טאבלט במקום מחברת? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טאבלט במקום מחברת?


gilgr

Recommended Posts

שלום, בתור סטודנט, ממש לא מסודר, חשבתי על האופציה לקנות זול (Gigabyte M912) ולהשתמש בו כמחברת, השאלה האם מישהו ניסה? האם זה נוח? אפשר להגדיר את המסך כדי שיגיב רק לעט (כשהיד שלי נוגעת במסך כשאני כותב שזה לא ישפיע)? כמה זמן יש לו, והאם אפשר להרחיב?

חוץ מכמחברת כמעט ולא יהיה לי שימוש בו, כלומר גלישה באינטרנט לכל היותר, בשביל סרטים משחקים וכו' יש :) אני לא חובב :\

תודה רבה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בתור סטודנט לא מסודר אני אגיד לך שאני משתמש בכיסא ושולחן בלי מחברת ובלי כלום... מידי פעם לפטופ לראות סרט (בהרצאות משעממות).

בסוף מוצא בחורה שכותבת יפה ומצלם... ככה אתה גם מקשיב טוב ויש לך הכל מצולם ומסודר. להיסחב עם טאבלאט נשמע לי מאוד לא נוח ולא פרקטי.

דעתי אישית לא ממליץ מה שכן גם לא נוח לקרוא ממחשב לאורך זמן אם אתה לא מתפיס את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לומד בטכניון.... לכן אין בחורה שאני יכול לצלם ממנה... כי אין בחורות.. :\ ואין לי ממש בעיה לקרוא ממסך... זה אפילו יותר קל לי מלקרוא מדפים (אחרי שכתבתי שאני לומד בטכיון כל מי שקורא את זה בטוח שאני סטיב ארקל..) בכל מקרה השאלה שלי מתייחסת יותר לנוחות הכתיבה ושימושיות (חיי וכו') עניין הקריאה ממנו ומשקל וכאלה זה דברים שאני כבר לקחתי בחשבון.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואי לא רוצה לפגוע אבל אתה כנראה מטיפוס חננה טכניוני. אני גם לומד בטכניון ויש מלא בחורות וממש יפות.. אם היא לא מתאפרת לא אומר שהיא לא יפה.. אין זמן לאיפור וכו' כשאתה לומד בטכניון.

ומניסיון הרבה בחורות מתלוננות שאין גברים בטכניון... וזה נכון.. כי הרוב חננות מסכנים שלא מסוגלים לנהל שיחה בוגרת ואפילו סתם להתחיל עם משהיא.

וחזרה לנושא טאבלאט לא פרקטי בלימודים מה שכן גם ברוב הכיתות לא נוח לחפש שקע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אני אחדד ואומר שבפקולטה למתמטיקה אין בנות :)... בכל מקרה זה היה חצי בצחוק כי בכ"ז לצלם מאחרים זה לא הדבר הכי אמין/נוח, לוח ששומר כל מה שאני כותב על נייר לא ממש שונה מסריקה, חוץ מזה שהוא חוסך לי כמה דקות. אבל עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלה, אני לא מאמין שאף אחד עדיין לא ניסה להשתמש בטאבלט בתור מחברת. כל התגובות כאן מתאימות יותר לפורום "סמסטר ראשון" ולא HWzone, אני כבר יודע איך ללמוד, מה נוח ומה לא נוח, פרט לשימוש בטאבלט, וזאת השאלה.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי נסיון עם שני tablets הראשון tx2 של

והשני 2730p גם כן של

ה2730 עם סוללה מורחבת מאוד נוח אני משתמש בתוכנה one note של

כותב במקלדת בשיעוורים

ומשרטט עם העט של הלוח

לפי דעתי אחלה של דבר רק שצריך להתרגל

גם הtx2 נוח חבל על הזמן אבל הוא רק בתחילת הדרך המסך שלו (multi touch) אז עדיין לא מימשו אותו ב100% הייתי מגדיר אותו כטוב ב97 % מהזמן

בהצלחה בהמשך הדרך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה בני. הקטע הוא שאני לא מתכוון להקליד, לא מקליד מספיק מהר, וחצי מהדברים במתמטיקה גם עם LyX לא ממש זורמים חלק (נוסחאות ארוכות וביטויים מכוערים) אז אני הולך רק לכתוב על המסך, פרט אולי למקרים מאוד נדירים (קורסים הומניסטיים). אתה חושב שזה מספיק נוח? ושוב ברור שצריך להתרגל לזה, ואני דיי טוב בהסתגלות לטכנולוגיה.. :).

שוב תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש קצת קושי לפעמים להתרגל בגלל צורת הכתיבה כי אם היד שלך נוגעת במסך זה קולט אותה אבל אצל חבר עם אותו מחשב זה לא קורה

והוא טוען שיש הגדרה שקולטת רק את העט אני עוד מנסה לברור ולמצוא אותה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו ההגדרה הזאת זה אחד הדברים החשובים, אחרת זה יהיה ממש לא נוח, יש למישהו מושג אם גם את הM912 ניתן להגדיר כדי שיקבל אות רק מהעט ולא מהיד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה ללמוד להשתמש בmathtype. אלא אם אתה בשיעור מתימטי טהור, אפשר להגיע למהירויות מצויינות עם זה. יש לי 2 חברים שעובדים כך, שניהם עומדים בקצב של 90% מההרצאות. הבעיה היחידה היא עם מהירות העתקת ציורים מהלוח, אבל אם תשב בשורה קדמית ותצלם עם מצלמת טובה זה יפתור לך את כל הבעיה. אפשר גם ממש להקליט שיעורים שלמים עם המצלמה וזה מעולה במקצועות פקולטיים שאין בספריית הוידאו. אני עכשיו קניתי ואני מתכוון לעבוד כך החל מהסמסטר הזה, אחרי שבקודם כבר עברתי כמעט רק להגשות ממוחשבות. חבל רק שלקח לי 3 שנים עד שהיה לי כסף לקנות...

אלון.

נ.ב: אני לא עתודאי, גם לא 2 החבר'ה המדוברים. אם אנחנו יכולים, כולם יכולים.[br]פורסם בתאריך: 11.03.2009 בשעה 18:32:40


שכחתי: Mathtype ניתן להורדה בגרסא מלאה, חינם לסטודנטים, דרך טאוב.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...