Crysis 2 - כל הפרטים כאן. - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Crysis 2 - כל הפרטים כאן.


--Shadow--

Recommended Posts

CryEngine 2/3 - Face rendering technology demonstration (off-screen)

לשנים הבאות..

בתכלס, אפילו 5870 לא מסוגל להתמודד עדיין עם קרייסיס (לא בהגדרות הכי גבוהות)...

5970 זה כבר משהו אחר, אבל אפילו הוא לא מריץ אותו ב-100% (ה-FPS הממוצע על רזולציה של 1650dpi נע בין 45 ל-50, שזה מעולה, אבל לא 60FPS שזה מה שנקרא 100%. לי אישית זה לא היה מזיז כל כך)

5970 מריץ ב100% את הרזולוציות 1680X1050 וגם 1920X1200 ב VH ו 8AA

http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5970,2474-8.html

http://www.youtube.com/watch?v=mJHw0DqzLuk

111apk.jpg

מה שכן קרייסיס 2 אמור להראות טוב יותר וליהיות קל יותר בהרבה, אז אני חושב שגם מי שרכש היום 5850 (ואפילו 4870 לפני חצי שנה) יוכל להנות מקרייסיס 2 ב-100%. :)

בטוח ש 2 CRYSIS יהיה קליל יותר עבור המחשבים, המפתחים כבר הודיעו ב MyCrysis.com שהמשחק יראה טוב יותר אבל לא בהרבה, השינוי האמיתי מהגרפיקה הנוכחית יהיה בכותר השלישי שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לההה...

בקשר ל-FARCRY.

יש הרבה שיסכימו איתי שהוא לא משהו מעניין, קרייסיס זה משהו אחר, קניתי את המחשב שיש לי כרגע רק בשביל להנות מהמשחק הזה.

משחקיות פצצה גראפיקה קטלנית, מה אתה עוד רוצה? ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

-Shadow-, ה-5970 מזייף לפעמים ויורד ל-30 FPS בסיטואציות אינטנסיביות (חפש ביוטיוב את הוידיאוז של efaco5), או באופן רגיל יורד לסביבות ה-40FPS די הרבה מהזמן.

אבל לפי מה שראיתי, עם i7 ב-OC רציני וגם OC ל-GPU עצמו הוא כבר לא מזייף (50FPS מינימום, 70FPS ממוצע), אבל אני מדבר פה על הסטוק.

ועל מה אתה מדבר? ראית את התמונות החדשות מקרייסיס 2 ו- CE3? אפילו לעין בלתי מזוינת השיפור עצום פשוט.

אני לא יכול לחכות כבר. :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט יש צורך בAA ברזולוציה של 1680, לפחות 2AA

גם ב1920 ראיתי הבדלים..

אם הוא יהיה כבד באותה רמה שקרייסיס עכשיו אבל יראו רק יותר יפה זה יהיה שיפור מצויין.

מצד שני זה די טיפשי לקנות כרטיס ב2000-2500 שקל רק בשביל המשחק הזה כשבכל שאר המשחקים כרטיס ב1500 שקל

יפעיל כל משחק אחר בצורה הטובה ביותר!

אתמול הפעלתי סתם את VANTAGE ופתאום המחשב שלי איטי והכרטיס לא סוחב...

אבל תכלס אני לא משחק ב3DMARK וכל שאר המשחקים שמותקנים אצלי עובדים חלק על הגדרות הכי גבוהות (DIRT 2, BATMAN,COD6...)

שלא נזכיר שהכרטיס שלי כבר ישן וב700-800 שקל אפשר לקבל כרטיס שיתן הרבה יותר..

אז כן יש כאלה שישקיעו הרבה בשביל קרייסיס ואולי עוד משחק או שניים שבאמת יאכלו ביצועים .. אבל השאלה מה הכי הגיוני ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיון עם קארל ג'ונס - מנהל על הפיתוח ורישיון של המנוע CE3

כמה שאלות מענינות מתוך הראיון המלא:

PC Play: How well does CryEngine® 3 use the advantage of dual-core and quad-core PC CPUs? From a gamer's standpoint, if I own an Intel Core2Quad, will I have to upgrade to i7 in order to flawlessly run upcoming CryEngine 3-powered titles?

Carl Jones: CryENGINE® 3 has been built to take full advantage of multi-core systems, past, present and future. You will get great performance in CryENGINE® 3 on your dual-core and quad-core CPUs, but of course, if you upgrade, you’ll see the performance increase further. In the development of CryENGINE® 3 we have been working really hard on solutions that enable phenomenal looking games on both the low and high end - so you won’t need to upgrade by any means to get great results from CryENGINE® 3 games.

PC Play: Your new engine is targeted for PlayStation 3 and Xbox 360 out-of-the box, which was not the case with the past one. Was CryEngine 3 made entirely from scratch, or you heavily modified CryEngine 2 to meet consoles' hardware environment?

Carl Jones: Our aim was to maintain the quality of output and tools from CryENGINE® 3, and make the support of consoles painless for our licensees. As such the console versions of the engine plug in seamlessly to CryENGINE® 3 Sandbox on PC, allowing developers to build on 3 platforms, simultaneously. This is no simple trick and it did require that the console engines were built from scratch – this is not a port of PC technology, by any means – such solutions have been proven to fail in this generation of consoles.

PC Play: Can you tell us something about sheer hardware power of today's consoles, specifically PlayStation 3 and Xbox 360? How much are you able to squeeze out of them with CryEngine 3?

Carl Jones: Always for Crytek, the PC will be the highest performing platform and CryENGINE® 3 is no exception – simply because PC technology has upgraded several times during the life cycle of the console. Having said that, we’re delighted with the performance we’re achieving on PS®3 and Xbox 360™ – we can run massive worlds at incredibly high quality on both platforms. We’re confident we’re going to set a new benchmark for what is possible in the current console generation.

PC Play: What are the new technologies you're able to use with CryEngine 3 which were not available with the CryEngine 2?

Carl Jones: We have implemented more multi-core support, streaming, a new rendering technique: Deferred Lighting, which allows for a huge number of dynamic lights in a scene, without requiring a high amount of processing power, we have real-time global illumination in the engine, plus a host of smaller, yet important improvements to all our technologies and features.

PC Play: In CryEngine 3 demo we've seen even more destructible environment than it was the case with CryEngine 2. What level of destructibility does it offer? Will we be, for example, able to destroy entire buildings, skyscrapers and similar stuff?

Carl Jones: In CryENGINE® 3 you can destroy anything you want to build as destructible. We have a procedural system that can be used on any material in the game, as well as more traditional asset-based destruction. Procedural destruction is more expensive in processing power, so we tend to recommend using it when you want the player to control the destruction precisely. But with the latest hardware, blowing up a skyscraper using full procedural physics would definitely be possible!

http://www.pcplay.hr/modules.php?r=23&id=915

http://www.incrysis.com/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

עדכון:

First Concrete Details on Crysis 2

It seems that subscribers of Gamer US magazine have already got a hold of the February 2010 issue which has Crysis 2 as the cover story. The article features an interview with Nathan Camarillo as well as screenshots from the game. According to the magazine article Crysis 2 is estimated to be released in the second half of 2010. Below is a short summary of the interview, as quoted. We are, unfortunately, unable to link to the actual news story because it contains a scanned image from the magazine. Expect more details on this soon!

Nathan Camarillo, executive producer on Crysis 2, tells the magazine that the sequel won't take place on another tropical island setting as we're used to. Instead, Crysis 2 makes the jump to a "new style of jungle" -- something they aren't ready to fully discuss just yet.

"We are applying our expertise to a new style of "jungle" which we will discuss more in the upcoming months, but it is definitely far from tropical," says Camarillo. "We are very excited to introduce Crysis-style sandbox gameplay to a different, yet ultimately familiar environment."

He adds that the team "expects to have increased verticality over the traditional Crysis sandbox," and as such the enemy is being overhauled to utilize their new surroundings. When queried on the "Crysis is going to consoles, so the design must be gimped" topic, Camarillo explains that that's "not necessarily" the case. "In some ways it has allowed us to avoid overdesigning features, to keep the focus narrower and tight for a compelling experience on all platforms."

Further, want their successor to finally be included among the "successful cross-platform shooter franchises." "There are many successful cross-platform shooter franchises on the market, and it's time that Crysis sat proudly among that group." Crysis 2 is currently slated for release in the latter half of 2010.

http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=841&Itemid=1

הדליפו תמונה:

crysis2v26ob0.jpg

http://xcastonline.com/index.php/News/crytek-spill-first-details-on-crysis-2-set-in-a-qnew-style-of-jungleq.html

http://www.mycrysis.com/thread.php?threadid=43011&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*תמונות חדשות מהמגזין PCGAMER (עוד כמה ימים הם יוצאים ברזולוציה מלאה ותמונות נוספות)

-בתמונה האמצעית (http://img94.imageshack.us/img94/5600/p1010012zu.jpg )

רשום דצמבר 2010 - חשבתי שתאריך היציאה יהיה מוקדם יותר....באסה

p1010010i.jpg

עוד מ GAMESPOT

http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=27144539

מקור לידיעות:

http://www.mycrysis.com/thread.php?threadid=43011&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=5

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

בקיצור CRYSIS 2 יגיע רק בשנה הבאה עד חודש מרץ..

http://g4tv.com/thefeed/blog/post/701782/More-Crysis-Probably-Crysis-2-Arriving-Sometime-Before-March-2011-.html

http://www.eurogamer.net/articles/dead-space-2-and-crysis-2-by-march-2011

EA has confirmed it's scheduled the release of Crysis game sometime before March 30, 2011.

March 30, 2011 is the end of EA's fiscal year 2011. I can't confirm the game's actually Crysis 2 because that's not how Electronic Arts CEO John Riccitiello referred to the upcoming Crysis release on a conference call with analysts discussing recent revisions to EA's financial outlook.

"I think we've got a fabulous title plan for fiscal [2011]," said Riccitiello. "We've got a great new version of Medal of Honor, a revitalized Need For Speed, Sims on console, in a World Cup year, an innovative and new take on Madden, Dead Space 2, Crysis at full margins, a new MMA game and many others."

Riccitiello is most likely referring to "Crysis at full margins" because while Crysis was a exclusive, Crysis 2 was announced for , Xbox 360 and 3 simultaneously.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...