עבור לתוכן

פרטים חדשים על Max Payne 3

Featured Replies

פורסם

בסירטון הראשון שעכשיו פירסמת ב24:14 ראיתי אצלך שהוא לוקח את הרובה צלף ישר שאתה הורג את זה שעל המגדל. לי לא קרה שום דבר אחרי שהרגתי אותו.

  • תגובות 205
  • צפיות 28.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

נשמע מוזר.

אין שם אפילו עריכה.

(מדי פעם אני נאלץ לערוך בהריגות)

פורסם

מי שיש לו מגבלת חומרה ורוצה לשחק על מקסימום הגדרות עם AA *2 ועם FPS גבוהה פשוט צריך לבטל את ה V-SYNC זה משפר לפחות ב 20-30 FPS

ומדוע בכלל ה V-SYNC כל כך משפיע על ה FPS ? - זה לא אמור רק להגביל את ה FPS שלא יעבור את ה 60 ?

פורסם

VSYNC מגביל משני הצדדים. הוא נועל את הפריימים על 60, וכשהם נמוכים אפילו בפריים 1 מ60 זה צונח ל-30 ואז ל15 וכך הלאה.

אגב, צפו היום לראות מבחני ביצועים מקיפים.

פורסם

^ זה לא קורה בכל משחק, אבל כשזה קורה - כדאי להשתמש ב-d3doverrider ולהכריח triple buffer + vsync דרכו.

או לחילופין, adaptive vsync מהדריבר של NV.

לא התלהבתי מה-MSAA במשחק הזה. אני משתמש ב-FXAA בלבד (עם downsampling מ-2880x1620).

אגב, ממליץ על SSAO שנראה יותר טוב מ HDAO (הרבה יותר טוב לטעמי) וגם מהיר ממנו (בכמעט 10% אצלי)

פורסם

ממלא אין כזה הבדל וגם תוספת ביצועים מרשימה בFXAA

AA סביר עם FPS גבוה מאוד .

פורסם

ח"ח על ההשקעה סוס :xyxthumbs:

פורסם

אני היחיד שחושב שיש כמה מנגנונים שבורים במשחק?

פורסם

^ זה לא קורה בכל משחק, אבל כשזה קורה - כדאי להשתמש ב-d3doverrider ולהכריח triple buffer + vsync דרכו.

או לחילופין, adaptive vsync מהדריבר של NV.

לא התלהבתי מה-MSAA במשחק הזה. אני משתמש ב-FXAA בלבד (עם downsampling מ-2880x1620).

אגב, ממליץ על SSAO שנראה יותר טוב מ HDAO (הרבה יותר טוב לטעמי) וגם מהיר ממנו (בכמעט 10% אצלי)

איפה מגדירים SSAO ומה זה HDAO?

adaptive vsync , איפה זה מופיע בדרייברים?- אצלי מצאתי גדרה רק בשם VERTICAL SYNC?

פורסם

איפה מגדירים SSAO ומה זה HDAO?

adaptive vsync , איפה זה מופיע בדרייברים?- אצלי מצאתי גדרה רק בשם VERTICAL SYNC?

SSAO ו-HDAO ניתנים לבחירה בתפריטי המשחק, לפחות ב-DX11.

אם אני לא טועה AMD פיתחו את HDAO לראשונה, כביכול איכותי יותר,

אבל אני בכלל לא מתלהב מהשיטה הזאת, נראית לי פחות אפקטיבית ולוקחת יותר משאבים. ראה השוואת הצללה למטה...

adaptive vsync מופיע תחת Vertical sync בדריבר. אמור להיות לך:

Use the 3D application settings
On
Off
Adaptive
Adaptive (Half refresh rate

אם לא, תעדכן דריבר.

אני היחיד שחושב שיש כמה מנגנונים שבורים במשחק?

אני יודע ש-MSAA + FXAA שבור - FXAA לא פועל במצב הזה.

4xMSAA כשלעצמו מוריד 50% מהביצועים ולא נראה טוב.

DJ-ElectriC טוען בביקורת לבעיות עם MSAA בכרטיסי AMD ושחסרה הצללה (אגב בטוח שלא השוואת SSAO עם אנוידיה מול HDAO עם AMD ?)

הנה כמה השוואות של SSAO מול HDAO, הגדרות מקס, 1620p @ 1080p עם FXAA (ללא MSAA):

SSAO:

maxpayne3ssao1.th.png

HDAO:

maxpayne3hdao1.th.png

SSAO:

maxpayne3ssao2.th.png

HDAO:

maxpayne3hdao2.th.png

SSAO:

maxpayne3ssao3.th.png

HDAO:

maxpayne3hdao3.th.png

כאילו בסדר, אולי SSAO משתמש פה ברזולוציה\צפיפות נמוכה יחסית (בעיקרון ניתן להגדרה, רק שאין אפשרות במשחק הזה),

אבל אין ספק שהאפקט משפיע על כל הגיאומטריה, לעומת HDAO שמציג מעין צל דק ואחיד המקיף חלקית מס' אובייקטים. בקושי מורגש, ולעיתים חסר הגיון.

פורסם

SSAO אצל שתי היצרניות. אצל AMD נצפה סטאטרינג וביצועים נמוכים מהמתחרה

פורסם

^^

syndromE תןדה

עכשיו אפשר לשחק עם VSYNC ו AA*2 עם 60 FPS קבוע :)

פורסם

אני היחיד שחושב שיש כמה מנגנונים שבורים במשחק?

התכוונתי למנגנוני משחקיות.

פורסם

למה אתה מתכוון?

עכשיו כשהילדים של הפורום הלכו לישון, כמה סרטונים "אמנותיים" :

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים