למה לדעתי ויסטה טובה מWINDOWS7.... - עמוד 3 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לדעתי ויסטה טובה מWINDOWS7....


bad-sector

Recommended Posts

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה סוד ההצלחה

כל דקה שעוברת יוצאים מעבדים חדשים וכרטיסי מסך שמריצים את ויסטה כמו XP

ולגבי חלונות 7

מערכת שנותנת יותר מויסטה + מלא מוטמע

לא יכולה להיות קלה יותר, זה המעבדים וכרטיסי המסך שנהיים חזקים יותר.

היא כן יכולה להיות קלה יותר אם ישפרו את הקוד משמעותית

או לחלופין יוציאו רכיבים לא נחוצים מהדיפולט או 2 הדברים ביחד

תחשוב מה עושים בדריברים של כרטיסי המסך שלפעמים יש שיפור של מעל 10% במשחקים מסוימים

אחרי יציאת דריבר חדש (לא מדבר על כל דריבר חדש אלה אחת לתקופה )

ואז תחשוב על מה אפשר לשפר במערכת הפעלה שמלאה בתוכנות ודריברים פנימים

אני לא בהכרח אומר שזה מה שMS יעשו

ואולי באמת ישתמשו בWIN7 כקידום מכירות למה שבפועל יהיה וויסטה בתחפושת בזמן שמחלות הילדות של וויסטה ניפתרו

אבל בטח ובטח שאם באמת רוצים אפשר לשפר את וויסטה לרמה שתיהיה קלה ברמה קרובה לXP

סך הכל אם תיקח את ותוסיף לה דברים צד שלישי שיש מובנה בוויסטה היא עדיין תיהיה קלה בהרבה

אולי את DX10 לא ניתן להוסיף ועוד כמה דברים מינורים אבל אני לא חושב שזה גורם הכובד

ואם באמת SP2 יגרום לוויסטה לרוץ בקלות זה כבר יכול להגיד הרבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשב שלי הוא מבוסס I7

VISTA ULTIMATE 64

אמנם הויסטה רצה עליו חלק אך ישנם עדיין בעיות של אי יציבות ואיטיות.למשל:

אתה מעתיק קובץ לשולחן עבודה לפעמים לא תראה אותו עד שתלחץ "רענן".

התפריט של הווינראר שמופיע כשלוחצים לחצן ימני על קובץ ראר לפעמים נעלם.

העברה בתוך השיר במדיה פלייר איטית מXP באופן משמעותי.

העלאת מערכת ההפעלה איטית.

משחקים:

חזרה משולחן עבודה למשחק באמצעות ALT+TAB איטית.

משחקים שאי אפשר להתקין /אי היווצרות קיצורי דרך בשולחן עבודה.(מתייחס לויסטה בעברית דווקא)

סה"כ למרות המגרעות הנ"ל אני אוהב את הממשק של יותר ולכן אני מעדיף אותה.

WIN 7

בדקתי גרסאת בטא ולא RC יש שיפור משמעותי בהעלאת המערכת ובתגובת התוכנות והמשחקים.

כשתצא סופי אבחר בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא סתם מייקרוסופט הפסידו כסף אחריי שעשו את מערכת ההפעלה הזאת...

יש לה המון חסרונות, היא לא תומכת בחלק מהתוכנות וגם מעמיסה על המחשב.

בקיצור... חרא מערכת, תעשו לעצמכם טובה ותהיו עם עד שתבוא נורמאלית.

תהנו! :biglaugh:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפסיק לדבר שטויות, ה KERNEL של 7 שונה בצורה דרסטית מ VISTA...

שלא נדבר על זה שכל הפקודות בסיס עברו ריענון כדי להתאימם לחומרה החדשה, במיוחד ב 64 ביט.

אם היית עוקב אחרי ההתפתחות של 7 בגרסאות ה MILESTONE היית רואה עד כמה השינוי דרמטי, אז נכון שזה לא מהפכני, אבל מי אמר שצריך לשנות משהו שעבד טוב עד כה? עד שהם הצליחו למצוא ולתקן את הבעיות תיאומת של VISTA אתה רוצה שהם שוב ישנו את הכל?

ילד תחזור לבועה שלך תעשה טובה..

שינוי דרמטי? אני עוקב אחרי הגרסאות של Win7 דרך Microsoft KMDF Beta program ונחשף לקצת יותר תוכן ממך, גם ברמת הדוקומנטציה, וגם ברמת השחרורים. זה לא WinMin ולא קרנל חדש ולא נעליים, "אותו" קרנל היברידי שהיה בVISTA, ולא מיקרוקרנל ששוקל מספר MBים כשל שאר הדברים רצים בקרנלים נוספים, שאחד מהם אמור אפילו לאפשר הרצה שקופה של managed code(כלומר דוטנט מובנה בליבה, ולא חלק "אינטגרלי"(ומבחינתי כל עוד אני רואה פרוסס נפרד של זה, ולא יכול להריץ את זה כמו שאני יכול להריץ באצ' או VBS, זה לא פאקינג אינטגרלי) במערכת ההפעלה) כמו שהראו בחלק מהדומיים של WinMin.

אם אתה חושב שהם בשנתיים שכתבו קרנל מ-0, ולא רק זה אלא גם זנחו ארכיטקטורה שהם עובדים לפיה 14 שנה ויותר ופיתחו אריכטקטורה חדשה את חי בחתיכת סרט רציני.

אני מציע לך לקרוא קצת על ניסוי Mohave, זה ניסוי סוציאומטרי שMS עשתה על 10 אלף משתמשים, במהלך הניסוי הם התבקשו להעריך את מערכת ההפעלה VISTA והציון המשוקלל מ1 עד 10 עמד על 4.5, לאחר מכן הראו להם מערכת חדשה בשם Windows Mohave שזה היה VISTA עם סקין שונה(מאוד דומה לממשק של Win7 וזה היה שנה לפני שהיה בילד כלשהו של 7 עובד).

מעבר לזאת לא היה שום שינוי בין המערכת המדוברת לVISTA, נחש מה ציון שביעות הרצון המשוקלל היה למערכת המדוברת? 9.7.

אנשים זיינו בשכל VISTA זה ככה VISTA לא עובדת, VISTA איטי בלי לגעת בכלל במערכת ובטח שבלי לערוך מבדק אמפירי מול מערכת הפעלה אחרת.

יש למערכת שם רע וכולם פתאום התחילו לראות שחור בעיניים, הFF לא נפתח לי בפחות משניה, חשבשבת מ96 לא עובדת בלע בלע בלע.

פתאום MS הוציאו מערכת חדש, כאילו מחאו כפיים ו7 נוצרה, הבטיחו ארכיטקטורת קרנל חדש, Driver Foundation חדש(שמאפשר לכתוב High level driver בmanaged קוד דרך ממשק חדש), הבטיחו את WinFS/NFTSv5(שהבטיחו בXP ד"א), בלע בלע בלע, מה קיבלנו, שליש מהסרביסים שפעילים בVISTA כבויים בדיפולט(הועברו למצב של on demand), את כל עדכוני הביצועים של VISTA, פיצ'פצ'ו כמה דברים נוספים, הדביקו סקין חדש, הוסיפו תמיכה במסכי מגע ופוף מערכת הפעלה חדשה.

בוא אני אספר לך סוד קטן, אם הקרנל של 7 היה שונה בכל צורה משמעותית מ6, דרייברים, אנטיווירוסים(שגם מתקינים דרייבר) ודברים דומים שעובדים על VISTA לא היו רצים Native על 7. הם לא שכתבו שום דבר תשתיתי, זה לוקח שנים, הם אפילו לא הכניסו דברים שנחתכו מLonghorn אחרי שהועברו מXP אליה.

MS לא יכולה לשחרר מערכת הפעלה חדשה לגמרי, בטח שלא שנתיים שלוש אחרי שהיא שחררה מערכת הפעלה שכביכול סבלה מבעיות תאימות.

יצרני חומרה שצריכים לכתוב דרייברים חדשים להכל, ולך תסביר לייצרן חומרה למה הוא צריך לכתוב דרייבר למוצר discontinued מלפני 3 שנים, או למה חברת תוכנה צריכה להוציא גרסאה חדשה לתוכנה מלפני 4 שנים, בסרט הזה היינו עם VISTA או לפחות היו אנשים שחיו בסרט הזה, בעוד שהיו מספיק אנשים שהעדיפו לא לראות את הסרט הזר מלפני 12 שנה אלא ללכת לסרט עדכני יותר. אף אחד לא הכריח אנשים להתקין VISTA על הP4 1.8 שלהם, או לנסות לחבר סורק מלפני 9 שנים..

דוגמא ממש טובה לכל אפקט העדר שהפך לא את העכבר אלא את הכרדית שיושבת על הפרעוש שיושב על העכבר להר, ולא לסתם הר אלא לאוורטס..

קח כמה דקות ותחפש את מאות, אם לא אלפי הכתבות שהיו על הDRM המובנה בVISTA שלכאורה היה אמור להיות התגלמות השטן, מבלוגים, דרך עצומות באינטרנט ועד כתבות תחקיר של רשת FOX - האם MS מרגלת אחרינו?!.

אבל מה.. לא רק שהDRM הוכנס בגלל חוקים חדשים, ולא כי ביל גייטס נפגע מזה שאנשים מורידים MP3 לא חוקי לZUNE שלו.

בזמן כל הכתבות האלה שצלבו את VISTA, אותה מערכת אחד לפאקינג 1 שקיימת בVISTA הייתה קיימת רצה, ופועמת בXP.

זה נכנס בSP1 לXP כחלק מאמץ להלחם בפיראטיות ולאפשר שימוש בתכנים דיגיטאליים חוקיים תוך כדי מתן תשתית סטנדארטית שגם תאפשר העברת תכני מפלטפורמה לפלטפורמה. בין הדברים שמתשמשים בתשתית הDRM של VISTA/XP זה כל תוכן שמוגן בHDPC(כלומר בשביל להפעיל BR צריך את זה) ואולי אחד הדברים היותר פופולאריים שיש היום מבחינה של תוכן דיגיטאלי חוקי Itunes/Apple Store, כן כל אותם סרטים\סדרות שמוגנים בDRM מחייבים XP עם SP1 מותקן לפחות בדיוק בגלל זה).

כבר אמרתי זאת ואמרתי שוב, Windows 2008 Server Release 2 = 7; במקרה והיו שינויים דרסטיים זה לא היה מגיע ככה תשאיר את זה לMS שיודעת למתג טוב מאוד את מה שמכניס לה כסף, גם מבחינה של "הסמכות" חדשות שהיא מנפיצה וגם מבחינת התמחור של הרשיונות.

ללא הבלאגן והרעש, אותו הדבר היה קורה עם , במקום SP2 שיצא עכשיו היה יוצא עדכון גורף גדול יותר בדיוק כמו שהם עשו עם R2 ל2008/2003 העדכון של 2008 לR2 שלכאורה "מחליף" את כל המערכת מחדש כפי שאתה טוען, שוקל ד"א פחות בסביבות 500 מגה בבילד האחרון שראיתי והרוב זה חבילה רטרואקטיבית של עדכוני מערכת רגילים לחלוטין, כן בהחלט מערכת הפעלה מ-0.

אבל עם השם הרע שאנשים הוציאו לVISTA, מיקרוסופט הייתה צריכה למתג את מערכת ההפעלה הבייתית שלה מחדש, וכך נולדה Windows 7.

אז אתם מוזמנים להמשיך להלל את 7, כמו שאתם עושים עכשיו על כל פיטשר שMS הכריזה לפני שנתיים, כולל הVPC Next, לכל הרוחות VPC 2009 הוכרז לפני שנתיים(זה היה אמור להיות 2008), הוכרז שהוא יהיה חלק מהמערכת וירוץ בעזרת הHyperVisor המובנה בכל מערכת הפעלה מבוססת קרנל 6. כשקראתי את "החדשה" באתר הזה רציתי לצחוק, באמת וואו זה חדש כמה פעמים ראינו אנשים מריצים לינוקס עם VBOX שמריץ XP ללא GUI?, על HyperV שמענו? על זה שהוא מבונה גם בקרנל של ידענו? כמה קשה לשלב את זה ביחד?

אני לא אומר שהיא פחות טובה מVISTA, אני אומר שזה מודל 2009, כמה עדכוני מערכת שאולי אפשר לקרוא להם ליבתיים, המון עדכונים שבתכלס אפשר לעשות ברמת הרג'יסטרי, כיבוי סרביסים, שינוי עדיפויות של כמה דברים, אופטימיזציות רנדומאליות, עדכון קוסמטי ויאלה לצרוב ולשלוח לחנויות במחיר מלא. במקום להוציא את כל זה בתור עדכון כמו שהיה אמור להיות מתוכנן(למי שעקב אחרי מפות הדרכים של MS מבחינה של פיתוח כולל(של כל החטיבות) רואה את זה יפה מאוד) במילא. מה לעשות עקב לחץ של ציבור המשתמשים והכפשה טוטאלית כמעט של המותג ש-MS השקיעה מילארדים בלבנות מישהו צריך לשלם על זה.

וביום שMS תפסיד כסף בכוונה השמש תפסיק לזרוח, אז תכינו את הארנקים..

בנוסף לזה אני מאוד אשמח לדוגמא לתוכנה ספציפית שלא עובדת בשום אופן על ועובדת על Win7, אני באמת אופתע אם יש דוגמאות רבות לכך, למרות שרוב שהם עבדו על מצב התאימות(ומצב התאימות של VISTA יותר טוב משל , וראיתי דברים שלא רוצים לעבוד על ועובדים על VISTA, לדוגמא "עולם הדיסק").

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה יותר קל

ראית פעם תוכנה שנהיית יותר קלה ?

ראית משחק שרץ יותר בקלות ??

כל גירסה חדשה יותר כבדה מהקודמת.

