עבור לתוכן

פשוט כואב

Featured Replies

פורסם

אני קיבלתי אזהרה על הקפצה שלא לאחר 24 שעות למרות שעברו מעל ל24 שעות והמנהל טעה במתמטיקה שלו ולאחר שעשיתי לו את החישוב הוא היה נבוך ומחק את ההודעה עם החישוב שלי בת'רד בכדי שלא יצא טיפש וביטל את האזהרה.

זה מוכיח שהקלות דעת על כפתור האזהרה גם כן די קליל. אני מודע לזה שהוא בנאדם ויכול לטעות בחישוב אבל מה היה קורה אם זאת הייתה האזהרה השלישית והיו מרחיקים אותי מהפורום? כמו שאמרתי, קלות דעת על 'כפתור' האזהרה. והכי דבילי אלה שמאיימים באזהרה על זה שאומרים למישהו שהוא טמבל :lol:

אתם נוטים לשכוח שגם מנהלי הפורום הם בני אדם, וכן - גם הם עושים טעויות. אז אם אתם חושבים שנעשה לכם עוול, פנו אל המנהלים אישית, באופן מנומס, והסבירו את הטעות שלהם.

רוב המנהלים לא מבינים את הגבול שעליהם לאכוף - וזה בא לידי ביטוי שיש הרבה תרדים שחורגים מגבול הטעם הטוב, בועטים אנשים קיצוניים, ונותנים באן ל3 שבועות על עבירות קטנות או עבירות גננות (כמו התחצפות, התנשאות או קללות - וגם אז חלק מהמנהלים מגמתיים בבאן).

התחצפות וקללות אינן "עברות קטנות". למעשה, אלה עברות הרבה יותר חמורות מהעברות הנפוצות כגון דאבל פוסטינג והקפצות. בראש ובראשונה אנחנו מצפים שהמשתמשים יהיו בני אדם ויתייחסו זה לזה בכבוד - וחוקים נגד עברות אלו צריכים להיות ברורים למשתמש, אפילו אם הוא לא טרח לקרוא את החוקים בכלל.

  • תגובות 81
  • צפיות 5.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תומר, יש חוקים לגבי החתימות וזהו. גם לי מחקו חתימה פעמיים בגלל חריגה (קטנה, אפילו לא שמתי לב) ואני חבר צוות.. אז? לא קרה לי כלום.

לתת אזהרה למישהו שמדבר בצורה לא נאותה זה נחוץ וחיוני בכדי לשמר רמה גבוהה של הפורום ולא לתת לכל דיון להתדרדר לרמה נמוכה , מה שקורה לעיתים בפורומים אחרים. רוצה לקלל ולרדת על אנשים? יופי, רק לא פה בבקשה.

MiniMizer מעליב גולשים על ימין ועל שמאל. Scorn קרא לי דביל בפורום אקטואליה מספר פעמים בגלל שלא הסכים עם דעותי. אני לא מבין איך אתה בכלל יכול לבוא בתלונות לגולשים כאשר המנהלים עצמם לא שומרים על החוקים. תעשה בדק בית.

פורסם

אבל אם פתחת משתמש חדש אחרי שנתנו לך באן, מגיע לך עונש חמור. סביר להניח שהאריכו לך את ההרחקה בדיוק מהסיבה הזו, כשהבינו שפתחת משתמש חדש. ולא, לא חייבים לך הסברים אם מאריכים לך את ההרחקה אחרי שאתה הוא זה שיוצא כאן לא בסדר.

כן אחרי החודשיים וחצי שנתנו לי באן ראיתי שעדיין היוזר אי אפשר להיכנס אז פתחתי יוזר חדש

פורסם

מה שהיה קורה, וכבר קרה פעמים רבות, הוא שהיו מבטלים את ההרחקה.

ואם תגיד למישהו שהוא טמבל, מגיעה לך אזהרה. אבל המודרים מוותרים יותר מדי פעמים, ואז אנשים כמוך מתייחסים בזלזול לנסיונות לשמור על תרבות דיון נאותה ואומרים שאיום באזהרה הוא דבילי.

ומי בדיוק אתה חושב שאתה שתגיד לי בטון הזה "אנשים כמוך"?

בראש ובראשונה אנחנו מצפים שהמשתמשים יהיו בני אדם ויתייחסו זה לזה בכבוד.

:bash:

פורסם

פוקי , הוא מנהל :bash:

פורסם

Titan777 זה ההוא שאיים על משתמשים בפרטי, לא?

ימיו בפורום ספורים במילא..

פורסם

כן אחרי החודשיים וחצי שנתנו לי באן ראיתי שעדיין היוזר אי אפשר להיכנס אז פתחתי יוזר חדש

זה מקרה קלאסי שמצריך פנייה לצוות, כך שאם באמת היה כאן איזשהו עוול/טעות זה היה יכול להיות מתוקן. הרי דברים כאלו קרו בעבר, כולל ביטול של הרחקות או קיצור שלהם לאחר בירורים (לפעמים אפילו ללא פנייה מהגולשים, אלא אחרי שחברי הצוות עלו על הטעות בעצמם).

יכול להיות שזה המצב, אבל שוב, אני לא רוצה להכנס לפרטים בנושא.

ומי בדיוק אתה חושב שאתה שתגיד לי בטון הזה "אנשים כמוך"?

:bash:

די עם ההתגוננות הזו כאילו שתוקפים אותך. שוב, אובר-רגשניות. לא פירשת נכון את הטון שלי, באמירה "אנשים כמוך" לא היתה שום משמעות מלבד... אנשים כמוך. בצורה הכי יבשה ופשוטה. הרי המשפט הזה שאמרתי:

מתייחסים בזלזול לנסיונות לשמור על תרבות דיון נאותה ואומרים שאיום באזהרה הוא דבילי.

נכון לגביך. אז אתה נכלל בקבוצת כל האנשים שהמשפט הזה נכון לגביהם, ומכאן "אנשים כמוך".

פורסם

זה מקרה קלאסי שמצריך פנייה לצוות, כך שאם באמת היה כאן איזשהו עוול/טעות זה היה יכול להיות מתוקן. הרי דברים כאלו קרו בעבר, כולל ביטול של הרחקות או קיצור שלהם לאחר בירורים (לפעמים אפילו ללא פנייה מהגולשים, אלא אחרי שחברי הצוות עלו על הטעות בעצמם).

יכול להיות שזה המצב, אבל שוב, אני לא רוצה להכנס לפרטים בנושא.

די עם ההתגוננות הזו כאילו שתוקפים אותך. שוב, אובר-רגשניות. לא פירשת נכון את הטון שלי, באמירה "אנשים כמוך" לא היתה שום משמעות מלבד... אנשים כמוך. בצורה הכי יבשה ופשוטה. הרי המשפט הזה שאמרתי:נכון לגביך. אז אתה נכלל בקבוצת כל האנשים שהמשפט הזה נכון לגביהם, ומכאן "אנשים כמוך".

:xyxthumbs:

פורסם

לא נתקלתי בשום קשיים בשמירה על החוקים בתור משתמשת בפורום ולא ברור לי מה כלכך מסובך בהם.

אישית אני מצפה מאנשים שיהיה להם את הנימוס הבסיסי שלא לקלל, לא להספים ולטרוח לקרוא את חוקי הפורום לפני שהם כותבים בו. זו לא נראית לי דרישה מוגזמת. מי שלא מוכן להשקיע דקה בקריאה של החוקים יורק לכולנו בפנים, הוא מייצר לי עוד עבודה שחורה ולא מכבד את הפורום ואת המשתמשים האחרים.

אין לי אשליות שאנשים לא יטעו. טועים, קורה. רוב המנהלים לא נותנים אזהרה מיידית ובמיוחד אם מדובר במשתמש חדש שעוד לא הסתגל.

קיבלת אזהרה? זה אומר שעשית טעות (במקרה הטוב) ולא קראת את חוקי הפורום. אם זו באמת הבעיה אין שום סיבה בעולם שמישהו יצבור יותר מאזהרה אחת. כפתור "אזהרה" אין ואם הייתם יודעים את הפרוצדורה שכרוכה בלתת למישהו אזהרה הייתם מבינים שאף מנהל כאן לא יושב ומחפש לעצמו תירוצים לעשות את זה.

