מי החליף חלק פגום ב KSP בעבר? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי החליף חלק פגום ב KSP בעבר?


IME3

Recommended Posts

שטויות..

חנות איכותית, מקצועית ומאוד אמינה. רכשתי שם כמה פעמים ובעל המקום שהוא גם המוכר תמיד נותן שירות חם, ביתי ומכניס למעבדה חופשי לראות מה עושים.

מיכוון שציינת "ששלחת קונים" אתה מוזמן לשם בעצמך כי משום מה נראה לי שבכל דיון שיש את P-SEE באופן מגמתי אתה מנסה להשמיץ בכל מיני טענות שונות ומשונות. ולכן נראה לי דוקא שאתה בעל עיניין בנושא. אתה בכלל יודע היכן בדיוק הם ממוקמים? :lol:

למען הסר ספק: נשאלתי, נבדקתי ועברתי את כל התחקירים האפשריים..אין לי כל קשר עיסקי עם החנות ואינני בעל עינין. אני לקוח מרוצה שמקבל יחס בכל רכישה שלי ושל חברים כמו שצריך לקבל לקוח, ואת זה כנראה כמה חנויות צריכות ללמוד (אני רגיל משהות של שנים בחו"ל ליחס כזה).

שטויות אתה בעצמך. בכל דיון כזה אתה מייד מזכיר את P-SEE דבר שמחשיד אותך ולא אותי. אני אישית טוען שאין אף חנות מחשבים נורמלית

בירושלים כך שלא נראה לי שאני "בעל עניין כלשהו". וכן, קניתי שם מספר פעמים מחוסר ברירה. בקשר למיקום - קריית יובל במרכז המסחרי,

יש מעין "ח" של חנויות, אם אתה מסתכל מהכביש המקביל אז החנות בצלע העליונה של ה"ח" (משמאל לצלע של השופרסל אם זה עוזר לך)

כאשר צריך לרדת קצת פנימה ולהיכנס. אני כותב התנסויות שלי אישית ושל חברים ששלחתי ומסרו לי את היחס (ואת החלקים המעפנים

שדחפו להם). תפסיק לבלבל את המוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סניף השלום בת"א על הפנים. מכרו לי בזמנו צורב עם מסילות דפוקות, קורה. לא נפתח. אחרי ביקור ב"מעבדה" שלהם הוא חזר במצה יותר טוב, אבל רחוק מאידיאלי. אם היה מדובר בצורב שאצלי שנה אולי הייתי מקבל את זה, אבל היה מדובר בצורב חדש לחלוטין, שפשוט לא עובד כמו שצריך. אחרי וויכוח הסכימו לבסוף להחליף לי באחד חדש, אבל רק בתנאי שלא אחזור לשם.

אם היה ספק, הייתי מאוד מנומס אבל תקיף ברצוני לקבל מוצר תקין. היחס שקיבלתי היה מחפיר.

אין צורך לציין שהאזהרה הייתה מיותרת, אני לשם לא חוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סניף השלום בת"א על הפנים. מכרו לי בזמנו צורב עם מסילות דפוקות, קורה. לא נפתח. אחרי ביקור ב"מעבדה" שלהם הוא חזר במצה יותר טוב, אבל רחוק מאידיאלי. אם היה מדובר בצורב שאצלי שנה אולי הייתי מקבל את זה, אבל היה מדובר בצורב חדש לחלוטין, שפשוט לא עובד כמו שצריך. אחרי וויכוח הסכימו לבסוף להחליף לי באחד חדש, אבל רק בתנאי שלא אחזור לשם.

אם היה ספק, הייתי מאוד מנומס אבל תקיף ברצוני לקבל מוצר תקין. היחס שקיבלתי היה מחפיר.

אין צורך לציין שהאזהרה הייתה מיותרת, אני לשם לא חוזר.

גם לי קרה מקרה דומה שם..

התקשרו אליי לבוא לקחת את הG5 והלכתי ובסוף פתאום נגמר והם אומרים עוד למה לא שילמת מיקדמה של 60 ש"ח :s05:

לא אמרתם כלום אז איך אני אשלם מקדמה חכמים?

קמתי עם אבא שלי שהיה עצבני ויצאנו מהמקום :xyxthumbs:

קניתי לא מזמן בצומת בילו חלקים למחשב.. אני חושב שהם לקחו את הדיסקים שהייתי צריך לקבל עם הכרטיס מסך בפנים,למה בסרטונים שאני רואה אז אני רואה בא עם זה וכל זה.. ועוד מה שקניתי את המעבד חוייבתי לקחת למה המעבד לא בא עם ואז ששאלתי למה לא בא לי הקירור הרגיל אז הבנאדם אומר לי הרי הזמנת מיוחד :pissed: כאילו WTF מה זה קשור.

מחמת הפרטים לא רציתי לעשות בלאגן כי היה יום שישי והייתי לחוץ אז עזבתי את המקום.

אבל ברגע שיקרה משהו לחומרה שקניתי שם ב4 וחצי אלף אני הולך לרצוח שם אנשים בכיף :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אשמח גם לחשבוניות רכישה של החברים שקנו, עיכובי הזמנות ובעיות לטענתך שהיו ע"מ שנוכל לתקן ולשפר במידת הצורך.

גם שמות יעזרו ואת זה אתה יכול בפרטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש האח הגדול... תסגרו את זה בינכם בהודעות ואם אתם מוצאים לנכון ליידע אותנו בהמשך אדרבא. לא נראה לי לעניין שיפורסמו בפורום ציבורי פרטיהם של אנשים שלא בהכרח מעוניינים בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם השתמע אחרת, לרגע לא באתי נגד זכותו של בעל העסק להגן על שמו הטוב. מכל מה שאני שמעתי על החנות (דגש על שמעתי, ללא ניסיון אישי) הם חנות טובה והפניתי עליהם אנשים בעבר. אבל לפרסם בפורום את פרטיהם של אנשים שקשרם לדיון מקרי נראה לי לא נחוץ.

אני מעריך את נכונותו לנסות ולהבין איפה נגרם ללקוח עוול ולרצות לתקן את הרושם שנוצר, אבל למרות זאת יש דברים שעדיף שייעשו בצינעה.

אין לי ספק שאם הנושא יטופל בצורה רצינית אנחנו עוד נשמע על זה משני הצדדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נאמרו פה הכפשות בשמות של אנשים אחרים אז ראוי שהתגובה תתקבל באותו אופן פומבי בדיוק כמו ההכפשה, גם ללא הסכמתם של אותם אנשים(אך ללא חשיפת פרטיהם).

למה הכפשות? כמו על כל חנות אחרת, אנשים מספרים את התרשמויותיהם מהחנות. לצערי ההתרשמות שלי ושל חברי לא היתה טובה (בלשון המעטה).

בכ"מ את השמות כמובן שלא הייתי מפרסם כאן בפורום ::) אני מקווה שאמצא את החשבוניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם שמות יעזרו ואת זה אתה יכול בפרטי.

לא ביקשתי בפורום, רשמתי בפירוש שזה יעשה בפרטי.

ממה שבדקתי לפי שם המשתמש הפעם האחרונה שנרכש כביכול פריט/מחשב (ללא הצגת חשבונית או שם או מספר אין באפשרותי לדעת במה המדובר) היה ב-15.10.08

או בסמוך, וזה בעקבות דיון שנערך שבו הוא ציין את המקרה.

לא קצת תמוהה שעברה שנה ועדיין בכל פעם שיש איזכור לחנות הוא מציין את זה?

אני בהחלט מעונין לדעת מה קרה ע"מ לדעת מי מכר ומה היה בדיוק ע"מ ללמוד ואפילו להתנצל אם נגרם עוול, אבל מכאן ועד לזריקת רפש המרחק גדול, מה גם שהבנתי שהוא באופן אישי כלל לא היה כאן.

מצ"ב הדיון:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=367741.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהנושא הזה כבר מיותר לחלוטין היות והוא לא מתקדם לשום מקום וכרגע זה למעשה זה דיון האם P-see זאת חנות אמינה או לא.

לא יודע מה היה לאחרים, אני יכול להגיד בוודאות שאני מרוצה מהמפרט שקניתי בחנות ויכול להגיד שיש לי רק מזל שהחנות בירושלים אחרת הייתי קונה את המחשב שלי בהר חוצבים, וכולנו שמענו כמה שהם מחורבנים. חוץ מזה, אין עסק מושלם תמיד יש חיסרונות ויתרונות לכל עסק, יכול להיות שהיו פאשלות אבל ממה שאני ראיתי ועדיין רואה-מנהל העסק כן בא לטובת הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קצת תמוהה שעברה שנה ועדיין בכל פעם שיש איזכור לחנות הוא מציין את זה?

אני בהחלט מעונין לדעת מה קרה ע"מ לדעת מי מכר ומה היה בדיוק ע"מ ללמוד ואפילו להתנצל אם נגרם עוול, אבל מכאן ועד לזריקת רפש המרחק גדול, מה גם שהבנתי שהוא באופן אישי כלל לא היה כאן.

מצ"ב הדיון:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=367741.0

לא כ"כ הבנתי למה אתה מתכוון. בכ"מ הנה פירוט המקרים שהיו לי (ולחברי):

1. המקרה שקישרת אליו.

2. שלחתי חבר שלא מבין דבר במחשבים לקנות מסויימים מאוד (סטיק אחד של 2 גיגה של חברה מסויימת) כי הלוח שלו ישן

ובררני מאוד (915 של INTEL), הזכרון לא היה במלאי ונאמר לו שיקח 3 שבועות להביא אותו ושיכנעו אותו להחליף ל2 סטיקים של גיגה

כשאמרו לו שאין שום הבדל. הלוח לא היה מוכן לזהות את 2 הסטיקים ביחד (בעיה נדירה עם עבודה בDUAL CHANNEL) כאשר אמרתי

לחבר ללכת ולהחליף לזיכרון אחר אמר שלא נותנים לו להחליף כי הוא פתח את האריזה (למרות שהבטיחו לו שלא תהיה בעיה) בסוף

הסתדרנו בינינו (היה לי ספייר והחלפנו).

3. המון מקרים של הזמנת חלק ותשובה שאין ולא יהיה הרבה זמן ואולי לקחת חלק אחר שבמלאי... . אני יודע שזו בעיה ידועה בהרבה

חנויות מחשבים אבל הרגשתי אותה במיוחד בP-SEE.

4. עוד מספר מקרים שאני צריך לבקש את רשותם של המעורבים בדבר.

אני מוכרח לסייג ולומר שחוץ ממקרה 2 כל המקרים קרו לפני כשנה+ כך שאם היו שינוי הנהלה\ מדיניות ששיפרו את המצב אשמח לשמוע.

באופן כללי - לדעתי כיום אין אף חנות מחשבים נורמלית בירושלים. אשמח מאוד לגלות אם אני טועה וכמובן להמליץ ולשלוח אנשים לחנות

כזו. זהו נתח שוק שפשוט לא מנוצל בירושלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...