עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

Cheif

סקירה ראשונית של המודם/נתב אלחוטי שבזק מספקת ללקוחותיה -- ה-D-Link DSL-2650U

Recommended Posts

טוב אחרי שבוע וחצי של שימוש UPNP והנתב עובדים חלק, שום בעיה (טפו טפו טפו).

כשבאתי להחזיר את המודם הישן היה פשוט תור ארוך של אנשים שכולם באו לקחת את הראוטר הזה, חשבתי לרגע שמוכרים שם אייפון :), כולם התיישבו, חתמו, קיבלו את הקופסא הלבנה ויצאו מהחנות עם חיוך ומבטים מוזרים על הקופסא. באמת חשבתי שזה אייפון..... 8) . ואין לי מושג מאיפה כולם שמעו על הראוטר הזה (אולי פירסומת שפיספסתי, אלי שיווק טלפוני אגרסיבי של ...).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

טוב אחרי שבע וחצי של שימוש UPNP והנתב עובדים חלק, שום בעיה (טפו טפו טפו).

כשבאתי להחזיר את המודם הישן היה פשוט תור ארוך של אנשים שכולם באו לקחת את הראוטר הזה, חשבתי לרגע שמוכרים שם אייפון :), כולם התיישבו, חתמו, קיבלו את הקופסא הלבנה ויצאו מהחנות עם חיוך ומבטים מוזרים על הקופסא. באמת חשבתי שזה אייפון..... 8) . ואין לי מושג מאיפה כולם שמעו על הראוטר הזה (אולי פירסומת שפיספסתי, אלי שיווק טלפוני אגרסיבי של ...).

הצחוק הוא שלאנשים שיש בעיה עם ההתחממות של ה- Siemens והם לקוחות ותיקים לא רוצה להחליף...

בדרנים הבזק האלה.

ככה זה שהאויב שלך זה "הוט", לא צריך להיות טוב, מספיק להיות פחות רע.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בטח שהיא לא רוצה להחליף, אתה חושב שיש להם במחסנים מספיק די-לינקים להחליף את כל הסימנסים שיש לאנשים בבית פלוס לתת ללקוחות חדשים?

אם כל פעם שהייתה לך בעיה באת בגישה של "אני לקוח ותיק", אני לא מתפלא אם ניסית להחליף ולא הצלחת. אתה חושב שאת התומך הטכני שמקבל 80 שיחות במשמרת ומשתכר על כך גרושים באמת מעניין כמה זמן אתה לקוח .

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצחוק הוא שלאנשים שיש בעיה עם ההתחממות של ה- Siemens והם לקוחות ותיקים לא רוצה להחליף...

בדרנים הבזק האלה.

ככה זה שהאויב שלך זה "הוט", לא צריך להיות טוב, מספיק להיות פחות רע.

כן זה באסע.

רק אל תשכח שהם לא מספקים אותו בחינם בדיוק כמו שהם לא מספקים טלפונים או מוצרים "מתקדמים" אחרים בחינם. פשוט הם נותנים לך החזר כספי מלא על מה שאתה משלם בתנאי שאתה מתחייב אליהם לשנתיים ל 2.5 ומעלה. ד"א - זה בדיוק כמו מכשיר מתקדם חינם בחברות הסלולריות (מחיר מקורי מופרז - אבל החזר מלא). ככה שסך הכל מדובר במבצע שלחלק מהאנשים כדאי ולחלק מהאנשים לא. לכן אני לא חושב שצריך להתעצבן עליהם יותר מדי בנושא הזה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בעולם, לקוח ותיק לעולם יקבל תנאים טובים יותר, זה הגיוני, הוא הנפיק המון כסף לחברה.

לי יש בעיה עם הסימנס, החום הורג אותו!

ואין לי שום בעיה להתחייב שוב ל-24 חודש אם זה מה שנדרש ל- D-Link.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בעולם, לקוח ותיק לעולם יקבל תנאים טובים יותר, זה הגיוני, הוא הנפיק המון כסף לחברה.

לי יש בעיה עם הסימנס, החום הורג אותו!

ואין לי שום בעיה להתחייב שוב ל-24 חודש אם זה מה שנדרש ל- D-Link.

