פורסם 2009 בנובמבר 1816 שנים יפה, זה מראה שהם בשלב די מתקדם של הפרויקט.אל תשכח לעדכן אותנו מההתרשמות שלך!
פורסם 2009 בדצמבר 715 שנים RA3 הוא אכזבה , הגרפיקה מצועצעת , אין יותר מדיי אסטרטגיה , הממשק מאוד מאכזב - וזה ממש אבלדווקא TIBERIUM WARS היה מוצלח יחסית , נקווה לטובמסכים לגמרי.. אני אהבתי את TIBERIUM WARS הוא היה ממש סבבההאמת שאני חושב שבין כולם הכי אהבתי את GENERALS עם כל האנטרקס והערבים.. הייתי רוצה המשך של זה!
פורסם 2009 בדצמבר 2415 שנים אחרי שינוי המשחקיות של C&C4 והכנסת הבסיסים הניידים, גם מערכת קצירת הטיבריום מקבלת חוקים חדשים:http://www.gametrailers.com/video/exclusive-tiberium-command/60216
פורסם 2010 בינואר 2815 שנים http://www.gamespot.com/event/codes/command-conquer-4-open/קיבלתי KEY אבל האתר של C&C קורס תחת עומס...
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים http://www.gamespot.com/event/codes/command-conquer-4-open/קיבלתי KEY אבל האתר של C&C קורס תחת עומס...הבטא יורדת אצלי במהירות מיירבית - תוך פחות מ 20 דקות המשחק אצלי.
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים הבטא יורדת אצלי במהירות מיירבית - תוך פחות מ 20 דקות המשחק אצלי.זו הודעה מלפני חודש.יש עוד מישהו שמשחק בBETA?אני מאוד אהבתי את המשחקיות החדשה.אני עוד לא בטוח, בנתיים חסרים לי כמה אלמנטים שהוצאו מהמשחק וקרבות ענק ארוכים שלא קיימים במצב המשחק היחיד שקיים בבטא. בעצם זה נראה כאילו שרק ניסו לחסוך (ופיטורי צוות הפיתוח מעידים על כך) ולכן הוציאו כל סוג של ניהול משאבים או בניית בסיס בתואנה של "בסיס נייד", מה שמכריע את המשחק זה רק מי מרכיב שילוב טוב יותר של חיילים ומפזר אותם נכון.
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים אני עוד לא בטוח, בנתיים חסרים לי כמה אלמנטים שהוצאו מהמשחק וקרבות ענק ארוכים שלא קיימים במצב המשחק היחיד שקיים בבטא. בעצם זה נראה כאילו שרק ניסו לחסוך (ופיטורי צוות הפיתוח מעידים על כך) ולכן הוציאו כל סוג של ניהול משאבים או בניית בסיס בתואנה של "בסיס נייד", מה שמכריע את המשחק זה רק מי מרכיב שילוב טוב יותר של חיילים ומפזר אותם נכון.יש משהו במה שאתה אומר. אבל יצא משחקיות שונה מהרגיל שזה חידוש מרענן (מזכיר קצת את world in conflict).אני משחק בעיקר ב5 על 5 ויש קרבות גדולים. יש גם חשיבות לעבודת צוות.ניהול משאבים אין בכלל במשחק, אלא רק בשביל לעשות שידרוגים. ובנוסף יש UNLOCK לפי רמה, כך שאם אתהרק התחלת אז אתה בחסרון משמעותי מול מישהו יותר וותיק.
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים תנו לי להבין רגע, במצב החדש לא בונים אפילו מבנה אחד בשטח (מלבד מבני הגנה שהבנתי שקיימים)?
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים כן. יש לך לבחור 3 סוגים: הגנה, התקפה וסיוע.רק המגן יכול לבנות מבני הגנה בתור יחידות.יש לכל שחקן כמות מוגבל של נקודות לצורך היחידות, אם משהו פורש הנקודות שלו מתחלקות בין הנשארים.
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים כן, הבנתי שתהיה הגבלה לכמות היחידות לפי ניקוד.אז בעצם עכשיו גבישי הטיבריום שנאספים משמשים לרכישת יחידות ושדרוגים בלבד.על מה יש דגש עכשיו כדי לנצח קרב?למשל ב-C&C3 המפתח היה בניה מהירה של בסיס והתחלת ייצור יחידות, כשלרוב המהיר מנצח.
פורסם 2010 בפברואר 2115 שנים הטיבריום לא משמש לרכישת יחדות אלא רק שידרוגים.בעקרון הסגנון המשחק בבטא שיש 5 נקודות במפה שצריך להשתלט עליהם. הקבוצה שמחזיקה ביותר נקודות כאלהמקבלת ניקוד לפי הזמן. בנוסף ניתן לקבל ניקוד ע"י איסוף טבריום אבל זה די זניח. דרך נוספת לקבל היא השמדה של יחידות יריב.מקבלים נקודות לפי כמו שהיחידה נקודות היחידה עלתה. השמדת היחידה הראשית מביאה 50 נקודות.אין קשר בין הנקודות שיש לך להזמנת יחדות לנקודות בשביל לנצח.בצורה כללית מאוד כדי לנצח צריך שיתוף פעולה טוב. איסוף מהיר של הטיבריום כדי להגיע לשדרוגים חשובים. ולדעת לתפוס מקומות חשובים במפה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.