EAD פורסם 2009 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 20 http://audacity.sourceforge.net/לדוגמא זהאתה בודק ורואה אם יש "יותר מידי צבע", זה אומר שהגבירו מידידבר שני, התוכנה שיש באתר ששמתי לינק שתחתום יכולה לקבל WAV (מה שיש בדיסק) ולהגיד לך, אם זה פחות מ 10 (הכי מומלץ זה 14), זה מכיל LOUDNESS WARודבר שלישי - תקשיב!אם הזמן אתה תלמד להבחין בצ'ק צ'ק.בוא נגיד שרוב הדברים, אפילו הייתי אומר מעל 90% מניסיון אישי שלי של מוסיקה משנת 98 ומעלה, מכילים LOUDNESS WAR בצורה מחרידה פשוט!!!ואמרתי לך - הכי חשוב שתפיץ את זה ותגרום לאנשים להיות מודעים לזה.לדוגמא האלבום האחרון של מטאליקה הוא פשוט זוועה!אם אנשים לא יקנוויתלוננו בחנויות ובעיתונים ובכל מדיה שהיא ויעבירו את זה אחד לשני, יתחיל להיות שינוי חיובי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
o07 פורסם 2009 ביוני 20 Share פורסם 2009 ביוני 20 אחי שאני הולך לחנות דיסקים אין מצב שאני יכול לעשות את זה.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 20 למה לא?!מה הבעיהתגיד למוכר שאתה לא קונה "זבל".חד וחלק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
o07 פורסם 2009 ביוני 20 Share פורסם 2009 ביוני 20 מה הבעיה תגיד למוכר שאתה לא קונה "זבל". חד וחלק. הוא יגיד לי שהוא לא מוכר לזבל.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 20 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 20 איזה מין צרכן אתה ?!תגיד לו שיכנס לרשתיקיש בגוגל או כל מנוע חיפושLOUDNESS WARויראה בעצמו אם הוא לא מאמין.תקשיב, הם רובם מכירים את התופעה טוב מאוד, הרבה יותר ממני וממךאבל כל עוד לקוחות לא יתלוננו, למה שיהיה להם איכפת ?!אם אתה מתלונןואני מתלונןועוד אנשים שהכירו את זה דרכי או דרכך (וגם כן יפיצו את זה הלאה), אז נקבל מספיק תפוצה ויתחילו להשתנות דברים, מבין? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ZeppeliN פורסם 2009 ביוני 21 Share פורסם 2009 ביוני 21 שמים לב לתופעה הזאת באלבום REM - Accelerate קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 21 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 21 שמים לב לתופעה בכמעט כל אלבום שיצא בשנים האחרונות לצערי אבל בעיקר שמים לב בלהקות שעוד הוציאו אלבומים בשנות ה 80 ו 90 וגם עכשו לדוגמא מטאליקה או אבנים מתגלגלות או אירוסמית או בון ג'ובי או REM וכו' וכו' כל מה שהוציאו פעם נשמע מאוד "דינאמי" וטוב, וכל מה שהוציא לאחרונה נשמע "מוגבר בצורה מוגזמת" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ice2k פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 זה באמת נשמע רע על מערכת טובה, לא ידעתי שזו תופעה. עשה לי חייים קשים בהאזנות לרמקולים עם חלק מהשירים (ועוד מדובר בTRIANGLE שניבחרו בסוף). רק מה, כשאני חושב על זה מדובר בשירים פופולארים, מלהקות איכותיות שיושבים טוב בראש. וקשה להיתעלם מהעובדה שיש קשר בין שני הדברים (למעשה גם במאמר מדגישים את הסיבות). ככה שיכול להיות שזה עושה משהו טוב על חשבון משהו אחר (למשל שיר יכול לגרום לך הנאה בגודל X, ואחרי שהוא יהיה בסרט שאהבת או ברגע משמעותי מבחינתך ההנאה ממנו תהפוך ל 2X). ככה שיכול להיות שבלי זה לא הינו (העולם - לא אינדיבידואלים) אוהבים את COLDPLAY באותה צורה. וכאן ניכנסת בעייה קצת ברומו של עולם - ההנאה ממוזיקה של מי יותר חשובה ? של אוהבי האיכות והדינמיקה או של אלו שנהנים שמפוצצים להם את הראש ? (ועובדה שזה עובד - זה מתואר