לא יודע, אז למה שלא יביאו לך במקום זה ראוטר N של אדימקס או קו 15 MBPS ? (ואם אני אצלהם שלושים שנה אז למה לא לי ?). הראוטר הזה הוא בגדר ספציפי הוא לא מחולק לאף אחד (בדיוק כמו אצלהם) אז לא יודע מה הסיבה לדרוש אותו בתנאים שונים (זה כמו לבקש את המדפסת בהנחה של 100 ש"ח).

ולגבי וותק בעולם, יש ויש (כמו בארץ), למשל לא ראיתי בATAT שהלקוחות הוותיקים משלמים פחות ל , למעשה הם לא נהנים בכלל ומשלמים הרבה יותר מהחדשים.

ואם אתה מתכוון בכל מקרה להישאר בבזק שנתיים ויש לך כבר 2.5 - אז איפה הבעייה ? :). מה שכן אמליץ לך - אם אתה לא מתכוון לענות על התנאים האלו מכל סיבה שהיא - ראוטר די דומה עולה 130-160 ש"ח , לא כזה סיפור רציני (על תמיכה גם ככה הם רוצים 2 ש"ח לחודש).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא יודע, אז למה שלא יביאו לך במקום זה ראוטר N של אדימקס או קו 15 MBPS ? (ואם אני אצלהם שלושים שנה אז למה לא לי ?). הראוטר הזה הוא בגדר ספציפי הוא לא מחולק לאף אחד (בדיוק כמו אצלהם) אז לא יודע מה הסיבה לדרוש אותו בתנאים שונים (זה כמו לבקש את המדפסת בהנחה של 100 ש"ח).

ולגבי וותק בעולם, יש ויש (כמו בארץ), למשל לא ראיתי בATAT שהלקוחות הוותיקים משלמים פחות ל , למעשה הם לא נהנים בכלל ומשלמים הרבה יותר מהחדשים.

ואם אתה מתכוון בכל מקרה להישאר בבזק שנתיים ויש לך כבר 2.5 - אז איפה הבעייה ? :). מה שכן אמליץ לך - אם אתה לא מתכוון לענות על התנאים האלו מכל סיבה שהיא - ראוטר די דומה עולה 130-160 ש"ח , לא כזה סיפור רציני (על תמיכה גם ככה הם רוצים 2 ש"ח לחודש).

גם אם תרצה להתחייב מעתה לשנתיים תמורת הנתב לא תקבל אותו, זה העניין...

בחבברות עם מודעות שרות גבוהה יש המון המון רצון לשמר לקוחות.

בישראל, בגלל תחרות מוגבלת ברוב הענפים נקודת המוצא של החברות כי הלקוח הקיים תמיד בכיס.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה ?

אז מי כן מקבל אותו ? ואם אתה צודק אז למה יש תור של אנשים שבאים לקבל את הנתב הזה ?

משהו מוזר לי במה שאמרת עכשיו ... אנא פרט.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה ?

אז מי כן מקבל אותו ? ואם אתה צודק אז למה יש תור של אנשים שבאים לקבל את הנתב הזה ?

משהו מוזר לי במה שאמרת עכשיו ... אנא פרט.

רק לקוח חדש - לא היה לך ADSL לפני כן / באת מ"הוט".

או שסיימת את תקופת השנתיים שלך מההתחייבות האחרונה שלך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רק לקוח חדש - לא היה לך ADSL לפני כן / באת מ"הוט".

או שסיימת את תקופת השנתיים שלך מההתחייבות האחרונה שלך.

ידידי היקר - יש לך מסקנות שגויות לגמריי או שמישהו הטעה אותך בענק.

לא רק שלא הגעתי מהוט (לפני 3 שנים כבר עשיתי את הטעות של לנסות אותם במקביל) ושאני לקוח וותיק בערך מאז שהאינטרנט התחיל, אלא שאני נמצא עכשיו בתוך תקופת התחייבות לבזק שיש לה עוד יותר מחצי שנה.

בדיוק הפוך ממה שרשמת :)

אני מציע שתברר, חבל שלא תקבל אותו...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ידידי היקר - יש לך מסקנות שגויות לגמריי או שמישהו הטעה אותך בענק.

לא רק שלא הגעתי מהוט (לפני 3 שנים כבר עשיתי את הטעות של לנסות אותם במקביל) ושאני לקוח וותיק בערך מאז שהאינטרנט התחיל, אלא שאני נמצא עכשיו בתוך תקופת התחייבות לבזק שיש לה עוד יותר מחצי שנה.

בדיוק הפוך ממה שרשמת :)

אני מציע שתברר, חבל שלא תקבל אותו...

וקיבלת אותו תמורת מה? התחייבות לעוד 24 חודש? עם מי דיברת?!

ניסיתי שבועיים, הצעתי להתחייב, שום כלום, רק חדשים או כאלה שסיימו את 24 החודשים שלהם.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אוקיי,

אז האמת שהם בכלל התקשרו אלי לפני חודשיים ואמרו לי שמגיע לי מודם ראוטר אלחוטיבמבצע של 24 חודש תשלום זיכוי. שאלתי איזה מודם, אמרו לי סימנס XXXX, אמרתי תודה ושלום.

כשקראתי פה על הDLINK זה כבר היה משהו אחר (תודות לפותח התרד וכותב הסקירה). כשעברתי בבזק סטור אבן גבירול שאלתי ואמרו אין בעייה.

החלטתי להגיע ולקחת ביום אחר וזהו, רק ביקשו ממני להחזיר את המודם הישן.

כשאני חושב על זה עכשיו וקורא שוב את דבריך,יכול להיות שכבר עשית את המבצע הזה ואתה רוצה אותו בעצם עוד פעם ?

כי אם זה אכן המצב אז אפילו אני (הלוחם המושבע נגד החברות הגדולות והשטויות שלהן) חייב להרים גבה. כלומר זה יהיה מאוד נחמד אם הם כן יסכימו לספק לך מוצר יותר טוב שהם מספקים כרגע באותו המבצע, אפילו מאוד מאוד נחמדים ובהחלט יקבלו V. אבל אני לא חושב שיש כאן הרבה הגיון, ככה זה במבצעים של התחיבויות היה מאז ומעולם: "המבצע של מחר יותר טוב מהמבצע של אתמול" אבל "לפעמים המבצע של אתמול יותר טוב מהמבצע של מחר או שפשוט ניגמר". אני לא חושב שיש מה לבוא בטענות על זה.זה מצחיק - זה בדיוק הסיפור של AT&T ואייפון כמובן מי שהתחייב במבצע של האייפון השני, לא יוכל לקבל באותו מבצע את האייפון השלישי לפני שההתחיבות הראשונה ניגמרה, זה די ברור.

גם יכול להיות שעוד חודשיים יצא ראוטר מודם אדימקס בתקן N במבצע הזה - מה אז ? שוב תבקש להחליף ? מן הסתם גם אני ירצה להחליף, אבל החלטתי שאני לא מחכה למבצע טוב יותר כי מה שיש כרגע מספק אותי, במבצע הקודם עם הסימנס החלטתי לא לקחת או לחכות כי מה שהיה אז לא סיפק אותי.

כמובן יכול להיות שעדיין לא הבנתי אותך טוב ואז אין לך מה להתייחס, אבל מהעובדה שציינת שיש לך סימנס וגם 24 חודשים - הסקתי שפשוט כבר נירשמת למבצע הזה.

אני בכלל בהתחייבות לתשתית במבצע (התחייבות של שנה).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

טוב, אתה קיבלת כי לא היה לך משהו לפני כן...

לי יש בעיה אחרת מולם, לא קריטי, קצת קשה יהיה להסביר בכתיבה.

וכן, אני חושב שללקוחות של מהיום הראשון של ה- ADSL מגיע יחס ייחודי כלקוחות וותיקים.

לאו דווקא עם המודם הזה, אלא כתפיסה של חברה. ככה נהוג במקומות שבהם יש תודעת שירות גבוהה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תראו מה קורה אצלי .. כשאני מכבה את הרשת האלחוטית דרך הכפתור בגב אלנתב הוא מתאפס למה זה קורה???

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה בטוח שלחצת על הכפתור של האלחוטי ולא על הכפתור של הRESET (קשה להאמין שתתבלבל כי קשה ללחוץ על הRESET אבל בכל זאת).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close