מצב המים בישראל - עמוד 19 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצב המים בישראל


IG

Recommended Posts

  • תגובות 288
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אההה , חיפשתי את הוידיאו של קרמר מעביר את האבנים שלו , אם אתה לא רואה קישור כניראה לא מצאתי - חח

וערנב יתכן בהחלט שכמויות המים הנצרכות לא יעלו על הצורך הבסיסי בחילוף החומרים ובן אדם יכול להתקיים על כך , אבל כמעט כל העוסקים ברפואה ממליצים על שתיה מרובה ובנוסף ידוע שאבנים בכליות נוצרות ממיעוט שתיה ( ואם עד היום כל ההודעות שלי היו מיותרות לחלוטין - היגעתי להודעה שהייתה שווה את השטויות שלי עד כה , אבל זה רק אם אנשים יפנימו ששתיה מרובה - כמובן לא עד כדי הרעלת מים - הכוונה היא לבערך שתי ליטר לבן אדם מבוגר ( 80 קילו רמת פעילות בינונית ) ביום והכוונה ללא תוספת של פעילות מיוחדת כגון או עבודה פיזית או שהות ממושכת בשמש .

ואם זו חפירה מידיי אז , שתיה מרובה ( אך לא מוגזמת כ - 2 ליטר ביום ) בריאה לגוף לצורך חילוף חומרים ולצורך שטיפת הכליות ממינרלים המצטברים לאבנים .

בהצלחה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה מחקר מפגר... בדקו אוכלוסיות עם תרבות צריכה שונה בכללי מי שותה יותר מים ועל סמך זה קבעו איזה מים מבוקשים יותר?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבוצניק (מעגן מיכאל זה קיבוץ, לא?) לא שותה את אותה כמות של כימיקלים מהולים בעלות משכורת לשעה כמו נגיד, איזה ערס מאילת (וממה שיצא לי לראות יש שם הרבה כאלה...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קשור לקיבוץ או לא, להשוות כמות שתיה של מיים באילת למקום שנמצא בצפון-מרכז כמו חדרה זה פשוט טימטום ממדרגה ראשונה, ההבדלים בטמפרטורה ובלחות הם עצומים. מן הסתם שאנשים באילת ישתו יותר, אחרת הם יתיבשו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, קראתי היום שצופים שעד דצמבר הכנרת תתייבש. לא לגמרי, אלא שהמים שלה לא יהיו ראויים לשתיה. שזה אפילו גרוע יותר מיובש.

אם מישהו מכיר דרכים לחיסכון במים- שתפו.

כשאני חושב על זה עכשיו אני נזכר שהיו ימים שבחדשות הבהילו את כולם והיו מלא אנשים שהתחילו למלא אמבטיות שלמות מחשש למלחמה... מה הרעיון למלא אמבטיה?! בסוף לא הייתה מלחמה וכל המים הלכו לעזאזל....

ואם אתם שואלים אותי כל יום צריכה להיות כתבה בעיתון על הכינרת... להתמקד יותר בכנרת ! ולהפסיק להשקות גינות ציבוריות של העירייה! שישימו שם צמחי מדבר...

אבל כנראה שיטפלו בבעיה כמו שמטפלים בתאונות הדרכים... עוקרים את השן הלא נכונה...

ויש מכשיר שנקרא "מים מהשמים" הוא הופך את הלחות שבאוויר למים ראויים לשתיה. יצא לי לשתות ממנו כמה פעמים טעם כמו של מים רגילים לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שתחשוב

בן אדם שותה נניח ליטר וחצי שתיי ליטר מים ביום

ובחירבון אחד באסלה הוא מוריד 9 ליטר

מקלחת מבזבזת בסביבות 60 ליטר מים וזו מקלחת קצרה ( הזרם בצינור בממוצע הוא 9 ליטר לדקה )

וזו רק צריכה ביתית ( אל תשכח שטיפה של הבית דלי אחד זה לבד 10 ליטר ובדרך כלל משתמשים בשתיי דליים ומה עם המיים ששוטפים את הסמרטוט ) ( מכונת כביסה צורכת כ 65 ליטר +- יש חסכוניות שצורכות 35 ליטר ) , חקלאית מבזבזת ותעשייתית מבזבזת עוד יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...