מחשב הרקולס וקונקורד בערוץ הקניות חוות דעת - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב הרקולס וקונקורד בערוץ הקניות חוות דעת


עופר ברקן ערוץ הקניות

Recommended Posts

שוק החומרה זה שוק שמוכרים בשקל אבל שצריך אחריות מקבלים בעיטה לפנים .

כל טעות הכי קטנה תעלה לך באחריות .

אם יהיה כתם של זיעה על הלוח אם יגידו שאתה דפקת את הלוח

כל סימן הכי חריג יבטלו לך אחריות .

אם אתה רוצה להתחכם ולנסות OC ואתה חושב שאנשים טיפשים אתה טועה ל OC יש סימן ברור על המעבד וראיתי הרבה ילדים שפשוט ביטלו להם אחריות גם במקרה שהמעבד היה תקין .

הכול עולה גרושים אבל ביום שאתה בא לממש את האחריות אתה מקבל אחריות של גרושים ואם מחליפים לך לוח , מעבד , בלי טירטורים של שבועיים או שבכלל לא מביאים לך חלק בטענה של " דפקת אין אחריות " אתה בר מזל ממש מפעל הפיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

זה כי הם טיפשים. כשעושים OC צריך לדעת איך איך לעשות את זה וצריך לדעת לקרר בחוכמה את המעבד.

הנה אני החלפתי לאחרונה מעבד (כן את המעבד החדש קניתי בשל יכולות הOC שלו למרות שהיה לי מעבד רק טיפה פחות טוב) והמעבד הישן שישב בOC חודשים רבים נראה כחדש ועובד כחדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהמעבד חם במיוחד כשהוא בOC, יש צורך בהעלאת מתחים כשאתה בתדר גבוהה (את זה אני מניח שאתה יודע) מה שמגביר משמעותית את פליטת החום שלו.

מעבדים זה לא מחשבונים ויש טרמוסטט, אם תשים מים ראוי בימי החורף הקרים תצפה אפילו למעבד בפחות מ20 מעלות צלזיוס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוק החומרה זה שוק שמוכרים בשקל אבל שצריך אחריות מקבלים בעיטה לפנים .

כל טעות הכי קטנה תעלה לך באחריות .

אם יהיה כתם של זיעה על הלוח אם יגידו שאתה דפקת את הלוח

כל סימן הכי חריג יבטלו לך אחריות .

אם אתה רוצה להתחכם ולנסות OC ואתה חושב שאנשים טיפשים אתה טועה ל OC יש סימן ברור על המעבד וראיתי הרבה ילדים שפשוט ביטלו להם אחריות גם במקרה שהמעבד היה תקין .

אתה סותר את עצמך, למה שמישהו ירצה לממש אחריות על מעבד תקין? וחוצמיזה איזה סימן יש לאוברקלוק?

סיפור קצר, לפני שנה שרפתי בטעות ספק טרמלטק בגלל ששכחתי להזיז את מתג ל-230V, קרה לי פעמיים! נחש מה? KSP החליפו לי את הספק פעמיים בלי לשאול שאלות בכלל.

היה לי מקרה של כרטיסEVGA 6800GT שנשבר לו קבל ייצוב עם סדק גדול ב-PCB שלו, החברה החליפה את הכרטיס ואפילו הציע לי כרטיס זמני.

יש לי עוד מקרים של חומרה הרוסה בזדון, ואחריות פעלה.

זה הכל עניין של איך אתה מציג את הדברים, אם תיגש לחנות ככה: " סליחה עשיתי למעבד OC ונראה לי שהרסתי אותו" אז בטח שישלחו אותך הביתה.

ואם תבוא לחנות ככה:"הרסתם לי יום עבודה! חיברתי את הספק וכל המשרד קיצר! מה מכרתם לי חרא...!" יחליפו לך בלי שאלות בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כנראה מתבלבל אתה בטוח שזה KSP ? או שפשוט אתה בר מזל MF .

על כל סיפור טוב שלך אני יכול להביא 1000 סיפורים מאותה חנות שהסתיימו כמעט בקרב מכות בסניפים .

כנראה יש לך תחת של אברם גרנט .

ואם אתה שם ספק כח על 110V מפוצץ לו את הצורה ומחזיר ל 230V ברור שיחליפו אם הם יראו 110V הם ישלחו אותך בבעיטה .

ואל תספר לי מה זה KSP .

" ואם תבוא לחנות ככה:"הרסתם לי יום עבודה! חיברתי את הספק וכל המשרד קיצר! מה מכרתם לי חרא...!" יחליפו לך בלי שאלות בכלל. "

חחחחחחחחחחחחח אתה חזק :lol: :lol: :lol:

מצאת על מי לצעוק ולכעוס אני מכיר אישית כמה מהמנהלי סניפים שם ומוכרים הם לא בדיוק " רופאי ילדים , ועורכי דין משוייץ " הם מזכירים קצת דמויות מש_ק אפו_

הם צוחקים איתך במעמד הקניה דופקים לך בדיחות ממש מקצוענים עד שיש לך בעיה תעיז לדבר או לדרוש יחס לגיטימי ושירות של חלקים ( אחריות ) ליד לקוחות או בקול " רם " ואז תראה איזה תגובה תקבל ממש לא נעים ואני לא אמשיך ...זה סיוט בלשון המעטה .

אני אישית קיבלתי מהם כונן קשיח מוזר שלא מעלה מערכת הפעלה למרות שיש מערכת הפעלה הוא נותן הודעה " אין מערכת הפעלה " כמו דיסק ריק אם אני מחבר כונן קשיח נוסף עם הוא פתאום מזהה שיש לי בכונן הקשיח ה 2 ונותן לי אופציה ל 2 מערכות הפעלה בפתיחה ושואל אותי מאיזה כונן לעלות הזוי לגמרי , 1000 עברו לי ביד ואף דיסק לא עשה לי בעיה כזאת שיחקתי בכל ההגדרות של הביוס נאדה !הכונן הקשיח היה בשקית " אטומה " אבל קצת מוזר שיש עליו מדבקות חתוכות והכונן חיצונית לא נראה חדש ויש עליו מדבקה שנת 2005 SATA2

וזה באחריות בן חצי שנה שחיכיתי לו במשך חודש ועד שקיבלתי גם הוא דפוק ...אתה מתקשר אליהם " כן כן יהיה בסדר " אם לא הייתי בא זה היה נמשך לנצח .

חבל שאני לא יכול לדבר הייתי מספר לך הרבה דברים :hat:

אני אוהב את החכמולוגים שלא מייצגים 2 אחוז והם מכירים הכול ויודעים הכול ואצלם הכול מעולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה סותר את עצמך, למה שמישהו ירצה לממש אחריות על מעבד תקין? וחוצמיזה איזה סימן יש לאוברקלוק?

סיפור קצר, לפני שנה שרפתי בטעות ספק טרמלטק בגלל ששכחתי להזיז את מתג ל-230V, קרה לי פעמיים! נחש מה? KSP החליפו לי את הספק פעמיים בלי לשאול שאלות בכלל.

היה לי מקרה של כרטיסEVGA 6800GT שנשבר לו קבל ייצוב עם סדק גדול ב-PCB שלו, החברה החליפה את הכרטיס ואפילו הציע לי כרטיס זמני.

יש לי עוד מקרים של חומרה הרוסה בזדון, ואחריות פעלה.

זה הכל עניין של איך אתה מציג את הדברים, אם תיגש לחנות ככה: " סליחה עשיתי למעבד OC ונראה לי שהרסתי אותו" אז בטח שישלחו אותך הביתה.

ואם תבוא לחנות ככה:"הרסתם לי יום עבודה! חיברתי את הספק וכל המשרד קיצר! מה מכרתם לי חרא...!" יחליפו לך בלי שאלות בכלל.

נו בטח, אתה מתנהג כמו בהמה ישראלית. גועל נפש. איך אני שונא לקוחות כאלה. רק שתהיה בעניינים אני דווקא לא עוזר ללקוחות שמגיעים אלי עם כזאת גישה. אני נותן להם טלפון של נקודת שירות ואומר במילים יפות שיזדיינו מהחנות. שיצעקו עד מחר. לא מתייחס אליהם אפילו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו בטח, אתה מתנהג כמו בהמה ישראלית. גועל נפש. איך אני שונא לקוחות כאלה. רק שתהיה בעניינים אני דווקא לא עוזר ללקוחות שמגיעים אלי עם כזאת גישה. אני נותן להם טלפון של נקודת שירות ואומר במילים יפות שיזדיינו מהחנות. שיצעקו עד מחר. לא מתייחס אליהם אפילו.

זאת דוגמא למי שמקבל שרות בארץ הזאת, אין מה לעשות או שאתה אדיב ואוכלים אותך בלי מלח... או שפשוט אתה דורש!

אני אישית ממש לא מתנהג ככה, אבל מנסיון החיים בכל התחומים בשרות לקוחות, זה שעושה ברדק ורעש מקבל, זה ששותק בכלל לא מתייחסים אליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצאת על מי לצעוק ולכעוס אני מכיר אישית כמה מהמנהלי סניפים שם ומוכרים הם לא בדיוק " רופאי ילדים , ועורכי דין משוייץ " הם מזכירים קצת דמויות מש_ק אפו_

ש_ק אפו_ ? תגיד אתה עושה צחוק? מה אתה משחק כאן השלם את האות/ביטוי? תגיד מה שיש לך לומר אף אחד כאן לא יהרוג אותך.

ואני מדבר גם על "חבל שאני לא יכול לדבר הייתי מספר לך הרבה דברים" - תספר, אם אתה כאן כדי לעזור לנו כצרכנים אז תספר מקרים אמיתיים (אף אחד לא יתבע אותך) כדי שגם אנחנו נידע.

על איזה סניפים אתה מדבר? (או מאיפה אתה?). ומאיזה סניף רכשת את הדיסק קשיח ה"חדש"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל זה יש לקוחות סוג ב' של KSP , אייבורי וכו' שמחפשים הכול בזול ולא אכפת להם איכות החלקים והשירות וזה קהל יעד של אוכלוסיה חלשה מבת ים , חולון , חיפה , גדרה וחדרה ...

ואני אישית מוכר מחשבים ב 50 אחוז אפילו 100 אחוז יותר כדי להתפרנס ואני לא מתבייש בזה ויש לי קהל לקוחות מצומצם אבל איכותי עם כסף ולא זייני מוח שנותנים 10 אחוז ברוטו רווח וחופרים לך במוח 3 שנים ואתה יוצא מהם רק בהפסד .

אני קונה חלק ב 50 שקל מוכר ב 100

אני קונה חלק ב 100 מוכר ב 150 לפעמים 175 ולפעמים 200 תלוי איזה חלק .

אני קונה מעבד ב 900 מוכר אותו ב 1350 אני רוצה להתפרנס אני לא מתבייש בזה

כדי לתת לבנאדם שירות מקצועי , אמין , ואדיב ואחריות כמו שצריך אני צריך לגבות כמו שצריך אחרת אי אפשר לשרוד.

אני לא חי בסרטים כמו כל המעבדות הקטנות שעובדות חינם על רווחים של 5 אחוז פותחים חנות נכנסים להוצאות מטורפות ואז פושטים רגל מנסים להיות יבואנים

מבחינתי אייבורי ו KSP זה חנות של חלקים כמו חנות של ירקות הם מוכרים כמו באסטה .

נ.ב.

900 - 1350 נשמע הרבה לא ? תוריד מיסים , מע"מ זה רווח ברוטו ותראה שזה לא בדיוק רווח בשמיים .

חנות קטנה צריכה לתת שירות VIP שזה אומר זמינות 24 שעות , יחס אישי ונגיש והמחיר בהתאם וחנות של KSP שיש בעיה נותנים לך שבועיים לחכות במקרה הטוב והחלקים שם לא בדיוק איכותיים .

לכל מחיר זול יש קצ' אין משהו מושלם בעולם הזה החוכמה לקנות יקר שיצא זול ולא זול שיצא יקר .

וסתם לידע כללי יש לי הרבה ליצנים שקנו מחשבים בזול מהרשתות הגדולות והיום הם באים אלי איך אתם מסבירים את זה ?

נייד למשל שעולה 4000 אלף אני מוכר ב 6000 גנב ? שיגידו מה שבא להם אני רוצה להתפרנס , שוק הירקות והפירות זה לא אני .

אם אני מוציא 4000 אלף מהחשבון ומרוויח כאילו הוצאתי 400 אותו רווח אז המשמעות שהבנאדם מטומטם .

באף מגזר בשוק העסקי הרווח על 400 שקל ועל 4000 שקל לא דומה רק בשוק החומרה הדפוקה של המחשבים זה ככה מי שרוצה למכור ככה שיהיה בריא

אייבורי ו KSP זה כמו סופרמרקט " שופרסל " .

חנויות קטנות זה כמו בית מלון אותו אוכל אבל יקר במאות אחוזים למה ? שירות אישי , חלקים אמינים ויש אבא .

מראש אני יודע שקומבינטורים לא יקנו אצלי אני לא עובד עם הקהל הזה של מחפשי מציאות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב פעם אתה מתחמק וזו לא הפעם הראשונה שאתה עושה את זה.

אתה זורק פצצות ואתה בורח, אם אמרת משהו, תעמוד מאחורי , תבסס אותו.

אני עדיין מחכה לשלוש התשובות מהתגובה הקודמת שלי.

כרגע זה נראה יותר כמו פירסומת לעצמך, ואם זה באמת כך אז תידע שהגעת למקום הלא נכון. אף אחד כאן (לפחות לא אני ואני מאמין שלא רוב הקהילה) ישלמו על חלק יותר כסף בשביל "מתווך". אלו עושים פראיירים או אנשים שיש להם עודף כסף ולא רוצים שום כאב ראש מהמחשב אז נותנים למישהו כמוך מספיק ג'ובות כדי שתסדר את הכל והכל יתוקתק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב פעם אתה מתחמק וזו לא הפעם הראשונה שאתה עושה את זה.

אתה זורק פצצות ואתה בורח, אם אמרת משהו, תעמוד מאחורי , תבסס אותו.

אני עדיין מחכה לשלוש התשובות מהתגובה הקודמת שלי.

כרגע זה נראה יותר כמו פירסומת לעצמך, ואם זה באמת כך אז תידע שהגעת למקום הלא נכון. אף אחד כאן (לפחות לא אני ואני מאמין שלא רוב הקהילה) ישלמו על חלק יותר כסף בשביל "מתווך". אלו עושים פראיירים או אנשים שיש להם עודף כסף ולא רוצים שום כאב ראש מהמחשב אז נותנים למישהו כמוך מספיק ג'ובות כדי שתסדר את הכל והכל יתוקתק.

פרסומת לעצמי ? אם אני מוכר 50 אחוז יותר אני עושה לעצמי פרסומת ? אתה בטוח לא הקהל יעד שלי אנשים כמוך אני שולח לאייבורי .

שמעתי על גברים כמוך שבפורום משחקים אותה " תותחים במחשבים " ובסניפים של אייבורי בוכים ומביאים את אמא ואבא שיעזרו להם לצאת מהברוך

אני מספק שירות ברמה גבוהה , חלקים ברמה גבוהה BOX ולא בשקיות שבאים מסין או מקומות נידחים ואצלי לא מחכים יותר משבועיים במעבדה לחלק דפוק.

אני לא משקר אף אחד , אני לא צריך לתחמן כדי להרוויח ואני לא צריך להיות קומבינטור כדי להתגלגל כמו שאחרים עושים .

