הזמנתי חומרה ועכשיו יש בעיה במלאי מה עושים ? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הזמנתי חומרה ועכשיו יש בעיה במלאי מה עושים ?


mzlbat

Recommended Posts

היי

קיצר הזמנתי לפני יומיים כרטיס מסך וספק ,ושלמתי בתשלום אחד בכרטיס אשראי

והיום מתקשרים אליי ואמרים שאין את הספק הזה ( טוב באוור 500 וואט שעולה 320 שקל )

והציעו לי אחד HEC עם שנה אחת אחריות במקום 3 כמו של הטטפ פאוור יותר מרעיש ב 345 שקל ........!!!!!!!

למה חייבו אותי לעזאזל אם הספק לא נמצא אצלהם באחד הסניפים .......?

מה לעשות עכשיו לבטל את כל העסקה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

yes

אני הלכתי על פנדה כי שמעתי שהם אמינים והשירות שלהם אחלה אבל הסתבר ההפך

אפילו התקשרו אליי ואמרו שאתה תקבל זיכוי על הספק אם תרצה לקנות משהו מאצלנו

ואני דרשתי החזר כי אני קונה אותו ספק ממקום אחר , אבל אמרו לי שזה קשה , אז אמרתי להם אם אין החזר אז אני יבטל תכל העסקה ( כך מתנהלים העניינים לא ?)

אמרו שיחזרו וכבר 3 שעות ולא שמעתי מהם .......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי בטל , ברגע שהם עושים חיוב (מיום ההזמנה ) הם לא ירצו להחזיר את הכסף (יותר מידי "בלאגן" בשבילהם)

כמו שאמרת הם ירצו לתת לך זיכוי בחנות וכו'

תתקשר לחברת האשראי תגיד להם לבטל !

לא סתם אמרתי yes , היה לי ניסיון עם החנות הזאת .. *** של חנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי בטל , ברגע שהם עושים חיוב (מיום ההזמנה ) הם לא ירצו להחזיר את הכסף (יותר מידי "בלאגן" בשבילהם)

כמו שאמרת הם ירצו לתת לך זיכוי בחנות וכו'

תתקשר לחברת האשראי תגיד להם לבטל !

לא סתם אמרתי yes , היה לי ניסיון עם החנות הזאת .. *** של חנות .

כן את הספק ביטלתי את הכרטיס לא יכול ( כי זה עדיין מציאה 260-216 ב 995 )

אמרו לי שאני יקבל החזר , אבל בינונו פעם אחרונה שאני מתקרב לחנות הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חנויות מחשבים מפרסמים עשרות חברות ומאות מוצרים. המטרה היא לגרום ללקוח לחשוב שהוא הגיע לחנות איכותית, להרכיב את מפרט חלומותיו ולשלם. אחר כך מתקשרים ללקוח "שלום, אדוני, אין הכרטיס X במלאי, אם אתה מעוניין יש לנו של חברה Y". הלקוח אומר "בסדר, כבר שילמתי, שיהיה". אחר כך מתקשרים ואומרים שאין את הספק/לוח אם/מארז או כל חלק אחר. ככה קצת כל פעם עד שמרכיבים מפרט אחר. המטרה היא לדחוף ללקוח דרך הגרון חלקים שיש עליהם אחוז רווח יותר גבוה.

לכן לא קונים דרך חנויות כאילו איכותיות. נכנסים לסניף אייבורי או KSP הקרוב, אומרים "יש לכם את החלקים X Y Z במלאי באריזה חתומה?" משלמים במזומן את המחיר הכי נמוך בארץ ומקווים שלא תצטרך לממש אחריות כי אין. גם בשאר החנויות אין, אבל באייבורי לפחות הכי זול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבהרה: הנאמר כאן אינו מתייחס לאיזה שהיא חנות ספציפית, ואין להסיק ממנו כל קשר לחנות כזו או אחרת.

יתרה על זאת, כל קשר בין הדברים האמורים למציאות הינו מקרי בהחלט. מדובר בכלל על חנויות הנמצאות במדינת היהודים באנטרטיקה כפי שהיא מתוארת בסיפור "ארגון השוטרים היידיים" בהוצאת עם עובד.

חנויות מחשבים מפרסמים עשרות חברות ומאות מוצרים. המטרה היא לגרום ללקוח לחשוב שהוא הגיע לחנות איכותית, להרכיב את מפרט חלומותיו ולשלם. אחר כך מתקשרים ללקוח "שלום, אדוני, אין הכרטיס X במלאי, אם אתה מעוניין יש לנו של חברה Y". הלקוח אומר "בסדר, כבר שילמתי, שיהיה". אחר כך מתקשרים ואומרים שאין את הספק/לוח אם/מארז או כל חלק אחר. ככה קצת כל פעם עד שמרכיבים מפרט אחר. המטרה היא לדחוף ללקוח דרך הגרון חלקים שיש עליהם אחוז רווח יותר גבוה.

לכן לא קונים דרך חנויות כאילו איכותיות. נכנסים לסניף אייבורי או KSP הקרוב, אומרים "יש לכם את החלקים X Y Z במלאי באריזה חתומה?" משלמים במזומן את המחיר הכי נמוך בארץ ומקווים שלא תצטרך לממש אחריות כי אין. גם בשאר החנויות אין, אבל באייבורי לפחות הכי זול.

מה שאתה אמר הוא בערך נכון. צריך לזכור שלפעמים באמת יש חוסר אצל ספקים ולחברה אין ברירה אלא להציע מוצר חלופי, למרות שיכולים להיות מקרים כמו שאתה מתאר.

בכל מקרה, אני לא מאמין בהזמנת מוצרים "תפורים". עדיף תמיד לקנות מה שיש במלאי בחנות ואם אפשר לשלם עליו במזומן. רצוי לשלם גם עם שם פיקטיבי, כדי שאם תתלונן על החנות לא תקבל איזה מכתב מעו"ד או כתב תביעה שמן כעבור כמה זמן.

בבגדול לגבי האחריות אתה צודק, אם כי לא תמיד מדובר באשמת החנות אלא גם באשמת הספקים של החנות שלא מחליפים במועד.

לכן, לדעתי, חוץ מזיגזאג שבד"כ ממש בסדר מבחינת החלפות, אין שום סיבה לקנות בחנויות יקרות שמבטיחות שירות, אלא פשוט עדיף לקנות במזומן איפה שהכי זול, לדאוג שהמוצר לא יהיה משומש, אטום באריזה, ובדיוק הדגם שהזמנת.

כמו כן, מעולם לא נתקלתי במקרה שכס"פ סיפקו מוצר פתוח/מהחזרה של לקוח כי הוא לא מרוצה. אם אנשים היו טורחים לקרא את מדיניונת החזרת המוצרים הקשוחה והמוצדקת של כס"פ, היה אפשר לשים לב כי הם לא מחליפים מוצרים בשל אי-שביעות רצון של הלקוח/אי התאמה לחלקים שהוא קנה וכיוצא באלה.

אני חושב שהמדיניות הזאת גם מבטיחה שלקוח שקונה מהם מוצר הוא ב200 אחוז חדש לגמרי, ולא עבר שימוש.

ועיצה כללית: ההבדלים בין כרטיסים ולוחות אם בין הפירמות היא כמעט אפסית למשתמש היומ-יומי אם מדובר באותם צ'יפים, ולכן לפעמים חבל על ההתעקשות על דגם ספציפי.

ובמחירים של היום, אין שום סיבה שאם חלק מתקלקל אחרי חצי שנה לרוץ ולריב על האחריות שלו. אפשר בשקט לקנות ב-200/300 שקל או צורב ב120 שקל ולשלוח את המוצר למימוש אחריות ואו שיממשו או שלו.

הבהרה: הנאמר כאן אינו מתייחס לאיזה שהיא חנות ספציפית, ואין להסיק ממנו כל קשר לחנות כזו או אחרת.

יתרה על זאת, כל קשר בין הדברים האמורים למציאות הינו מקרי בהחלט. מדובר בכלל על חנויות הנמצאות במדינת היהודים באנטרטיקה כפי שהיא מתוארת בסיפור "ארגון השוטרים היידיים" בהוצאת עם עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום רב,

לפעמים אני תוהה כיצד אנשים ישר שמחים לאיד ומתנפלים ומציעים עצות בלי סוף.

הבחור היקר מר מוחסן, עשה הזמנה ל 2 מוצרים.

אחד במלאי מיידי - מוצר שיש עליו ביקוש רב ואנו היחידים בארץ שהצענו

Gainward Bliss GTX260 896MB 216SP Golden Sample

ובנוסף TOP POWER 500

זמן האספקה הוא 14 ימי עסקים אך מכיוון שיש במלאי שפע של ספקי 500 וואט באותו מחיר, הצענו ללקוח ספק אחר

והדגש הוא על הצענו.

מר מוחסן התעצבן נורא כי לא חזרו אליו תוך 3 שעות - והוא כתב לי מייל שמנוסח בצורה לא מכובדת.

גם לפנדה אפשר להכנס ולקנות מוצרים שיש במלאי - בדיוק כמו IVORY או KSP ואולי טובים יותר וזולים יותר.

ולגבי מה שכותב INFERno הוא כמובן טועה ומטעה ורואים לפי ניסוח דבריו שהאיש לא תרבותי.

במידה ולקוח מזמין מוצר ואנו לא מסוגלים לספק מכל סיבה שהיא בוודאי שהוא יקבל זיכוי כספי ולא זיכוי בחנות.

אז לכל המתלהמים וההולמים - לפני שבוע ושבועיים פנדה הריצה מספר מכירות מיוחדות ל HWZONE מסכים מיוחדים , וכ"ו

וכולם הללו ושיבחו אותנו - אז הכל בפרופורציה אנשים - ובלי להספיק מסקנות על סמך איזה מלל וירטואלי שנכתב על מנת לספר את האירוע כפי שנוח ולא כפי

שהיה.

באשר לכל "הגאונים" שמשבחים את אייבורי - כנראה לא הייתם פה לפני 10 שנים שלא שהייתה חומרה איכותית בארץ

שמסך MAG היה נחשב טוב וזכרון הוביל את השוק

אלמלא חנויות כמו פנדה, זיגזג SKY נעה ועוד לא הייתם יכולים להנות מחומרה טובה בארץ

המחירים פחות או יותר בחנויות זהים ועם כל הכבוד לאייבורי לא ניתן שם להשיג 80% ממה שאנו כחנויות חומרה מקצועיות מחזיקות ומביאות למלאי

אז קצת פרגון לא יזיק :yelclap:

שבוע טוב

עו"ד יאיר סאטובי

מנכ"ל פנדה מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שטוב בפנדה זה שעל כל תגובה מייד מקבלים תשובה מעו"ד

אם היית יודע לקרוא, המנכ"ל של פנדה הוא בעצמו עו"ד...

זה לא שהוא הביא במיוחד עו"ד על מנת לתת תגובה :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...