פורסם 2009 בינואר 2016 שנים מי שיכול לעזור לי אני מחפשת דחוף איך ניתן לעשות שבשעת גרירת USER CONTROL שאני יצרתי כגון חלק ממשחק. איך ניתן שבשעת גרירתו למקום אחר על המסך יראו את הUSER CONTROL זז ולא יראו סתםסימן רגיל של עכבר. מי שיכול לתת לי מענה דחוף תודה ???
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים מחבר אני עשיתי מאורעות של לחיצה על העכבר :MouseDownDragOverDragLeaveDragDropוהגרירה עובדת לי השאלה שלי היא באיזה ארוע אני צריכה לתת את הפקודה הזו ומה היא הפקודב.תודה על העזרה.
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים ikatz, קרא בבקשה את חוקי הפורום.הקפצת דיון לפני שעברו 24 שעות מההודעה האחרונה אינה חוקית. להבא תקבל אזהרה.
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים הפתרון שלי הוא להזיז את ה control במאורע של תזוזת עכבר, כל זאת בזמן שהיה מאורע של לחיצת עכבר עליו.
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים מחבר השאלה היא האם הדרך היחידה היא לכתוב נוסחה שמשנה את ה LOCATION שך ה CONTROL ביחס להזזת העכבר - זה נראה דרך קשה ומסובכת או אולי יש דרך פשוטה יותר במו מאפין של אחד המאורעות של הגרירה.אם תוכל לכתוב לי מס' שורות של קוד שיעזרו לי.תודה.
פורסם 2009 בינואר 2016 שנים private void Element_MouseDown(object sender, MouseEventArgs e) { BringToFront(); movingPoint = new Point(e.X, e.Y); moving = true; } private void Element_MouseUp(object sender, MouseEventArgs e) { moving = false; } private void Element_MouseMove(object sender, MouseEventArgs e) { if (moving) { Left -= movingPoint.X - e.X; Top -= movingPoint.Y - e.Y; Parent.Invalidate(); } }
פורסם 2009 בינואר 2216 שנים מחבר תודה על העזרה.אם כתבתי את הפונקציות לעיל אז איפה אני שמה את הפקודות?
פורסם 2009 בינואר 2216 שנים בפקד שאת רוצה להזיז (וצריך לחבר את זה ל events ששם רשום בשם של המתודות). תכלס אפשר לעשות פתרון יותר גנרי ולרשת מ Control בסיסי ולדרוס את ה events האלו בקוד (לא דרך המעצב) ואז פשוט כל מה שרוצים שיהיה לו את ההתנגהות הזו שירש מהמחלקה החדשה, זה פתרון רק אם יש כמה וכמה מחלקות שמצריכות את זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.