נכון אני מוכר יקר יותר אבל אצלי יש אבא אני עומד מאחורי המוצר ויש ללקוחות שלי שקט נפשי והם לא צריכים לפחד על אחריות ואם החלק חדש או ישן

ואיך אתה מסביר את זה שבאים אלי לקוחות של KSP ואייבורי בכמויות ? אני יקר לא ?

מי שבא אלי יודע מראש שפתחתי עסק כדי להתפרנס ולא למכור בהפסד וגם לא למכור ברווחים של עגבניות וירקות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Ofirr

אני לא מסכים איתך המחירים שלו בתור חנות קטנה הם מאוד הגיוניים!!! חישוב פשוט של מע''מ ומסים ותפעול.

ה KSP ו - IVORY מוכרים בזול כי הם מוכרים הרבה

בגלל זה יש לקוחות סוג ב' של KSP , אייבורי וכו' שמחפשים הכול בזול ולא אכפת להם איכות החלקים והשירות וזה קהל יעד של אוכלוסיה חלשה מבת ים , חולון , חיפה , גדרה וחדרה ...

גם איתך אני לא מסכים. אני לא אמליץ על קניית מחשב שלם באיבורי לבן אדם שלא מבין במחשבים (אבל באיזה מקום לא עובדים על אנשים???????) אבל לקנות שם חלקי מחשב זה מאוד משתלם ומניסיוני (אומנם לא נסיון עשיר היה דיסק של 500GB התקלקל והחליפו לי על המקום בדיסק קשיח אחר ) אם אתה יודע מה אתה רוצה לקנות ויש לך הבנה בסיסית בחלקים שמרכיבים את המחשב אין שום סיבה לא קנות שם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת דוגמא למי שמקבל שרות בארץ הזאת, אין מה לעשות או שאתה אדיב ואוכלים אותך בלי מלח... או שפשוט אתה דורש!

אני אישית ממש לא מתנהג ככה, אבל מנסיון החיים בכל התחומים בשרות לקוחות, זה שעושה ברדק ורעש מקבל, זה ששותק בכלל לא מתייחסים אליו.

זה לא בהכרח נכון. במיוחד בשירות לקוחות. העובדים שם שומעים כל כך הרבה צעקות וקללות שעוד צעקות לא מזיזות להם בכלל. הם לומדים לסנן אותך בראש ודווקא עובדים יותר לאט, דווקא מטרטרים אותך ממוקד למוקד, דווקא שולחים אותך לעזאזל במילים יפות. אולי עובדים חדשים עוד מתרגשים או אם הלקוח ממש צועק ומתפרע הוא מקבל את מבוקשו, אבל לרוב זה לא יעיל והיה ניתן להגיע לתוצאה הרבה יותר טובה אם מדברים יפה. אבל מה ישראלים לא מבינים וחושבים שרק עם צעקות מגיעים להישגים.

אני אתן לך מקרה. מכרתי עכבר מגניב של ב-400 שקלים. אחרי שבועיים הלקוחות חוזרים ומתחילים לצעוק בחנות "העכבר לא עובד! מה זה הזבל הזה?! חשבתי שאני קונה איכות! איפה המנהל?!" מה מסתבר שאותם אידיוטים שברו את האנטנה שמתחברת למחשב וחשבו שאם הם יצעקו הם ילחיצו מישהו ויקבלו עכבר חדש. אתה יודע מה הם קיבלו? כלום. נתתי להם את הטלפון של אמטל ושלחתי אותם לשבור את הראש. אם הם היו מדברים יפה, היו אומרים שמע בטעות שברנו את האנטנה, הייתי מתקשר לסוכן של אמטל, מסביר את העניין ומשיג להם אנטנה חדשה בחינם (תכל'ס זה לא עולה להם כלום וזרוק כמו זבל במחסנים) או בתשלום ממש סמלי.

אני אתן לך דוגמא למקרים אחרים, שלקוחות הגיעו, דיברו איתי בנימוס והשקעתי שעות בניסיון לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר, אפילו שזה עלה לי במכירות באותו היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...