עבור לתוכן

אחריות על מחשבי לנובו [הסטיקי נקרא]

Featured Replies

פורסם

אני רוצה לקנות מחנות מסויימת ועלו פה כבר כמה אנשים שאמרו

שהלנובואים שלהם ביבוא מקביל, אז לקחתי את המספר של הדגם

והתקשרתי לתמיכה של לנובו והם אמרו שהם צריכים סיריאל - מה שנמצא על המחשב עצמו.

כשדיברתי עם המוכר בחנות הוא אמר לי שיש אחריות רישמית של יבמ\לנובו,

חיפשתי באתר הכנסתי את הארבעת הספרות של הדגם וישראל לא הייתה שם.

מה אני עושה? בתמיכה לא ידעו לומר לי, או שאני לא יודע מה לשאול?

הדגם הוא: 74542JU

אם מישהו בדק עליו זה יהיה מצויין.

תודה על העזרה!

פורסם

על אותה מדבקה מאחור מופיע דגם וסריאל שלו.

מה בעיה לתת ללנובו סריאל של נייד שלך ולקבל תשובה מהם ?

תשובה שלהם קובעת ולא מה אמר בחנות או מישהו בפורום.

פורסם

אם ישראל לא הייתה ברשימה, סביר להניח ש-IBM ישראל תסרב לתת שירות למחשב זה.

אתה יכול להתקשר אליהם (טלפון מופיע בסטיקי) ולשאול. לא צריך סריאל, מספיקות הספרות של הדגם. סביר להניח שתקבל את אותה התשובה כמו במערכת האוטומטית, כי זו המערכת שבה הם בודקים.

אם המוכר טוען שיש אחריות רשמית של לנובו בארץ, שיביא לך את זה בכתב ובחתימת מנהל מעבדת השירות של IBM בישראל.

פורסם
  • מחבר

על אותה מדבקה מאחור מופיע דגם וסריאל שלו.

אין לי את המחשב, אני מעוניין לקנות אותו, אין לי גישה למדבקה כלשהי.

אתה יכול להתקשר אליהם (טלפון מופיע בסטיקי) ולשאול. לא צריך סריאל, מספיקות הספרות של הדגם. סביר להניח שתקבל את אותה התשובה כמו במערכת האוטומטית, כי זו המערכת שבה הם בודקים.

התקשרתי ל-1800 והנציג שירות אמר שיחזרו אליי [-וכמו שקרה לא פעם] לא עשו זאת.

התקשרתי למספר השני, שם אישה נחמדה אמרה לי שארבעת הספרות "7454" לא מספיקות [כשהכנסתי את זה ישראל לא עלתה],

ושאני צריך מספר דגם [היא אמרה "טייפ"-משהו] ולחפש אותו באתר של לנובו.

הנהנתי טלפונית, נכנסתי ללנובו וכשלא קיבלתי בשום שאילתה מספר שונה מזה, חזרתי הנה.

בסטיקי כתוב שלפעמים הרשימה לא מעודכנת, אז איך אוכל לדעת?

74542JU - זה כל מה שישי לי על המחשב והבחורה אמרה שזה לא מספיק.

פורסם

דגם X200 שנמכר בארץ הוא 7458. לרוב, הרשימה באתר לנובו מעודכנת.

פורסם
  • מחבר

דגם X200 שנמכר בארץ הוא 7458. לרוב, הרשימה באתר לנובו מעודכנת.

אתה אומר שכל דגם אחר [כולל הדגם שראיתי] לא מקבלים אחריות בארץ?

פורסם

אתה יכול להתקשר לתגה מגם, יבואן ניידים של לנובו, ולשאול לדגמים הנמכרים בארץ.

תשווה בין המפרט המיובא לבין הדגם שנמכר בארץ לבין עלות קנייה, ותסיק האם ישנם הבדלים משמעותיים אשר מתבטאים בעלות תועלת.

יצרתי עבורך טבלת השוואה בין 7458 לבין 7454. האם מחירו של דגם 7454 שונה מהמחיר שרשמתי?

המפרט 7458 כולל P8400, שני גיגה זכרון, 250GB דיסק קשיח. מחירו 7600

המפרט 7454, כולל P8600, שני גיגה זכון, 160GB דיסק קשיח, ומחירו 7900.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה על העזרה, קודם כל!

תראה, בחנות שהלכתי אליה [שאצלה יש את המחיר 7900 לדגם 7454] הדגם הזה

מגיע עם תחנת עגינה עם צורב דיוידי [זו הסיבה שזה עולה 7900], דיברתי עם המוכר

והוא הסכים למכור לי את המחשב בלי תחנת עגינה ב6300.

הדגם השני שהצעת לי, נמכר ב7600 בלי תחנת עגינה, ובהפרש עצום.

ה-7454 מגיע עם:

1. דיסק קשיח קטן יותר אך מהיר [7200 לעומת 5400 בשני]

2. כרטיס בודד של 2 ג'יגה זיכרון, לעומת שתיים של אחד בשני.

