עבור לתוכן

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.

Featured Replies

פורסם

i maximaze every game ו פה הכרטים לא עושה את העבודה לפחות בשבילי כמו שצריך { צריך יותר ביצויים) :silly:

יותר מ4XAA ל19X12 זה מיותר.

  • תגובות 2k
  • צפיות 185.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני ברזולוציה הזאת לא משתמש בAA בכלל, אולי בAF 8X

AAX2 משמעותי? או שצריך AAX4 כדי שיראו הבדל טוב? ויש הבדל משמעותי בין AFX8 וAFX16 ברזולוציה כזאת?

פורסם

אני שמתי לב שעל הרזולציה שלי (1680x1050) מספיק 2x בשביל שזה לא יראה מציק. אפילו בלי אפשר להסתדר.

מעל ל-2x רואים הבדל רק אם ממש ממש מתאמצים. בזמן משחק בטוח שלא שמים לב לזה. אני לא הייתי מוותר (ואני לא מוותר) על זה בשביל הפריימים שחשובים הרבה יותר לחווית המשחק.

פורסם

חבריה אני לא סתם מפליץ דברים הכל בדוק (כל אחד ןהשגיונות שלו)

פורסם

אני שמתי לב שעל הרזולציה שלי (1680x1050) מספיק 2x בשביל שזה לא יראה מציק. אפילו בלי אפשר להסתדר.

מעל ל-2x רואים הבדל רק אם ממש ממש מתאמצים. בזמן משחק בטוח שלא שמים לב לזה. אני לא הייתי מוותר (ואני לא מוותר) על זה בשביל הפריימים שחשובים הרבה יותר לחווית המשחק.

לדעתי אתה צודק, במיוחד שזאת כבר רזולוציה גדולה מאוד

ומה עם AF?

פורסם

אני בדרך כלל לא מוסיף AF. (לא חיצונית, אם יש את ההגדרה במשחק אז כן- זה לא ממש מזיז לקצב הפריימים)

בנוגע ל-AF, בזמן משחקים לא שמים לב גם לזה הרבה, אבל בגלל שזה הרבה פחות מעיק על קצב הפריימים מ-AA אני מוסיף.

פורסם

אז נראה לי שאני מהיחידים שמסתכלים על הטקסטורה של הריצפה בזמן משחק

פורסם

AF זה חובה. מבאס שטקסטורות נמרחות\מטושטשות במרחק, במיוחד שהרזולוציה גבוהה ושאין פגיעת ביצועים משמעותית.

זה אולי מורגש יותר במשחקי מירוצים למשל, שרואים תמיד את הכביש מטשטש למרחק בהדרגתיות,

אבל אני מרגיש את זה בכל המשחקים ותמיד דואג להפעיל x16

חשיבות AA לא נמדדת רק לפי רזולוציה, אלא לפי גודל נקודה. מסך 24" ברז' 1920x1080 לרוב בא עם גודל פיקסל דומה לזה של

מסך 22" ברז' 1680x1050. כשמגדילים את המסך ביחד עם הרזולוציה - שטח הצפייה גדל אך צפיפות הפיקסלים נשמרת, כמו גם חשיבות AA.

פורסם

כשאתם מתכוונים להפעלת AF אתם מתכוונים דרך המנוע של המשחקים או הדרייבר?

פורסם

תלוי במשחק עצמו אם יש אפשרות להפעיל דרך המשחק אם לא עז דריוור, אם המשחק לא תומך עז דרך הדריוור לא תמיד עובד

פורסם

AF זה חובה. מבאס שטקסטורות נמרחות\מטושטשות במרחק, במיוחד שהרזולוציה גבוהה ושאין פגיעת ביצועים משמעותית.

זה אולי מורגש יותר במשחקי מירוצים למשל, שרואים תמיד את הכביש מטשטש למרחק בהדרגתיות,

אבל אני מרגיש את זה בכל המשחקים ותמיד דואג להפעיל x16

חשיבות AA לא נמדדת רק לפי רזולוציה, אלא לפי גודל נקודה. מסך 24" ברז' 1920x1080 לרוב בא עם גודל פיקסל דומה לזה של

מסך 22" ברז' 1680x1050. כשמגדילים את המסך ביחד עם הרזולוציה - שטח הצפייה גדל אך צפיפות הפיקסלים נשמרת, כמו גם חשיבות AA.

האם 2X לדעתך מספיק בשביל 1920X1200?

פורסם

אתה שואל את השאלה הלא נכונה, השאלה זה האם זה מספיק לדעתך? אם כן אתה בסדר, אם לא אז תשדרג.

פורסם

אני מצטער אבל אני לא יכול להתעלם מאחד הכרטיסים הכי יפים שראיתי בחיים שלי

sapphire_hd5850toxic_2.jpg

למי שעוד לא מעודכן, כרטיס TOXIC HD5850 בדרך למדפים מבית SAPPHIRE האגדית.

פורסם

הגיע הזמן, רק שלא יעלה יותר מדי ביחס לגרסה הרגילה.

ושיירדו המחירים של כרטיסי ה - HD5850 למיניהם.

פורסם

אני מצטער אבל אני לא יכול להתעלם מאחד הכרטיסים הכי יפים שראיתי בחיים שלי

sapphire_hd5850toxic_2.jpg

למי שעוד לא מעודכן, כרטיס TOXIC HD5850 בדרך למדפים מבית SAPPHIRE האגדית.

אני כל-כך לא מבין את ההגיון בעיצוב כרטיסי המסך בימינו - הכול טוב ויפה, אבל הרי כל החלק המעוצב עם גוף הקירור והצבעים למיניהם פונה למטה, ושום גודל של חלון צד במארז לא יתן לנו להנות מכך... מה הבעיה להוסיף פלייט דק מעל הPCB של הכרטיס בחלקו שפונה מעלה (החלק שתמיד רואים) ולעצב אותו יפה?

חוץ מGTX295 לא ראיתי כרטיסים שחשבו לגביהם על זה. :s07:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים