פורסם 2009 ביולי 3016 שנים Design Updates - Click Here for Hot New Info! [updated 7/27] http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/17963.page משנותיי המרובות באינטרנט למדתי שלעולם, אבל לעולם, אין ללחוץ על לינקים שהתיאור להם הוא "CLICK HERE FOR HOT NEW!". כיוון שזה בפורום ובא ממך לייזי, לחצתי בכל זאת אני חושב שהדבר הכי מעניין בהודעה הזאת היא הפסקה הבאה: Q: Is there a population cap? What are the numbers (X/100) seen above the units on the UI? A: The numbers shown above the units tab indeed represent a population cap. In C&C4, players are limited in the number of units they can make by Command Points, which allows the player to make smart decisions about which units they want to produce depending on the current state of the battlefield and limits single-unit spam and snowballing of attack power. אומנם לא שיחקתי בRed Alert 3, אך אם אני לא טועה מדובר בפעם הראשונה בסדרה שיש מגבלת כמות יחידות. לפי התשובה של המעצב, בו הוא אומר כי ישנה גם הימנעות מ"one unit spam", נראה לי שנראה מערכת רכישת יחידות דומה לזו שראינו בRise of Nations, בה כל יחידה זהה עוקבת עולה יותר מקודמתה. דוגמא למצב בRise of Nations: אתם משחקים את האמריקאים ובונים יחידה של Marines, עלות יחידה היא 30 ברזל ו-30 אוכל. אם תרצו לבנות עוד יחידת Marines, היא תעלה 33 ברזל ו-33 אוכל, היחידה השלישית תעלה 37 ברזל ו-37 אוכל וכן הלאה וכן הלאה. השיטה תהיה או כפי שתוארה לעיל, או, שיטה קצת יותר מוצלחת אך גם מעצבנת לפי דעתי - מגבלת כמות יחידות פשוטה. נגיד, אין אפשרות שיהיו לכל שחקן יותר מ - 7 באנשיז. ענק. חבל שאף אחד מהמודים עדיין לא יצא באופן רשמי. לדעתי עדיף לחיות עם REMAKES מאשר להרוג את העולם כמו שהחברה בEA כל כך אוהבים וטובים. אין מצב שאני אנסה לשחק ברביעי, בדיוק כמו שההרגשה בשלישי הייתה רעה. פשוט הרסו את העולם. קיין חוזר בתובה ? WTF ?מה שזה הorb of green gayness שהוא מחזיק ? למה הוא מדבר כמו רכיכה ? שכחנו מה זה להיות הBAD GUY ? אני מתקין את המשחק הראשון שוב, ובוכה על מה שההומואים בEA עושים... Orb of green gayness - שהוא בכלל די צהבהב, הוא כמובן הטקיטוס.
פורסם 2009 ביולי 3016 שנים מה שאני אוהב עד עכשיו מכל ההצהרות, הוא הרעיון שהמפתחים לוקחים צעד די נועז כשהם משנים את סגנון בניית הבסיס.אמנם ראינו הרבה דוגמאות למקוריות בסדרות אחרות, אבל עבור סדרת C&C זה שינוי מרענן.עד כמה שאני מבין, עדיין תהיה לשחקן האופציה להיות דפנסיבי, לבנות בסיס קבוע ולצאת ממנו.לחלופין, ה-Crwaler שהוצג יוזם סגנון משחק של תזוזה תמידית, מה שיכול ליצור אקשן טהור וקרב מוחות בריא למשחק.כמובן שכל זאת, במידה ו-EA יצליחו ליישם את זה כמו שצריך.
פורסם 2009 ביולי 3016 שנים אני דווקא לא מרוצה כ"כ מעניין הcrawler.מה, אם אני מייצר טנק אני לא אוכל באותו זמן לייצר חייל רגלי? ולמה שלא אוכל לייצר חייל רגלי א' בבארקס אחד וחייל רגלי ב' בבארקס שני?והכי חשוב - מה אני אעשה בלי האובליסק של נוד?!
פורסם 2009 באוגוסט 1316 שנים עדכון תמונות נוסף מהיום (ה-13/08):http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/19929.page
פורסם 2009 בספטמבר 2516 שנים כמה עדכונים חדשים-ישנים: * המשחק החל להימכר ב-pre order ובתמונה למטה אתם רואים את עטיפת המשחק לפי האתר הרשמי. * שם המשחק, C&C4: Tiberian Twilight נבחר בהצבעה על-ידי המעריצים למי שלא ידע.
פורסם 2009 בספטמבר 2816 שנים אחרי CNC ו RA האחרונים... אני פשוט חוזר לשחק Generals ומצידי הסידרה הזו מתה.
פורסם 2009 בספטמבר 2816 שנים בעיניי RA3 עדיף על כל משחק CNC אחר שאי פעם נוצר, GENERALS וRA3 הם הטופ של הסדרה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.