מה ביקשתי? להתנתק? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ביקשתי? להתנתק?


ori14

Recommended Posts

שלום

לא מזמן עברתי לאינטרנט ב018 (יום ראשון), הופתעתי כשענה לי נציג ברגע שבחרתי להתחבר, ולא הפנה אותי לעוד אין- סוף בכירים ממנו ומספרים אחרים על מנת לקבל שירות.

הבעיה התחילה כשרציתי להתנתק מ012, ב7 וחצי בערך ביום ראשון התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי להתנתק, היתה המתנה של כ5 דקות, וכשסוף סוף נענתי, ניצגה שלהם ניסתה לשכנע אותי להשאר במבצע בלי להוסיף שקל ( :nono: שקרנית), לאחר שערבתי את המכשול הזה והיא הייתה מוכנה לנתק אותי היא ביקשה ממני להמתין, ההמנתה ארכה כ10 דקות (וזה באמת אמיתי, לא סתם כי אני עצבני ובא לי לפגוע בשמם) וכשהיא חזרה לשיחה היא אמרה שהיא לא יכולה לנתק אותי מכיוון שהשירות לקוחות לא פעיל או משהו, באמת שלא הבנתי אותה, אבל התקשרתי לשירות לקוחות והוא היה פעיל אחרת איך היא ענתה לי? בסופו של דבר החלטתי שאתקשר יום למחרת ואתנתק כי לא היה לי כח לריב עם נציגה עם אגו גבוה משל ערס.

מכיוון שלא יכולתי להתקשר אתמול, התקשרתי היום, ושוב- תירוצים מפגרים, רק שהפעם דיברתי עם 4 נציגים שהעבירו אותי מאחד לשני.

לדעתי גם כל עניין המספרים עם 012 לא ברור, התקשרתי פעם ראשונה וענתה לי נציגה די מעצבנת עם אגו בשמים, שלאחר הזדהות עם פרטים והמתנה מיגעת וארוכה אמרה לי שהיא לא יכולה לנתק אותי, OH WELL, שאלתי אותה למי לפנות,והיא אמרה לי לתמיכה טכנית (WTF), אז חייגתי מחדש והגעתי לנציג בשם לב, היחידי הנחמד מכל אלו שעברתי שעזר לי, הוא נתן לי את המספר שאליו אני צריך פנות (ובאמת, אם מישהו חשוב ב012 אי פעם יקרא את זה, תסדרו כבר את מספרי הטלפון שלכם!), במספר הזה שוב הזדהתי, עברתי מסע ארוך של למרות שאמרתי לנציגה שעברתי ל018, לבסוף היא שמה אותי על המתנה ונתנה לי תירוץ מפגר נוסף- אין לי הרשאה למחוק אותך, אני מעבירה אותך ל(משהו, לא זוכר אבל לא שירות) לקוחות, וינתקו אותך, ההמתנה היא פחות מדקה (או אולי חמש :screwy:).

ב(משהו) לקוחות שלהם, ענתה לי נציגה עם אגו יותר גבוה משל כל הנציגים שדיברתי איתם ביחד, שוב מסרתי פרטים, שוב המתנה אבל הפעם היא לא נתנה לי לדבר כשאמרתי שאני רוצה להתנתק וזהו וסירבתי לכל , היא התלוננה שאני (והיא לא) מתפרץ לה לדברים, בסופו של דבר היא אמרה שהיא לא מוכנה לדבר איתי אלא רק עם אמי שמשלמת את האינטרנט, וניסתה לדחוף לה של 1.5M ב16 לחודש עם חצי שנה חינם (שאחריה יש תקופת התחייבות ארוכה), בסוף היא ביקשה את המספר של אבא שלי, ואמא שלי נתנה לה למרות שאמרתי לה לא לתת, אבל לפחות אבא שלי אדם עצבני, אינ מקווה שהוא יריב /יצעק על הפרחה הזאת ויוריד לה את האגו לרמה אנושית.. (SHE WILL BE PWNED!)

בכל המסע הזה הייתי צריך לאמת פרטים 5 פעמים וחיכיתי בהמתנה מעל לחצי שעה, אין לי מה לומר על 012 מעבר לזה שהם חוסמים שיתוף, ושלעובדים שלהם יש פיצול אישיות, פעם הם יכולים לשאול פרטים כשבתחילת השיחה נאמר להם שזה על מנת להתנתק, ולאחר מכן אין להם הרשאות לנתק אותי.

עוד משהו שחשוב לי לכתוב- בדרך כלל אני קורא על מקרים כאלו ולא מבין למה אנשים מתעצבנים עד כדי כך, אבל עכשיו אני מבין את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גם לי היה סיפור להתנתק מ012.

מכיוון שהחוק מכריח אותם לנתק אותך תוך 3 ימים הם מושכים את זה כמה שאפשר בנסיון להחזיק אותך.

ואם הם לא יכולים להחזיק אותך הם יעכבו אותך עד המקסימום האפשרי.

גם אחרי שהם מודיעים לך שאתה מנותק הם ימשכו 3 ימים שלמים עד שחברת הכבלים תקבל את הקובץ ניתוק, למרות שאת הקובץ חיבור הם יקבלו תוך שעה.

הגישה הזאת הופכת לעוד יותר מזעזעת במקרה של חיבור ללא חייגן, שהכבלים אסור להם על פי חוק לחבר אותך לחברה החדשה לפני שהם מקבלים את הקובץ ניתוק מהחברה הישנה, ואין לך אפשרות להתחבר במשך 3 ימים לספק האינטרנט החדש שלך שאתה כבר משלם להם והם כן שלחו את הקובץ חיבור.

מה שבטוח ל012 אני לא חוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז התירוץ שלה עוד יותר מפגר, להעביר אותי לשימור לקוחות כי להם יש הרשאות לנתק אותי.

שימור לקוחות זה לא האלו שמתקשרים אליך כמה שעות אחרי שאתה מתנתק (מה שבפועל באמת קורה כמה ימים אחרי) ומדברים אליך בצורה נחמדה?

השימור לקוחות נדחפה לי כל פעם למילים וכשאמרתי לה שאני לא מעוניין להצטרף למבצע בולשיט ב16 שקל עם שעבוד (התחייבות) לכל החיים היא אמרה לי לתת לה לסיים משפט ושאני חוצפן שאני מתפרץ לה לדברים (מה שמצחיק פה זה שאמרתי לה שאני לא מעוניין בכל והיא ממשיכה לבלבל בשכל ואני חוצפן), ואחרי שדחיתי גם את זה היא אמרה שהיא לא מוכנה לדבר איתי אלא רק עם אמי.

בסוף אבא שלי סינן את השימור לקוחות (לא הספקתי להתקשר אליו אחרי זה) כי הוא לא הכיר את המספר, אז הוא מתקשר עכשיו ל012, אני אעדכן בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה"משהו" לקוחות שלך זה שימור לקוחות, שם-קוד למחלקה שמורכבת מאנשים שהמשכורת שלהם תלויה בזה שהם יצליחו לשכנע אותך לא לעזוב...

כדי לייפות את העניין, היום כבר קוראים לזה "קשרי לקוחות".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא מגיע לקרסוליים של נטויז'ן

מהם רק המוות ישחרר, אולי לא, אתה מת וכרטיס האשראי שלך ימשיך לחגוג

לפני חודש ניסיתי להתנתק מהם ולמדתי שיעור חשוב

דבר ראשון זה שהם מוכנים לתת 5 מגה ב-45 שקלים וגם זה אחרי 3 חודשים חינם.

ודבר שני זה שהם מוכנים להשקיע עשרות שיחות טלפון כולל בלילה ואת זמנם היקר של כעשרה נציגים בכירים

חזק ואמץ ואל תוותר!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטלפון לא מספיק. התרגילים שלהם לגרום ללקוח להתיאש ידועים..

יש עוד תרגיל מלוכלך והוא "הקפאה". מודיעים לך שהמנוי שלך לא פעיל יותר אבל למעשה בעוד חצי שנה תתחיל לקבל שוב חשבוניות תשלום. זה בגלל שהם עושים "הקפאה" לתקופה מסוימת ואוטומטית מחדשים את המנוי, אחר כך אומרים שלא אמרו לך ביטול מנוי או הפסקת התקשרות אלא רק שזה לא יהיה פעיל.

הפקס של שירות שאינו טכני הוא 072-200-2080 .

שולחים פקס ובו דרישה מפורשת לניתוק מיידי והפסקת כל יחסי וקשרי לקוח-ספק ביניכם. מציינים בפקס כי אין לבצע כל "הקפאה" או כל תעלול אחר שישאיר את המנוי שלך באופן זה או אחר במחשבי החברה אלא לנתק ולבטל המנוי במחשביהם, ולוודא כי לא תהיה כל עילה עתידית לחיוב אלא בחתימה על חוזה התקשרות חדש בעתיד אם תחליט על כך. הדגש כי כל פניה נוספת לצורך מכירה או שימור או השהיית הניתוק תהיה בבחינת הטרדה כמשמעותה וכהגדרתה בחוק.

הוסף כי אתה דורש על פי חוק מאגרי מידע, מחוק כל רישום שלך וכל פרט אודותיך במחשבי החברה.

אם אתה קטין - מי שיכתוב המכתב הוא זה שחתום על העיסקה עם 012 וזה שמהכרטיס שלו משולם החשבון. במכתב יש לציין כי המנוי עצמו - אתה - הוא קטין ואין לפנות אליו לכל הצעת שכנוע/מכירה אלא בהסכמה מראש של ההורים, אשר למקרה זה לא רק שלא ניתנת אלא אף במפורש נאסרת.

זכור כי אין מחובתך לציין מדוע אתה רוצה להתנתק או לתת כל סיבה, ולדרישתך להפסיק לחקור אותך כל המשך חקירה היא הטרדה.

אם אתה משלם בכרטויס אשראי - ציין כי ניתנה הוראה לחברת האשראי שלא לכבד כל חיוב החל מתום החיובים בעבור השימוש בשירות עד יום פניתך. הדגש כי כל חיוב מעבר לכך יהיה בגדר שימוש לא ראוי ולכאורה עלול להיות פלילי בפרטי כרטיס האשראי שלך.

את הפקס הזה שלח גם בדואר רשום.

ככל שזכרוני אינו מטעני, החוק שהוזכר בהודעה קודמת, המחייב ניתוק בהודעה כתובה בתוך ימים מוגדרים, מתיחס לשירותי בכבלים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה מאוד פשוט מה שצריך לעשות

מצרכים:

1.טלפון עם

2.פלאפון מקליט (או רשמקול אם אתה כזה old school)

א.מתקשרים

ב.אני רוצה להתנתק

חזור על צעד ב' עד שמעבירים אותך למחלקה שאמורה לטפל בך (כדי למנוע תירוצים אחר"כ)

ג.אני רוצה להתנתק

ד.לבטל הצעות למבצעים

ה.אני כרגע הולך לבטל את החיובים באשראי ואני מקליט את השיחה הזאת לעדות שאתם לא מנתקים אותי לפי רצוני

ו.מוודא שהכל נקלט במוח הקטנטן שלה/ו ואז או מתנתק או מבטל חיובים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע,

אם אתה לא בהתחייבות - אין דבר פשוט מזה.

פשוט שלח להם פקס, ובטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי (ע"י פקס לחברת האשראי, בצירוף העתק של הפקס לספקית).

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3369927,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם רעיון שבא לי אחרי שקראתי את כל מה שנכתב כאן, אפשר לנסות להתלונן על נסיון סחיטה במשטרה (שזה בעצם מה ש-012 מנסים לעשות).

נראה לי ש-012 יעדיפו להמנע מפרסום שלילי כזה וימהרו לנתק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...

ודבר שני זה שהם מוכנים להשקיע עשרות שיחות טלפון כולל בלילה ואת זמנם היקר של כעשרה נציגים בכירים

...

נדמה לי שגם מחלקת השימור לקוחות פועלת במתכונת 24/7, ככה שזו לא השקעה גדולם במיוחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על כל ההצעות, בסוף אבא שלי לא התקשר כי לא היה לו זמן בעבודה, מחר אני אתקשר ומקסימום אצעק עליהם כי לצערי זו הדרך היחידה שהם מבינים, אם זה לא יעזור כנראה שאשתמש בדרך שהציע Old Cat.

מנסיון העבר שלי התומכים בבוקר הרבה פחות מעצבנים, לא בא לי להסתבך עם פקס שמנוסח על פי חוקים כלשהם מכיוון ובמידה והם יפרו אותם לא יהיה לי מה לעשות עם זה (אחרי הכל אני בן 14.5 ואם אומר לאבי משהו כמו:" בוא נלך להגיש תלונה נגד 012 על הטרדה ועברה על חוק שצירך לנתק אותנו תוך כמה זמן.." הוא יסתכל עלי במבט מוזר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...