עבור לתוכן

Dell Dead pixel policy | מדיניות פיקסלים שרופים DELL.

Featured Replies

פורסם

אבל במקרה שאני קונה בחנות שיש בה רק דל ובעיקרון יש רק 24 27 ו22 אינץ' של דל..

אז האחוז הזה גדל קצת ?

פורסם
  • מחבר

אתה לא מבין. חנות היא סה"כ מתווך בין היבואן שמקבל מוצרים באוניות או מטוסים לבין הלקוח הסופי (אתה).

כשחנות מוכרת לך משהו שאין יותר ליצרן, היא פונה ליבואן ואומרת לו "תמצא פתרון". היבואן פונה ל-DELL בארה"ב והם יכולים לאשר החלפה במסך 22 אחר מכל סוג שהוא שיהיה להם באותה עת (או יגידו ליבואן לבצע זאת ממלאי ה-22 שיהיו לו באותו זמן)ולתת לך.

מכיוון שאין יותר מסכי 22 עם E-IPS ל-DELL, לא משנה מה שתקבל, הכל יהיה אותו דבר אז אין לך מה לדאוג. גם כיום אתה יכול לקנות את אותם מסכי TN נחותים שתקבל אח"כ כתחליף ככה שאין לך ברירה אלא לקנות את ה-2209WA ולקוות לטוב כמו כל האחרים.

פורסם

כסף בחזרה? לא בא בחשבון?

אם אני ארצה TN אני לא צריך לשלם כל-כך הרבה יחסית לפאנל..

פורסם

כסף בחזרה תלוי ברצון הטוב של החנות. מן הסתם אין לצפות להחזר כספי מלא אם השתמשת במסך שנתיים וחצי והוא הלך לעולמו, אולי החזר/זיכוי חלקי. מצד שני, באופן עקרוני, החנות אינה צד בעניין, שכן תנאי האחריות נקבעים ע"י DELL, כך שהם יכולים גם לומר לך שזה מה יש, זה מה ש-DELL נותנים, ושתפנה את הבעיות שלך אליהם.

פורסם

בקשר לקניה מאייבורי זה לא קשור אליהם

המסך באחריות DELL ישראל...

התקשרתי לדל והם התנערו ואמרו לי שהם מחליפים רק מעל 3 פיקסלים

(יבואן CMS ולא CRG),

אני רוצה להתקשר לדל העולמית

לבדוק איתם

פורסם
  • מחבר

לכן אמרתי הבתחלה שהקשר בין מה שרשום באתר DELL העולמי לבין DELL ISRAEL הוא מקרי בהחלט עם כל הצער שבדבר. דם ככה הפיקסל האחד, זה רק למסך שיש ULTRASHARP בדגם שלו.

יש קשר ישיר לזה שקנית באייבורי כי פנדה מחשבים ו-NEXTOP החליפו מסכים שנתקלו בבעיות עפ פיקסל בודד ואף מפרסמות את זה באתרן.

אני לא "נופל" עלייך סתם כי בא לי, זה למען יראו וייראו.

פורסם

^^^

זה לא מופיע בתקנון שלהם, מאחר וזו הטבה שהם נותנים...

לדוגמא אם תסתכל על הLG P2220W (או הפוך עם האותיות, לא בטוח), תראה ששם הם נותנים אחריות לפיקסל אחד...

פורסם

כלומר, אין שום הבטחה בכתב שאני אקבל את ה"ההטבה" הזאת? אני זוכר די בבירור שעבר היה מידע על ההטבה הנ"ל בדף המוצר, מעניין מה קרה מאז, אשמח לקבל תגובה של פנדה לעניין.

פורסם
  • מחבר

1. אם אתה רוצה לקבל תגובה של פנדה לעניין, האם למעלה בכתובת הדפדפן כע רשום www.pandas.co.il? כן, זהו שגם אני חשבתי שלא :D תרים טלפון, old school...

2. עזוב שהם לא כותבים, נכון להיום הם היחידים שיש להם במלאי (אם אכן האתר מעודכן, שוב-תתקשר) שמתחייבים למכור לך את ה-A01... אני אפילו חושב לקנות עוד אחד עד שייגמר.

פורסם

בזמנו של הקבוצתיות, יאיר אמר כי יעל פתרונות כבר לא נותנים אחריות לפיקסל אחד בלבד.

ובאותה תקופה הוא החליט כן להשאיר את זה כנראה מכרח התחרות...

יכול להיות שהוא החליט לבטל את זה מאז, כי התחרות נעלמה, אבל כפי שנאמר.

תשאל תמיד, וזה רק יעזור, יש מצב שאם תבקש תקבל, ויש מצב שאם תאמר שאתה מHWZONE תקבל הנחה כלשהי.

מייל - ישאר לך תיעוד במייל.

טלפון - תדאג במעמד איסוף המסך שיכתבו לך את זה.

בכל מקרה, מניסיון שלי עם KSP, תמיד תצלם את דף המידע של המוצר ואת ההזמנה (אם זה מתבצע דרך האינטרנט).

KSP דאגו במקרה שלי לפרסם אחריות, ולהעלים אותה אחרי כמה ימים, רק שלצערם יש לי צילום מסך של תקופת האחריות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים