Dell Dead pixel policy | מדיניות פיקסלים שרופים DELL. - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell Dead pixel policy | מדיניות פיקסלים שרופים DELL.


alex.turovsky

Recommended Posts

אתה לא מבין. חנות היא סה"כ מתווך בין היבואן שמקבל מוצרים באוניות או מטוסים לבין הלקוח הסופי (אתה).

כשחנות מוכרת לך משהו שאין יותר ליצרן, היא פונה ליבואן ואומרת לו "תמצא פתרון". היבואן פונה ל- בארה"ב והם יכולים לאשר החלפה במסך 22 אחר מכל סוג שהוא שיהיה להם באותה עת (או יגידו ליבואן לבצע זאת ממלאי ה-22 שיהיו לו באותו זמן)ולתת לך.

מכיוון שאין יותר מסכי 22 עם E-IPS ל-, לא משנה מה שתקבל, הכל יהיה אותו דבר אז אין לך מה לדאוג. גם כיום אתה יכול לקנות את אותם מסכי TN נחותים שתקבל אח"כ כתחליף ככה שאין לך ברירה אלא לקנות את ה-2209WA ולקוות לטוב כמו כל האחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כסף בחזרה תלוי ברצון הטוב של החנות. מן הסתם אין לצפות להחזר כספי מלא אם השתמשת במסך שנתיים וחצי והוא הלך לעולמו, אולי החזר/זיכוי חלקי. מצד שני, באופן עקרוני, החנות אינה צד בעניין, שכן תנאי האחריות נקבעים ע"י , כך שהם יכולים גם לומר לך שזה מה יש, זה מה ש- נותנים, ושתפנה את הבעיות שלך אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לקניה מאייבורי זה לא קשור אליהם

המסך באחריות ...

התקשרתי לדל והם התנערו ואמרו לי שהם מחליפים רק מעל 3 פיקסלים

(יבואן CMS ולא CRG),

אני רוצה להתקשר לדל העולמית

לבדוק איתם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכן אמרתי הבתחלה שהקשר בין מה שרשום באתר העולמי לבין ISRAEL הוא מקרי בהחלט עם כל הצער שבדבר. דם ככה הפיקסל האחד, זה רק למסך שיש ULTRASHARP בדגם שלו.

יש קשר ישיר לזה שקנית באייבורי כי פנדה מחשבים ו-NEXTOP החליפו מסכים שנתקלו בבעיות עפ פיקסל בודד ואף מפרסמות את זה באתרן.

אני לא "נופל" עלייך סתם כי בא לי, זה למען יראו וייראו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלומר, אין שום הבטחה בכתב שאני אקבל את ה"ההטבה" הזאת? אני זוכר די בבירור שעבר היה מידע על ההטבה הנ"ל בדף המוצר, מעניין מה קרה מאז, אשמח לקבל תגובה של פנדה לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אם אתה רוצה לקבל תגובה של פנדה לעניין, האם למעלה בכתובת הדפדפן כע רשום www.pandas.co.il? כן, זהו שגם אני חשבתי שלא :D תרים טלפון, old school...

2. עזוב שהם לא כותבים, נכון להיום הם היחידים שיש להם במלאי (אם אכן האתר מעודכן, שוב-תתקשר) שמתחייבים למכור לך את ה-A01... אני אפילו חושב לקנות עוד אחד עד שייגמר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו של הקבוצתיות, יאיר אמר כי יעל פתרונות כבר לא נותנים אחריות לפיקסל אחד בלבד.

ובאותה תקופה הוא החליט כן להשאיר את זה כנראה מכרח התחרות...

יכול להיות שהוא החליט לבטל את זה מאז, כי התחרות נעלמה, אבל כפי שנאמר.

תשאל תמיד, וזה רק יעזור, יש מצב שאם תבקש תקבל, ויש מצב שאם תאמר שאתה מHWZONE תקבל הנחה כלשהי.

מייל - ישאר לך תיעוד במייל.

טלפון - תדאג במעמד איסוף המסך שיכתבו לך את זה.

בכל מקרה, מניסיון שלי עם KSP, תמיד תצלם את דף המידע של המוצר ואת ההזמנה (אם זה מתבצע דרך האינטרנט).

KSP דאגו במקרה שלי לפרסם אחריות, ולהעלים אותה אחרי כמה ימים, רק שלצערם יש לי צילום מסך של תקופת האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...