Splinter Cell: Conviction - כל הפרטים כאן - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Splinter Cell: Conviction - כל הפרטים כאן


simonsix

Recommended Posts

יצאו לאחרונה לא מעט פרטים על המשחק, אז החלטתי להקים לתחיה את הת'רד.

ראיון עם המפתחים של המשחק, הרבה פרטים חדשים:

כל הכבוד על ההשקעה :xyxthumbs:

גם אני מחכה לסאם פישר (שוב)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אין תאריך עדין. בינתיים רשום Q4 09

לפי מה שפורסם כאן בתחילת החודש, הוא יצא באוקטובר:

http://www.vg247.com/2009/06/04/splinter-cell-devs-were-more-immersive-than-metal-gear/

_____

הדבר היחיד שאני חושש ממנו הוא שהשיטת סימון הזאת תהפוך את המשחק לקל מידי...

אני גם חושש קצת מזה, אני מניח שמכיוון שאתה חייב בכל זאת להתגנב ולהיות קרוב למטרה כדי לבצע את זה (ולא סתם להתפרץ לחדר, לסמן את כולם ולחסל אותם), וגם מן הסתם זה מוגבל לשתיים שלוש מטרות (ולא נניח עשרה שומרים בו זמנית), זה בכל זאת יגביל אותך ולא יהפוך אותך למכונת חיסול.

לפי מה שקרה לסדרות כמו הנסיך הפרסי, ריינוב סיקס, וגם AC מבית - צפוי כנראה משחק די קליל, אבל אני מקווה שנתאכזב לטובה.

[עריכה: מהסרטון של הגיימפליי שראיתי שוב פעם אני רואה שאתה באמת מוגבל לשתי מטרות בלבד ב mark & execute]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Splinter Cell: Conviction

Behind Closed Doors #1: Redefining Splinter Cell

http://www.gametrailers.com/video/behind-closed-splinter-cell/52213

תודה על הלינק!

כמה דברים שאני חייב להגיד על הסרטון:

1. המפתחים של המשחק ממש מז**ים את השכל שם :עכביש:. במיוחד לגבי זה שכביכול: "ספלינטר סל היה המשחק הראשון בז'אנר התגנבות\אקשן". זה ממש שקר גס, ספלינטר סל הראשון יצא ב2002. לעומת זאת היטמן (סדרה הרבה יותר טובה בלי קשר לדעתי) יצאה כבר ב2000, METAL GEAR SOLID יצא כבר ב1998, וגם באותה שנה כמובן THIEF זכור לטוב. שלא לדבר על משחקי עתיקים בסגנון castle wolfenstein שהם גם כן סוג של משחקי התגנבות.

2. הם ממש טוחנים שמה ששינוי הסגנון של ספלינטר סל החדש נובע מתוך אבולוציה הכרחית של הז'אנר. הם גם די יורדים על שאר המשחקים בז'אנר ההתגנבות, כמו למשל כמה זה מבאס שאתה נתפס במהלך משימה, או שאתה חייב להיות חשאי כל הזמן (כאילו, דהא? לכן זה משחק התגנבות...). חבל שהם לא אומרים פשוט את האמת שהם רוצים לפנות לקהל קז'ואל. זה דווקא היה מגניב לראות סרטון של מפתחי משחק שאומרים בפה מלא, אנחנו רוצים לעשות הרבה כסף ולפנות לכמה שיותר קהל לכן עשינו את המשחק פשוט ככל האפשר...

3. נכון שאחד המפתחים שמה נראה די דומה לג'ק מ"אבודים"? ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.ספלינטר סל אולי לא הראשון שהוגדר התגנבות אבל הוא בהחלט קבע ז'אנר לעצמו (או לחלופין הביא את ז'אנר ההתגנבות לרמה אחרת) מהמשחק הראשון

2.אני לא חושב שהשינויים פונים יותר לקאז'ואל... SC גם במתכונת המקורית עדיין יכול להיות קשה/מאתגר במיוחד לקהל שלא אוהב התגנבות (אני למשל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. בתור אחד ששיחק הרבה מאוד משחקי התגנבות, אני יכול להגיד לך שס"ס (עם כל החיבה שלי לסדרה הזאת) לא קבע שום ז'אנר לעצמו, וגם לא הביא את ז'אנר ההתגנבות לרמה גבוהה יותר. מדובר בסדרה טובה של משחקים שחלקם היו טובים יותר וחלקם פחות, אבל באמת שהם לא המציאו את הגלגל.

2. נכון שמשחק אקשן הוא לא בהכרח קז'ואל, כמובן שיש משחקי אקשן הארד קור. אבל במקרה של ס"ס הבא נראה שזה כבר לא רק עניין של אקשן במקום התגנבות, אלא שוב פעם סנדרום ה"טייס האוטומטי" מבית שאנחנו רואים במשחקים האחרונים שלהם (assassins creed, prince of persia) מתוך מטרה ברורה לפנות לקהל קז'ואל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. בתור אחד ששיחק הרבה מאוד משחקי התגנבות, אני יכול להגיד לך שס"ס (עם כל החיבה שלי לסדרה הזאת) לא קבע שום ז'אנר לעצמו, וגם לא הביא את ז'אנר ההתגנבות לרמה גבוהה יותר. מדובר בסדרה טובה של משחקים שחלקם היו טובים יותר וחלקם פחות, אבל באמת שהם לא המציאו את הגלגל.

אני רואה את רשימת המשחקים שם:HITMAN,MGS וט'יף (על וולפנשטיין אני אפילו לא אדבר) ואני עדיין מחזיק בטענה שספלינטר סל (מלבד העובדה שאתה מנסה שלא יגלו אותך) מאוד שונה מהמשחקים האחרים(היטמן בעיקר, MGS וט'יף פחות)

למרות שהוא לא ממש "הראשון בז'אנר ההתגנבות OMG " הוא מפריד את עצמו מהשאר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים.

SC קבע סטנדרטים חדשים לצד משחקיות ייחודית בז'אנר של משחקי ההתגנבות,

לא שהיה ז'אנר כזה בהגדרה שלו, את כולם הגדירו כמשחק פעולה (גם את היטמן כמובן)

ועדיין המשחק מוגדר כ Modern Action Adventure

בכל מקרה, כששואלים על המשחק התגנבות הראשון שעולה להם בראש, ספלינטר סל יככב מעל כולם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער, אבל אין לי מושג על מה אתם מדברים.

השאלה פה היא כמובן לא מה המשחק "הכי טוב" בז'אנר, כי זה במילא עניין של טעם אישי.

השאלה היא האם ס"ס חידש משהו בז'אנר?

התשובה הפשוטה היא: לא. הוא לא חידש כלום.

התגנבות בצללים - כבר היה. שימוש בגאדג'טים - כבר היה. STEALTH KILLS - כבר היה. משחקיות שדורשת ממש להיות חשאי - כבר היה.

כל המרכיבים של הגיימפליי כבר היו קיימים לפני ס"ס, ובחלק מהמקרים אפילו פעלו יותר טוב במשחקים אחרים (ההתגנבות בהיטמן יותר ריאלסטית למשל, בלי יכולת "להתחבא בצללים" כשאתה חמוש בארסנל מלא של חייל קומדנו ועומד חצי מטר מול שומר ערני שמסתכל ישר לכיוונך כמה שניות ואז אומר לעצמו "כנראה שזה היה כלום").

שוב, אני חושב שס"ס היא סדרה מצויינת, אבל אני לא רואה מה בדיוק היא חידשה או מה בדיוק היא שיפרה בז'אנר שלא היה קודם. אם כבר אני חושב שהדבר הכי זכור אצלי בסדרה זה יותר הCINEMATICS שלה, שבאמת העבירו לי תחושה שאני נמצא בתוך ספר מתח מודרני של טום קלאנסי (לא שקראתי אי פעם משהו שלו, אבל אני מניח שזאת התחושה...), אבל מבחינת גיימפליי אני לא רואה שום חידוש.

איך שלא יהיה, השאלה החשובה לדעתי היא לא מי באמת התחיל את הז'אנר, אלא באיזה אופן ס"ס הולך להמשיך את הז'אנר - כמו "אייס" או כמו טייס אוטומטי?

(אצלי אגב משחק ההתגנבות הראשון שעולה בראש הוא דווקא היטמן, ואחר כך THIEF, אבל זה כנראה עניין אישי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

THIEF היא סידרה מצויינת של משחקי התגנבות אבל לצערי אני לא מכיר הרבה אנשים שיודעים על מה אני מדבר

כשאני שואל אותם אם הם שיחקו פעם באחד הכותרים

היטמן הוא סוג של משחק התגנבות אבל יש בו גם לא מעט אקשן ולכן הוא לא משחק התגנבות טהור

הויכוח פה הוא לא איזה משחק טוב יותר או מי היה הראשון שהביא את ההתגנבות למשחקים בצורה טוטאלית

אלא איזה משחק האדיר את חיוניותה של משחקיות כזאת.

SC הצליח לעשות מה ששאר המשחקים לא הצליחו- להביא את הז'אנר הזה לפופולריות עצומה

יאלה שיצא כבר החדש, נראה על מה המפתחים האלה תופסית Tחת ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון ..ס"ס הוא לא הראשון שהיא את כל אחד מהדברים שאמרת,

אבל .. והאבל פה גדול

הוא זה שאיחד את כולם באופן מדהים[יותר נכון להגיד.. בולט] , ממה שהיה עד אז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...