איך גורמים לתוכנה לעבוד קבוע ב REALTIME - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך גורמים לתוכנה לעבוד קבוע ב REALTIME


shay820

Recommended Posts

חלונות היא לא מערכת זמן אמת, Real Time לא משנה שום דבר באמת...

2 המערכות היחידות שידעות לעבוד עם Hard Real Time של MS, הן WINCE שהיא כולה RT, וWindows XP Embedded שהקרנל שלה פתוח לArg של RT בBOOT.

בהתחשב שבVISTA וכמובן שב-7 בשונה ממערכות NT ישנות, הProccess Scheduler עבר מInterval Timer לCycle Counter דרגת הפריורטיזציה Real Time כבר בכלל לא משנה, בVISTA ישומים שלא יודעים להצהיר כמה CPU Cycles לשבת בשקט ולא לעשות כלום לא יעבדו כמו שצריך על Real Time(בעקרון ישומים שלא יודעים להשתמש בregister הזה בכלל אמורים לתת שגיאה כאשר מנסים להגדיר אותם בדרגת הפריוטיזציה הזאת) כיוון שבשונה משאר הדרגות שיש להן רף מוגדר, בRT כל ישום אומר בדיוק תוך כמה מחזורי מעבד הוא צריך לחזור למצב של הרצה.

ד"א ישומים שהם לא ישומי SRT יכולים להצהיר על כמות מחזורי מעבד גבוהה יותר מדרגת הפריורטיזציה הדיפולטית, ובכל מקרה זה לא ישנה שום דבר, הדפדפן לא יעבוד מהר יותר, בחלק מהמקרים הישום אפילו יכול לעבוד לאט יותר כמו למשל בניגון סרטים דרגת עדיפות גבוהה מידי מחרפנת הרבה נגנים.

זה לא שהדפדפן שלך יקרוס או יזרוק שגיאה, זה לא יישום RT בשום צורה שהיא, מנהל המשימות של מעלה עושה עבודה מעולה, אני לא רואה שום סיבה למה להתעסק עם מה שלא צריך להתעסק בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...