מה ביקשתי? להתנתק? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ביקשתי? להתנתק?


ori14

Recommended Posts

אם אתה לא בהתחייבות - אין דבר פשוט מזה.

פשוט שלח להם פקס, ובטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי (ע"י פקס לחברת האשראי, בצירוף העתק של הפקס לספקית).

ככה זה שלא :עכביש: כדי לדייק ומתיחסים בזלזול לפרטים. פשוט ועלולים לשים מכשול בפני תמים.

החיוב לחברת האשראי נעשה בכל חברה לפי תאריך סיכום חשבונית, כאשר לא בכל חברה הוא באותו יום בחודש ולא לפי תחילת חודש קלנדרי. אם ינהג כבר היום כעצתך עלול להסתבך באי תשלום שמגיע לחברה בעבור הימים שמהחשבונית הקודמת ועד למועד הניתוק.

צריך קודם לברר מתי תאריך סיכום חשבונית ואחר כך להודיע לחברת האשראי על הפסקת התקשרות וביטול הרשאה לחברה לחייב הכרטיס, רק מתאריך שאחרי החיוב האחרון.

[br]פורסם בתאריך: 31.03.2009 בשעה 18:29:30


תודה על כל ההצעות, בסוף אבא שלי לא התקשר כי לא היה לו זמן בעבודה, מחר אני אתקשר ומקסימום אצעק עליהם כי לצערי זו הדרך היחידה שהם מבינים, אם זה לא יעזור כנראה שאשתמש בדרך שהציע Old Cat.

מנסיון העבר שלי התומכים בבוקר הרבה פחות מעצבנים, לא בא לי להסתבך עם פקס שמנוסח על פי חוקים כלשהם מכיוון ובמידה והם יפרו אותם לא יהיה לי מה לעשות עם זה (אחרי הכל אני בן 14.5 ואם אומר לאבי משהו כמו:" בוא נלך להגיש תלונה נגד 012 על הטרדה ועברה על חוק שצירך לנתק אותנו תוך כמה זמן.." הוא יסתכל עלי במבט מוזר).

אל תתקשר. אין טעם ובטח שחבל על הזמן של אבא שלך. בנוסף - אין הוכחה מי אמר למה מה בדיוק ומה הבטיחו. שאבא שלך ישלח פקס (או מי שמהכרטיס שלו משולם החשבון). יש לברר מתי נערכת החשבונית ומתי נעשה החיוב האחרון שאחרי הודעת הניתוק (שזה כולל הימים מהחשבונית הקודמת ועד לניתוק). אז להעביר לחברת האשראי פקס ובו הודעה שאין לאשר חיובים שאחרי תאריך זה, ולצייןם כי נסתיימו כל התקשרויות ויחסי ספק-לקוח ביניכם מאותו תאריך. לצרף לחברת האשראי את העתק המכתב/פקס ששלחתם אל 012.

בנוסף, זה שאתה קטין ואם מי ההורה נותן הנחיה לא להציע לך כלום זה מחייב חוקית והם יודעים זאת. אפשר להוסיף על מה שכתבתי כי המשך פניה אליך תהיה לכאורה הטרדת קטין ועלולה להגיע לכאורה לכדי עבירת פלילית ברת עונשין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

החיוב לחברת האשראי נעשה בכל חברה לפי תאריך סיכום חשבונית, כאשר לא בכל חברה הוא באותו יום בחודש ולא לפי תחילת חודש קלנדרי. אם ינהג כבר היום כעצתך עלול להסתבך באי תשלום שמגיע לחברה בעבור הימים שמהחשבונית הקודמת ועד למועד הניתוק.

צריך קודם לברר מתי תאריך סיכום חשבונית ואחר כך להודיע לחברת האשראי על הפסקת התקשרות וביטול הרשאה לחברה לחייב הכרטיס, רק מתאריך שאחרי החיוב האחרון.

מי ישמע, "להסתבך".

אז הוא יהיה חייב להם 15 שקל על החלק היחסי מהחודש שהחשבון שלו עדיין היה פעיל.

הוא ישלם אותם בנפרד (אחרי שהחשבון שלו כבר יהיה מנותק) ושלום על .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי ישמע, "להסתבך".

אז הוא יהיה חייב להם 15 שקל על החלק היחסי מהחודש שהחשבון שלו עדיין היה פעיל.

הוא ישלם אותם בנפרד (אחרי שהחשבון שלו כבר יהיה מנותק) ושלום על .

זה עדיף על לרדוף אחריהם בשביל לקבל החזר על חיוב לא נכון.

בני ז***ת כל החברות תקשורת אי אפשר לסמוך עליהם בגרוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עקב תיקון לחוק כרטיסי חיוב שנכנס לתוקפו לפני מס' חודשים, הוראת קבע בכרטיס אשראי ניתן לבטל באופן חד-צדדי, טלפונית ומיידית, מול חברת האשראי.

שלח פקס לספק בו אתה דורש ניתוק מיידי. ביום בו הם מחייבים אותך בעבור החודש שעבר, תתקשר לחברת האשראי ותבטל את הוראת הקבע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגיד ככה, אתה לא יודע מה זה עצבים עד שעו"ד לא מתקשר אליך בגלל חוב של 17 שקל + עלות השיחה שהוא כרגע עשה (750 ש"ח, יוצא 767 ש"ח).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עקב תיקון לחוק כרטיסי חיוב שנכנס לתוקפו לפני מס' חודשים, הוראת קבע בכרטיס אשראי ניתן לבטל באופן חד-צדדי, טלפונית ומיידית, מול חברת האשראי.

שלח פקס לספק בו אתה דורש ניתוק מיידי. ביום בו הם מחייבים אותך בעבור החודש שעבר, תתקשר לחברת האשראי ותבטל את הוראת הקבע.

אכן כך, רק שצריך לפנות בכתב ולא בע"פ כדי להגן על עצמך ולמנוע בעיות ושאלות בעתיד. להודיע על הפסקת עילת חיוב כלומר הפסקת יחסי ספק-לקוח איתם רק לאחר שנעשה תשלום על התקופה מהחשבונית הקודמת ועד יום הניתוק.

למרות החוק, חברות האשראי נוהגות לשמור על יחסי עבודה טובים עי מי שמביא להם הכנסה - וזה לא הלקוח הבודד אלא החברות הגדולות - ומערימות קשיים.

[br]פורסם בתאריך: 31.03.2009 בשעה 21:20:59


איזה שטויות, למה שהם יעשו דבר כזה? (מניסיון, הם לא)

לא ברור הנסיון, אבל זה נעשה אוטומטית כפלט מחשב למשרד עוכרי הדין (זו לא טעות הקלדה) שנשכר על ידם לדברים כאלו. דעתי על מי שמתעסק בזה ובמיוחד באופן שכזה, מאד שלילית וכנראה שהם לא מסוגלים לעסוק במקצוע בצורה הגונה וישרה אבל אפילו לקבל בעמידה מאחורי הבורסה גם לא יצליחו אז זה מה שנשאר להם. דברים אלו מתיחסים לא לחברה מסוימת אלא לכלל המקובל בענף הזה.

לפני שבוע סיימתי לטפל במשפחה שנדרשה לשלם לספק (שהשם שלו נגמר באותיות מי ) 750 ש"ח מחוב של 200 ומשהו ש"ח משנת 2003 וכמה חודשים בשנת 2006, כאשר כל הליך הניתוק ארך כמה חודשים בגלל התרגילים של החברה. בסוף התפשרנו על שני שליש מסכום, שזה כולל את הגזל של עוכרי הדין.

לפני כחצי שנה היה לי נסיון עם משפחה אחרת, שנדרשה לשלם חוב של כמה מאות ש"ח בגלל חוב של כמה עשרות ש"ח לחברה סלולרית ידועה, ששמה מזכיר תפוז. כמובן שהסכום תפח בגלל התערבות השיילוק חסר היושרה וששמירה על החוק לא כל כך מתאימה לו, הנקרא גם עו"ד. התפשרנו על החוב המקורי וביטול כל הליכי ותשלומי המניאק (העו"ד) בגלל הדרך המנוגדת לחוק בה נקט אותו שיילוק.

נכון שזה דרש קצת :עכביש: מול נציגי החברה, ופניה לדרגים מתאימים בחברה, והתעסקות בכמה וכמה סעיפי חוק ודיוק יתר בפרטים ובניסוח.

בפועל הם לא טורחים לשלוח הביתה חשבונית תשלום על יתרת החוב למרות שחוקית הם אמורים לעשות זאת לפני כל פניה אחרת. הם רק משקרים ואומרים ששלחו כי אצלהם רשום במחשב ששלחו, ואתה לך תוכיח אחרת. אוטומטית אחת לתקופה מוציאים דו"ח חובות ומעבירים לגביה.

הטיעון הוא שמי שנהנה וביטל את אמצעי התשלום הוא צריך לוודא שאין חוב. במציאות צריך לדרוש מהם אישור עלך כך שאין חוב כי הם עלולים גם אחרי 5 שנים לפנות ולטעון שבעת גמר החובות לא היה ידוע על איזה חוב ורק לאחר מכן הוא צץ והתברר.

והכל צריך להיות בכתב ולשמור 7 שנים קבלות כי זה זמן התישנות חובות אזרחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן כך, רק שצריך לפנות בכתב ולא בע"פ כדי להגן על עצמך ולמנוע בעיות ושאלות בעתיד. להודיע על הפסקת עילת חיוב כלומר הפסקת יחסי ספק-לקוח איתם רק לאחר שנעשה תשלום על התקופה מהחשבונית הקודמת ועד יום הניתוק.

למרות החוק, חברות האשראי נוהגות לשמור על יחסי עבודה טובים עי מי שמביא להם הכנסה - וזה לא הלקוח הבודד אלא החברות הגדולות - ומערימות קשיים.

בדקתי את העניין לא מזמן מול חברת האשראי - נאמר לי כי החברה מפסיקה לחייב מיידית בעקבות פנייה טלפונית, ואם ברצונך שהם יכבדו להבא חיובים עתידיים של החברה - יהיה עליך לשלוח פקס המאשר זאת.

לגבי ניתוק מנותן שירות שלא במהלך תקופת התחייבות - לפי אחד מהתיקונים לחוק הגנת הצרכן שנכנסו לאחרונה, על החברה לנתק אותך בתוך 48 שעות מהרגע בו קיבלו את דרישתך. גם אם הם לא עושים זאת מסיבות כאלו ואחרות, אסור להם להמשיך ולחייב אותך לאחר מועד זה. על כן, במידה והודעת בכתב על דרישה לניתוק (לשמור העתק כמובן), ניתן בראש שקט למדי לבטל את הוראת הקבע לזכותם בסוף החודש, לאחר התשלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע,

אם אתה לא בהתחייבות - אין דבר פשוט מזה.

פשוט שלח להם פקס, ובטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי (ע"י פקס לחברת האשראי, בצירוף העתק של הפקס לספקית).

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3369927,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בדיוק תחום ההתמחות שלך? עו"ד לענייני..?

תשאל את עומרי. אולי מומחה :עכביש: ראשי. :D :D :D

[br]פורסם בתאריך: 31.03.2009 בשעה 22:18:01


בדקתי את העניין לא מזמן מול חברת האשראי - נאמר לי כי החברה מפסיקה לחייב מיידית בעקבות פנייה טלפונית, ואם ברצונך שהם יכבדו להבא חיובים עתידיים של החברה - יהיה עליך לשלוח פקס המאשר זאת.

לגבי ניתוק מנותן שירות שלא במהלך תקופת התחייבות - לפי אחד מהתיקונים לחוק הגנת הצרכן שנכנסו לאחרונה, על החברה לנתק אותך בתוך 48 שעות מהרגע בו קיבלו את דרישתך. גם אם הם לא עושים זאת מסיבות כאלו ואחרות, אסור להם להמשיך ולחייב אותך לאחר מועד זה. על כן, במידה והודעת בכתב על דרישה לניתוק (לשמור העתק כמובן), ניתן בראש שקט למדי לבטל את הוראת הקבע לזכותם בסוף החודש, לאחר התשלום.

תודה על העדכון. בפניתי האחרונה לחברת אשראי בענין דומה נעניתי כי נדרש פקס חתום ולא רק פניה בע"פ. יתכן ויש מדיניות שונה בכל חברת אשראי.

לגבי ניתוק - משום מה, יתכן מחמת גילי, איני זוכר את התיקון הזה כמתיחס לכלל החברות ולא רק לשירותי טלויזיה (יס ו-הוט), וגם בזה יש הבדל הרלוונטי רק לחברת בין חיבור דיגיטלי או אנלוגי. אודה אם תחסוך לי החיפוש כרגע ותפנה לינק למקור.

דוגמא למכתב שנדרש מספקית האינטרנט כדי להסדיר סיום חוב (עם תשלום מה שסוכם עליו), מכתב שצריך לשמור 7 שנים, מצורף כאן. זה המכתב שהגיע עם סיום הטיפול בהסדרת החוב שהוזכר כאן בהודעה קודמת. מחקתי את שם המנוי ושם החברה, אבל שימו לב לחוצפה האוטומטיבית שלהם, כשהם מאחלים המשך שימוש מהנה בשירותיהם אחרי שהוא התנתק ברוח לא טובה ועינו אותו עם החוב.

כן, בטח הוא ימשיך להיות לקוח שלהם, אולי כשחזירים יתחילו לעוף.....

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/07D8C184-21DC-40BB-B191-30272BF78FC6.htm

ביטול עסקה מתמשכת, סעיף 13ד.

תיקון טעות: עליהם לבצע ניתוק תוך שלושה ימי עסקים ולא 48 שעות כפי שכתבתי קודם לכן (אלא אם ההודעה נשלחת בדואר רשום ואז מדובר על 6 ימים).

אין הבחנה בין נותני שירותים שונים (פרט לגז, שלא היה לי כוח לקרוא את הסעיפים לגביו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...