ייעוץ לגבי בחירת מחשב נייד (ממבצע של 012)‬ - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ לגבי בחירת מחשב נייד (ממבצע של 012)‬


tom@sh

Recommended Posts

שלום לכולם,

לא מזמן הלך המחשב הנייח בבית ולאחר תקופה שקיבלתי בהשאלה מחשב נייד של HP החלטתי שהמחשב הבא יהיה נייד ולא נייח בגלל הנוחות שבניידות. למרות זאת, בחלק גדול מהזמן אשתמש בו כתחליף לנייח (קוראים לזה "נייד תחליף שולחני" או משהו, לא?)

אני יושב הרבה על המחשב, והשימושים העיקריים שלי במחשב הם גלישה באינטרנט, צפייה בסרטים, ואולי גם משחקים קלים (Counter Strike, אם מישהו מכיר). אני מפעיל הרבה תוכנות במקביל, חלקן לעריכת תמונות ואודיו, אבל לא משהו כבד מדי (ולמרות זאת חשוב לי מעבד חזק וזיכרון גבוה).

ראיתי את המחשב שבמבצע של 012, ה- HP Pavilion dv5-1160ej, במחיר של 4900 ב-12 תשלומים. המפרט נראה לי מצויין, אפילו יותר ממה שאני צריך, אבל בהתחשב בכך שאני רוצה מחשב שיחזיק לעוד כמה שנים ולא יתיישן במהרה (כי הרי אי אפשר לשדרג חוץ מזיכרון ודיסק קשיח) לא יזיק לקנות משהו חזק.

הבעיה שלי היא שיש כל כך הרבה דגמים, ולמרות שהדגם הזה נראה לי נותן תמורה טובה למחיר (האומנם?) יש הרבה דגמים שאני לא מכיר, ושכמעט לא הסתכלתי עליהם, כמו Dell, , וכל המוכ?רים.

מה דעתכם על המחשב במבצע והאם כדאי לי לקנות דגם אחר?

בתודה מראש,

תומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול המחיר שלו סביר.. המחיר הזול ביותר בחנות בארץ הוא 5900 שח באייבורי..

הנה אופציה מקבילה של ג'יגה בייט, עם כרטיס מסך חזק יותר - http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=24728#details

עריכה:

ל-MSI יש מצב יותר חזק קצת וגם עם כרטיס מסך יותר רציני - http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3160

קצת מעל התקציב, תחליט אם שווה לך לשמש תחליף שולחני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התשובה המהירה :-)

בשני המחשבים שהצעת לי הכרטיס מסך אכן יותר טוב, אבל בשניהם הזיכרון הוא רק 2 GB ולא 4. כמו שאמרתי, חשוב לי הרבה זיכרון ולכן אני רוצה 4 GB.

לגבי הכרטיס מסך, למרות שהוא פחות טוב מהדגמים שהצעת לי - הוא די מספיק לי, כי כמו שאמרתי אני לא הולך לשחק במשחקים כמעט (ועריכת וידאו היא רק לעיתים רחוקות, ובצורה לא מקצועית).

אני פחות מעדיף לחרוג מהתקציב - וזאת מהסיבה שגם ככה ה-HP הוא מעל הדרישות שלי. המחשבה הבסיסית שלי הייתה שאולי מישהו פה יגיד שיש דגם של חברה אחרת שמתקרב למפרט הזה (רק טיפה פחות טוב) אך עולה הרבה פחות, משהו בסביבות ה-.

אז אם אתה אומר שהמחיר לא רע לגבי הדגם של ה- (והוא אכן הכי זול שניתן למצוא בצורה משמעותית), שווה לקנות אותו? אני לא שוכח גם פיצ'רים אחרים שהוא מציע כמו קורא טביעות אצבע מובנה, המקשי מגע quick play ועוד כל מיני דברים קטנים ונוחים של Pavilion.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהמחשב הזה נמכר בחנויות בארץ במחיר מופרך לא אומר שהוא שווה את זה. באותו מחיר (5.9K) אפשר לקנות את ה-HP DV5-1179EJ, שהוא עם כרטיס מסך הרבה יותר חזק. ואם אין צורך, אז אפשר לקנות את ה-HP DV5-1060EJ ב-5.3K. ויש מספיק מחשבים זולים יותר עם מפרטים יותר מרשימים.

לא נראה לי שגם ב-4900 זה שווה, במיוחד עם התחייבות ל-012.

אגב, 2GB זיכרון עולה פחות מ-150 שקלים. ובכל מקרה, על 32ביט, כמו שנמכרת עם המחשבים האלה, אין טעם ליותר מ-3GB.

בכל מקרה, אם אתה מעוניין בהמלצות נוספות, תכניס בבקשה את התקציב לכותרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד פעם - כרטיס מסך איכותי פחות אכפת לי בגלל השימושים שלי במחשב. אתה באמת חושב שהקנייה לא משתלמת? כי אני בהתחייבות ל-012 במילא בגלל מבצע אחר, לכן מבחינתי זה אך ורק קניית המחשב. ובמחיר הזה (4900, הכי זול שניתן למצוא) המפרט הוא אפילו מעל מה שאני צריך.

לגבי הזיכרון אני יודע, אבל בעתיד אני מאמין שאעבור ל-64bit.

אם אתה אומר שיש מחשבים זולים יותר עם מפרטים יותר מרשימים - אפשר דוגמאות? כי זה בדיוק מה שאני מחפש. כרטיס מסך מספיק לי מה שיש ב-1160ej, השאלה אם ב- אני יכול להשיג מחשב יותר טוב מה-1160ej (ככה הבנתי ממך), או שווה ערך אליו.

שוב, אם מורידים את עניין ההתחייבות כי אני במילא בהתחייבות, אתה באמת חושב שהעסקה לא משתלמת (אני מזכיר: ה-9200M GS באמת מספיק לי)?

נ.ב. בהרבה מקומות בארץ ראיתי שהדגם הזה מגיע עם שנה אחריות, ואילו ב-012 מקבלים שנתיים אחריות. ולגבי הדגם הספציפי הזה יש כל מיני גימיקים נחמדים של ה- Pavilion בסדרה הזאת שאין במחשבים אחרים, שגם גורמים לי לרצות אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מבין ש-4900 זה לא , אלא 5K?

באיזה תקציב אתה באמת מחפש את המחשב?

זו הסיבה שביקשתי שתפרט את התקציב שלך בכותרת, אם אתה רוצה המלצות נוספות (אלה חוקי הפורום).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...