LOUDNESS WAR - מי שלא מכיר, שווה כניסה - עמוד 5 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

LOUDNESS WAR - מי שלא מכיר, שווה כניסה


EAD

Recommended Posts

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה?!

למה שישלמו?

לא שמת לב שכל האתר שנתתי לך הוא בחינם לחלוטין???

אני מכיר את המנהלים שם

דיברתי עם חלק מהם (אנשים ממש נחמדים, ידברו גם איתך בכיף ב SKYPE), הם אנשי מחשבים, מהנדסים, אנשי וכו'

שסה"כ רוצים לדאוג שכולנו נהנה ונשיג מוסיקה טובה, מה רע?

אז כן, הם השיגו מימון (תסתכל בצד ימין) מכל מיני מפרסמים, בדיוק כמו שפה נניח יש מפרסמים

כי מה לעשות, זה גם לוקח להם הרבה זמן עבודה, וגם לתחזק אתר ולהחזיק שרתים וכו' וכו' עולה הרבה כסף!!

אבל הכל חופשי לחלוטין!!

הסיבה היחידה שעשו את זה, ויש את התוכנה החינמית הזאתי (שכל הזמן מתעדכנת), זה כדי שאנשים כמוך וכמוני יוכלו להנות מסאונד טוב יותר :)

1.) Stereo correlation meter: Display of the phase differences

between the left and right stereo channels. For information on

interpreting this, please refer to technical literature

בקיצור זה לא כזה חשוב, מציין היחס בין הערוצים השונים וכו'.

זה כבר תלוי בך ומה שהקלטת ואיך עשית וכו :)

מה שחשוב זה להסתכל ב LOG FILE שהוא מייצר

לראות שגם אתה תמיד מעל 10 לכל השירים שלך (כדאי להשיג 12 ו14) מצד אחד, וגם שבשום פנים ואופן, לא משנה מה - שלא יהיה לך CLIPPING !!!

אהה וגם חשוב שיהיה לשירים שלך יחסית PEAK לא גבוהה מידי (שוב אתה רוצה לשמור על ממוצע של 10 ומעלה או אפילו 12 או 14, ובכל מקרה לא להגזים ב PEAK שלך)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי פשוט אני אוכל לקנות את האלבום

לשים אותו בתוכנה (להמיר ל WAV) ולבדוק בעצמי

לא ככה?!

וכפי שאמרתי, זה ארגון חופשי מבלי מטרת רווח

שלא לדבר על כך שישר אני אבחין (באוזן שלי) אם משהו חזק מידי, לא?!

;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביטלתי עכשיו לכל ערוץ במיקסר בשיר את הCOMRESS וזה קפץ ל7-15 (10-11 קבוע +-)

אבל יש קטעים ששומעים עכשיו מוזר... פתאום אני ומע את הבאס כמו שלא שמעתי אותו מעולם(בהקלטה שלי!)

מצד אחד אני שומע עכשיו הבדל מטורף אבל מצד שאני אני לא בטוח שאני מת על התוצאה..

אגב פתאום יש קצת רעשים מוזרים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו מעולה!!!

אתה מתקדם לקראת ה 12+ שזה כבר טוב!

והרשעים זה בגלל שהם קיימים שם!

אתה מבין?

בעצם שמגבירים, אנחנו לא שומעים רעשים שכן קיימים, לכן זה עושה לנו "כאב ראש" או "עייפות האוזן" כמו שאומרים.

הרעשים האלו היו אצלך בהקלטה, זה למה ככול שיש יותר שקט, צריך מיקרופונים איכותיים יותר, PRE איכותי יותר עבורם, כבלים, כניסות, כרטיסי קול, MIDI וכו' וכו' איכותי בהרבה הרבה יותר (וגם אקסוטקיה בחדר הקלטות ושקט), כדי שאכן תצא הקלטה טובה.

אבל תאמין לי מניסיון - זה שווה את זה!

האיכות שתשיג, כאשר תגיע ל 12+ ועדיין ישמע נעים ושקט וטוב, היא פשוט מדהימה!

תדמיין רק אם כל האלבומים שהיו קונים היו נשמעים ככה, מה דעתך?

לא מדהים לאוזן???

ולגבי באסים - הרגל של האוזן שלך, התרגלת לבאסים מוגזמים מידי שנובעים מכך ש"הנחתת" את הסאונד נורא נמוך, בצורה ממש "לא טבעית"

חבל.

תקשיב

יש לי אלבום של מטאליקה בגרסה "ראשונית" של BLACK משנת 91, וגרסת ממש איכותית בלי שום LOUDNESS

יודע כמה מדהים הרמקולים נשמעים שם?!

איזה יופי של טרייבל וגבוהים ומה לא???

שום REMASTER שיעשו לאלבום לא יתן כבר איכות כזאתי.

ככה צריך להשמע סאונד!

לא כמו הזבל שהוציא עכשו ב 2008.

תשתדל תמיד לשאוף ל12 ומעלה בדבר הזה

פלוס תשתמש כמה שפחות ב COMPRESS

ותשתמש ב LIMITERS סופר איכותיים (כן זה לא זול, החינם לרוב זבל), כדי למנוע תופעת CLIPPING

תאמין לי שבסופו של דבר שתקבל איכותי ונעים, זה שווה את זה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בונא אחי, Dire straits - brothers in arms קיבל 15 :D

ו- רן דנקר ועילי בוטנר - בואי נעזוב קיבל 3 :bash:

או אלוהים אל תשאלו למה יש לי את זה.....

אבל גידי גוב - רחוב סומסום קיבל 16 :lol:

אולי גידי גוב הממזר משלם להם על הניקוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LIMITER זה נועד למנוע מצב שאתה מגביר OVER מגביר ויוצר CLIPPING (זה על רגל אחת)

אם אתה מעוניין בלדעת איך מפיקים וכו' - כנס בכיף לכל מיני אתרים ותקרא על הנושא.

לגבי זה שהיא לא בודקת FLAC

אתה צודק!

אני מקווה שבגרסאות הבאות שיצאו בקרוב תהיה תמיכה ב FLAC וב 24.96 וכו'.

1982 Love Over Gold (West German Target)

של דייר סטרייטס שיש לי (דיסק מ82 !!! - רק יצאו אז דיסקים בערך) ועוד גרסה גרמנית שזה נחשב הוצאה מאוד איכותית, מקבל גם כן 14 ומעלה ונשמע נפלא!

ככה צריך

אני מאחל ליום שנתחיל לשמוע הקלטות חדשות (2009 ומעלה) שישמעו כזה טוב ונקי ונעים

ותחשבו שאז היה להם זבל לעומת היום

ומיקרופונים זבל

ובכלל הציוד לא הגיע לעשירית או מאית מן הרמה היום (שנת 78 לדוגמא לעומת 2008 - 30 שנה הבדל בטכנו' זה המון!!)

אז למה שלא יהיה היום גם כן?

לכן המלחמה על הסאונד

כי הגיע הזמן שנוכל באמת להשתמש בציוד הסאונד בצורה נכונה ולהנות מסאונד איכותי

יאללה תפיצו לחברים ולמכרים וכל בן אדם שיוצא לכם לדבר איתו על הנושא, כמה שיותר אנשים יהיו מודעים לכך, ככה יותר חברות מוסיקה ישימו לב:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהבנתי את פשר המבחן הזה. אם האלגוריתם מודד את ההבדל בדציבלים בין הצליל הכי שקט, ובין הצליל הכי רם שיש בקובץ אודיו, הרי שהוא לא יעיל בכלל למדידה נכונה של דברים שקטים ויחסית מונוטוניים, שהרי יכול להיות מצב שבו ההבדל בין הרם לשקט לא ככ משמעותי, בניגוד למשל לשירי רוק וכו' שבהם למשל בדרך כלל הסולו של הכלים ותופים יותר רמים משאר השיר. הבנתי לא נכון, או שזה אכן כך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת בכלל!!!

יש שם הסבר טכנולוגי, אז אני לא רוצה להכנס ומי שרוצה מוזמן לקרוא שם (יש PDF באתר שמסביר לפרטי פרטים)

לפי הבנתי, זה יותר ממוצע הנדסי משוככל כזה (סכימה ואז חזקה ושורש על הכל או משהו בסגנון).

הוא אמור להיות מאוד מתוחכם כמובן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...