כן ראיתי ומספיק פעמים

תחפש לדוגמה בחלק מהעדכוני משחקים \תחפש באמולטורים \וכו

חוץ מתיקוני באגים ותוספות משפרים גם את הקוד

ואופטימיזציה טובה יותר=קל יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עבדתי במחשב הישן עם XP SP2 עד לפני חצי שנה בערך(המחשב היה באמת ישן , XP 1400+ , 2 MX , 512MB RAM) ומהערכת הפעלה כבר מאז שהוציאו את SP2 היא מערכת יציבה וטובה ,לדעתי. אפילו במחשב הישן הזה לא היו תקיעות או כל מיני שגיאות למיניהן.

קניתי את המחשב החדש שאתם יכולים לראות בצד , התקנתי פרמיום 32 ביט SP1, אבל פחדתי בהתחלה כי כולם תמיד אמרו שזאת חרא של מערכת הפעלה והכל.

עד עכשיו אני עובד עם . אנשים ניסו את המערכת הפעלה הזאת כשרק הויאו אותה כשהיו מלא בעיות ומאז היו הרבה שידרוגים והSP1 תרם ליציבות המערכת מאוד, אבל עדיין חושבים שהיא גרועה...

עכשיו עברתי לאולטימט 64 ביט SP1 , ואותו דבר, מערכת יציבה לחלוטין ,שום בעיות,מהירה . אבל מה שמעצבן אותי בויסטה זה הPERMISSION כשאתה נכנס לאיזה תוכנה , זה מעצבן רצח . וזה לא היה בXP. חוץ מזה המערכת הפעלה הזאת טובה, ואפילו טובה מXP . ונכון שהיא לוקחת הרבה משאבים, אבל לרוב היום יש מחשבים שיכולים להריץ בצורה הכי חלקה שיש.

WIN 7 נראה מבטיח, אבל לא נראה שיהיה חכם להתקין אותה כשהיא תצא , בטוח יהיו לה מלא בעיות ,כמו שהיו בהתחלה לויסטה,וכמו שהיו בהתחלה לXP.

זה שמישהו התרשם מהבטא זה עוד לא אומר כלום, אחרי הכל - זה בטא.

לדעתי, למי שיש מחשב נורמלי שמסוגל להריץ , צריך לעבוד עם ויסטה(בין אם זה גרסת 32 ביט או 64), אבל זאת דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם דובי צודק אז לWIN7 לא צריכים להיות הרבה בעיות בהתחלה

כי הרבה בעיות כבר ניפתרו בוויסטה

ובעניין הניסיון שלך אם וויסטה אתה אמרתה לבד -התקנתה אותה אחרי SP1 ועל מחשב חדיש

והמחלות ילדות היו לפני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שדובי אמר נכון אך לא רלוונטי

זה ממש לא מעניין מה עשו שם ומה מתוך זה חדש (רמז: סקין וכמעט כלום) העיקר שבמבחן התוצאה אני מקבל מערכת במצב בטא שעובדת כמו/יותר טוב מ וויסטה/XP

ויסטה הייתה BULK וXP הייתה גופה ריקה מתוכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד רציתי לפתוח תרד שיופיע ב"נושאים החמים של היום" :smile1:

אבל לא האמנתי שאפשר ללמוד כל כך הרבה...

מפתיע הסיפור עם 7....

ד"א -

אני אישית במחשב הביתי עם ;D (אשתי פשוט לא מוכנה לקבל שינויים)

בנייד עם 32 כי ממש פחדתי מבעיות התאימות של 64 (למרות שאני מאבד 1GB ורק 3 מתוך 4 בשימוש לא נראה כאילו אני מפסיד הרבה...)

האם ב7 בעיות התאימות של 64ביט יפתרו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיות תאימות? אני עובד כבר כמה חודשים 64 ביט ועוד לא היו לי בעיות כלשהן. גם במשחקים, גם בתוכנות , הכל מעולה. עכשיו כבר אין כל כך הרבה בעיות בגרסאות 64 ביט כמו שהיו, והתמיכה ב64 ביט עלתה. חוץ מזה שלא עובדות תוכנות 16 ביט , הכל אותו דבר כמו ב32 ביט - ויותר טוב.

לדעתי ב7 יהיו בעיות בהתחלה גם בגרסת ה32 ביט....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שדובי אמר נכון אך לא רלוונטי

זה ממש לא מעניין מה עשו שם ומה מתוך זה חדש (רמז: סקין וכמעט כלום) העיקר שבמבחן התוצאה אני מקבל מערכת במצב בטא שעובדת כמו/יותר טוב מ וויסטה/XP

ויסטה הייתה BULK וXP הייתה גופה ריקה מתוכן

תכבה את הסרביסים הלא דרושים בVISTA ואני בספק אם תרגיש הבדל בביצועים, שד"א חלק לא קטן מההבדל זה שהעלו את הrefresh rate של הGUI מ30 ל60fpsz, זה לא שזה מהיר, זה פשוט נראה כאילו זה מגיב מהר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...