במאמרים). האם הבלטה ועודף אנרגייה גורמים למאזין ממוצע להיחשף יותר למוזיקה ? להנות יותר ? לרקוד יותר ? להיתרגש יותר ? , אין פה תשובה חד משמעית... ככה שאם לא להיות צבועים: אז מודעות חזקה לנושא - כן!! "אינוס" אנשים לא לקנות ולגנות ? אני לא בטוח כל עוד זה פוגע בהנאה של אוכלוסיות אחרות ששומעות מוזיקה (גם אם זה מרמקולים של 10 שקל עם חוסר הבנה שמיעתית טוטאלי של מה ההבדל בין שיר ברדיו AM לשיר דרך CD). כמובן שאני מאנשי האיכות והדינמיקה ואני עובד עם NAD+TRIANGLE והכי סובל מהתופעות הללו (אופי צליל של המערכת שלי). אבל מכאן ועד להתאים את המוזיקה רק לנישה שלי (שהיא לא הרוב) אני לא יכול כל כך להסכים. בדיוק כמו שאני לא יכול להסכים לעולם בלי פירסום בכלל (שעד כמה שאני שונא אותו - אני עדיין מפיק ממנו תועלת). צריך מאוד להזהר בעולם הסאונד והמוזיקה מלקבוע לאנשים מה הם אמורים לאהוב ומה לא. ולמרות שלאודיופילים יהיה קשה לראות את זה - התופעה הזו נותנת ערך מסויים "לאנשים רגילים ופשוטים", אנשים כאלה שלהם האיכות לא מזיזה והם יעדיפו לוותר על אותה איכות בשביל עודף אנרגייה ומודעות. אצל אנשים עם מערכות יקרות ושמיעה טובה הערך הזה הוא זניח ושואף לאפס לעומת הפגיעה הדרסטית בדינמיקה ובאיכות ואנו כמובן נוותר על כל קמצוץ של לאודנס מתואר כזה בשביל ההבדל הקריטי באיכות. אני לא בטוח שאפשר להגיד מי יותר חשוב, אני כן בטוח שאפשר להגיד מי הרוב . וד"א - כשיש תחרות בין אמנים, לייבלים, מפיקים, וכו' הם תמיד יעשו מה שישמע טוב לרוב הלקוחות. אם מישהו הדיוט ועממי הכי מוקסם מטלווזיה זולה שהיצרן החליט להדגיש בה קונטרסט וצבעים - אתה יכול לבוא ולקבוע לו שזה פחות טוב בשבילו, ושהוא לא מבין וצקיך תמונה טבעית וזה מזוייף וכו' וכ'ו ? קצת בעייה ... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 22 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 22 לכן הגישה של האתר שאני מאוד רוצה שתתמכו בו היא שונה לחלוטין!!!הוא רוצה להוציא תקן שמציין בדיוק כמה דינמיקה יש באלבוםכאשר 14 ומעלה זה הכי הכי טוב שיש.והרעיון הוא שהלוגו יסמן במדוייק ואנשים ידעו מה קונים.כעת להקה כמו מטאליקה תוכל להוציא אלבום אחד באיכות של נניח 2 דציבלים (רועש בצורה מטורפת ופשוט בלתי שמיע) ועוד אחד עם נניח 12 (שקט, נעים, דינמי ואיכותי)שתבין - וכנראה אתה לא קראת כמו הרוב פה את האתר שנתתי לך.אין שום קשר בין עוצמה ואיכות ברדיו לבין המקור!כלומראפשרי ואף עושים את זה כבר בתחנות באירופה שעושים בהן את הניסוי, להביא שירים "שקטים" בלי התופעה, ואז בעזרת EQ ו DSP וכו', ליצור מספיק "רעש" כדי להשביע רצון הלקוחות שמאזינים לתחנה - ועדיין זה נשמע פי כמה טוב יותר מאשר אם במקור זה היה "רועש"!אין שום הצדקה שהיא בעולם לאלבום שמכיל LOUDNESS WAR !!!מי שרוצהלוקח את השירים, שם איזה אקולייזר או משהו ונגמר הסיפור!נתתי גם לאנשים עם רמקולי מחשב "זבל" שעולים 100 שקל והם שמו לב להבדל!בהחלט יש מקום להטיל חרם על יצרנים שיוצרים אלבומים רועשים!פשוט מאודאלבום רועש - אי אפשר בשום פנים ואופן להחזיר לו את האיכות סאונד שלו להפוך אותו לשקטאין פה ויכוח בכלל!!!אלבום שקט - אפשרי להגביר.לכן תמיד אבל תמיד, לא משנה מי או מה אתה, יהיה עדיף לך אלבום "שקט".אני רוצה שוב להדגיש את הנושא הזה כי הוא מאוד חשוב וכולם ללא יוצא מן הכלל חייבים להבין אותו! (ולכן גם להרתם למלחמה ברעש)אי אפשר להחזיר איכות של סאונד !!!אלבום שבוצע בו LOUDNESS WAR, ישמע לנצח נצחים - רע !ברגע שהרסת את הסאונד, הוא ישאר הרוס לנצח נצחים !