ייעוץ בקניית רכב משפחתי ב-140,000 - נשלחתי ע"י ההורים - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ בקניית רכב משפחתי ב-140,000 - נשלחתי ע"י ההורים


Omry

Recommended Posts

מה אתה משחק אותה?

רובוטית מבחינת המשתמש הסופי היא אוטומטית לכל דבר ועניין. הוא שם על "Drive" ולוחץ על הגז.

ואני יודע טוב מאוד מה זה תיבה רובוטית, אולי אפילו יותר טוב ממך. (ההתנשאות הטיפשית שלך היתה מיותרת וחסרת כל משמעות ::))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נהגתי על פחות או יותר כל סוגי הגיר, מידני ועד רובוטי, אוטומטי ורציף, והגעתי למסקנה שאני מרגיש לא נוח כשהרכב עבורי החלטות, כשאני נוהג אני רוצה לשלוט על הרכב, קשה לי לנהוג כשאין לי שליטה מלאה על הרכב, מרגיש פחות נוח.

מההבדל מבחינת המשתמש בין אוטו' לרובוטי זה הקלאץ', כשרובוטי מעביר הילוכים אתה מרגיש את הניתוק והחיבור של הקלאץ'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי נחבר לו שלט WII++ לרכב (או משהו בסגנון) כך שכשהוא יעביר הילוכים הוא ירגיש רטט

אפשר גם לחבר למערכת סטריו ולעשות הדמיה של אגזוז לחץ

ובכלל אני ממליץ לבטל על הגה כוח בשביל החוויה האולטימטיבית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק לחלוטין!

הגה כוח זאת המצאה של בהמות אמריקאיות שהפכו את מקדונלס לבית השני שלהם וצריכים מנוע 7 ליטר עם 350 כוחות סוס כדי להזיז את המשקל של התחת שלהם ממסעדת מהיר לבית. חס וחלילה שהם יעשו קצת עבודה פיזית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה סתם לקשקש? תוספת למחיר מקסימום 10K במקרה של הבחור פה זה הפרש 5K בכלל

ובהתחשב שהרוב נוסעים על אוטומט הוא רק ירוויח כשהוא ימכור את הרכב.

שוב באיזה חור אתה חיי, אם תסתכל על נתוני הרכב אז תראה שצריכת דלק ממוצעת באוטומט היא יותר טובה. (בעיקר לכל החברה שכל היום מסתובבים במרכז)

לי נראה שיש לך תראומה צאוטמט משנות ה80, כי לנו 4 רכבים 2 במקביל מחברות שונות וכתגוריות מחיר שונות

ובעיות גיר לא היו לנו אם כבר היה לנו כל הזמן בעייה שאחת הנהגות שלנו הייתה שורפת את האמא של הבלמים :pissed:

אתם יכולים לטעון שלא נוח בפקקים. למה באירופה אין פקקים? נהגתם פעם בערים גדולות של צרפת, איטליה, גרמניה? אלוהים ישמור מה קורה שם בבוקר. ועדיין מעל 80% הרכבים באירופה הם ידני.

בהתחשב בקשקשת שלך עד עכשיו אני אשמח לדעת מאיפה הבאת את הנתון של 80%

אבל גם אכן יתכן והסיבה לכך זה המיסוי האירופאי שמשם נובע שנפח המנוע ממוצע ארה"ב גבוה מנפח המנוע הממוצע באירופה

ובהתחשב במגבלות המהירות שלהם נראה אותך מנסה להתחיל נסיעה ואחרכך לסחוב 130קמש על מנוע 1.4 אוטומט...

אבל גם זה משתנה, לא סתם יצרנים מתחילים לספק רכבים אוטומט בלבד.

תיקח את הגלולה האדומה ותצא מהמטריקס. אם הייתה לך הבנה בסיסית איך עובד גיר אוטומטי לא הייתה פולט שטויות בסגנון אוטומט צורך פחות דלק מידני בעיר. לא בעיר, לא מחוץ לעיר, לא בשטח, לא בשום מקום אחר. נכון לרמה הטכנולוגית של תעשיית הרכב גיר ידני יותר חסכוני, יותר זול, יותר אמין. זו עובדה.

בקשר לנתונים: As of 2008, 75.2% of vehicles made in Western Europe were equipped with manual transmission, versus 16.1% with automatic and 8.7% with other.[7]

צודק. טעיתי ב-5%. אופס.

לך, תעביר ל-D וסע. אם אתה רוצה אני יכול להמליץ מוסך טוב "לשיפוץ גיר אוטומט". יש לי הרגשה שתזדקק לזה בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן טעית בנתון הזה, וטעית במחיר וטעית בזה שגיר הידני יותר חסכוני פי 100 כאשר במקרה הזה בממוצע הגיר האוטומטי יותר יעיל (אתה מוזמן לבדוק את הנתונים של הרכב של הבחור).

מעבר לזה הנתון של 75% לא אומר כלום, אני יכול להגיד באותה מידה שמכוניות יפניות יותר טובות כי תראה ביפן כמעט כולן כאלה

בלי הסבר הנתון שלך לא שווה כלום ולי נראה שההסבר שלי היה די ממצא לגבי למה זה כך.

הכללות מפגרות וסטיגמות לא עוזרות לאף אחד, למשל אם אתה קונה גיפציק עם מנוע קטן כדאי לך לקנות אוטמט,

למה? כי מנוע קטן עם סלד נמוך פשוט לא יסחוב לאומת זאת גיר אוטומטי כן.

ועובדות כמו שלך אני יכול לקרוא בכמויות בכתבות שמאלניות של YNET.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. דיברתי בכללי, לא על הרכב של הבחור.

ב. לא טעיתי במחיר. ידני מאותו הדגם זול יותר. בקשר לשוק - אתה לא תאמין כמה אנשים מחפשים חדש עם גיר ידני.

ג. אמרתי שרכב ידני חסכוני ב-10 עד 15 אחוז בהשוואה לרכב אוטומט מאותו הדגם. תלמד לקרוא.

באירופה באופן טבעי מעדיפים לרכוש רכבים אירופאים בגלל סיבות שונות שלא רלוונטיות לדיון. עצם העובדה שמעל ל-75% מהרכבים המיוצרים באירופה מצויידים בגיר ידני אומר שאירופאים מעדיפים לרכוש רכבים עם גיר ידני. הם לא חייבים. יש גם רכבים אירופאים עם אוטומט. יש יפניות, יש אמריקאיות, יש קוריאניות עם אוטומט. אבל עדיין ידני שולט כמעט לחלוטין. אני לא חוקר את השוק. אני לא יודע למה בדיוק. תהיה הסיבה אשר תהיה הנתונים מראים שהטיעון ידני לא נוח בפקקים לא תופס כי גם בערים הגדולות באירופה יש פקקים איומים. איומים. רק תנסו היכנס למילאנו ב-7:00.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם שהרכב שלקחנו אוטומטי.. אני פשוט לא יודע אם הגיר הוא רובוטי, שלפי מה שהבנתי זה גם כן אוטומטי רק אחד שאמור "להשתוות" לביצועים של ידני ולתת הרגשת נסיעה כאילו שאתה נוסע בידני.

אז כנראה זה הרובוטי.

בקיצור, אם אתה תצא לנסיעה קצת ספורטיבית אתה הולך לסבול קשות.

מומלץ לא לאכול 3 שעות לפני נהיגה מאומצת ברכב הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיקח את הגלולה האדומה ותצא מהמטריקס. אם הייתה לך הבנה בסיסית איך עובד גיר אוטומטי לא הייתה פולט שטויות בסגנון אוטומט צורך פחות דלק מידני בעיר. לא בעיר, לא מחוץ לעיר, לא בשטח, לא בשום מקום אחר. נכון לרמה הטכנולוגית של תעשיית הרכב גיר ידני יותר חסכוני, יותר זול, יותר אמין. זו עובדה.

בקשר לנתונים: As of 2008, 75.2% of vehicles made in Western Europe were equipped with manual transmission, versus 16.1% with automatic and 8.7% with other.[7]

צודק. טעיתי ב-5%. אופס.

לך, תעביר ל-D וסע. אם אתה רוצה אני יכול להמליץ מוסך טוב "לשיפוץ גיר אוטומט". יש לי הרגשה שתזדקק לזה בקרוב.

מצטער לנפץ לך את האשליה, אבל כדאי לך לבדוק בדיוק איזה מכוניות מיוצרות במערב אירופה, ואיזה מכוניות מיוצרות בכל שאר החורים בעולם.

ה2 וחצי פיאטים שגם ככה רובם מיוצרים במזרח אירופה או טורקיה לא נכללים פה. מה שכן נכלל פה זה שלל מפעלי מכוניות הhigh end שמפוזרים באירופה, ושם הגיר המדובר הרבה יותר אטרקטיבי.

יש הבדל גדול בין מספר למה שעומד מאחוריו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך, תעביר ל-D וסע. אם אתה רוצה אני יכול להמליץ מוסך טוב "לשיפוץ גיר אוטומט". יש לי הרגשה שתזדקק לזה בקרוב.

במקרה יוצא לי לנהוג פה ושם על VW Bora, עם מנוע אוטומט וכ-300 אלף ק"מ במונה (אתה קורא נכון). מעולם לא היו בו תקלות, והוא נוסע נפלא.

אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, תמשיך לחיות בסטיגמות ודעות קדומות מפגרות וחסרות תכלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה יוצא לי לנהוג פה ושם על VW Bora, עם מנוע אוטומט וכ-300 אלף ק"מ במונה (אתה קורא נכון). מעולם לא היו בו תקלות, והוא נוסע נפלא.

אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, תמשיך לחיות בסטיגמות ודעות קדומות מפגרות וחסרות תכלית.

אבל אבל אבל..ההוא מטופ גיר אמר שאוטומט זה איכסה... :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה יוצא לי לנהוג פה ושם על VW Bora, עם מנוע אוטומט וכ-300 אלף ק"מ במונה (אתה קורא נכון). מעולם לא היו בו תקלות, והוא נוסע נפלא.

אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך, תמשיך לחיות בסטיגמות ודעות קדומות מפגרות וחסרות תכלית.

אני ראיתי עכבר סיני ב-10 שקלים שעובד מעל 7 שנים. חשבתי שאתה חכם יותר. מסתכלים כמה מכלל תיבות הילוכים האוטומטיות כושלות, לא על היחידה הבודדת. חוץ מזה, תאמין או לא, בעבר גיר אוטומט היה אמין יותר. היום עם כל החיישנים והאלקטרוניקה הסיכוי שגיר יתקלק הרבה יותר גבוה והתיקון יותר יקר.

אבל עזוב. אני נותן לגוגל לדבר. תכתוב "שיפוץ גיר". רוב התוצאות יוצאות שיפוץ גיר אוטומט. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל עזוב. אני נותן לגוגל לדבר. תכתוב "שיפוץ גיר". רוב התוצאות יוצאות שיפוץ גיר אוטומט. ;)

אולי כי רוב המכוניות בארץ אוטומטיות?

בעבר גיר אוטומט היה אמין יותר. היום עם כל החיישנים והאלקטרוניקה הסיכוי שגיר יתקלק הרבה יותר גבוה והתיקון יותר יקר.

נכון, אבל היום הגירים יותר טובים (רובם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...