עזרה בבחירת מעבד ולוח אם המתאימים למפרט - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת מעבד ולוח אם המתאימים למפרט


dodger

Recommended Posts

שלום,

אני מרכיב מחשב למשחקים באיכות בינונית-גבוהה, ומחפש מעבד ולוח אם שיתאימו למפרט הבא (כאלה שיהיו חזקים מספיק בשביל להריץ הכל כמו שצריך אבל לא יהיו סתם הכי טובים והכי יקרים שיש):

מסך - LG L2000CP

כרטיס מסך - BFG nVidia GeForce GTX 275 896MB

זיכרון - Kingston KHX8500D2K2/2X2G

מארז - 900 II

ספק כח - Corsair CMPSU-550VXEU

קירור למעבד - Scynthe Mugen 2

סה"כ 4670~ ש"ח.

הערות:

*אני לא משדרג כל שנה-שנתיים אז אני לא מחפש אפשרויות הוספה (Upgradability) וכאלה שסתם מייקרות את העסק. שיהיה טוב-סביר באופן קבוע (כמו שאני קונה כרטיס מסך אחד יחסית חזק בלי אפשרויות SLI כי אני לא הולך לקנות עוד אחד).

*אני לא מתכוון לעשות OC למעבד (לא מבין בזה מספיק ומפחד להסתכן). לכרטיס מסך כנראה שכן (לפי מדריך OC ל-GTX 275 באתר Guru3D).

*אין לי תקציב לרשום לכם כי אני לא מתמצא במעבדים ולוחות אם של היום אבל אני מחפש מה שיתאים ויעבוד טוב ולא את הכי טוב ויקר (ראיתי שאפשר למצוא Intel i7 920 Tray עם ליבה מרובעת ב-1300-1500 ש"ח שזה סבבה אבל אני לא יודע אם זה מתאים או מספיק טוב ובשביל זה אני שואל פה).

שאלות קטנות נוספות אם אפשר:

*כדאי לחכות ל- 7 ולא להתקין ויסטה בשביל מקסימום ביצועים, נכון? (אין לי בעיה עם ה- PRO שיש לי עכשיו אבל הבנתי שהוא לא טוב ל-DX10 בשביל משחקים חזקים)

*אני מתלבט בקשר לספק כוח של קורסאייר 550W - הוא אמור להתאים למפרט, נכון? (השאלה אם 550 מספיק, לא על הדגם שנראה לי מספיק איכותי)

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Core i7 920 ב-1400 שקלים זה "סבבה"? אתה מודע לכך שהמחיר המינימלי של לוח אם למעבד הזה עולה 850 שקלים?

תשמע, אתה יכול לקנות לדוגמא משולש או מרובע ליבות של עם לוח נחמד לגמריי במחיר של ה-i7 920 בלבד. (במקרה של משולש ליבות אז אפילו רק ב-1000 שקלים.)

הביצועים יספקו אותך, אין מה לומר, אבל אם אתה רוצה לשלם בשביל מותרות אז אתה יכול לקנות את ה-i7 920.

אגב- אם ההחלטה שלך היא על המותרות אז תשכח מה-i7 כי אוטוטו יוצאים מעבדים עם תושבת חדשה מבוססי ליבת הלינפילד. בהתחלה אמורים לצאת אל השוק רק שלושה. החלש מבין השלושה (i5 750) יהיה זול יותר מה-i7 920 (לא יודע עד כמה משמעותי אבל צופים שמחירו יהיה כ-1100 שקלים), יציג ביצועים שווי ערך במשחקים (ובשאר הישומים ביצועים מאוד דומים) ומעבר לכל יפעל עם תושבת חדשה (LGA1156) שתאפשר בעתיד שדרוגים כאלו ואחרים. (כרגע זה לא כ"כ ברור אבל מתסמן כי לא יצאו מעבדים נוספים לתושבת של ה-i7 920 [שמה LGA1336]).

אנשים עם מעבדים חלשים יותר ממשולשי ומרובעי הליבה שהזכרתי קודם (של AMD) מדברים על ביצועים נהדרים/מספקים ואני חושב שאין טעם להשקיע יותר מזה.

על המעבדים הישנים של אני לא אמליץ משום שהתושבת שלהם הופכת להיות מיושנת (LGA775).

מה אתה חושב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי מסכים איתך - עזוב i7.

עכשיו האפשרויות הן i5 החלש ביותר + לוח שעוד לא יצאו מול מעבד + לוח יותר חלשים וזולים? אתה יכול לפרט קצת מה המעבדים והלוחות לכל אחד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי אז אני אחכה ל-i5 וללוחות שיצאו איתו.

דבר אחרון - אתה יכול להתייחס לשאלות שלי בקשר לספק כוח (אם 550 יחזיק מערכת כזאת) ולמערכת הפעלה (לחכות ל- 7?) אני לא רוצה סתם לפתוח שירשורים על כל דבר אז בוא נסיים את זה כאן..

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על ספק הכח לא נראה לי רלוונטי משום שעוד אין החלטה על המעבד-לוח-זיכרון.

על 7 אני שמעתי רק דברים טובים אך לצערי לי אין ניסיון עם מערכת ההפעלה הזו.

על שני העניינים בכל מקרה כדאי שתשאל בפורומים המיועדים לכך, כך תקבל יותר צפיות ובכך תשובות טובות יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...