זה מה שאנחנו רוצים!?סאונד הרוס?!לשמוע להקה שפשוט אי אפשר לשמוע את השירים והם הרוסים לחלוטין???חייבים להלחם בתופעה על מנת שלא נגיע למצב שעוד כמה שנים לא יהיה לנו מוסיקה שניתן לשמוע וכל מה שנשמע זה "רעשים" (כמו האלבום האחרון של מטאליקה לדוגמא שמכיל כמעט 0 מקום לדינאמיקה בסאונד) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ice2k פורסם 2009 ביוני 22 Share פורסם 2009 ביוני 22 רעיון טוב הצגת (וכמובן לא קראתי עכשיו את כל הלינקים, יש לי העדפות אחרות מה לקרוא עכשיו, וכנראה גם אחר כך ), אבל אני פשוט לא מסכים עם הגישה שהמשכת איתה. אז מה אם מישהו עם רמקולים של 100 שקל זיהה שזה רע, תן לו לחוות חווית מוזיקה כללית חצי שנה עם מוזיקה כזו וחצי שנה עם השני ואז תשאל אותו (גם מישהו מהצד השני יכול לעשות לך ההיפך). זה בדיוק כמו לגרום לבחורה ממוצעת להבין מה יותר טוב ונעים בהרגשה של המנוע בנסיעה במרצדס SLK, והיא תשים לב לזה וגם תבין למה היונדאי גטס "מרגישה" הרבה יותר רע, אבל עדיין תעדיף את היונדאי גטס הקטנה העירונית והחסכונית. גם סמים זו עבודה בעיניים (לא, הצרות שלך לא באמת חלפו ולא, אין באמת דרקונים) ובכל זאת הרבה אנשים קונים את זה, אל תקבע לאנשים מה טוב להם וממה הם נהנים ! אתה יכול להעיר את תשומת ליבם ולהגדיל מודעות - אבל לא לקבוע. יכול בן אדם לבוא ולזרוק לך את כל מגברי האוזניות והDACים היקרים שלך בפרצוף אחרי שתשמיע לו אותם ולחזור לפיוניר עם הבאס המרוח והמפוצץ באוטו שלו מרוצה הרבה יותר, אתה יכול להגיד לו שהוא לא מבין אבל אתה לא יכול להגיד לו שהוא לא נהנה מהפיוניר דולפינים שלו. אתה רוצה להגיד לו להפעיל אקולייזר ופילטרים בכל נגן אודיו ומערכת שלו (והיום יש הרבה)? תפאדל... אין לו כוח לעשות את זה והוא מעדיף שזה יהיה אוטומטית - בלי לחשוב אפילו... מצדו הוא יגיד שתפסיק להוציא כלכך הרבה כסף על השטויות האלו ותיתן לו להנות מהמוזיקה שלו בכייף ובלי סיבוכים ושטויות. רק כדי שלא יובן לא נכון: אני כמובן נגד זה ומעדיף שזה יעלם וברור לי כל ההגיון שהצגת - האמרות הלוגיות נכונות לגמריי (באמת אי אפשר לשחזר מזיקה הרוסה אבל אפשר להרוס מוזיקה מקורית) אבל בכל הקטע של לקבוע לאחרים מה טוב להם - אני לרוב לא תומך בזה, אני חושב שכבר עברתי את הגיל שבו כל העולם סובב סביבי ואני לא מבין למה אנשים לא מסכימים איתי שהוא באמת סובב סביבי בכל מקרה - הרעיון של מדד דינמיות על הדיסקים הוא מעולה, גם ידגיש שיש אנשים שאכפת להם מהדינמיות והאיכות. מה שכן - אם תתמצת ותעביר עקרונות בצורה קליטה, זה יעזור לך הרבה יותר להעביר את המסר ולהעלות מודעות לבעייה, בדיוק כמו שפעילי זכויות בעליי חיים לא שולחים אנשים לקרוא מאמרים של 100 עמודים בשביל להעלות מודעות . בהצלחה !! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 23 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 23 אני מסכים עם הרבה ממה שאמרת! אבל בסופו של דבר, זה לא מרצדס שאני צריך לשלם עוד חצי מיליון לעומת נניח המכונית של 50 אלף יד שנייה שיש לי (סתם לצורך הדוגמא) כן? פה אני יכול לקבל בחינם איכות שהיא פי כמה יותר טובה! אז למה לא?! למה בעצם היצרן מוסיקה מכריח אותי ואותך לסבול איכות מוסיקה פחות טובה? במיוחד כשיש אפשרות אחרות ועם אפס עלות מבחינתו ומבחינתי?! יש הרי פורמטים כמו SACD, או DVDA או כל מיני, שאכן עולים יותר וכל זה (שוב לא משנה אם אכן עולים או לא, אבל רק לצורך הדיון), אני לא אומר וממליץ על כזה דבר! אני סה"כ רוצה ומבקש שיצרנים וכל המנדסי סאונד יתחשבו בנו כלקוחות ובמקום שבתוכנה שלהם ילחצו על COMPRESS וישימו ערך של 30 לדוגמא, שילחצו וישימו ערך של 10 בלבד. ככה כולנו נוכל להנות מסאונד איכותי, נעים וטוב לאוזן האנושית שלנו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
o07 פורסם 2009 ביוני 23 Share פורסם 2009 ביוני 23 כשיש תחרות בין אמנים, לייבלים, מפיקים, וכו' הם תמיד יעשו מה שישמע טוב לרוב הלקוחות. כמו שאייס אמר הם עושים מה שהכי טוב\מוכר.ד"א מזל שיש אינטרנט בצבא אחרת הייתי מת משיעמום.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 23 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 23 אני לא מסכים איתכם לגמרי!!הם עושים מה שהם צריכים לעשות כדי "לקבל יותר תשומת לב"סאונד רועש יותר = סאונד שנשים לב עליו יותרזהובזה מסתיים הסיפור!אבל כפי שאמרתי, זה בא על חשבון איכותלא יודע מה איתכם, אבל אפילו ב iPod הכי פשוט וזבל שיש, אפשר להגביר כיום לעוצמות מספיק גבוהות כדי לעשות חור בראש, ככה שאני מעדיף מוסיקה איכותית ועם פחות ווליוםאם ארצה להגביר, אני אגביר בכוחות עצמי, תודה !!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
o07 פורסם 2009 ביוני 23 Share פורסם 2009 ביוני 23 טוב אחי מה אני יגיד לך ת'צודק אבל מה תעשה תתבע אותם? מלא צעירים אוהבים רעש חזק ולא דינמיקה ככה זה אין מה לעשות כל אחד וטעמו. בכל הקטע של לקבוע לאחרים מה טוב להם - אני לרוב לא תומך בזה, אני חושב שכבר עברתי את הגיל שבו כל העולם סובב סביבי ואני לא מבין למה אנשים לא מסכימים איתי שהוא באמת סובב סביבי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EAD פורסם 2009 ביוני 23 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 23 אין אפשרות לתבוע או משהו כזה. זה לא שנלך עם זה לבג"צ. אבל כן בתור אנשים ששומעים אודיו ומעוניינים שכן תהיה לנו איכות אודיו טובה - זכותנו המלאה להתלונן ולקום ולעשות מעשה. לדוגמא להחרים יצרנים שמייצרים מוסיקה רועשת. לדוגמא לחתום באתרים כמו הנ"ל. לדוגמא להחתים חברות (כמו שהתחילו לעשות באתר) על הסכמים שלא יפיצו ולא יעשו מוסיקה "רועשת" בקיצור לא חסר דברים שניתן לעשות להגיד לך שב 100% או אפילו 90% זה יעזור? אני לא אגיד את זה! אבל זה בהחלט עדיף מכלום , לא?! והכי הכי חשוב, להביא את זה למודעות של אנשים. ברגע שיותר אנשים מודעים לבעיה, יותר אנשים יקומו ויתנגדו ויחתמו ויעשו מעשים כנגד ויביעו את דעתם. לדוגמא, אני מדבר עם חברים, וחלקם במקרה מכירים חברים אחרים שעובדים בתעשיית המוסיקה, הם מעבירים את זה להם, ואותם אנשים שעובדים בתעשייה מעבירים את זה למעלה. בהתחלה שזה אחד או שניים לא מקשיבים להם או מקשיבים קצת מאוד אבל שעשרות מהנדסי סאונד בכירים אומרים את המילה שלהם, אז כבר דברים כן מתחילים לזוז!! ככה שאם אני ואתה וכל אחד אחר פה בפורום מודעים לבעיה, מעבירים את זה הלאה וגורמים למודעות של אנשים לבעיה, זה כבר התחלה של פתרון. ברגע שתהיה יותר מודעות, יצרנים יבינו שאם הם מייצרים סאונד רע, יקומו אנשים וישר בביקורת על האלבום ירשמו שזה אלבום רע מבחינת סאונד, מה שיגרום בסופו של דבר גם לפחות קניה של החומר על ידי לקוחות. הדבר הזה מוביל בסופו של דבר לככה שיצרני אודיו כן יתחשבו בנו וכן ירצו לשפר את האיכות סאונד! אז לטעמי הכי חשוב זה להכנס לאתר ולחתום (וגם ליצור קשר ולתרום כמה שאפשרי), ולדאוג להפיץ את זה לכל החברים ומכרים שלכם על מנת שיהיו מודעים לבעיה גם כן וגם כן יחתמו וכו'. זה כמו "כדור שלג", לאט לאט הוא יתפוס תאוצה וגודל ומהירות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.