עבור לתוכן

עזרה ב #C בנושא גרירת USER CONRTOL

Featured Replies

פורסם

מי שיכול לעזור לי אני מחפשת דחוף איך ניתן לעשות שבשעת גרירת USER CONTROL שאני יצרתי כגון חלק ממשחק.

איך ניתן שבשעת גרירתו למקום אחר על המסך יראו את הUSER CONTROL זז ולא יראו סתםסימן רגיל של עכבר.

מי שיכול לתת לי מענה דחוף

תודה :bash: ??? :kopfpatsch:

פורסם

אופציה פשוטה זה להירשם למאורעות של לחיצה עליו והזהזה של העכבר.

פורסם
  • מחבר

אני עשיתי מאורעות של לחיצה על העכבר :

MouseDown

DragOver

DragLeave

DragDrop

והגרירה עובדת לי השאלה שלי היא באיזה ארוע אני צריכה לתת את הפקודה הזו ומה היא הפקודב.

תודה על העזרה.

פורסם
  • מחבר

האם למשהו יש פתרון בשבילי??????

??? ??? ??? ??? ??? ???

פורסם

ikatz, קרא בבקשה את חוקי הפורום.

הקפצת דיון לפני שעברו 24 שעות מההודעה האחרונה אינה חוקית. להבא תקבל אזהרה.

פורסם

הפתרון שלי הוא להזיז את ה control במאורע של תזוזת עכבר, כל זאת בזמן שהיה מאורע של לחיצת עכבר עליו.

פורסם
  • מחבר

השאלה היא האם הדרך היחידה היא לכתוב נוסחה שמשנה את ה LOCATION שך ה CONTROL ביחס להזזת העכבר - זה נראה דרך קשה ומסובכת או אולי יש דרך פשוטה יותר במו מאפין של אחד המאורעות של הגרירה.

אם תוכל לכתוב לי מס' שורות של קוד שיעזרו לי.

תודה.

פורסם

private void Element_MouseDown(object sender, MouseEventArgs e)
{
BringToFront();
movingPoint = new Point(e.X, e.Y);
moving = true;
}

private void Element_MouseUp(object sender, MouseEventArgs e)
{
moving = false;
}

private void Element_MouseMove(object sender, MouseEventArgs e)
{
if (moving)
{
Left -= movingPoint.X - e.X;
Top -= movingPoint.Y - e.Y;
Parent.Invalidate();
}
}

פורסם
  • מחבר

תודה על העזרה.

אם כתבתי את הפונקציות לעיל אז איפה אני שמה את הפקודות?

פורסם

בפקד שאת רוצה להזיז (וצריך לחבר את זה ל events ששם רשום בשם של המתודות). תכלס אפשר לעשות פתרון יותר גנרי ולרשת מ Control בסיסי ולדרוס את ה events האלו בקוד (לא דרך המעצב) ואז פשוט כל מה שרוצים שיהיה לו את ההתנגהות הזו שירש מהמחלקה החדשה, זה פתרון רק אם יש כמה וכמה מחלקות שמצריכות את זה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים