פורסם 2009 בינואר 716 שנים עקב בירור שנעשה על ידי בשביל שקיפות מול החברה שקיבלו את מסכי ה2709W בהזמנות הקבוצתיות, להלן המדיניות הרשמית לכלל המסכים. קראו היטב: ל DELL יש מדיניות ברורה בנושא ועליכם להבדיל בין פיקסל בהיר לבין פיקסל שחור (הסבר מפורט בדף המידע של DELL בהמשך). עיקרי הדברים: - אחריות למסכים הכוללים את המילה ULTRASHARP בשם הדגם הינה עד 6 פיקסלים שחורים או עד פיקסל לבן אחד למשך 3 שנים מרגע הגעת המשלוח לארץ. - אחריות לשאר המסכים הפשוטים: מ6 פיקסלים שרופים בהירים ושחורים בלבד. ממליץ להדפיס את הרשום בדף הבא לעת הצורך ! http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/document?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&dn=1018431#1 לנוחיותכם, פרסמתי העמוד למקרה שתהיה בעייה באתר וחברה בעתיד שיימצאו דף זה בחיפוש יוכלו לראות את המידע בקלות. *המידע מעודכן (פורסם ועודכן לפני חודש וחצי). [br]פורסם בתאריך: 6.01.2009 בשעה 22:50:09 אתמול כתבתי על פיקסלים שרופים, בעקבות שאלות של החבר'ה - הבהרה קטנה:*************הסעיף תחת בדיקה ************************************************************ פיקסל לבן חסר צבע כולשהו(לא צבעוני או בהגדרתם Discolored) - מסך ULTRASHARP שכזה יוחלף מיידית אפילו אם יתגלה בו פיקסל 1 כזה תוך 3 שנים. פיקסל בצבע אחר כולשהו>כהה(Dark) >רק מסך שיש בו 6 כאלה יוחלף תוך 3 שנים. המדיניות לגבי שאר המסכים הפשוטים שאינם כוללים את המילה Ultrasharp בשם הדגם הינה: החלפה מפיקסל 6 בלבד ללא קשר לסוג הפיקסל השרוף.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים discolored זה לא "לא צבעוני" אלא עיוות בצבע שנובע מכך שיש לו או חסר לו גוון מסוייםDELL מבדילים בין פיקסל בהיר לכההבהיר זה אומר שאחד הגוונים (RGB) נשאר כל הזמן דלוק - כלומר לא רק לבן אלא פיקסל שדולק תמידית בצבע כלשהוכהה זה אומר שאחד מהגוונים כל הזמן כבוי ואז או שהפיקסל כולו כבוי או שחסר אחד ממרכיבי הצבע
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים מחבר יש הבדל בין שפת מסמך למדיניות החלפה בארץ.תנסו להחליף מסך ULTRASHARP עם פיקסל 1 תקוע. אם תצליחו אני משנה את ההודעה הראשית.
פורסם 2009 בפברואר 2716 שנים אז אתה אומר בעצם שהמסמך הרשמי של DELL לא משנה, ומשנה בפועל רק מה מעבדות השירות בארץ עושות? :s05:
פורסם 2009 בפברואר 2816 שנים יש הבדל בין שפת מסמך למדיניות החלפה בארץ.תנסו להחליף מסך ULTRASHARP עם פיקסל 1 תקוע. אם תצליחו אני משנה את ההודעה הראשית.למה אתה מתכוון שיש הבדל בין מסמך מדיניות מהיצרן לבין היבואן בארץ?ההבדל היחידי שיכול להיות הוא שהיבואן נותן אחריות יותר מורחבת על חשבונו (ושוב אנחנו נכנסים לדלת המסתובבת מי יקבל את המסך המוחלף )אבל אינו יכול לגרוע או להרע כל דבר ממסמך מדיניות החלפה של יצרןאם יש דבר כזה אני מבטיח לך שלאחר שתכתוב מכתב לדל העולמית תראה איך היבואן פתאום משנה את גישתו
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים קניתי מסך Dell 2209WA ב 2.12.09 יש לי פיסקל שרוף באמצע המסך בצבע טורקיז. (1) (בצבע של הסמיילי הזה בדיוק) האחריות של CRG . עכשיו עברתי על הנתונים של האחריות, האם אני זכאי לממש אותה?
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר שמע, עברו כולה 3 שבועות, איפה קנית שאתה לא מתקשר לחנות ומחליף מייד ? החנויות במכירות הקבוצתיות פה (NEXTOP ופנדה) בדר"כ מחליפות בחודש הראשון. רק אל תגיד לי שקנית בחנות סוג ז'
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר Ivory ? הייתי בטוח שאנשים אשכרה מקשיבים למה שנאמר בפורום ולא זורקים את כספם על קרן הצבי.
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים לא ידעתי שהם מוכרים את המסך הזה...יכול להיות שלמסך הזה יש יותר מקרים של פיקסלים מתים וכד' ? או שזה סתם פרנויה שלי ? כי אני מחר מתכנן לרכוש את המסך.
פורסם 2009 בדצמבר 2715 שנים מחבר אין לו פיקסלים מתים יותר מלכל מסך אחר, פשוט ייצורו הופסק ולא יהיו לו תחליפים. כשיצטרכו להחליף, כל אחד יקבל דגם אחר בחנות ממנו הוא קנה לפי טוב ליבם.ככה שתחזיקו אצבעות שתקבלו מסך טוב כי סביר להניח שלא תקבלו חלופי.
פורסם 2009 בדצמבר 2815 שנים מחבר האם יש סיכוי לקבל מסך 24 במקום 22 ? כן.מה הסיכוי לקבל מסך 24 במקום 22 ? 1% שכן
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.