דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים. - עמוד 51 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.


almonime

Recommended Posts

דעתי היא שPhysX הוא בהחלט ערך מוסף לחווית הגיימינג, אבל השאלה האמיתית שצריך לשאול

היא האם PhysX צריך להיות חלק מהשיקול של קניית כ. מסך כאשר המשחק היחידי המעניין שמשתמש בצורה רצינית בPhysx

הוא Batman.

PhysX ללא ספק היה גורם משמעותי בהחלטה עבורי אם הוא היה נתמך ביותר כותרים גדולים ומעניינים חוץ מBatman.

נווידיה רכשה את Ageia לפני שנתיים ואף כותר משמעותי בשנתיים האלו חוץ מBatman לא עושה שימוש בPhysX.

אם כבר ערך מוסף בכרטיסי Nvidia, הרי שמדובר על .

לאחר דברים אלו, אציין שאני מחכה לFermi לא בגלל או PhysX אלא בגלל הFPS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

במקום לחזור שוב לדיונים מהסוג הזה, אני יעשה copy&paste לכל המשחקים התומכים.

זה ש-batman הוא היחיד שמעניין אותך, זה כבר עניין של טעם אישי.

שוחררו עם תמיכת GPU PhysX

BATMAN: ARKHAM ASYLUM

CRAZY MACHINES 2+

CRYOSTASIS

DARKEST OF DAYS

MIRROR'S EDGE

SACRED 2: FALLEN ANGEL

GHOST RECON ADVANCED WARFIGHTER 2

UNREAL TOURNAMENT 3

WARMONGER

* ה-PPU של Ageia (שפחות רלוונטי היום) תומך בעוד 9 משחקים שלא צויינו ברשימה לעיל.

בפיתוח עם תמיכת GPU PhysX

APB

Aliens: Colonial Marines

Backbreaker

Borderlands

Dark Void

Jianxia 3

Metal Knight Zero Online

Metro 2033

Nurien

Shadow Harvest

Shattered Horizon

Spearfishing

Star Tales

U-WARS

(עושה רושם שגם Mafia 2 יתמוך, אולם אין אישור רשמי בינתיים)

* ישנם עוד כ-27 משחקים בפיתוח שעדיין לא ברור אם ישתמשו בהאצת GPU או לא...

אין צורך להתווכח, שכל אחד יסיק את המסקנות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברשימה של המשחקים שיצאו יש רק 2 משחקים שבאמת שווה לשחק בהם (בלי קשר לפיזיקס או לא), BATMAN ו ME, מ- 2 המשחקים האלה רק BATMAN באמת מציג תוספת ששווה משהו.

מהמשחקים שעוד לא יצאו לא ראיתי הרבה שבאמת שווים הזכרה בדיון. יש את המשחקים של GEARBOX שהפיזיקס בהם יהיה גימיקי ולא חשוב בכלל, יש את Dark Void שאולי יעשה משהו מעניין, APB שגם ניראה לי יהיה רק גימיקי ו Shattered Horizon שרק אחרי ה BETA יהיה אפשר לדעת אם בכלל הוא יהיה שחיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי נפלו חזק..ati הולכים להיות בראש המצעד לעוד כמה חודשים שיצא פרמי ati ימציאו משהו אפילו מטורף יותר

עד עכשיו הלך להם לא רע...מהזה ההתאבדות השיווקית הזאת הם ידעו על הכרטיסים החדשים שאמורים לצאת ולא הכינו שום מתקפת נגד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברשימה של המשחקים שיצאו יש רק 2 משחקים שבאמת שווה לשחק בהם (בלי קשר לפיזיקס או לא), BATMAN ו ME, מ- 2 המשחקים האלה רק BATMAN באמת מציג תוספת ששווה משהו.

מהמשחקים שעוד לא יצאו לא ראיתי הרבה שבאמת שווים הזכרה בדיון. יש את המשחקים של GEARBOX שהפיזיקס בהם יהיה גימיקי ולא חשוב בכלל, יש את Dark Void שאולי יעשה משהו מעניין, APB שגם ניראה לי יהיה רק גימיקי ו Shattered Horizon שרק אחרי ה BETA יהיה אפשר לדעת אם בכלל הוא יהיה שחיק.

זה ממש לא רלוונטי, כי עצם העובדה שהשוק כן מאמץ את הטכנולוגיה של בהשוואה לטכנולוגיה של ATI שכרגע נמצאת על הנייר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברשימה של המשחקים שיצאו יש רק 2 משחקים שבאמת שווה לשחק בהם (בלי קשר לפיזיקס או לא), BATMAN ו ME, מ- 2 המשחקים האלה רק BATMAN באמת מציג תוספת ששווה משהו.

מהמשחקים שעוד לא יצאו לא ראיתי הרבה שבאמת שווים הזכרה בדיון. יש את המשחקים של GEARBOX שהפיזיקס בהם יהיה גימיקי ולא חשוב בכלל, יש את Dark Void שאולי יעשה משהו מעניין, APB שגם ניראה לי יהיה רק גימיקי ו Shattered Horizon שרק אחרי ה BETA יהיה אפשר לדעת אם בכלל הוא יהיה שחיק.

מסכים לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שהחברה ב-ATI לא לוקחים ברצינות את הנושא של פיזיקס, ומתעסקים בתחרות מי מוציא ראשון כרטיס של DX11.

לבנתיים אפשר כבר לראות יתרון ויזואלי לאנוידיה, אפילו כרטיס HD5XXX חדש לא עוזר פה.

