מחשב הרקולס וקונקורד בערוץ הקניות חוות דעת - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב הרקולס וקונקורד בערוץ הקניות חוות דעת


עופר ברקן ערוץ הקניות

Recommended Posts

Ofirr

אני לא מסכים איתך המחירים שלו בתור חנות קטנה הם מאוד הגיוניים!!! חישוב פשוט של מע''מ ומסים ותפעול.ה KSP ו - IVORY מוכרים בזול כי הם מוכרים הרבהגם איתך אני לא מסכים. אני לא אמליץ על קניית מחשב שלם באיבורי לבן אדם שלא מבין במחשבים (אבל באיזה מקום לא עובדים על אנשים???????) אבל לקנות שם חלקי מחשב זה מאוד משתלם ומניסיוני (אומנם לא נסיון עשיר היה דיסק של 500GB התקלקל והחליפו לי על המקום בדיסק קשיח אחר ) אם אתה יודע מה אתה רוצה לקנות ויש לך הבנה בסיסית בחלקים שמרכיבים את המחשב אין שום סיבה לא קנות שם

לפעמים שאני תקוע ואין לי ברירה אני קונה חלקים בודדים מ KSP אני יכול להגיד בוודאות ש 70 אחוז מהחלקים שקניתי שם חזרו לתיקון אחרי 3 - 4 חודשים בממוצע .

וצריך לקבל אחריות זה סיוט אתה תלוי בטכנאים שאין להם הכשרה אמיתית סתם פאן בוייז כאלה והם בעצמם מקבלים הוראה " לא לשלוח כל חלק " לגלגל ...

קניתי 80GB IDE 8MB אחריות 3 שנים שמתי את הכונן הקשיח במעבדה חיכיתי יותר משבועיים ומשכו אותי חודש " אין כונן לתת לך " תוסיף כסף ותקבל 160GB ואני לא רוצה 160 גיגה אני רוצה 80 גיגה את שלי בקיצור הם אמרו לי תחכה והביאו לי מהמעבדה משומש שהם משתמשים בו עם 2 מגה בופר ואני מכיר את החברה ומרוב יאוש הסכמתי לקבל אותו בתנאי שהם ירשמו לי שזה משומש , פינים עקומים ( גאמפר ) ממש זוועה בקיצור אני בא הביתה עושה MHDD לסמסונג המשומש והיה שם UNC קטעים דפוקים בכמויות שקשה לתאר ... בסוף הם טירטרו אותי אחרי חודש בלי לסניף אחר ואחרי דין ודברים וצעקות קיבלתי כונן חדש .

אחרי זה נדפק לי כונן 160GB SATA באחריות וגם חיכיתי חודש להחלפה וקיבלתי עם שקית מקורית אנטי סטטית שפתחתי את הכונן ראיתי מדבקות עליו כאילו הוא משומש והיה עליו המון שריטות ומערכת הפעלה הוא לא מעלה דרך בוט צריך לחבר עוד כונן קשיח הוא עובד רק בתור דיסק 2 ניסיתי את כל האפשרויות בביוס כלום נאדה

בקיצור מי שאוהב לשלם גרושים ולקבל חלקים גרושים ושירות גרושים שיהיה בריא

גם אם הייתי מיליונר ולא עסק קטן לא הייתי מוכר בגרושים ולא הייתי עובד עם קהל ואוכלוסיה כמו שאייבורי ו KSP עובדים איתם .

הייתי עובד עם אוכלוסיה ברמה גבוהה שמעריכה איכות ומשלמת בהתאם .

שהולכים לבריכה בבית מלון וקונים שם נקניקיה ולחמניה משלמים 50 שקל לא ? רווח של מאות אחוזים ואנשים משלמים ושם זה לא גניבה והונאה

ושהולכים לסופרמרקט קונים חבילה של נקניקיות ב 10 שקל הכול עניין של בחירה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פרסומת לעצמי ? אם אני מוכר 50 אחוז יותר אני עושה לעצמי פרסומת ? אתה בטוח לא הקהל יעד שלי אנשים כמוך אני שולח לאייבורי .

שמעתי על גברים כמוך שבפורום משחקים אותה " תותחים במחשבים " ובסניפים של אייבורי בוכים ומביאים את אמא ואבא שיעזרו להם לצאת מהברוך

אני מספק שירות ברמה גבוהה , חלקים ברמה גבוהה BOX ולא בשקיות שבאים מסין או מקומות נידחים ואצלי לא מחכים יותר משבועיים במעבדה לחלק דפוק.

אני לא משקר אף אחד , אני לא צריך לתחמן כדי להרוויח ואני לא צריך להיות קומבינטור כדי להתגלגל כמו שאחרים עושים .

נכון אני מוכר יקר יותר אבל אצלי יש אבא אני עומד מאחורי המוצר ויש ללקוחות שלי שקט נפשי והם לא צריכים לפחד על אחריות ואם החלק חדש או ישן

ואיך אתה מסביר את זה שבאים אלי לקוחות של KSP ואייבורי בכמויות ? אני יקר לא ?

מי שבא אלי יודע מראש שפתחתי עסק כדי להתפרנס ולא למכור בהפסד וגם לא למכור ברווחים של עגבניות וירקות .

תקשיב בחור. יש לך דיבור חלקלק ואני לא אופתע אם מאחורי המסך מחשב יושב אחד כזה. על היושר שלך שאתה לא מסתיר כלום מלקוחות כל הכבוד לך ורק בגלל זה לפי דעתי אתה ממשיך להרוויח טוב כי יושר,אמינות ושירות הן מצרך דיי נדיר היום, אבל הדיבור שלך דיי לוקה בחוסר אמת בנוגע לעובדות שהצבתי כאן/למה שאמרתי.

מה הקשר בין אחוז הרווח לפרסומת? אני דיברתי על זה? מאיפה אתה מקריץ את זה? הדרך הפשוטה להצדיק את עצמך זה לסלף ולעוות את מה שאני אומר אה..

כל עוד אתה לא מוכיח לי שKSP הם בידיוק מה שטענת בהודעות הקודמות מבחינתי זה כאילו אתה בא כדי להכפיש אותם ולהציג אותך, אני עדיין מחכה לתשובות (1. עובדות=סיפורים אמייתים שקרו לך. 2.על איזה סניפים אתה מדבר על עובדים לא נחמדים בלשון המעטה?. 3. באיזה סניף קיבלת את ה"שירות" על הדיסק קשיח 80GB?). למה באמת אתה לא משטיח את העובדות בפני ובוחר ללכת להקניט ולדבר יותר מדיי?

אני גם לא אגיע אליך, אז אין מצב שתשלח אותי ל"אייבורי".

"משחקים אותה תותחים במחשבים"? אני לא אמרתי את זה. ואני אגלה לך סוד אני לא יודע להרכיב מחשב מחלקים 100% אף פעם לא יצא לי ולא התנסתי.

תמיד אומרים שזה קל, אולי בעתיד הקרוב באמת אנסה את זה.

למען הסר ספק, אני קניתי מKSP לא מעט מוצרים (מדובר על ציוד היקפי [אני מניח שאתה מדבר על חומרה]) וברוך ה' הם עובדים טיפ טופ. קניתי לבן דוד שלי מחשב מKSP לפני שנה וחצי, וברוך ה' גם אצלו הכל פועל טוב מאוד.

כל עבודה מכבדת את בעליה, גם העבודה שלך מכובדת ויכולה להיות ריווחית ומצד שני אכזרית, תלוי במצב השוק והקליינטים שלך. ואני אחזור שוב על מה שאמרתי. שוק היעד שלך (ושל כל החנויות קטנות/טכנאים פריטיים הוא לא אנשים שמבינים במחשבים אלא בעיקר אנשים שלא מבינים [וגם כאלו שיש להם עודף כסף ומעדיפים לקבל מחשב עובד בלי בעיות לשלם יותר על זה]).

אני מעדיף לקנות מחשב שלם מחנות כמו פנדה,זיגזג וכו' מאשר אצל עוד מתווך (בלי קשר אליך, ואני אדגיש זאת כי נראה לך שאתה ריגשי. אני לא אוהב אנשים שלוקחים לעצם כסף שאני יכול לחסוך זאת.) ובקשר לחלקים בנפרד אין לי בעיה לקנות באייבורי וKSP ואם החלטתי לקנות שם אז לקחתי את ה"סיכון" אם אצטרך לממש שם אחריות אבל אני יודע שקניתי גם בזול, זול מאוד לרוב.

דרך אגב, חלק לא חייב להיות בBOX כדי להיות מקורי/אמיתי. הוא יכול לבוא כTRY/OEM. "ולא שקיות שמגיעות מסין" - כיום 99% מהדברים מיוצרים בסין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה סתם חכמולוג יש אנשים כמוך בכל מקום

" קניתי מחשב מ KSP " בגלל שקנית מחשב מ KSP ובמזל לא קיבלת בראש זה אומר שאתה מייצג את KSP ? תגלוש קצת באתרים ותראה כמו הם איכותיים.

באתרי תלונות בעיקר או שתתחיל להגיע לסניפים בארץ תישב שם קצת .

איזה פרסום אני בדיוק עושה לעצמי ? אני נמצא במקום שמחפשים מציאות וחלקים זולים פה אני נחשב גנב ו KSP אמינים .

אם הייתי בונה פירסום דרך HWZONE הייתי מזמן פושט רגל אתה יכול להירגע כאן מוכרים חלקים בשיטה של סופרמרקט וזה לא הנישה שלי .

אני בטוח שמאה פעם דפקו אותך שם אבל אתה לא רושם את זה כדי לצאת חכם גדול לא מתרגש מאנשים כמוך.

יש לישראלים קטע כזה " תעבוד עלי תרמה אותי תתן לי חלקים דפוקים העיקר שיהיה זול " האגו והרגש חזקים מהשכל .

חלק דפוק וזול בראש הרבה יותר מסתדר מחלק תקין איכותי ויקר פסיכולוגיה פשוטה שעובדת 3000 שנה לא פלא שהחנויות של הפירות והירקות למחשבים לא פושטים רגל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך תעשה כסף על אנשים שלא מבינים כלום, לי נראה שאתה אכול קנאה ובנאדם ממורמר בגלל שאתה לא מצליח להאכיל אותנו את הלוקשים שלך.

אני רואה שבנושא נוסף אתה מפציץ בדברי "חוכמה ונבונות" ולמעשה אני לא היחיד שיוצא נגד השקרים והזיוני שכל שלך.

אולי יש אנשים כמוני בכל מקום, אבל לשמחתי אני לא מכיר הרבה אנשים כמוך ואני מקווה שלא קיימים עוד. הייתי גורם לכל מי שאני מכיר לא להתקרב לאנשים מסוגך.

נראה שאתה ממורמר כי KSP ואייבורי גונבים לך נתח שוק. נשמע כמו "אוי אוי אוי"...

אני רואה שאתה ממשיך עם הקו של השקרים והחירטוטים. אם היו "דופקים אותי", לא הייתי מתבייש לומר זאת והייתי אפילו מספר איך ומה ומי כדי להזהיר אחרים וכדי לדעת מה עליי לעשות.

"חלק דפוק וזול בראש הרבה יותר מסתדר מחלק תקין איכותי ויקר" ? די די די. מאיפה אתה מביא את ההקשרים השטותיים הלא רלוונטים האלה.

ואני אחזור שוב על מה שאמרתי בקשר לBOX ולOEM,TRY.

דרך אגב, חלק לא חייב להיות בBOX כדי להיות מקורי/אמיתי. הוא יכול לבוא כTRY/OEM. "ולא שקיות שמגיעות מסין" - כיום 99% מהדברים מיוצרים בסין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה סתם חכמולוג יש אנשים כמוך בכל מקום

" קניתי מחשב מ KSP " בגלל שקנית מחשב מ KSP ובמזל לא קיבלת בראש זה אומר שאתה מייצג את KSP ? תגלוש קצת באתרים ותראה כמו הם איכותיים.

באתרי תלונות בעיקר או שתתחיל להגיע לסניפים בארץ תישב שם קצת .

איזה פרסום אני בדיוק עושה לעצמי ? אני נמצא במקום שמחפשים מציאות וחלקים זולים פה אני נחשב גנב ו KSP אמינים .

אם הייתי בונה פירסום דרך HWZONE הייתי מזמן פושט רגל אתה יכול להירגע כאן מוכרים חלקים בשיטה של סופרמרקט וזה לא הנישה שלי .

אני בטוח שמאה פעם דפקו אותך שם אבל אתה לא רושם את זה כדי לצאת חכם גדול לא מתרגש מאנשים כמוך.

יש לישראלים קטע כזה " תעבוד עלי תרמה אותי תתן לי חלקים דפוקים העיקר שיהיה זול " האגו והרגש חזקים מהשכל .

חלק דפוק וזול בראש הרבה יותר מסתדר מחלק תקין איכותי ויקר פסיכולוגיה פשוטה שעובדת 3000 שנה לא פלא שהחנויות של הפירות והירקות למחשבים לא פושטים רגל

עופר אני מבין את מה שאתה אומר כי העסק שאני עובד בו (תחום אחר לחלוטין) גם פונה בעיקר ללקוחות שרוצים שרות טוב יותר ומשלמים על זה

אבל אני חושב שהמשפט הזה -

אם הייתי בונה פירסום דרך HWZONE הייתי מזמן פושט רגל אתה יכול להירגע כאן מוכרים חלקים בשיטה של סופרמרקט וזה לא הנישה שלי

מטומטם

גם אני וגם עוד הרבה אנשים פה קונים חלקים ומחשבים איכותים הרבה פעמים מחנויות שנחשבות אמינות

לא כולם פה חושבים על מחשב וציוד בשקל וחצי

אם תגלוש פה יותר תראה דיונים על פאנלים של LCD \עכברי גימרים\מארזים וספקים איכותים וכו

במקרה שלי אין לי אפילו פיסת חומרה אחת במחשב שגנרית או ניקנתה בזול וזה כולל מסך וציוד עיקפי

כי סך הכל כאחד שנותן שרות ברמה גבוה ומתעסק רק אם חומרי גלם איכותים שאני פותח את הערנק אני גם מחפש חנויות ורכיבים איכותים

וההכללה הזאת כאילו כולנו פה קונים רק ברשתות זולות וקונים מוצרים גנרים מעליבה ולא משקפת את הגולשים פה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרירין,

אתה לא חייב לשלם יותר כדי לקבל שירות טוב יותר, כפי שאמרתי קודם עדיף ללכת לקנות בחנות כמו זיגזג,פנדה,נועה וכו' שנותנות מחירים זולים יותר מ"מתווך" ומוצרים איכותיים עם גב ואבא.

ולגבי מה שאמרת, אני אחדד - ברשתות הזולות יש מוצרים איכותיים כמו גם יש מוצרים ג'נריים בחנויות היקרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אתרים של תלונות על חברות תעיינו בזה קצת ותראו שאתם חיים בעולם אחר שכולו טוב .

רוב החברות שמוכרות חלקים מחשבים בזול החלקים ברמה על הפנים והשירות בהתאם , חבל שאתם אל מייצגים את האמת בשוק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שעבד כשנה באחת מרשתות המחשבים הגדולות אני יכול להגיד לכם ככה

השוק בארץ הוא זוועה,הכול פרוץ, אין יבואנים אמייתים רשמיים, עם חוזים תקניים, ואחריות גלובליות מול היצרנים מעבר לים, כמו כול דבר פה בישראל, כולם לומדים "מנהל עסקים" על מנת ללמוד לגלגל כסף ממקום למקום, ולעשות קומבינות,

ישראל עמוסה בשרלטנים, תחמנים, ואנשי קומבינות למינהם, כולם פה אנשי מכירות,סוכני שטח,יבואנים,מפיצים כול אחד מינימום ביג שוט מנכ''ל.

קחו לדוגמא את שוק המחשבים, הכול פרוץ כול ליצן פותח חנות אינטרנט ומוכר מהמחסן בחנייה שלו חלקים שהזמין דרך alibaba בכמיות, אין אחריות רצינית הכול פרוץ וחאפר ברמות, ההישראלי ההמוצע "סמוך על סמוך" פועל גם פה.

יש לכם את היבואנים הללו, יבואני אליבבה למינהם שעושים כסף בערמות על אנשים תמימים שכאשר יבואו היום אין באמת אחריות ואין מה לעשות, ד''א ככה רשתות המעבדים לפי משקל קמות. ועובדות, קונות בזול, מוכרות עם רווח, מקימות מעבדה עלק, שיושבים בה 2 ליצנים שיודעים רק להריץ memtust ו . יבדקו אם דפוק, אם כן ינסו בכול זאת להגיד לך שנמצא תקין ולשלוח אותך הבייתה בהרגשה שאתה עילג, אם תיהיה עקשן יגידו שזה אזל במלאי, אין להם אסקה וזה ישלח ליבואן, עד יגיע חליפי, (אין יבואן, במקרה הכי טוב זה המגירה מתחת לדפלק, ויחכה עד אשר יגיע חלק כזה מלקוח השחזיר סחורה, שדרג, פגום פחות).

עקב ריבוי החאפרים הללו, קמו ליצנים סוג ז' אחרים, גם רשתות גדולות וחניות קטנות סטייל עופר ברקן, שאומרים אצלי אתה תשלם יותר, כן אני לא מתבייש להודות פה אתה תצא ב1000 שקלים יותר, אבל תצא עם תחושה של בטחון, של אמון, שיש לך למי לפנות, ועלק מספקים לך את האחריות והבטחון שאין לך כאשר אתה קונה אצלהם, אבל מה, הם אותו דבר, יגיע לקוח, שקנה חלק x, הם ינסו לבדוק אם או תקין או לא (כמו אצל הליצנים במעבדת לפי משקל), ימצא לא תקין ימרחו אותך בשטיות, טוב האיסוף ליבואן היה אתמול אז זה יקח בערך שבוע - שבועיים גג שבהמלך הזמן הזה החלק ישלח ליבאון יבדק על ידו וישלח אישור החלפה, איך שיגיע האישור תוזמן לסניף לקבל מוצר חדש.

כמובן שגם פה שום שירות ושום זיוני שכל, לוקח 14-21 יום עד אשר הלקוח מקבל מוצר תקין, מטרטרים אותו, והוא עובר גינהום,

כמובן כול זה קורה כי אין באמת יבואן עם חוזה עבודה רציני ואמיתי מול היצרן בחו''ל, אז מה קורה, היבואן בודק תחת זכוכית מגדלת כול מוצר שחוזר אליו לבדיקה מכיון ואין לו הסכם החזרה גלובלי.

וזה כולל את רוב אם לא כול היבונאים "הרשמיים" עלק בארץ, ד''א יבואן רשמי זה חראט שרק בישראל קיימת יש יצרן, ויש מפיץ, כול אחד יכול להיות מפיץ לפי רמה מסומית הכול בהתאם לערבונות הכספיים של אותו דורש.

ד''א זה נכון כמעט לכול דבר פה בארץ.

עוד דבר, לא פרסתי פה שמות של מקומות, עקב החשש לתביעה ולשון הרע, אבל בתור אחד שעבד ברשת לפי משקל, ורשת עלק שרות במקום הראשון, ואצל יבואן גדול פה בארץ..

הכולל מבוסס על דברים שנראו בעייני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה אומר את האמת אין לך סיבה לחשוש מתביעה

אני בניגוד לכמה פה אומר את האמת

ואני קונה את החלק יותר יקר מלקוח סופי פרטי אבל שיש בעיה היבואן מביא לי את החלק החדש באותו יום בלי משחקים וקומבינות ואת זה אני מסביר ללקוח

עוד לא היה לי לקוח שחיכה לחלק יותר מיומיים שלושה ועם שירות עד הבית ושירות עולה הרבה כסף מה לעשות ?

אצלי לקוח מקבל את החלק מדקה עד 3 ימים בניגוד למתחרים שזה יכול לעבור את השבועיים ועד שמקבלים חלק הוא יוצא דפוק

השוק שלי זה לא קהל העמך של האינטרנט אלא אנשים ברמה כלכלית גבוהה שלא מחפשים מציאות והשירות ואיכות החלקים חשובה להם יותר ממחיר זול

אני בחיים לא שיקרתי לקוח ותמיד עובד איתם בשקיפות אמיתית וכל זאת כרוך בתשלום גבוה יותר שאותו אני לא מסתיר ואם אני קולט שהבנאדם הוא סטייל KSP ואייבורי אני מזהה את זה בשניה ולא מתעסק איתו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עופר,

קשה לי לחשוב שבאמת יש לך לקוחות שיודעים שלך הם ישלמו יותר מאפשר, למשל, ל KSP, ועדיים קונים אצלך.

למה? כי אתה סה"כ בנאדם פשוט, אתה יכול אפילו לדפוק להם ברז, כמה שמוכר לא תהיה ויהיה לך שם אמין ואנערף. מבחינתי אתה בדיוק כמוני, גם אני יכול למכור למישהו מערכת מחשב ולהיעלם, אין לך שוב ערבויות לכך שבאמת תהיה בעסק הזה בכלל עוד שנה, כשהלקוח יצטרך אותך.

לעומת זאת, אפילו ב KSP יש לאן לפנות. גם לי היית תקרית לא נעימה איתם - אבל בסופו של דבר היא הסתדרה על הצד הטוב ביותר. ת'כלס, שיש לך חלק פגום - הם מחליפים במקום בחדש. כשיש לך חלק שאתה טוען שהוא פגום - הם בודקים אותו מולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרירין,

אתה לא חייב לשלם יותר כדי לקבל שירות טוב יותר, כפי שאמרתי קודם עדיף ללכת לקנות בחנות כמו זיגזג,פנדה,נועה וכו' שנותנות מחירים זולים יותר מ"מתווך" ומוצרים איכותיים עם גב ואבא.

ולגבי מה שאמרת, אני אחדד - ברשתות הזולות יש מוצרים איכותיים כמו גם יש מוצרים ג'נריים בחנויות היקרות.

לא אמרתי לקנות דווקא ממתווך

אני רק אומר שברור לי שיש חנויות ועסקים שפונים לקהל יעד מבוסס יותר כלכלית

אני לא יגיד שהם טובים יותר כי זה לא נכון אבל קהל כזה מוכן לשלם יותר ולקבל שרות ואמינות טובים יותר ואת זה אני יודע מניסיון

עסקים לא חייבים לפנות לכיוון של כמות גדולה ברווח נמוך

יש גם עסקים שפונים לכמות קטנה יותר אבל רווח גדול יותר על כל מוצר\שרות וככה גם יכולים לתת אחריות טובה יותר ושרות טוב יותר

תחשוב לדוגמה על 2 חנויות ואני יגזים בכוונה

אחת עושה על מוצר שעולה 100 שקל 10% רווח נקי

השניה עושה על אותו מוצר 50% רווח נקי

עכשיו נגיד שלמוצר הזה במידה והוא תקול שתי החנויות לא יכולות לממש אחריות אליו

החנות הראשונה צריכה למכור את המוצר 10 פעמים רק שהיא תוכל לשלם על האחריות של מוצר אחד במידת הצורך בלי להפסיד

השניה צריכה למכור סך הכל 2 פעמים לתת אחריות על מוצר אחד בלי הפסדים במידת הצורך

תנחש מי תיתן לרוב שרות טוב יותר ללקוח ?

אני יתן לך דוגמה גם מהעסק שאני עובד בו

נגיד יש שני גננים אחד עושה 5 גינות ביום ומרוויח על כל אחת 200 שקל נטו והשני עושה 4 גינות ומרוויח 250 לטיפול

מי יתן טיפול טוב יותר ? יהיה לו יותר זמן ללקוח ?

אתה מבין יש שוק שדורש טיפול איכותי יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך לתת לי דוגמאות כאלו כי הן ברורות מאליו.

והדוגמא השנייה שלך לא נכונה במיוחד, כי אני יכול להגיד לך שאולי זה שלוקח 250 ש"ח לוקח כי הוא בעל שם מעין "מותג" / רודף בצע .

זה שהוא לוקח יותר לא אומר שהעבודה שלו טובה יותר, העבודה שלו יכולה להיות גרוע יותר או שוות ערך לאחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שעבד כשנה באחת מרשתות המחשבים הגדולות אני יכול להגיד לכם ככה

השוק בארץ הוא זוועה,הכול פרוץ, אין יבואנים אמייתים רשמיים, עם חוזים תקניים, ואחריות גלובליות מול היצרנים מעבר לים, כמו כול דבר פה בישראל, כולם לומדים "מנהל עסקים" על מנת ללמוד לגלגל כסף ממקום למקום, ולעשות קומבינות,

ישראל עמוסה בשרלטנים, תחמנים, ואנשי קומבינות למינהם, כולם פה אנשי מכירות,סוכני שטח,יבואנים,מפיצים כול אחד מינימום ביג שוט מנכ''ל.

קחו לדוגמא את שוק המחשבים, הכול פרוץ כול ליצן פותח חנות אינטרנט ומוכר מהמחסן בחנייה שלו חלקים שהזמין דרך alibaba בכמיות, אין אחריות רצינית הכול פרוץ וחאפר ברמות, ההישראלי ההמוצע "סמוך על סמוך" פועל גם פה.

יש לכם את היבואנים הללו, יבואני אליבבה למינהם שעושים כסף בערמות על אנשים תמימים שכאשר יבואו היום אין באמת אחריות ואין מה לעשות, ד''א ככה רשתות המעבדים לפי משקל קמות. ועובדות, קונות בזול, מוכרות עם רווח, מקימות מעבדה עלק, שיושבים בה 2 ליצנים שיודעים רק להריץ memtust ו . יבדקו אם דפוק, אם כן ינסו בכול זאת להגיד לך שנמצא תקין ולשלוח אותך הבייתה בהרגשה שאתה עילג, אם תיהיה עקשן יגידו שזה אזל במלאי, אין להם אסקה וזה ישלח ליבואן, עד יגיע חליפי, (אין יבואן, במקרה הכי טוב זה המגירה מתחת לדפלק, ויחכה עד אשר יגיע חלק כזה מלקוח השחזיר סחורה, שדרג, פגום פחות).

עקב ריבוי החאפרים הללו, קמו ליצנים סוג ז' אחרים, גם רשתות גדולות וחניות קטנות סטייל עופר ברקן, שאומרים אצלי אתה תשלם יותר, כן אני לא מתבייש להודות פה אתה תצא ב1000 שקלים יותר, אבל תצא עם תחושה של בטחון, של אמון, שיש לך למי לפנות, ועלק מספקים לך את האחריות והבטחון שאין לך כאשר אתה קונה אצלהם, אבל מה, הם אותו דבר, יגיע לקוח, שקנה חלק x, הם ינסו לבדוק אם או תקין או לא (כמו אצל הליצנים במעבדת מעבדים לפי משקל), ימצא לא תקין ימרחו אותך בשטיות, טוב האיסוף ליבואן היה אתמול אז זה יקח בערך שבוע - שבועיים גג שבהמלך הזמן הזה החלק ישלח ליבאון יבדק על ידו וישלח אישור החלפה, איך שיגיע האישור תוזמן לסניף לקבל מוצר חדש.

כמובן שגם פה שום שירות ושום זיוני שכל, לוקח 14-21 יום עד אשר הלקוח מקבל מוצר תקין, מטרטרים אותו, והוא עובר גינהום,

כמובן כול זה קורה כי אין באמת יבואן עם חוזה עבודה רציני ואמיתי מול היצרן בחו''ל, אז מה קורה, היבואן בודק תחת זכוכית מגדלת כול מוצר שחוזר אליו לבדיקה מכיון ואין לו הסכם החזרה גלובלי.

וזה כולל את רוב אם לא כול היבונאים "הרשמיים" עלק בארץ, ד''א יבואן רשמי זה חראט שרק בישראל קיימת יש יצרן, ויש מפיץ, כול אחד יכול להיות מפיץ לפי רמה מסומית הכול בהתאם לערבונות הכספיים של אותו דורש.

ד''א זה נכון כמעט לכול דבר פה בארץ.

עוד דבר, לא פרסתי פה שמות של מקומות, עקב החשש לתביעה ולשון הרע, אבל בתור אחד שעבד ברשת מעבדים לפי משקל, ורשת עלק שרות במקום הראשון, ואצל יבואן גדול פה בארץ..

הכולל מבוסס על דברים שנראו בעייני.

:hizuk:

צודק בטריליון אחוז. ככה העסק עובד בתחום המחשבים. אני יכול להגיד מניסיון שכל האחריות של יבואן רשמי לא שווה כלום ברוב המקרים. דוגמא מצויינת לכך תהיה היבואן של , שנותן שירות איום ונורא. מחשבים נתקעים חודש במעבדה על שטויות (החלפת זיכרון, למשל). פעם שלחתי מחשב של לקוח לתיקון. דגם חדש, שנרכש לפני שלושה חודשים. המחשב נתקע חודשיים במעבדה בטענה שאין לוח אם מתאים למלאי. איך לעזאזל אין לוח אם במלאי עד היום לא הבנתי. אם היה מדובר בדגם לפני שלוש שנים ניחא, אבל ראבק מחשב חדש שנמכר בחנויות.

דוגמא נוספת לשירות האיום בארץ היא מפעיל. עד לאחרונה תפסתי מהם יבואן יותר איכותי מ-CMS, אבל אחרי הקטע הבנתי שהם אפילו יותר גרועים. מכרנו מחשב נייד של טושיבה ללקוחה. היא חוזרת אחרי שבוע כי יש פיקסיל שרוף בדיוק במרכז המסך. התקשנו לסוכן, הוא אמר סבבה, עד 14 ימים מחליפים על פיקסיל שרוף, תשלח למעבדה. שלחנו למעבדה. המחשב נתקע שם כמעט לשלושה שבועת. בסוף החליפו למחשב "חדש". ככה לפחות חשבתי. הגיע שליח, מסר את המחשב. אנחנו פותחים את האריזה ורואים מחשב Refurbished עם קבלה. מכוסה בשריטות, מסך מרצד, סוללה גמורה. התקשרנו לסוכן ורק אחרי איומים שאנחנו מפסיקים לעבוד איתם הלקוחה קיבלה מחשב חדש.

בכלל, כל היבוא הרשמי הזה לא שווה כלום. ישפאר שולחים PS3 לתיקון בחו"ל. יש תקלה? באסה. חכה חודש. מה שכן אני יכול לציין לטובה את היבואן של בארץ. אם באמת יש תקלה מתקשרים ומקבלים אישור החלפה לחדש במקום. תענוג. גם מעתק ואמטל תותחים מהבחינה הזאת.

אבל לא הכל שחור. בתחום האלקטרוניקה המצב יותר מסודר, השירות יותר מהיר, חלפה לחדש בלי יותר מידי כאב ראש. חבל שזה לא ככה במחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Ofirr ברור שיכול להיות מישהו מחורבן אם שם טוב שייקח המון כסף

אני דיברתי בכללי בלי ליכנס לכל הדברים שיש בשוק

תן לי שם של מעצב על מחר אני פותח עסק שאין לי מושג בו

מעצב בגדים מחורבנים ומוכר אותם כמו זהב ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צריך לתת לי דוגמאות כאלו כי הן ברורות מאליו.

והדוגמא השנייה שלך לא נכונה במיוחד, כי אני יכול להגיד לך שאולי זה שלוקח 250 ש"ח לוקח כי הוא בעל שם מעין "מותג" / רודף בצע .

זה שהוא לוקח יותר לא אומר שהעבודה שלו טובה יותר, העבודה שלו יכולה להיות גרוע יותר או שוות ערך לאחר.

נכון, זה לא אומר כלום, אבל אם הוא באמת נותן שירות טוב יותר לא תשלם קצת יותר? אם לא, לדעתי, אתה קמצן שרק מחפש איפה לחסוך את הכסף הקטן, בלי שום הסתכלות לעתיד, כמו רוב הישראלים שרק מחפשים מציאות בלי לשבת, לחשוב קצת. כאשר רכשנו את הטלוויזיה לסלון אפילו לא נכנסו למקומות כמו מחסני חשמל כי מבחינתי הם אייבורי של תחום האלקטרוניקה. העדפתי ללכת לחנות מסודרת ולרכוש עם אחריות רשמית של יורוקום, שידועים בשירות הטוב ולא לחסוך את ה-1000 שקלים, שאם מסתכלים לטווח של מספר שנים זה כלום ולהיתקע עם אחריות של י. שלום, שהמעבדה שלו נראת כמו השירותים בתחנה המרכזית החדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...