עבור לתוכן

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.

Featured Replies

פורסם

הגיע הזמן, רק שלא יעלה יותר מדי ביחס לגרסה הרגילה.

ושיירדו המחירים של כרטיסי ה - HD5850 למיניהם.

The preorder price stands at £269.99 inc VAT which is around €310/$420.

http://www.fudzilla.com/content/view/17655/34/

  • תגובות 2k
  • צפיות 185.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

420$? הם חולים בראש :o זה לא קרוב מאוד למחיר של HD5870?

פורסם

אתה מתכוון לHD5870 שנמכר ב399$?

כן.. זה קרוב למחיר שלו :-\

פורסם

המחיר באירופה גבוה יותר מהמחיר בארה"ב, החיסרון הגדול של האיחוד האירופי :P בארה"ב המחיר שלו יהיה 380-400 דולר, אולי אפילו פחות.

פורסם

במחיר שלו הוא מיותר לגמרי... אני לא מבין למה הם לא עושים גרסאות יותר רציניות, כמו שעשו ל 4890, 1GHZ במקום 850MHZ...

אם ה OC שהם בחרו לתת כל 5850 עושה בלי למצמץ...

פורסם

לגבי AA ו AF ,

כל משחק נראה רע בלי AF ואני תמיד שם על 16X ולדעתי זה לא משפיע הרבה על ביצועים..

מה שכן ב1680X1050 בהחלט צריכים יותר מ2X ואפילו 4X

אישית אני משתמש בלוח בקרה של NHANCER וכשהפעלתי בModern Warfare 2 רק 4X של המשחק זה נראה סבבה

אבל שהפעלתי 4XS או 8XS זה היה פשוט מדהים החדות הייתה בהחלט מורגשת.

מה שכן במקומות מסויימים הכרטיס שלי נופל מ20FPS .. בכל זאת כרטיס נחשב לישן\חלש.

פורסם

nHancer פותחת 5 אפשרויות AA של SuperSampling ועוד 5 אפשרויות AA של Combined (שילוב MS + SS, איזון בין איכות לביצועים)

ה-SS עצמו נותן איכות מדהימה כי הוא מרנדר את התמונה על גבי רזולוציה גדולה פי X אנכית ואופקית (תלוי בסוג הנבחר)

ואז עושה downscale לרזולוצית ה-native. וזה תמיד עובד, על כל התמונה. אין יותר איכותי מזה אבל פגיעת הביצועים יכולה להיות קריטית.

שמעתי שסדרה HD5xxx הוסיפה תמיכה ב-SSAA (הג'יפורס תמך החל מסדרה 8 נראה לי), מעניין איך הם מתמודדים עם זה...

אני מקווה שהפרמי יאפשר לי להפעיל SS או להתפשר ב- combined גם על המשחקים הכבדים יותר.

פורסם

NVIDIAs Rocket Sled Demo: DirectX 11, CUDA, Physics, Fluids and More

פורסם

nHancer פותחת 5 אפשרויות AA של SuperSampling ועוד 5 אפשרויות AA של Combined (שילוב MS + SS, איזון בין איכות לביצועים)

ה-SS עצמו נותן איכות מדהימה כי הוא מרנדר את התמונה על גבי רזולוציה גדולה פי X אנכית ואופקית (תלוי בסוג הנבחר)

ואז עושה downscale לרזולוצית ה-native. וזה תמיד עובד, על כל התמונה. אין יותר איכותי מזה אבל פגיעת הביצועים יכולה להיות קריטית.

שמעתי שסדרה HD5xxx הוסיפה תמיכה ב-SSAA (הג'יפורס תמך החל מסדרה 8 נראה לי), מעניין איך הם מתמודדים עם זה...

אני מקווה שהפרמי יאפשר לי להפעיל SS או להתפשר ב- combined גם על המשחקים הכבדים יותר.

איפה ה csaa עומד?

http://developer.nvidia.com/object/coverage-sampled-aa.html

אני יכול להפעיל אותו במשחקי סורס

פורסם

איפה ה csaa עומד?

http://developer.nvidia.com/object/coverage-sampled-aa.html

אני יכול להפעיל אותו במשחקי סורס

^ ב-nHancer, ה-CSAA מקוטלגת תחת MultiSampling (או MSAA). הרבה משחקים נותנים לבחור אותה וגם אפשר מהדריבר.

אבל אף משחק לא יאפשר בחירה של SSAA או Combined, אילו רק בעזרת nhancer (הדריבר "מחביא" אותם) . מומלצים במיוחד למנוע UE3.

פורסם

קראתי פוסט של מישהו שהוא כתב שCSAA זה פחות טוב באיכות מMSAA אבל יותר ביצועים ועדיין עדיף מכלום, זה נכון?

פורסם

CSAA x8 נותן איכות טיפה פחות טובה מ-MSAA x8 (שנקרא גם 8xQ) אבל פגיעת הביצועים היא כמעט כמו MSAA x4

CSAA x16 בדרך כלל נותן איכות טובה יותר מ-MSAA x8 אבל פגיעת הביצועים לא גדולה בהרבה משל MSAA x4

ה-x8 וה-x16 שאתה רואה בדריבר הם CSAA. אם יש לידם "Q" אז זה MSAA.

בכל מקרה אנחנו ממש חורגים מנושא הדיון, בוא נעצור את זה כאן.

פורסם

למישהו יש מושג אם מוכרים בארץ או ימכרו בעתיד את הבאנדל של המשקפיים 3D VISION של אנוידיה?

פורסם

היו לי את המשקפיים האלה לפני שנות דור... מפתיע אותי שהם חזרו לזה.

אני יכול לספר לך שאף שזה מאוד מגניב, זה לא הכי פרקטי.

זה מסורבל מאוד, הביצועים יורדים בחצי, אתה צריך צג שיכול לרענן בקצבים גבוהים גם ברזולוציות גבוהות (100-120 HZ), דברים לא "קופצים" מהמסך (אלא אם אתה יושב קרוב מאוד, ברצינות, לא בצחוק.) אלא יותר תחושת עומק. אתה לא מנצל את כל גודל המסך (שוליים שחורים) וקצת מכאיב בעיניים בשימוש ממושך. כמו כן רצוי מסך גדול מאוד כדי להנות מתחושת העומק.

התלת מימד יגיע יום אחד, אבל המשקפיים הם לא כזה להיט.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים