פורסם 2010 בינואר 2415 שנים נשקים אפשר לשדרג במספר דרכים: א. לרכוש שדרוגים. ב. לאסוף רכיבים ולפתח שדרוגים. אם לאסוף מאות פריטים מיותרים לחלוטין, חסרי שימוש כמו אלטיזכן רעב מעזה שקיבל אישור יציאה ל-24 שעות, שבמקרה הטוב מוכרים (כמו אלטיזכן) ובמקרה הרע הופכים ל-Omni-Gel שאחרי שכבר נמאס למכור כי יש כל כך הרבה כסף עושים בשבילך את ההבדל בין משחק RPG ל-FPS שיהיה לך בכיף. בשבילי RPG זה משחק עם עלילה עמוקה, דיאולוגים, קווסטים ובחירות בעלות השפעה. את זה יש ב-ME2 כמו שצריך.
פורסם 2010 בינואר 2415 שנים i finish the game after 2 days of game play, best cinematic game i played so far
פורסם 2010 בינואר 2415 שנים הם סירסו אותו בצורה רצינית, זה ממש לא ME הראשון, חסרים פה מלא דברים ועומק, רואים שזה תוכנן כשהקונסולות בראש קודם כל.אבל עם כל החסרונות שאני רואה לעומת הראשון זה משחק סבבה, עלילה עשירה מאוד.
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים ixslashxi - אם כבר - הMASS EFFECT הראשון היה הרבה יותר מתוכנן לקונסולות קודם.הוא יצא בערך שנה קודם לXBOX לפני שהוא יצא למחשב.ליביו
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים תוסיף לזה שבאחד הסרטונים של המפתחים שנמצא בGT , אחד המפתחים ציין במפורש שהמשחק פותח לPC ולאקס בוקס ושזה לא פורט.
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים איפה חפצים? איפה חלק מאוד גדול מהRPG? הראשון הרגיש לי הרבה יותר עמוק, פה הם עשו את זה יותר פשוט בכמה רמות (אולי הפקת לקחים?).
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים מה יש לכם מהחפצים האלה. אני לא מבין אתכם בכלל. אותם חפצים היו כמו ערוצים בלווין פרטי - 99% זבל מיותר. אז במקום למלא את המשחק בזבל החליטו לצמצם את מספר החפצים ופתאום זה כבר לא RPG. עזבו את העלילה, דיאולוגים, פיתוח דמות, בחירות שמשפיעות על המשחק. זה לא RPG. חפצים זה RPG. פשוט לא מבין אנשים.
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים חפצים זה חלק מפיתוח דמות.כשעוצרים לך את אפשרויות הפיתוח ואיסוף החפצים הגדולות, שמאפשרות שינוי מהותי בדמות, הרי שזה מוריד אלמנט גדול בRPG.בכל משחק פעולה שני יש שידרוגים קבועים שאפשר לרכוש לאורך המשחק. הדיאלוגים זה נורא נחמד, אבל גם פיתוח הדמות סורס בעליל.אגב סעמק ערס, אני לא יכול לשחק במשחק עכשיו. נשרף לי הGeforce 9800GTX שלי. כנראה שהוא לא יכל לעמוד ביופי של שפרד >.<FML.
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים כאשר 99% מאותם חפצים זבל טהור זה לא מאפשר שום פיתוח משמעותי של הדמות כי מתוך אותם מאות שדרוגים/נשקים בוחרים כמה טובים ואת השאר מוכרים/הופכים Omni-Gel. המפתחים החליטו להוציא את אותם 99% זבל ולהשאיר רק דברים שימושים. פיתוח דמות עבר שינוי דומה. במקום 15 אפשרויות שמתוכן השתמשנו אולי ב-4 החליטו להשאיר 6 שכולן שימושיות. מבחינתך מדובר בסירוס פיתוח דמות, מבחינתי משחקיות הרבה יותר זורמת. העלילה והעולם עשו את ME הראשון, לא 80 אקדחים בצבע שונה.
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים ממש מאכזב מה שאתם כותבים פה ודווקא חלק מהשדרוגים היו מועילים, למשל ברימון זה ממש עזר. מה הורידו לגמרי שידרוגים?
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים ממש לא! אפשר לרכוש שדרוגים ולפתח שדרוגים אחרי גיוס מדען. פשוט הורידו את כל הזבל הבלתי שימושי.
פורסם 2010 בינואר 2515 שנים ממש מאכזב מה שאתם כותבים פה ודווקא חלק מהשדרוגים היו מועילים, למשל ברימון זה ממש עזר. מה הורידו לגמרי שידרוגים? לא, אבל זה דומה עכשיו למשחקי פעולה כמו BIOSHOCK, שאתה רוכש שדרוגים לנשקים הקיימים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.