פשוט כואב - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פשוט כואב


ofer_mat

Recommended Posts

אף דבר שכתבתי בפורום לא צונזר אף פעם. איך תסביר את זה? והרבה מאוד ממה שאני כותב הוא לא בקונצנזוס.

מקבלים אזהרה על חתימה שגדולה מדי כי זה מציק ומפריע לאנשים, וכי זה מנוגד לחוקי הפורום, אני לא רואה מה הבעיה כאן.

להפך, אני ממש ממש בעד

אני קיבלתי אזהרה +באן על כך שקראתי לאדם מסויים טמבל וסתום.

באן זה אולי מוגזם על כך לדעתי, אבל אזהרה זה בהחלט במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 81
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני קיבלתי אזהרה +באן על כך שקראתי לאדם מסויים טמבל וסתום.

נו? ואתה חושב שדיבור כזה מכבד את הפורום (או אותך באופן אישי)?

נוסטלגיה היא תופעה מאוד מוזרה - אנשים "זוכרים" ש"פעם" היה פה "יותר טוב" - בתכל'ס, אני פה מאז 2002 והרמה הגבוהה והעובדה שלא כל הכותבים פה הם ילדים היא משהו מאוד לא מאפיין בפורומים של מחשבים. זה הפורום הכי מקצועי שאני מכיר בתחום החומרה וכל פעם שאני צריך להתעדכן באיזשהו נושא, אני חוזר לכאן, שואל ונענה תמיד במלוא הרצינות.

האתר הזה צריך להוות דוגמה לאיך צריך לנהל פורומים - נוקשות, סדר ונקיון. אנשים ששומרים על סגנון הדיבור שלהם, לא מספימים ועונים לעניין לא יקבלו אזהרות ואנשים שלא יודעים לשמור על הפה שלהם צריכים לחשוב טוב טוב לפני שהם כותבים משהו כדי לא לעוף מכאן.

בעיני, כל הכבוד למנהלים :yelclap: :yelclap: :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רמה גבוהה ולא נעליים. את הפורום מנהלים ילדים סנובים צבועים. אם משתמש מקלל נותנים לו BAN, אבל מנהל שקורא לגולשים אחרים אידיוט/דביל/מפגר זה בסדר גמור. אני לפני איזה שנה עקצתי את אנטולי. הוא רכש באיזה 5,000 ש"ח ואני עקצתי אותו במילים "איך אתה יכול להרשות לעצמך כזה דבר אתה גר בחדרה". קיבלתי באן על העלבת מנהל. מה נסגר אתכם? לא יודעים להבדיל בין עקיצה לעלבון? בצבא עקצתי סגן אלוף במילים הרבה יותר בוטות והוא בסך הכל צחק. ועם כל הכבוד אתם לא קצינים בכירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את כל ההודעות, אבל דעתי האישית...[וגלשתי בהמון, המון פורומים]...:

הפורום לא מקצועי בעליל.

המון הודעות מטומטמות נפתחות על נושאים כאלה דביליים.

במקום לנעול את ההודעות המטופשות של כל הילדים הקטנים והמשועממים פה, משאירים הכל פתוח,

והודעות רציניות שלא אמורות להינעל - ננעלות.

אני כבר מזמן קיבלתי רושם של פורום ממש לא מקצועי לכן אני מבקרת כאן לעיתים רחוקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר מזמן קיבלתי רושם של פורום ממש לא מקצועי לכן אני מבקרת כאן לעיתים רחוקות.

אז ממש מזל שגלשת בדיוק עכשיו, אה?

אין עוד שום פורום בעברית שאני מכיר שיורד לכאלה פרטי פרטים על כל לוח, מעבד, , ספק או מארז (שלא לדבר על ציוד הקפי וכו'). הפורום של המפרטים הוא ללא ספק אחד הפורומים הטובים בתחום ברשת. אז נכון שיש פורומים טובים יותר בענייני משחקים ונכון שהפורום הכללי זה מקור בלתי נדלה לספאם אבל בסיכומו של דבר האתר מקצועי ביותר ומשלב בין ילדים למבוגרים בצורה שתהיה נעימה לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את כל ההודעות, אבל דעתי האישית...[וגלשתי בהמון, המון פורומים]...:

הפורום לא מקצועי בעליל.

המון הודעות מטומטמות נפתחות על נושאים כאלה דביליים.

במקום לנעול את ההודעות המטופשות של כל הילדים הקטנים והמשועממים פה, משאירים הכל פתוח,

והודעות רציניות שלא אמורות להינעל - ננעלות.

אני כבר מזמן קיבלתי רושם של פורום ממש לא מקצועי לכן אני מבקרת כאן לעיתים רחוקות.

זה שטויות!

הפורום הזה מאוד מקצועי בחומרה ותוכנה כאחד.

וגם אם פה ושם יש הודעה מטומטמת ומשעשעת, אז מה?

אנחנו בני אדם ומותר לנו לצחוק קצת.

בקיצור זה פורום מאוד מקצועי, שאפשר ללמוד ממנו המון ואני אישית הייתי בור במחשבים ועכשיו אני יכול להגיד שאני יודע טוב מאוד במחשבים בזכות הפורום הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HWZONE הוא לא אינציקלופדיה שצריך לקרא בה יומים בשביל לקבל תשובה אתם פה כדי לענות על שאלות וגם אני פה כדי לעזור לאחרים

מה לעשות שכל פעם יש אנשים חדשים וכל פעם צריך לענות על אותם שאלות? אז מה זה פורום בשבל זה אתם פה ובשביל זה יש לכם גולשים

שעם השנים משום מה התחלתם לזלזל בהם.

פניתי בעבר למנהלי האתר. לא קבלתי תשובות. אולי עכשיו כשאני פותח דיון באמת ידברו על זה.

אני מצטער, אבל לא מדובר בדמוקרטיה, האתר מנוהל בצורה איכותית

ולשביעות רצונם של מרבית המשתמשים, אשר בד"כ מחפשים אתר ברמה

גבוהה ואני בתור מומחה, שמח שכך מתנהלים הדברים.

שאני מוצא שאלות ענייניות לענות עליהן ולא ספאם.

עוד דבר שיישמע אולי מעט מתנשא, אבל בפורום שלנו,

אתה מקבל תשובות ממומחים ומודרים, שההתעסקות שלהם

בתחום הוא טיפה מעבר לתחביב אישי, אלא מדובר ממש במקצוע

של אותו אדם.

אז במקום להתלונן, תעריכו את מה שאתם מקבלים ורק תרוויחו מזה

בסופו של דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את כל ההודעות, אבל דעתי האישית...[וגלשתי בהמון, המון פורומים]...:

הפורום לא מקצועי בעליל.

המון הודעות מטומטמות נפתחות על נושאים כאלה דביליים.

במקום לנעול את ההודעות המטופשות של כל הילדים הקטנים והמשועממים פה, משאירים הכל פתוח,

והודעות רציניות שלא אמורות להינעל - ננעלות.

אני כבר מזמן קיבלתי רושם של פורום ממש לא מקצועי לכן אני מבקרת כאן לעיתים רחוקות.

עושה רושם שאת מבקרת רק בפורום "כללי".

וכן, אני מסכים שכל ההודעות הטיפשיות שיש בו רוב הזמן, לא תורמות ללוק המקצועי של הפורומים בסה"כ.

אבל סקרנת אותי - את מוכנה לתת למשל דוגמא לאתר ישראלי, בנושא המרכזי של חומרה ומחשבים - שיותר מקצועי בעינייך מ HWzone?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להודות, שאני עדיין לא מבין מאיפה לאנשים יש חוצפה להתלונן בכלל

זה לא אתר ממשלתי או של רשות ציבורית כלשהי, אלא מישהו פרטי משלם על האתר ומנהל אותו.

לא מוצא חן בעיניכם האתר? תסתמו את הפה או תעזבו. אף אחד לא מכריח אתכם להישאר

ומי שטוען שזאת סתימת פיות, אז כן, אולי זאת באמת סתימת פיות. אבל שוב, זאת לא דמוקרטיה.

ושוב, לא מוצא חן בעיניכם? אף אחד לא מכריח אתכם להיכנס לכאן. במקום להיכנס לכאן בשביל להתלונן,

פשוט תדירו את רגליכם מהאתר. אני יכול להבטיח לכם שזה לא יגרום לאף מנהל כאן לאבד דקת שינה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HWZONE הוא לא אינציקלופדיה שצריך לקרא בה יומים בשביל לקבל תשובה אתם פה כדי לענות על שאלות וגם אני פה כדי לעזור לאחרים

מה לעשות שכל פעם יש אנשים חדשים וכל פעם צריך לענות על אותם שאלות? אז מה זה פורום בשבל זה אתם פה ובשביל זה יש לכם גולשים

שעם השנים משום מה התחלתם לזלזל בהם.

תסלח לי, אבל הדברים האלו מקוממים. אני לא מבין איך אתה לא מתבייש לקרוא לעובדה שמפנים אותך ל"אנציקלופדיות" כזלזול.

אנשים עמלו ועדיין עמלים בזמנם החופשי ומתוך רצון טוב בלבד כדי ליצור את ה"אנציקלופדיות" האלה כמאגרי ידע לנוחיותם של המשתמשים (כן, בשביל המשתמשים, ואם אתה חושב שאנחנו עושים זאת בשביל תמורה אישית כלשהי אתה משלה את עצמך), ואתה עוד מעביר ביקורת על הצוות על כך שהם בסה"כ מעוניינים לממש בדיוק את המטרה לשמה נוצרו כל הסטיקים, המאמרים והביקורות?

יש 2 פנים למטבע. באותה מידה אני יכול לומר שמשתמשים שבאים עם גישה כזאת הם בעצמם המזלזלים, כשהם לוקחים את כל התוכן שקיים באתר הזה כמובן מאליו או שלא שווה התייחסות, לא מעריכים את ההשקעה הרבה שקיימת כאן ולא מוכנים להכיר בעובדה שלמנהל יש זכות לשמור על רמת הדיון איך שהוא רואה לנכון, באופן שעל כולם לכבד. וגם אם לדעתך אין התייחסות לפניות של משתמשים לגבי בעיות ב"התנהלות הנאצית והמזלזלת של המנהלים", דע לך שתמיד יש נסיון לקחת את כל ההערות בחשבון ולדון באיך להשתפר על סמך כל פידבק אפשרי (למרות שחלק נכבד מהפידבקים הללו הם התבטאויות של טרולים שלא ראויות להתייחסות).

לגבי הטענות של נקיטות צעדים מוגזמים של מנהלים - כפי שנאמר כאן יותר מפעם אחת, זה לא דבר שבשגרה והוא נדיר יחסית. תגובות קיצוניות או מתירניות מדיי עלולות להיות תמיד כי גם אנחנו בני אדם, וכבר קרה יותר מפעם אחת שטעויות לגבי אזהרות או באנים תוקנו אם הצוות ראה לנכון.

בנוסף על כך, פעמים רבות אי אפשר לתת "תשובה קצרה ועניינית". אם אתה חושב כך זה לא אומר שזה נכון, ואם מנהל החליט שאין אפשרות לתת תשובה קצרה ועניינית לשאלה שנראית לכרואה פשוטה, ותחת זאת פשוט מפנה את המשתמש למקור ידע, זה שיקול דעתו של המנהל וברוב המקרים הוא גם נכון מאוד.

ואני באמת לא מבין מה הבעיה עם הרצון שלנו ליצור נורמה חיובית של משתמשים שקודם כל קוראים ודולים את המידע המוכן שיש לאתר להציע לפני שהם פותחים דיון כדי לשאול שאלות. זו מגמה שאנחנו מעודדים כבר זמן רב ונמשיך לעודד אותה, וזה ממש לא בא במקום הנכונות שלנו לעזור בפורומים. זה פשוט הרגל טוב שאנחנו רוצים להקנות למשתמשים ואין סיבה שלא לקדם אותו. לומר שאנחנו לא מעוניינים לענות שוב על אותן שאלות, במקרים בהם אנחנו מעדיפים להפנות למקורות ידע טובים שכבר יש לאתר להציע (סטיקים/מאמרים/ביקורות/דיונים של 100 עמודים), זו האשמה מרחיקת לכת ומוגזמת בעליל.

אם מודר מחליט לתת קישור לדיון של 50-100 עמודים למשתמש שבא לשאול שאלה, יש לכך כמה סיבות:

- התשובה לשאלה היא לא פשוטה בכלל

- אם הדיון הקודם התנפח למימדים כאלה, אז כנראה גם הדיון החדש יתנפח לאותו סדר גודל עד שפותח הדיון יגיע לתשובה, דבר שייקח זמן רב

- מאחר והתשובה לא פשוטה ופעמים רבות מצריכה תגובות של יותר מאיש אחד, עדיף לקרוא בשעה-שעתיים דיון של 50 עמודים מאשר לחכות יומיים עד שהדיון החדש יתפתח בצורה שתביא לפותח הדיון את התשובה שקיווה לקבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו, שאני לא נכנס אבל אני רואה את ההודעות כשאני רואה את ההודעות האחרונות שנכתבו (הפונקציה הכי טובה שחבל שאין בעוד פורומים) - לפעמים הכותרת מושכת מספיק כדי להיכנס (כמו הכותרת הבלתי קשורה לנושא של הפוסט הזה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער, אבל לא מדובר בדמוקרטיה, האתר מנוהל בצורה איכותית

ולשביעות רצונם של מרבית המשתמשים, אשר בד"כ מחפשים אתר ברמה

גבוהה ואני בתור מומחה, שמח שכך מתנהלים הדברים.

שאני מוצא שאלות ענייניות לענות עליהן ולא ספאם.

עוד דבר שיישמע אולי מעט מתנשא, אבל בפורום שלנו,

אתה מקבל תשובות ממומחים ומודרים, שההתעסקות שלהם

בתחום הוא טיפה מעבר לתחביב אישי, אלא מדובר ממש במקצוע

של אותו אדם.

אז במקום להתלונן, תעריכו את מה שאתם מקבלים ורק תרוויחו מזה

בסופו של דבר.

דוגמה מצויין ליהירות של המנהלים פה

לא עברו 3 דפים ויש פה יופי של דוגמה

איזה דמוקרטיה אתה מדבר? אם לא היו לך גולשים לא היה פורום ועם כל הכבוד לך אתה לא היתה מנהל.

אני פה מ 2001!! 8 שנים

אני לא זוכר נוקשות כזאת אני לא חושב שאם(המנהלים) צריכים לתת דוגמה ולהראות את הרמה הגבוהה של הפורום

אין לי ספק שהמנלים תורמים מזמנם החופשי כמו לא מעט אנשים פרטיים שתורמים מהידע שלהם

אבל שוב כשאני נכנס לפורום אני רואה את התגובות של המנהלים פה פשוט מציא לי החשק.

אני יודע ומעריך מנהלים שהיו פה בעבר וזוכר את הטובים יותר והטובים פחות. אבל אתם מפספסים את הנקודה

תקשיבו לגולשים שלכם כואב להם שאת מזלזלים בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...