פורסם 2012 ביוני 513 שנים התגובה של מקס לקפיצה בזמן קליע, האויבים שמגיעים משום מקום, הזמן שלוקח לקום, הכניסה למחסות וכו'
פורסם 2012 ביוני 513 שנים כן.במקס פיין החדש לעומת הקודמים אתה לא מרגיש שליטה אבסולוטית בדמות והקטע המטומטם הזה שאתה נתקע לפעמים באמצע הסלואו מושן פשוט דפוק.העובדה שהכניסו מערכת של לקיחת מחסה די הרסה לדעתי
פורסם 2012 ביוני 513 שנים בתור חובב של MP1/2 - המשחק שווה משהו?בנתיים ע"פ ההתרשמות שלי פה, לקחו את מקס פיין וניסו לרכוב על גל ההצלחה שלו עם משחק פעולה הוליוודי שלא שונה משאר המשחקים.איך העלילה? דומה ואפילו קצת למשחקים הקודמים? אווירה? ה"טאצ'" של MP המקורי נשאר?
פורסם 2012 ביוני 513 שנים סיימתי את הסינגל. סימנתי את הספויילרים באפור. ממליץ מאוד למי שלא סיים לא לקרוא אותם.מדובר במשחק פעולה מצויין. גרפיקה מדהימה, AI לא רע, סביבות מגוונות ועוד. בנוסף - פורט מושקע מאוד ולא סתם העתקה מצוקמקת.החסרונות (לדעתי):1. מערכת מחסות בעייתית - לא תמיד הדמות קולטת שהיא צריכה להיכנס או לצאת ממחסות, דבר שמתורגם מייד למוות (במיוחד ברמות הגבוהות).2. חלוקת רמות הקושי - התחלתי את המשחק על HARD ואחרי 7 פרקים עברתי לMEDIUM. לא עברתי בגלל שלא הצלחתי להתקדם, אלא כי פשוט לא נהניתי מהמשחק במצב זה. זמן הקליע נגמר תוך רגע ולוקח לו נצח להתמלא והמשחק הופך לירי ממחסות וזהו. היה צריך למצוא דרך להקשות על המשחק בלי לגרום לביטול השימוש בזמן קליע למעשה.3. bullet dodge וקימה ממנו בעייתיים - יש DELAY של כשניה מהרגע שאתה נותן למקס פקודה לעשות BULLET DODGE ועד שהוא מתחיל. יכול להיות שזה בא לדמות את העובדה שהוא הזדקן וזה לוקח לו זמן אבל הבעיה היא שהמשחק מבוסס על אויבים שיוצאים בהפתעה מכל מיני זוויות וכאשר הBULLET DODGE לא עובד בזמן אין לך דרך פרקטית להתחמק מהם. לוקח לו גם שעה לקום, אותו כנ"ל.4. אויבים מתחדשים או תסמונת DRAGON AGE 2 - משום מה בכל זירה אחרי שמחסלים את כל האויבים פתאום צצים אויבים חדשים. אחד הבעיות מלהשתמש בBD היא שאחרי שקפצת והורדת ארבעה אויביים בזינוק מחושב היטב והדשוטים מדוייקים, יוצא פתאום עוד אויב שכנראה היה נעול בשירותים כל הזמן הזה ומחסל אותך כשאתה על הרצפה (עיין 3). יש לציין שלא מדובר על אוייבים שלא שמת לב אליהם אלא על מהלך מתוסרט שמוציא אותם רק אחרי שחיסלת את השאר. אחד הדברים המתסכלים ביותר הוא לחסל 80 איש בשדה תעופה רק כדי שפתאום יצאו לך משום מקום 3 אנשים ויחסלו אותך (שוב עיין שלוש). נוצר מצב שצריך לשחק כל סצנה קשה כמה פעמים כדי ללמוד בע"פ את המיקומים ההזויים שהאוייבים יוצאים מהם.4.5 - CHECKPOINTS - רעה חולה ממשחקי הקונסולות. מורגשת מאוד כאן, במיוחד בשלבים מאתגרים.5. KILL CAM וLAST MAN STNADING CAM - יפות מאוד ונראות מצויין אבל לפעמים פשוט תוקעות אותך על הרצפה בזמן שאוייב תופס עמדה כדי לחסל אותך. הKILL CAM אשכרה גרמה לי למות בסצנה הסופית כשמנעה ממני להגיב לבוס.6. הCUTSCENES - מבחינה ויזואלית מהמדהימות שנראו במשחק מחשב, בטח מבחינת השיולב עם המשחק עצמו. בפועל - יש הרגשה שמילאו את המשחק בהן כדי שלא נרגיש שהוא קצר יחסית. אני אישית חושב שמה שעשו 2-3 שקופיות של קומיקס במשחקים הקודמים לא מצליחות לעשות דקות ארוכות של CUTSCENES כאן.7. העלילה - חביבה, ניחשתי את עיקרה באמצע החלק השני והייתי בטוח סופית בתחילת השלישי.8. החשוב ביותר - האווירה. זה לא שקיצצו בה, היא פשוט לא קיימת. במשחקי מקס פיין התחושה היא תמיד שככל שאתה מתקדם אתה רק נכשל יותר ויותר. כאן העלילה הולכת בכיוון הזה, אבל פשוט לא מרגישים את זה בפועל. מקס כל הזמן אומר משפטים ציניים שאמורים לבטא זאת אבל בפועל שנשמע כאילו שהוא רק מצטט אותם ולא "מתכוון" אליהם. היו בדיוק 2 קטעים שהזכירו לי קצת מהמקס הקודם -תפיסת מחסה מאחורי המצבה של אשתו ובתו (תוך כדי שהוא דורך על הקבר) והGOD DAMN שלו כשבקר בורח ממנו בתחנת המשטרה. וזה בלי לדבר על הסוף הממש ממש לא מתאים. אין שמץ של FILM NOIR.סה"כ מדובר במשחק פעולה משובח, למרות כל החסרונות שכתבתי. הבעיה העיקרית שלא מדובר במקס פיין. אולי היה צריך לקרוא לו DIE HARD 5.עריכה:9. דמויות המשנה - נשכחות מאוד ולא משאירות רושם. דווקא במשחק שבו יש למקס הכי הרבה דיאלוגים זה לא מורגש בקשר עם הדמויות. אני לא יכול לחשוב על דמות אחת שיעניין אותי לדעת מה יקרה לה במקס פיין 4. מונה איפה את? אגב, שימו לב שבשלב בבית הקברות לא היה קבר למונה. סימן לעתיד?10. הומור - לא כל כך אהבתי את השוטר לשעבר שדחפו שם בכל פינה בתור קטע קומי. מה שכן - התירוצים של מקס ללקיחת הכדורים משעשעים.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים כמו שחשבתי. משחק פעולה שעדיף שהיה יוצא בשם אחר. לא שווה את הכסף שלי, מבחינתי MP נגמר כשמונה מקבלת כדור (ושורדת) Max Payne 2 - Alternate Ending (Dead On Arrival) (PC)
פורסם 2012 ביוני 513 שנים 6. הCUTSCENES - מבחינה ויזואלית מהמדהימות שנראו במשחק מחשב, בטח מבחינת השיולב עם המשחק עצמו. בפועל - יש הרגשה שמילאו את המשחק בהן כדי שלא נרגיש שהוא קצר יחסית. אני אישית חושב שמה שעשו 2-3 שקופיות של קומיקס במשחקים הקודמים לא מצליחות לעשות דקות ארוכות של CUTSCENES כאן. 1+ בדיוק הכנתי סרטון השוואה (לא מושקע אבל ממחיש קצת את ההבדל) בין שני המשחקים בדגש על פרזנטציה.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים עכשיו גם ראיתי את ה"מערכת קרובות" מהסרטון שהכנת. רק לי זה מזכיר את COD4 באולפן ה TV?? כל הלקיחת מחסה הזה מיותר וניראה שהורס את המשחק.. MP הוא משחק של Shoot & Talk, לצוץ משום מקום ולחסל את כולם עם BulletTime.. לא לתפוס מחסה כמו נקבה ולבזבז חצי שעה על מקטע אחד אוף.. פשוט רצחו את המשחק.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים ולבזבז חצי שעה על מקטע אחד זה בדיוק התיאור של הקטעים הקשים במשחק, ויש הרבה. וזה בלי לציין שצריך לעשות כל קטע 5 פעמים כדי לדעת מאיפה יצוץ לך מישהו.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים עריכה:9. דמויות המשנה - נשכחות מאוד ולא משאירות רושם. דווקא במשחק שבו יש למקס הכי הרבה דיאלוגים זה לא מורגש בקשר עם הדמויות. אני לא יכול לחשוב על דמות אחת שיעניין אותי לדעת מה יקרה לה במקס פיין 4. מונה איפה את? אגב, שימו לב שבשלב בבית הקברות לא היה קבר למונה. סימן לעתיד?10. הומור - לא כל כך אהבתי את השוטר לשעבר שדחפו שם בכל פינה בתור קטע קומי. מה שכן - התירוצים של מקס ללקיחת הכדורים משעשעים.
פורסם 2012 ביוני 513 שנים זה פשוט עוד SHOOTER אחד. אין בו שום דבר מיוחד. פשוט לא היו צריכים לתת לו שם MAX PAYNE. תודה ל SIMON ו ag43 על הביקורת שלכם. חסכתם לי כסף ועצבים
פורסם 2012 ביוני 513 שנים עבורי השילוב של מנוע euphoria ב-shooter זאת כשלעצמה סיבה טובה מספיק בכדי להינות מהמשחק. אולי זה רק אני
פורסם 2012 ביוני 513 שנים זה בדיוק התיאור של הקטעים הקשים במשחק, ויש הרבה. וזה בלי לציין שצריך לעשות כל קטע 5 פעמים כדי לדעת מאיפה יצוץ לך מישהו.התכוונתי לדברים קטנים בהרבה, כמו ההתחלה של MP1 עד שנפתח השער לקומה העליונה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.