liordavid פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 ^^^^הדוגמה לא אחרי חודש אלא בפתיחת המוצר (במקרה של מסך) ובמקרה של המכונית - אחרי שהתיישבת במכונית ואתה מתחת לניילון עוד לפני שהורדת -שריטה במושב/כיסוי ראש - כל דבר... הייתי מתלונן ומתרעם על המוכר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 לגבי המסכים של LG' date=' היה להם מבצע זמני של החלפת מסך בגין פיקסל למשך 3 שנים אבל תהיו בטוחים שזה ממש לא קבועוככלל, אם יש בעיה כלשהי במסך חדש, פיקסל, ריצוד או כל דבר אחר מגיע לכם מסך חדש [b']בתוך חודש מהקנייה.על איזו חברה אתה מדבר בדיוק? על LG?תראה מקום שכתוב שם שהם מתחייבים להחליף לך בחודש הראשון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cupid Me פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 לח.י היבואנים של LG היה מבצע לפני החזרה ללימודים שהם מתחייבים להחליף את המסך במקרה של פיקסל במשך כל תקופת האחריותלגבי שאר החברות אתה אמור לקבל מסך אחר במקרה של תקלה כלשהי תוך חודש מהקנייה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 לגבי שאר החברות אתה אמור לקבל מסך אחר במקרה של תקלה כלשהי תוך חודש מהקנייהזה ממש שטויות מה שאתה אומר כאן...הלוואי שזה היה ככה, אבל זה לא ככה בשום מקום.המקסימום שכן יש, זה שבוע ראשון החלפת מוצר, בדרך כלל לLG ולDELL.ולפי מה שהנציג של TMS אמר גם לSAMSUNG <- במקרה הזה חודש ראשון, וגם זה לא בטוח, הכל תלוי בהחלטת החברה.אף חברה לא תחליף לך סתם מסך על פיקסל אחד...אם יש תקלות חמורות יותר, אז כמובן שבמסגרת האחריות, המסך יוחלף, ולא משנה מתי התקלה תתרחש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cupid Me פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 חבל שאתה סתם שולל מבלי לדעת כי לפחות חברה אחת, בודאות, כן מחליפה למסך חדש בחודש הראשון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 חבל שאתה סתם שולל מבלי לדעת כי לפחות חברה אחת' date=' בודאות, כן מחליפה למסך חדש בחודש הראשון.[/quote']אז תאמר לנו איזו חברה, ולמסכים של איזה חברות היא מחליפה בחודש הראשון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cupid Me פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 MAG + HANNSPREE/HANNS G קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 איזו חנות????????????????????כמה פעמים צריך לשאול את השאלה הזאת?איזו חנות נותנת את האופציה להחליף את המסכים האלה?בנוגע לחברות שציינת, אני לא שמעתי אפילו דבר אחד טוב על המסכים האלה, יכול להיות שאני טועה, אבל עדיין, אלו חברות שכמות המכירה שלהם בארץ היא ממש לא גדולה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cupid Me פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 תלמד כלל, חנות כפופה ליבואן, היא לא עצמאית בקטע של אחריותואני מדבר על עיקרון לא על איכות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 תלמד כלל' date=' חנות כפופה ליבואן, היא לא עצמאית בקטע של אחריותואני מדבר על עיקרון לא על איכות[/quote']אז תלמד כלל אחר, חנויות לא כפופות לאחריות, כי המעבדה של היבואן נותנת את האחריות.אם חנות מעדיפה לתת שירות טוב יותר, הם נותנים את האופציה להחליף את המסך בפיקסל ראשון, בבדיקה בחנות, או לאורך זמן מסויים לאחר הקנייה.לא כל חנות עושה את זה עם המוצרים שלה.אם באמת לMAG ולחברה השנייה, יש אישור החלפה על פיקסל ראשון/תקלה ראשון, במהלך החודש הראשון מהיבואן, אז זה סיפור אחר. רק חבל שזה לא צויין פה באתר אף פעם.ובתקווה מחר, אני אעדכן פה אם זה נכון בנוגע לMAG קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Cupid Me פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 אז תלמד כלל אחר, חנויות לא כפופות לאחריות, כי המעבדה של היבואן נותנת את האחריות.ובתקווה מחר, אני אעדכן פה אם זה נכון בנוגע לMAGבדיוק בגלל זה האחריות של החנות היא בעצם האחריות של היבואןתבדוק ותעדכן תראה שאני צודק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LazyCat פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 ברגע שקנית מסך מיבואן כלשהו, זה אומר שהסכמת על תנאי האחריות והשירות שלו, גם אם לא "ידעת" אותם.אני מסכים שמדובר בנושא בעייתי, מי רוצה לקבל מסך חדש שעלה כמה מאות או אלפים עם עד 6 פיקסלים מתים (DELL), אבל זה מה יש בארץ, אנחנו כפופים לתנאי היבואן (אם לא נראה לך, תמיד אפשר לתבוע).מניסיון של כמה שנים עם TMS, אני בטוח ב- 100% שהם יעשו כל מה שביכולתם כדי להוציא את הלקוח מרוצה, אך יש לזכור שהחנות היא מתווך בין הקונה ליבואן, וליבואן כללים משלו ובד"כ מאוד נוקשים, לפעמים לחץ של החנות עושה את שלו, אך לא תמיד...אגב,לפי החוק, יבואן רכב לא חייב לדווח לקונה רכב חדש על נזק של עד 5% מערך המכונית בעת מסירת רכב חדש (כלומר אתה הולך קונה רכב חדש עם נזק של 5% שתוקן, בלי ידיעתך), וכבר שמעתי כאלו ואחרים ששמאי מטעם היבואן קבע נזק של מתחת ל- 5% לרכב חדש שנמכר על-ידו ללא דיווח לקונה, ואח"כ במכירה הסתבר שהיה נזק מעל 10%... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בפברואר 7 Share פורסם 2009 בפברואר 7 אין בעיה ובמידה ואתה צודק, זה ממש ביזיון שרק החברות האלה נותנות שירות כזה... כנראה הרבה לקוחות שלהם קנו מוצרים והם היו תקולים, אז במקום להגרר לתביעות הם ביצעו את הנוהל הזה, ובמקביל ביטלו את בדיקת המוצרים בפס ייצור adiz למיטב ידיעתך, CMS נותנים משום מה אחריות שונה מהאחריות של דל העולמית... דל העולמית: פיקסל לבן או 6 כהים החלפה CMS: לא משנה איזה סוג - 3 פיקסלים - החלפה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
wrecker פורסם 2009 בפברואר 8 Share פורסם 2009 בפברואר 8 אני חיפשתי אז בעיקר חנות או חברה שמחליפים כבר מה פיקסל הראשון ולא הסכמתי להתפשר בזהאני רוצה 100%מצאתי בסוף של ASUS , גם בדקו לי בחנות שאין וגם נתנו לי שבוע לפיקסל הראשוןממה שאני יודע אם זה לא מופיע על ההתחלה זה לא יופיע גם בהמשך..זה היה בחנות "רואים עולם" שיותר מתעשקת עם מצלמות אני חושב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A-L-o-n פורסם 2009 בפברואר 8 מחבר Share פורסם 2009 בפברואר 8 דיברתי עם החנות...הם אמרו אין לנו בעיה להחליף את המסך רק תביא את הקרטון ואת החיבורים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.