3. מעבד.

....

פורסם

המחיר ל-7458 כולל תחנת עגינה הוא 8200-8500.

אכן הפרש המחירים הוא משמעותי.

מהי תשובתו של המוכר לעניין האחריות

פורסם
  • מחבר

כרגע הם החזירו לי תשובה במייל?:

"תקבל התחיבות בכתב לאחריות למשך 3 שנים מיום הקניה לגבי דגם זה"

זה צריך לספק אותי?

פורסם

לדעתי, תשאל ותדגיש האם האחריות היא במעבדת לנובו ישראל בגבעת שמואל.

אחרת, האחריות היא בכל מעבדה שאינה מעבדה רשמית של לנובו.

פורסם

מעולם לא נתקלתי בכך ש-Type לא מספיק כדי לקבוע תוקף של אחריות בינלאומית. אולי הם משנים את המדיניות שלהם. או שאולי היא לא הבינה אותך וחשבה שאתה רוצה לבדוק את תאריך האחריות על מחשב ספציפי (אז צריך את ה-serial).

לגבי החנות, כל עוד כתוב שהאחריות היא במעבדות IBM בישראל, זה אמור להיות בסדר.

בכל מקרה תסביר לו את חששותיך ותסכם מולו, שמיד אחרי הקנייה אתה מברר את עניין האחריות מול IBM ישראל, ושאם הם עושים לך בעיות, אז או שהוא מסדר זאת מולם, או שאתה מבטל את העסקה ללא קנס.

בכל מקרה, אם תקנה, אשמח שתעדכן פה מה המצב. לאחרונה באמת התרבו מספר המחשבים שבאים בייבוא מקביל מארה"ב, ומעניין אותי לדעת מה קורה עם האחריות שלהם בארץ.

פורסם
  • מחבר

שאלתי והדגשתי עכשיו.

אתה יכול לומר לי מה ההבדלים באחריות רישמית ל"פרטית"?

האם ההפרשי מחיר מצדיקים את ה"סיכון"?

יש משהו שנמנע ממני [שירות, או לא יודע מה] כשאין לי אחריות רשמית?

מעולם לא נתקלתי בכך ש-Type לא מספיק כדי לקבוע תוקף של אחריות בינלאומית. אולי הם משנים את המדיניות שלהם. או שאולי היא לא הבינה אותך וחשבה שאתה רוצה לבדוק את תאריך האחריות על מחשב ספציפי (אז צריך את ה-serial).

הבהרתי לה שאני רוצה לדעת אם למחשב יש אחריות בארץ ושלא קניתי אותו עדיין.

אמרתי לה את ארבעת הספרות והיא אמרה שזה לא המספר ושאפשר למצוא את ה-type באתר שלהם בעזרת השם של הדגם שהבאתי לה.

לגבי החנות, כל עוד כתוב שהאחריות היא במעבדות IBM בישראל, זה אמור להיות בסדר.

לא כתוב זאת, כתוב אחריות ל-36 חודשים.

אוקיי עדכון:

שאלתי אותה: "האחריות היא במעבדת לנובו ישראל בגבעת שמואל?"

היא ענתה לי: "אכן כן"

אני מקבל איזשהי אסמכתה לכך?

איזשהו כתב אחריות עם קבלת המחשב?

ו-qttp: ראיתי תגובה שלך איפשהו שאפשר לדעת אם זה רשמי לפי המקלדת?

משהו עם המקש רווח והסימון שבו?

פורסם

לצורך רישום המחשב בלנובו ושינוי תאריך תום תוקף אחריות, שלחתי קבלה ומספר סיריאלי לתגה מגם, והבקשה נשלחה ללנובו ישראל לשם עדכון.

מי יעדכן את תום תוקף האחריות במחשב שלך?

תשאל שנית בלנובו לגבי אחריות בארץ.

פורסם

שאלתי אותה: "האחריות היא במעבדת לנובו ישראל בגבעת שמואל?"

היא ענתה לי: "אכן כן"

אני מקבל איזשהי אסמכתה לכך?

איזשהו כתב אחריות עם קבלת המחשב?

לא צריך שום כתב אחריות, היא לפי דגם ומס' סידורי. הדבר היחיד הוא עדכון תאריך תום אחריות, כמו שאמר drordror. את זה אפשר לעשות ישירות מול IBM ישראל.

כל זאת בהנחה שהם מוכנים בכלל לתת שירות לדגם זה.

ו-qttp: ראיתי תגובה שלך איפשהו שאפשר לדעת אם זה רשמי לפי המקלדת?

משהו עם המקש רווח והסימון שבו?

הדגם הזה 74542JU הוא דגם אמריקאי, שבא במקור עם מקלדת אנגלית בלבד. מעניין אותי איך מלבישים עליו עברית. האם הם מחליפים מקלדת או עושים חריטה. אם זה חריטה, אז על מקש ה-Backspace יהיה כתוב Backspace. אם זו מקלדת עברית מקורית, אז לא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים