פורסם 2009 בפברואר 716 שנים מחבר התוכנה לא עזרה לי!הפיקסל בצבע התכלת הזה עדיין נמצא באמצע.הפעלתי תתוכנה במשך כל הלילה!
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים אז יש לך פיקסל תקוע... אפשר לחיות עם זה, לי יש את ה2709W שלי עם פיקסל אדום תקוע כמעט באמצע, לא שמים לב אליו רוב הזמן אלא אם הרקע מאוד בהיר.בלל שלרוב אני רואה סרטים או משחק אני ממש לא שם לב אליו וזה עוד כשלמסך שלי יש אחריות שאני יכול להשתמש בה בכל רגע (רק שלמי יש כוח לסחוב את המסך לתל אביב)
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים אז יש לך פיקסל תקוע... אפשר לחיות עם זה, לי יש את ה2709W שלי עם פיקסל אדום תקוע כמעט באמצע, לא שמים לב אליו רוב הזמן אלא אם הרקע מאוד בהיר.בלל שלרוב אני רואה סרטים או משחק אני ממש לא שם לב אליו וזה עוד כשלמסך שלי יש אחריות שאני יכול להשתמש בה בכל רגע (רק שלמי יש כוח לסחוב את המסך לתל אביב)מי יחליף לך מסך על פיקסל אחד שלא בשבוע הראשון???ולגבי הנושא הנ"ל.האחריות הינה 3 פיקסלים, אך בטווח של עד חודש מהרכישה היבואן בד"כ מאשר החלפה גם על פיקסל בודד, בשביל זה הלקוח (BLACK - DIMOND) צריך לדבר איתנו ולא עם אנשים בפורום וכך נוכל לעזור.תדבר איתם, ותראה מה הם מציעים...ככל שתחכה יותר תדפק הרבה יותר.
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים האחריות של דל במסכים האיכותיים היא החלפה במקרה של פיקסל לבן אחד או 6 כהים...מצד שני לפי אלכס, CMS בארץ מחליפים לפי 3 פיקסלים, לא משנה איזה
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים מחבר ראיתי מדריך דיי טוב...צריך לכבות את המסך וללחוץ בעדינות עם מנקה אוזניים שם ואז הוא חוזר לעצמו (הפיקסל)
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים תקלטו את זה טוב-טוב:אי-אפשר להחזיר פיקסל מת לחיים. גם אם תעשו וודו ותעלו באוב את רוחו של אברהם אבינו.התוכנות האלה עוזרות לפעמים לשחרר פיקסלים תקועים. אם הרצת אותה במשך לילה וזה לא עזר - כלום לא יעזור.
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים מחבר אין לי ברירה אחרת מאשר ללכת לחנות...וואי איזה באסה זה!תמיד לי דווקא לי נהרס משהו!
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים המקרה שלך (של פיקסל מת בולט ומפריע) הוא נדיר יחסית. לרוב זה לא מפריע וקשה לראות את זה.הבעיה היא שה"מודעות" לפיקסלים מתים גרמה לתופעה שכל מי שמקבל מסך חדש ישר מפעיל תוכנה לזיהוי פיקסלים מתים ומחפש אותם עם זכוכית מגדלת. וזה נהיה אצלו הקריטריון העיקרי להגדרת איכות של מסך. אז מגיעים למצב שבו אדם אוכל סרטים בגלל נקודה שהוא כנראה לא היה שם לב אליה בכלל. למשל כשמדובר בפיקסל תקוע כהה.ברגע נתון על כל מסך יש כמות כזו של חתיכות אבק שיכולות להיראות כמו פיקסלים מתים, שלדעתי די מיותר לעסוק בזה בכלל, למעט אותם מקרים נדירים כמו שלך שיש נקודה בהירה בולטת. וגם אז זה לא תמיד סיפור, כי לפעמים היא ממוקמת איפשהו בפינת המסך, ולפעמים רואים אותה רק על רקע שחור, ודברים כאלה.בתור אחד שמשלם "ממיטב כספו" אני מצפה לקבל מוצר תקין ומושלם.למה אני צריך להסתפק במוצר עם פגם?זה כמו לקנות מוצר כמו מכונית חדשה עם שריטה,זה הרי לא מפריע לנהיגה הרי ,אז למה להתלונן?
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים לגבי המסכים של LG, היה להם מבצע זמני של החלפת מסך בגין פיקסל למשך 3 שנים אבל תהיו בטוחים שזה ממש לא קבועוככלל, אם יש בעיה כלשהי במסך חדש, פיקסל, ריצוד או כל דבר אחר מגיע לכם מסך חדש בתוך חודש מהקנייה.
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים מחבר בתור אחד שמשלם "ממיטב כספו" אני מצפה לקבל מוצר תקין ומושלם.למה אני צריך להסתפק במוצר עם פגם?זה כמו לקנות מוצר כמו מכונית חדשה עם שריטה,זה הרי לא מפריע לנהיגה הרי ,אז למה להתלונן?צודק!אם אתה קונה משהו, אתה רוצה אותו חדש ב100 אחוז לא ב99.9 !
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים המקרה שלך (של פיקסל מת בולט ומפריע) הוא נדיר יחסית. לרוב זה לא מפריע וקשה לראות את זה.הבעיה היא שה"מודעות" לפיקסלים מתים גרמה לתופעה שכל מי שמקבל מסך חדש ישר מפעיל תוכנה לזיהוי פיקסלים מתים ומחפש אותם עם זכוכית מגדלת. וזה נהיה אצלו הקריטריון העיקרי להגדרת איכות של מסך. אז מגיעים למצב שבו אדם אוכל סרטים בגלל נקודה שהוא כנראה לא היה שם לב אליה בכלל. למשל כשמדובר בפיקסל תקוע כהה.ברגע נתון על כל מסך יש כמות כזו של חתיכות אבק שיכולות להיראות כמו פיקסלים מתים, שלדעתי די מיותר לעסוק בזה בכלל, למעט אותם מקרים נדירים כמו שלך שיש נקודה בהירה בולטת. וגם אז זה לא תמיד סיפור, כי לפעמים היא ממוקמת איפשהו בפינת המסך, ולפעמים רואים אותה רק על רקע שחור, ודברים כאלה.יש אנשים ששמים לב ושזה מפריע להם.לפני כמה זמן היה לי פיקסל שרוף ששמים לב אליו רק ב1% מהזמן. זה הטריף אותי והייתי על סף קניית מסך חדש רק בגלל הפיקסל האחד ההוא. למזלי הרצתי תוכנות תיקון והם סידרו את הבעיה.זה שלך אולי לא מפריע פיקסל שרוף, לא אומר שזה לא מפריע לאנשים אחרים. לכל אדם יש סף סיבולת שונה לדברים האלה.
פורסם 2009 בפברואר 716 שנים זה כמו לקנות מוצר כמו מכונית חדשה עם שריטה,זה הרי לא מפריע לנהיגה הרי ,אז למה להתלונן?ואתה באמת לא היית מתלונן, מה גם שאחרי נהיגה של חודש היו על המכונית שלך 100 שריטות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.