גם שאני מניח שאנשים עם רגישות יתר לאור שמש נמנעים מטיולים ארוכים בשמש בכל מקרה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחור אמר שלא רק השמש מפריעה לו אלא הוא רגיש לזיעה

ממתי מזיעים רק בשמש? מזיעים גם בצל, וזה לא משנה אם אתה בשמש או לא למרות שבשמש האפקט חזק יותר, גם בצל אתה תתחמם בגלל הטמפרטורה ואז הגוף יזיע כדי לקרר את עצמו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאנשים פה לא מומחים בכל מקרה אני יספר לכם קצת יותר פרטים. התפקיד שלי הוא תוכניתן כך שאני לא מבלה בשמש הרבה זמן. דבר נוסף האלרגיה התחילה אצלי אחרי הטירונות (אני כולה 3 חודש בצבא). מאז שזה התחיל אני מתחבה מהשמש ממש כך, אם אני מחכה לאוטובוס או אם סתם אני עומד בחוץ בשמש.

הפסקתי ללכת לים מאז (שזה ממש מבאס). וגם אם זה טיול בשמש זה עדיין גורם אצלי לארגיה. לגבי הזיעה נכון אני מזיע לפעמים גם בבית פשוט במקרים כאלה אני מדליק מזגן או מאוורר וזה עובר לי..

יש עוד דרך להגיע לרופא עור חוץ מחרפ? או אולי יש לכם הצעות אחרות?

אולי יש פורום או צ'ט (למרות שאני בספק) שאני יכול לדבר שם עם מומחים לפני שאני קובע תור לרופא עור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה רופא עור אבל לא בחר"פ? כאילו בבית חולים אזרחי? אז תבקש מהרופא יחידה שלך שיתן לך אסמכתא לבית חולים אזרחי יחד עם הפניה מאותו תאריך ותקבע תור בבית חולים אזרחי שקרוב

פורומים: יש לך את http://www.starmed.co.il/forums

או

http://www.doctors.co.il/xFF-Index,m-Doctors,a-Forums.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...