אין ספק שמשחק חדש כמו באטמן מראה פה יתרון משמעותי לבעלי כרטיס .

פשוט חבל, יש לי הזדמנות לרכוש כרטיס חדש בקרוב וחשבתי לתת הזדמנות ל-ATI, אבל... החוסר תמיכה בפיזיקס מרחיק אותי.

נראה לי שאתה קצת לא מבין מה זה פיזיקס.

אתה מתאר זאת כאילו יש משהו שהכרטיסים של יודעים לעשות ו- ATI לא.

אין שום חישוב שאלה יודעים לעשות ואלו לא.

ל- יש פשוט API שהיא דחפה חזק ולא מאפשרת פעולה שלו על כרטיסים אחרים.

ATI מעדיפה ATI פתוח שמפתחי המשחקים דוחפים ולא היא, אלא היא רק פלטפורמה להריץ אותה עליו.

פעם אחת ותמיד.

פיסיקס זה אגד פונקציות הממשות חוקים פיסיקליים.

אוסף חוקים מתמטיים שיכולים גם לרוץ על ה- CASIO שלכם אם מישהו יתאים את זה לשפה שלו.

כרגע יש תקן שמקובל מעט מאוד וקנייני של .

מעשית, כולם ממתינים ל- Open CL ו- DX11 כדי לממש משהו שיעבוד על כל חומרה תואמת את התקנים הללו.

כל שאר האימרות בנושא זה פשוט FUD.

יהיה ל- ATI האצת פיסיקה בדיוק כפי של- יהיה. אותה אחת.

רק שזה לא היה מה ש- nVidia דחפה. כמו ה- , היא תלמד שכיום אי אפשר לדחוף תקנים שהם לא אוניברסליים מבחינת החומרה.

חבל שאתם יוצרים תחושה כאילו הפיסיקס הזה זה משהו בחומרה של nVidia וכל מי שבוחר אחרת כאילו מפספס משהו.

מה שלא יהיה בעולם המשחקים בשנתיים הקרובות תחת Open CL או Direct Compute לא יהיה.

מישהו רוצה לסמן את הת'רד הזה ולחזור אליו עוד שנה שנתיים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם אחת ותמיד.

פיסיקס זה אגד פונקציות הממשות חוקים פיסיקליים.

אוסף חוקים מתמטיים שיכולים גם לרוץ על ה- CASIO שלכם אם מישהו יתאים את זה לשפה שלו.

אל תהיה תמים, "אוסף חוקים מתמטיים" \ "אגד פונקציות" ?

מעבר ל-SDK ותמיכה, מוצעים כלים שימושיים למפתחים ואומנים:

PhysX Visual Debugger

PhysX Performance Analyzer and HUD

NVIDIA APEX

PhysX Plugins for Max & Maya (ומובנה ב-Softimage)

תוסיף לזה את כל אילו NVIDIA PhysX Tools and Middleware Partners

דברים מהסוג הזה קורצים למפתחים יותר מאשר, נאמר "אוסף חוקים מתמטיים" לסטנדרט פתוח...

בלי כלים זה סתם בזבוז זמן עבורם, כלים כאלה לא גודלים על העצים. נכון, זה יקרה מתישהו, עד אז (לפחות) אנחנו נמשיך לשמוע פיזיקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה תמים, "אוסף חוקים מתמטיים" \ "אגד פונקציות" ?

מעבר ל-SDK ותמיכה, מוצעים כלים שימושיים למפתחים ואומנים:

PhysX Visual Debugger

PhysX Performance Analyzer and HUD

NVIDIA APEX

PhysX Plugins for Max & Maya (ומובנה ב-Softimage)

תוסיף לזה את כל אילו NVIDIA PhysX Tools and Middleware Partners

דברים מהסוג הזה קורצים למפתחים יותר מאשר, נאמר "אוסף חוקים מתמטיים" לסטנדרט פתוח...

בלי כלים זה סתם בזבוז זמן עבורם, כלים כאלה לא גודלים על העצים. נכון, זה יקרה מתישהו, עד אז (לפחות) אנחנו נמשיך לשמוע פיזיקס.

יש הבדל בין מה הטכנולוגיה עושה (אוסף חוקים מתמטיים) לבין איך עוזרת לממש אותה (טוב ככל שהיא יכולה).

העניין שאתם מציגים את זה כאילו משהו חסר בחומרה של ATI.

URIB הציג את זה כאילו חסר להם פיסת סיליקון שמפעילה פיסיקה במשחקים.

אז לא.

nVidia סגרה את היכולות שלה לכרטיסים שלה בלבד.

ATI בחרה לחכות לתקן.

מי צודק, לדעתי ATI.

אין שום סיבה לחכות למשהו קנייני שעובד על חומרה אחת.

מעשית, רוב עולם המשחקים (ובאמת כיום זו לא הסיבה לקנות כרטיס חזק) ממתין גם הוא לתקן מבוסס Open CL או Direct Compute.

שמעשיץ כיום הכרטיס שיריץ אותו טוב מכולם הוא של ATI.

ד"א,

יתכן שיש משחקים שמציגים איכויות פיסיקליות טובות לא פחות ואף יותר ממשחקים תומכי פיסיקס.

שכן יתכן והמפתחים יישמו את כל החוקים האלו בעצמם כחלק ממנוע הגרפי של המשחק וזה בתורו יעבוד על כל כרטיס.

בקיצור, באמת שנראה שפשוט אתם מפזרים אוויר חם בנושא שאין לו אחיזה.

חצי שנה או קצת יותר מהיום והוא לא רלוונטי כלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...