שאלה לגבי נפחי מנוע - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי נפחי מנוע


J0n1

Recommended Posts

בלי לקרוא את כל הת'רד, אני בטוח שזאת ^^^ היתה התגובה הראשונה עם שכל כאן.

מה לעזאזל הבעיה? ולמה אתה כלכך המום?

אני נוהג על VW בורה שנת 2000 (חישוב מהיר: בת 9).

היא נוסעת (כמעט) כמו ביום הראשון שהיא יצאה מהמפעל.

יש אנשים שמעדיפים לקנות מיצרן יותר נחשב/נחשק, אני בדיוק הפוך אני מעדיף לקנות במחיר X את הרכב שהוא בעל השנתון הכי מתקדם. למצוא שטופל ותוחזק כראוי זה מאוד קשה בימינו, בשלב מסויים שזה עובר מספר מסוים של בדיקות, הבדיקה במכוני הרכב הופכת ללא משתלמת כלכלית ולרוע המזל, ברוב הפעמים נאלצים לבדוק יותר מרכב אחד.

אני מציע, שאם אתם מחליטים לקחת את הרכב לבדיקה. בהנחה שבעל הרכב טוען שהרכב נקי מתאונות.

תסכמו עם בעל הרכב שבמידה ותגלו בבדיקה תאונה רצינית בשלדה/שאסי שהיא לא "מכות פח" עלות הבדיקה/חלק ממנה תהיה עליו.

לפי השיקולים שלכם והרצון הטוב של המוכר תוכלו לקזז מהמחיר לפי ירידת הערך שלו ע"פ המחירון של "יצחק-לוי"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מכוניות יפנות נהנות בארץ מפולחן חולני ולא מוצדק בעליל שמתבטא במחירון מנופח מעבר לערכו הריאלי של הרכב. לדעתי אין שום סיבה לקנות יפנית שנת 99 - 01 אם באותו התקציב ניתן לרכוש אירופאית צעירה במספר שנים. בכל מקרה, במהרה תגלו שמאד קשה לאתר יד שנייה שמור. מאד קשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי מסתכל דווקא על נפח מנוע, אלא על:

מבחינת דגם:

- כח סוס

- צריכת דלק

- אמינות ועלות טיפולים

- פרקטיות (למשל גודל מטען)

מבחינת האוטו הספציפי:

- מחיר

- רמת אחזקה

- קילומטראז'

בתקציב שציינת, הייתי שוקל (לפי הסדר הבא):

- פורד פיאסטה 2002 ידני שמורה

- דיאטסו סיריון 2001-2 אוטומטית 1300 סמק (יש גם 1000 והוא פחות מומלץ)

- סיאט איביזה 2002 1400 ידני

- סקודה פאביה 2002

זאת בהנחה שאתה מסתפק ברכב קטן. כל האופציות הללו עדיפות משמעותית על גטס בהנחה שאתה נוסע יותר מ10K קילומטרים בשנה ולו רק בגלל צריכת הדלק, וזה מעבר לבטיחות ונוחות. היתרון של פיאסטה זה אמינות ועלות טיפולים. פשוט אוטו טוב שמביא אותך מנקודה א' לב'.

הסיריון זריזה וחמודה, ויש גם הרבה אופציות מליסינג. האיביזה נוסעת הכי טוב מכל האופציות (ברקסים עדיפים, אחיזה בסיבוב, כח סוס) אבל הטיפולים יקרים מאד.

בכל מקרה היחס הכי טוב מבחינת שיפור ביצועים / כסף הינו השקעה בצמיגים טובים. זאת הנקודה שהרכב פוגש את הכביש ולא יאמן כמה זה משפיע - צריכת דלק, אחיזה, תאוצה, בטיחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די מסכים עם Zrizi

אין לי מושג איך הצעתם לו פונטו.. ועוד ב40K? עוד שנתיים הוא יהיה שווה 20...

צריך שידע לשמור גם על הערך שלו, שיהיה אמין, וזה באמת תלוי איפה הוא נוסע..

מכל מה שהבנתי מפה הייתי ממליץ על סיריון..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי לקרוא את כל הת'רד, אני בטוח שזאת ^^^ היתה התגובה הראשונה עם שכל כאן.

מה לעזאזל הבעיה? ולמה אתה כלכך המום?

אני נוהג על VW בורה שנת 2000 (חישוב מהיר: בת 9).

היא נוסעת (כמעט) כמו ביום הראשון שהיא יצאה מהמפעל.

עד לפני שבוע נסענו ב97 (חישוב מהיר: בת 12)

והיא גם נסעה מצוין, אבל זה לא הרעיון.

אנחנו רוצים להתקדם, בגלל זה מחפשים שנתון מתקדם.

כמה שאוטו לא יסע טוב הוא עדיין ישן (הצבע מתקלף, השליטה לא כמו בחדשות וכו')

דיברתי עם ההורים וזה כמו לדבר עם ראש בקיר, הם נעולים על הגטס וכמה שהסברתי להם שאומרים שזה טוחן דלק, אז "אנחנו לא נוסעים הרבה" (כן אני יודע שזאת תשובה דבילית)

תודה על התגובות והעזרה, אם אני אראה שזה יתפתח אני אסתכל על הדגמים שהמלצתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די מסכים עם Zrizi

אין לי מושג איך הצעתם לו פונטו.. ועוד ב40K? עוד שנתיים הוא יהיה שווה 20...

צריך שידע לשמור גם על הערך שלו, שיהיה אמין, וזה באמת תלוי איפה הוא נוסע..

מכל מה שהבנתי מפה הייתי ממליץ על סיריון..

זה אחד מבין הרכבים שמציע תמורה גבוהה ביחס למחיר שהוא עולה. הייתה לנו כזו מס' שנים, היא הייתה חסכונית ואמינה להפליא כמובן שטפלנו בה כמו שצריך.

בכזה מחיר של קניית , אתה לא חושב על שמירת הערך. (40K לא נחשב סכום גבוה לקניית רכב)

וחוץ מזה, זה שיש לרכב הזה ירידת ערך רצינית זה לא אומר שבגלל זה צריך לפסול אותו על הסף. יש לו גם הרבה יתרונות אחרים.

תמיד אתה חייב להתפשר על משהו.

תמצא לי אחד ששומר על הערך שלו שהוא משנתון - 2006 ואילך בסכום של 40K. לא תמצא שום חיה כזו.

בשביל לקנות כזה אתה צריך ללכת כמה שנתונים אחורנית שזה כבר חסרון בפני עצמו.

עריכה:

דיברתי עם ההורים וזה כמו לדבר עם ראש בקיר, הם נעולים על הגטס וכמה שהסברתי להם שאומרים שזה טוחן דלק, אז "אנחנו לא נוסעים הרבה" (כן אני יודע שזאת תשובה דבילית)

תודה על התגובות והעזרה, אם אני אראה שזה יתפתח אני אסתכל על הדגמים שהמלצתם.

לפי מה שהבנתי. הדגמים החדשים של הגטס עברו "מתיחת פנים" והם כבר לא זוללים דלק כמו הישנים יותר (לפחות ככה טוענים). שב איתם קצת על האינטרנט ותסביר להם שגם מבחינה בטיחותית לא כדאי לכם לקנות את האוטו הזה. לרכב הזה יש שתי גירסאות "GLF" ו- "GLS" לאחת מהן אין ABS ויש לה רק כרית אוויר אחת לנהג. כמובן שהדגם המאובזר יותר הוא גם יקר יותר. וברוב חברות הליסנג לרוב מוכרים את הדגם הזול והלא מאובזר. באותו מחיר אתה יכול לקנות פיאט פונטו עם ABS ורק כרית אוויר אחת לנהג. אם הם לא מקשיבים לך זה כבר בחירה שלהם. אבל זה נראה לי הנימוק הכי טוב.

גם לנו הייתה מעין התלבטות בין סיריון והגטס, והחלטנו ללכת על הסיריון בגלל הנושא של צריכת הדלק וגם נושא הבטיחות. בכלל לסיריון יש ביקורות יותר חיוביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- פיאסטה - אמינה, אבל לא אהבתי את הרכב. מאד צפוף מקדימה, לא נעים לשבת, לא נוח לנסיעות ארוכות.

- סיריון - קופסאת נעליים על גלגלים כמו גטס רק יפנית. מצועצעת, צפופה, לא נעימה לנסיעות ארוכות.

תגיד מה שאתה רוצה על איטלקיות, אבל אף אחד לא יודע לתכנן מכוניות סופר מיני נוחות (יחסית) כמו פיאט. אם קונים פונטו קונים רק עם גיר ידני והגרסאות היותר מאובזרות (לא Young). אמינות של פונטו שנוייה במחלוקת. חלק טוענים שמדובר ברכב אמין למדי וחסכוני, אחרים אומרים רק תקלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- סיריון - קופסאת נעליים על גלגלים כמו גטס רק יפנית. מצועצעת, צפופה, לא נעימה לנסיעות ארוכות.

אוליי הדגמים הישנים. היא בהחלט קצת מצועצעת לדעתי, (אני מדבר על הדגמים החדשים) היא מרווחת ונעימה ביותר.

תגיד מה שאתה רוצה על איטלקיות, אבל אף אחד לא יודע לתכנן מכוניות סופר מיני נוחות (יחסית) כמו פיאט. אם קונים פונטו קונים רק עם גיר ידני והגרסאות היותר מאובזרות (לא Young). אמינות של פונטו שנוייה במחלוקת. חלק טוענים שמדובר ברכב אמין למדי וחסכוני, אחרים אומרים רק תקלות.

כל המזל שלו והסיפור שלו. אנחנו היינו מאוד מרוצים מהרכב והוא הפגין אמינות מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש משהו שהאיטלקים יודעים לעשות, זה כיסא.

חוץ במונית מרצדס עם מושבי עור מפנקים שהיה לי העונג לשבת בה בדרך לשדה התעופה ביוון,

לא מצאתי כיסא שהיה נוח כמו בפיאט אונו הישנה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שבמחיר הזה אין על הפיאט ,אבל הייתי מתרחק מהרחב הזה בכל זות .

עם אתה נוסע לבד ,ואין לך צורך בהרבה מקום ,האופציה הכי חכמה ,חסכונית וכיפית תהיה אופנוע .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שנתון גבוה זה לא הדבר הכי חשוב!

אני מעדיף לקנות יותר איכותי, חזק ונוח מאשר מפלסטיק שרק נראה יותר חדש ולא בהכרח יותר טוב.

אם הם לא נוסעים הרבה הייתי קונה וולוו S40 שהוא בטוח מאוד, נוח ומפנק בשבילכם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...