פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים מיהם אותם " נציגי דל בארץ " ? אפשר לקבל אסמכתא בנושא ?ציטוט מת'רד אחר:בבירור נושא האחריות, למדתי שהוא מתבצע ע"י "יעל פתרוונות משולבים" המספקתשרות בבית הלקוח, ללא תוספת מחיר....אתה בטוח שהאחריות של יעל פתרונות היא בבית הלקוח? מול מי בדקת את זה?...מר אשר צורף מיעל פתרונות משולבים אישר לי את זה בשיחה טלפונית.סדר הפעולות הוא כזה:1. פונים לתמיכה של דל טל' 1-809-444-688.2. מוסרים את מספר השרות=SERVICE TAG.3. איש התמיכה מנסה לעזור טלפונית או פותח כרטיס/מספר שרות ומעבירו ליעל פתרונות.4. יעל פתרונות יוצרים קשר כדי לתאם ביקור בבית.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=427093.10
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים טוב ויפה חוץ מדבר אחד שאת זה צריך לברר.פרה פרה.הנה משהו מעניין :http://www.yaelsoft.com/hardware/WebPages/InfrastructureHardware.aspx
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים דנדן, פשוט, וואו :-X תראה, הצלחת להוריד את המחיר של המסך הנ"ל ל1000 ש"ח, פשוט לא יאומן, לא יאומן שניתן לקנות מסך IPS במחיר הזה. מה כן, לא נראה לי שהמכירה מתקדמת לאנשהו, בכל ה19 עמודים, נוספו איזה מקסימום 2-3 אנשים לכל חנות (אם אני לא טועה) ויש פה פשוט כאוס אני מציע לך לדבר עם כל אחת מהחנויות, ולמצוא את העסקה הכי משתלמת, בלי לערבב את כל הפורום בכך ב19 עמודים. לאחר שעשית זאת, תוכל פשוט להציב את התנאים "הסופיים" של המכירה, לראות מה הכי משתלם, ולבחור בעצמך\לעשות סקר, בלי שכל שנייה התנאים משתנים. לאחר שעשית זאת, ונבחרה חנות אחת, צא לדרך, המכירה תיהיה הרבה יותר מצליחה ומסודרת. בהצלחה!!! ;D אור כהן
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים ממה אכפת לך, מטובת חנות כזו או אחרת או מטובתם של הצרכנים? אם כתוצאה (גם אם זה גורם חלקי) מערבוב הפורום ב- 19 עמודים יורד המחיר והוא ממשיך לצנוח, למה בדיוק צריך מכירה "מצליחה ומסודרת"? שיגיע גם למאה עמודים ושימשיכו החנויות להתחרות האחת בשנייה, כמו שצריך.
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים איך המלאי לא נגמר לחנויות? חשבתי שהפסיקו לייצר את המסך ועכשיו כולם נלחמים על היחידות האחרונות? ???
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים יכול להיות שבסה"כ מדובר בספין, בדיוק כמו שהחמאס עושים לנו עם גלעד שליט : (יש עסקה אין עסקה, כן משחררים לא משחררים, חאלד משעל החלוד כן מגיע לירדן לא מגיע, בלה בלה לא בלה בלה.... הכל פסיכולוגי...)
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים יא קרחון, אל תערבב פוליטיקה עם עסקים.ספין ? איזה ספין ?! יש לך חשד לבלה ובלה ?שתף.אני אוהב קונספירציות.
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים ביבוא אפור אין אחריות של DELL הבה ונעשה חשבון :nextop מציע 2209WA במחיר הכי זול : 1000 שחהבא בתור הוא פנדה במחיר של 1195 שחנניח לרגע שאנו קונים את משפט ההרתעה הנ"ל (של בעל אינטרס ברור שהמחיר לא ירד ל 1000 שח) ואכן אין אחריות של דל למסך שיובא ביבוא אפור. אבל nextop מבטיח לכל הפחות אחריות לפיקסל ראשון לשבוע,כלומר: מובטח לך לפחות שבשבוע הראשון תוכל לעשות את כל הבדיקות ולוודא שהמסך תקין.אז מה שנותר להחליט, אם אתה הקונה, מוכן לשלם פרמיית ביטוח בשיעור של 19.5% עבור אחריות מתום שבוע ראשון ועד תום 3 שנים מהרכישה.בואו נציב זאת אחרת:החנות הדמיונית "מסך לכל" מציעה לך עסקה:מסך עם אחריות לשבוע ב- X שקליםתוספות: 20% עבור הרחבת אחריות ל-3 שנים.ידוע כי אין כמעט תקלות מאוחרות במסכי LCD שהיו תקינים בעת הרכישה. אז במה תבחר?האם מתאים לך לשלם 20% ביטוח בתנאים אלו?אני מניח שיהיו תשובות לכאן ולכאן, כי זה תלוי ביחס של כל אחד לסיכון, וישנם שונאי סיכון ואחרים אוהבי סיכון.עתה נוסיף פרמטר נוסף להחלטה:האם באמת DELL העולמית לא תיתן שרות למסך שללא ספק יצא ממפעלה מלווה בתעודת אחריות ל-3 שנים?ההנחה הסבירה היא כי אם תוותר על פרמיית הביטוח הנ"ל, והמסך יהיה לא תקין לאחר שנה, תצטרך להשקיעקצת זמן, טלפונים ומיילים ובסופו של יום, סיכוי סביר מאד שכן תקבל שרות במסגרת האחריות.אבל מה הסיכוי שאירוע כזה יתממש? נמוך, כבר הוסבר קודם לכן.וגם Nextop עצמה תהיה מעורבת בבעייתך מאחר ולא מסרה לך מראש ובמפורש שהמסך נמכר ללא אחריות יצרן. המסקנה שלי היא כי בתנאים אלו פרמיית ביטוח של 20% מערך המוצר היא גבוהה מידי.אני הייתי מוכן לשלם כ-5% עבור הפוליסה: "ביטוח נגד מריבות עם שרות דל במקרה של תקלה ב-3 שנים ראשונות".כל אחד יעשה את החישוב שלו.
פורסם 2009 באוגוסט 2816 שנים אם אני מזמין את המסך דרך הטלפון מפנדה, למי אני צריך להגיד שאני חבר HWZone? לנציג מכירות?
פורסם 2009 באוגוסט 2916 שנים הבה ונעשה חשבון :nextop מציע 2209WA במחיר הכי זול : 1000 שחהבא בתור הוא פנדה במחיר של 1195 שחנניח לרגע שאנו קונים את משפט ההרתעה הנ"ל (של בעל אינטרס ברור שהמחיר לא ירד ל 1000 שח) ואכן אין אחריות של דל למסך שיובא ביבוא אפור. אבל nextop מבטיח לכל הפחות אחריות לפיקסל ראשון לשבוע,כלומר: מובטח לך לפחות שבשבוע הראשון תוכל לעשות את כל הבדיקות ולוודא שהמסך תקין.אז מה שנותר להחליט, אם אתה הקונה, מוכן לשלם פרמיית ביטוח בשיעור של 19.5% עבור אחריות מתום שבוע ראשון ועד תום 3 שנים מהרכישה.בואו נציב זאת אחרת:החנות הדמיונית "מסך לכל" מציעה לך עסקה:מסך עם אחריות לשבוע ב- X שקליםתוספות: 20% עבור הרחבת אחריות ל-3 שנים.ידוע כי אין כמעט תקלות מאוחרות במסכי LCD שהיו תקינים בעת הרכישה. אז במה תבחר?האם מתאים לך לשלם 20% ביטוח בתנאים אלו?אני מניח שיהיו תשובות לכאן ולכאן, כי זה תלוי ביחס של כל אחד לסיכון, וישנם שונאי סיכון ואחרים אוהבי סיכון.עתה נוסיף פרמטר נוסף להחלטה:האם באמת DELL העולמית לא תיתן שרות למסך שללא ספק יצא ממפעלה מלווה בתעודת אחריות ל-3 שנים?ההנחה הסבירה היא כי אם תוותר על פרמיית הביטוח הנ"ל, והמסך יהיה לא תקין לאחר שנה, תצטרך להשקיעקצת זמן, טלפונים ומיילים ובסופו של יום, סיכוי סביר מאד שכן תקבל שרות במסגרת האחריות.אבל מה הסיכוי שאירוע כזה יתממש? נמוך, כבר הוסבר קודם לכן.וגם Nextop עצמה תהיה מעורבת בבעייתך מאחר ולא מסרה לך מראש ובמפורש שהמסך נמכר ללא אחריות יצרן. המסקנה שלי היא כי בתנאים אלו פרמיית ביטוח של 20% מערך המוצר היא גבוהה מידי.אני הייתי מוכן לשלם כ-5% עבור הפוליסה: "ביטוח נגד מריבות עם שרות דל במקרה של תקלה ב-3 שנים ראשונות".כל אחד יעשה את החישוב שלו.אמרת ואמרת יפה.
פורסם 2009 באוגוסט 2916 שנים עוד לא נעשתה קנייה קבוצתית מפנדה/נקסטופ? אם תהיה, אני אשמח להצטרף לאחת מהן [המוקדמת והזולה יותר ]. אני מצטרף לנקסטופ - כמה אנשים יש כבר??
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.