אף מנהל פורום לא נותן באן:

אני ו-integral קובעים מי יקבל באן ולכמה זמן,

פורסם

אם אופן האכיפה וצבירת אזהרות כ"כ מעסיק גולש מסויים, זה אומר עליו אחד מ 2 דברים:

- הוא צבר אזהרות, כלומר עבר על החוקים

- הוא מרגיש שיש סיכוי סביר שהוא עלול לצבור אזהרות, כלומר סגנון ההתבטאות שלו בפורומים לא עומד בקנה אחד עם החוקים

אז לכל הגולשים האלה, הנה טיפ ידידותי - תפסיקו לעבור על החוקים ולא תקבלו אזהרות.

כמו ש tgolin אמרה, זה בכלל לא קשה.

ואם זה באמת, באמת קשה לכם, ואם ההנאה שלכם מחווית הגלישה באתר ובפורומים כרוכה בעבירות על החוקים, כנראה שאתם פשוט לא מתאימים לכאן. אולי הייתם מתאימים לכאן אם היינו ב 2003, אבל פני הדברים השתנו. לדעתם של כל חברי הצוות הם השינוי הוא חיובי, ומה לעשות, זה מה שקובע.

פורסם

זה פורום מכובד

מה נראה לך שכל ארחי פרחי יכול לגלוש פה

זה פורום לשימור כבר לא בונים כאלה

(זה חפציבה)

פורסם

אני אישית מרוצה מאוד מהרמה המקצועית כאן בפורום ובשמירה על תוכן ושפה נאותים. לדעתי מדיניות הענישה כאן לא חמורה כלל למי שמעוניין

להשתמש בפורום בצורה מקצועית ולא להתעצל\ להספים. אם אני כותב בת'רד מסוים שכדאי שהוא לא יתדרדר לספאם ואני מקבל הודעה פרטית

מהמשתמש שמספים:

"כזה שקוף מצב רוח השטות שלי ?

נו טוב פעם הבאה אני הכין ש.ב ואנסה להיות קצת יותר רציני כשאני מ**** בשכל" (הצנזור שלי)

זה מראה שיש אנשים שעדיין לא הבינו את צורת ההתנהלות בפורום זה.

דבר אחד שמפריע לי הוא שיש כאן שני מנהלים ראשיים שמרשים לעצמם להתבטא בצורה מעליבה כלפי מי שלא מסכים איתם וזה פשוט צורם לעין.

לקרוא ת'רד של 10 עמודים שמתנהל בצורה נקיה ופתאום מישהו משתמש בשפה בוטה זה ממש גורם לך לחשוב שאתה בFXP ולא בHWZONE.

אני כותב את זה בתור ביקורת בונה כי ממש חבל לראות התבטאויות כאלו בפורום. אולי שני המנהלים האלו יוכלו להשגיח אחד על השני :smile1:

פורסם

הרבה מים זרמו ושחיתי כמעט בכולם, אני מעריך. למדתי והשכלתי מכל מלמדיי וחשבתי בתחילה שלא להגיב, לא משום שאין לי מה לומר, אלא בגלל העיקרון של "ככל שדשים יותר כך מגלית הגבבה". אולם רציתי להעלות משהו שניתן אולי להגדירו כ"עלות מול תועלת".

אשתמש במקרה פרטי, אך לא אפרט אותו, כדי לגלוש שמניעים אישיים כאילו. שאלתי שאלה בכותרת עם סימן שאלה בסופה. אני חושב שסימון סימן השאלה גבל בחריגה מהכללים, כי קיבלתי הערה על כך ונדרשתי לשנות את הכותרת. מנהל הפרורום שהעיר לי על הכותרת גם השיב לי עניינית על שאלתי וכל הכבוד לו על כך. פעולתי הבאה הייתה להודות לו על התשובה העניינית, הקצרה, העניינית והמקיפה. סך הכול חצי שורה. אכן, לא שיניתי את הכותרת.

התגובה הייתה שהתארד נסגר בגלל כך. והוא נעלם מהמסך בהמשך.

ממה נפשך? אני את תשובתי כבר קיבלתי, אולם אם יש עניין לאחרים (ואני מאמין שיש), הם לא יוכלו למצוא תשובה מבלי לשאול על כך מחדש. כל הנושא הנדון היה בפורום יום אחד בלבד, כך שרבים לא זכו לקרוא אותו.

חוץ מזה איני יודע אם סימן השאלה בכותרת שלי כל כך חמור, כי אני רואה גם היום המון כותרות עם סימן שאלה שלא מזיזות לאף מנהל.

השאלה המסכמת היא: אם באנו להעניש, או באנו להשכיל?

פורסם

לכל אלו שמתלוננים, האתר והפורום הוא מיזם פרטי זה לא משהו ממשלתי שאפשר לבכות על היחס, בהחלט אתם יכולים להחליט להיות או לא להיות פה, אף אחד לא מחזיק אתכם בכח.

למרות זאת למודרים פה יש כללים נוקשים על מתי לנעול נושא מסויים או להעיף משתמש.

שמישהו יראה לי נושא אחד שלא מצדיק השתקת/העפת משתמש, אין דבר כזה, כל משתמש שהוחלט להעיף או להשתיק אותו נבדק בדקדקנות על ידי צוות האתר עם כלים שונים ומשונים שלא ניכנס אליהם כרגע.

מספיק לראות את תרבות הדיון של נושאים שנפתחו כאן לפני 5 שנים ולראות איך הקהל הישראלי למד (רובו בכל מקרה) את תרבות הדיון המינימלית שצריכה להיות בפורום.

רוב החוקים שנמצאים בפורום באו כדי לעזור לכם! לא לנו, זה שמישהו רושם בנושא "עזרה" במקום משהו יותר ספציפי סתם מפספס אולי מישהו שבאמת היה יכול לעזור לו אם אותו משתמש היה כותב נושא יותר מפורט.

כמובן שתמיד אפשר ליצור קשר עם המנהל הראשי אם מישהו מרגיש שהשתקתו לא הייתה צודקת ... קרו מקרים.

עכשיו שתקו לפני שאני עושה לכם באן :smile1:

פורסם

לכל אלו שמתלוננים, האתר והפורום הוא מיזם פרטי זה לא משהו ממשלתי שאפשר לבכות על היחס, בהחלט אתם יכולים להחליט להיות או לא להיות פה, אף אחד לא מחזיק אתכם בכח.

למרות זאת למודרים פה יש כללים נוקשים על מתי לנעול נושא מסויים או להעיף משתמש.

שמישהו יראה לי נושא אחד שלא מצדיק השתקת/העפת משתמש, אין דבר כזה, כל משתמש שהוחלט להעיף או להשתיק אותו נבדק בדקדקנות על ידי צוות האתר עם כלים שונים ומשונים שלא ניכנס אליהם כרגע.

מספיק לראות את תרבות הדיון של נושאים שנפתחו כאן לפני 5 שנים ולראות איך הקהל הישראלי למד (רובו בכל מקרה) את תרבות הדיון המינימלית שצריכה להיות בפורום.

רוב החוקים שנמצאים בפורום באו כדי לעזור לכם! לא לנו, זה שמישהו רושם בנושא "עזרה" במקום משהו יותר ספציפי סתם מפספס אולי מישהו שבאמת היה יכול לעזור לו אם אותו משתמש היה כותב נושא יותר מפורט.

כמובן שתמיד אפשר ליצור קשר עם המנהל הראשי אם מישהו מרגיש שהשתקתו לא הייתה צודקת ... קרו מקרים.

עכשיו שתקו לפני שאני עושה לכם באן :smile1:

[br]פורסם בתאריך: 29.01.2009 בשעה 20:43:06
ערב טוב,

גם אם מה שהיגבת נכון ואין עליו עוררין, הסיומת שלך, גם כשהיא באה בהומור, היא מיותרת כי היא רק מחריפה את הוויכוח המיותר.

בהזדמנות זאת, כאחד מצוות הניהול, תרשה לי לשאול אותך: כל קשה לעדכן את השעון של האתר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים