פורסם 2009 במאי 1516 שנים לאחר שנתיים של שקט תעשייתי וחוסר מידע נוחת עלינו טיזר של כותר ההמשך בסידרת ההתגנבות הפופולרית. Splinter Cell: Conviction Release Date: 2/23/2010 Publisher: Ubisoft Developer: Ubisoft Montreal Gamesite: http://splintercell.us.ubi.com/conviction/#/5778/ כל הטריילרים- http://www.gametrailers.com/game/splinter-cell-conviction/4767 יש לא מעט מידע בפורום הראשי של המשחק: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/frm/f/5271091065 תזכורת: הטריילר האחרון שוחרר לפני שנתיים באירוע שנקרא Ubidays 07 http://www.gametrailers.com/player/19891.html
פורסם 2009 במאי 1516 שנים מחבר לגבי חברת הפיתוח אין מה לדאוג. הפיתוח הוא של חברת הבת של יוביסופט-Ubisoft's Montreal studio מי שאחראית על הלהיטים- Tom Clancy's Rainbow Six Assassin's Creed Prince of Persia Far-cry2 ועוד ועוד...
פורסם 2009 במאי 1516 שנים Splinter Cell: Conviction טיזר חדש לאחר שנתיים (?!) ויש תאריך (?) - Release Date: 6/30/2009 Exclusive Teaser May 15, 2009 Sam Fisher is out of hiding for more stealth action of the highest echelon. http://www.gametrailers.com/player/49278.html מפתחי משחקים צריכים כבר להפסיק עם הטרנד הזה של טיזרים שלא מראים כלום... מילא אם עוד מדובר במשהו שאמור להפתיע, אבל לגבי CONVICTION כבר הראו סרטים של גיימפליי לפני שנה. בכל אופן, אני מקווה מאוד שהתאריך נכון כי אני כבר לא יכול לחכות יותר למשחק הזה. אני רק מקווה שהסגנון החדש ומנגנון ההתגנבות החדש (בסגנון AC) יעבוד טוב ולא יהיה דפוק (בסגנון AC).
פורסם 2009 במאי 1516 שנים מחבר אבל לגבי CONVICTION כבר הראו סרטים של גיימפליי לפני שנה.שנתיים.כנראה משהו השתבש להם בדרך לא ידוע לי מה כך שכנראה הגיימפליי ההוא עלול להיות לא רלבנטי
פורסם 2009 במאי 1516 שנים המשחק נראה מעניין יותר מהקודמים, אני מחכה לראות מה יצא ממנו (אני משחק עכשיו ב - AC ונהנה מכל רגע, חוץ מהמסעות בין הערים אולי).
פורסם 2009 במאי 1516 שנים ^^לא יודע אם זה קשור לדיון.. אבל אתה יכול לדלג את המסעות האלו. תמשיך בדיון של AC. גם אני פשוט התעצבנתי מהקטע הזה בהתחלה עד שגיליתי את האפשרות של לדלג את המסע הדפוק הזה.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים לגבי חברת הפיתוח אין מה לדאוג. הפיתוח הוא של חברת הבת של יוביסופט-Ubisoft's Montreal studio מי שאחראית על הלהיטים- Tom Clancy's Rainbow Six Assassin's Creed Prince of Persia Far-cry2 ועוד ועוד... אכן מונטריאול איכותית, ואם אני לא טועה גם עסקנו בproject manager של AC דאז שהייתה גם כן לא רעה ועוד חודש ליציאה של המשחק? מעניין שהצליחו לשמור על הפיתוח כל כך בשקט כל כך הרבה זמן.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים מחבר קשה לי להאמין שהתאריך נכון או מדויק והלוואי והוא כזה.אני מניח שמידע נוסף נקבל בקרוב שהרי יוביסופט לא יכולה להיות בשקט תעשייתי כמעט רבעון שלם
פורסם 2009 במאי 1516 שנים מאז יובידייס07 הם זרקו הכל לפח(סינדרום 3DR)ברצינות? יש לך מושג מה בדיוק שינו? לפי מה שזכור לי הם הלכו על מנגנון התגנבות בסגנון AC של להטמע בסביבה, וגם היה הרבה עניין של מניפולציה של הסביבה.חוץ מזה גם סאם פישר אמור היה לרכוש סופר מיומנות על - לראשונה הוא אמור היה להיות בעל היכולת המופלאה להרים כלי נשק של אויבים מתים ולהשתמש בהם.
פורסם 2009 במאי 1516 שנים מחבר רוב המידע על מה קרה שם בפיתוח די לוטה בערפל,לדעתי הם הגיעו לתוצאה שלא עמדה בקנה אחד עם האופי המיוחד של הסידרה,הכותר האחרון (סוכן כפול) די איכזב והם כנראה לא רוצים אכזבה שניה ברציפות.נקווה לעידכונים בקרוב
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים יצאו לאחרונה לא מעט פרטים על המשחק, אז החלטתי להקים לתחיה את הת'רד. ראיון עם המפתחים של המשחק, הרבה פרטים חדשים: מסתבר שאכן UBI שינו לחלוטין את הקונספט שהיה להם בהתחלה לגבי SP:C. למשל הם נפטרו לגמרי מהרעיון של "הסוואה חברתית", כלומר שאתה מתחבא על ידי הטמעות בקהל (כמו ב assassins creed) והלכו על כיוון אחר (וגם נפטרו מהזקן הדבילי שהיה לסאם בתמונות הקידום של המשחק ). פיצ'רים של המשחק שאפשר ללמוד מהראיון: * דגש גדול על אקשן. המשחק עדיין מוגדר כמשחק התגנבות, אבל סאם הרבה יותר חזק בקרבות ולא מוכרח להתחבא כל הזמן. * "סמן ובצע" (mark and execute) - מהלך חדש של סאם, מושפע מהרבה סרטי וסדרות אקשן. כשסאם חבוי מהאויבים שלו הוא יכול לסמן מספר אויבים (או אפילו מטרות כגון חפצים - למשל לכבות בירייה נורת חשמל) ואז להסתער ולבצע התקפה מהירה ולחסל אותם במהירות על ידי ביצוע headshots. הגרסה של סאם ל stealth kill. * מטרות המשימה ופלאשבקים מוקרנים על הסביבה - טכניקה שכולנו מכירים מ"אבודים" וסדרות אחרות. במקום שהמטרה של המשימה תופיע לנו על המסך בצורה הרגילה, היא מוקרנת על הסביבה האמיתית של המשחק. ככה גם לגבי פלאשבקים וזכרונות של סאם, במקום לקטוע את המשחק ולהראות סצנה שהתרחשה בעבר, אנו נראה אותה למשל מוקרנת על הקירות תוך כדי המשחק עצמו. נראה מגניב מאוד ובמיוחד מונע את זה שהאקשן יקטע שלא לצורך על ידי cut scenes. * "דמות רפאים" - אם סאם גלוי לאויבים שלו ואז מתחבא, השחקן יראה מעין דמות רפאים שלו במקום האחרון שבו האויבים ראו אותו. ככה הוא יוכל לדעת איפה האויבים חושבים שהוא נמצא ולפי זה לתכנן את המהלכים שלו. * שינויים בצבע הסביבה מראים עד כמה סאם חבוי. כשסאם גלוי הסביבה צבעונית, כשהוא מתחבא הצבעים נהיים דהויים. * אין יותר זמני טעינה בתוך שלבים. * לגבי הסיפור, בניגוד למשחקים קודמים סאם לא עובד בשירות הממשלה אלא הוא יוצא לנקום באנשים שהרגו את הבת שלו (בתחילת המשחק הקודם DA), ולכן הוא חופשי לפעול כרצונו בלי שום הגבלות מוסריות. מצד שני כמובן בגלל שהוא פועל חופשי אין לו יותר הציוד המדליק והגאדג'טים מהמשחקים הקודמים אלא הוא חייב לאלתר. במהלך המשחק העלילה תסתבך וסאם יגלה שהעניין שהוא חוקר הרבה יותר גדול ממה שהוא חשב. _____ לדעתי UBI עשו נכון שהם החליטו לבצע שינויים כאלה רציניים במשחק. נכון שיש כאלה שיגידו שהם עכשיו הרסו את הסדרה בגלל שהם שינו את האופי שלה, אבל הם כנראה הבינו שהם מיצו את הרעיון של stealth shooter, ושבסופו של דבר splinter cell 1, 2, 3 היו ממש העתק אחד של השני. double agent אמנם הוסיף כמה שינויים, אבל לא משהו רציני ולא תמיד לטובה (לדעתי זה היה הכותר הכי גרוע בסדרה). מצד שני אני כמובן מקווה שלמרות השינויים הרצויים, המשחק עדיין יהיה משחק התגנבות ולא משחק אקשן דבילי. בתקופה האחרונה יש כידוע טרנד בתעשיית המשחקים לפנות לקהל הקז'ואל וליצור משחקים מאוד קלילים באופי שלא דורשים השקעה רצינית מצד השחקן (ע"ע assassins creed) בניגוד למשחקים של פעם (ע"ע hitman). אני מקווה שלגבי ספלינטר סל זה לא יהיה ככה.
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים לפי איך שהוא נראה בE3 הוא חייב להיות משחק טוב.פשוט יהיה קשה לחשוב שהוא יאכזב עם הגראפיקה והמשחקיות החדשה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.