שפרה זכתה =O - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שפרה זכתה =O


Xilver

Recommended Posts

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יודעים מה משעשע אותי מאד בכל הקטע הזה של המזרחיים ואשכנזים? שזה קיים באמת רק בראש של אנשים מעל גיל 50, או צעירים שספגו את זה ממש חזק מההורים שלהם, כמו עינב בובליל למשל.

משום מה נקודה חוזרת בדיון הזה היא שאשכנזים יושבים על התחת ולומדים ומזרחיים לא. מה זה הבולשיט הזה? כמו שיש מזרחיים שלא מסתדרים עם המערכת (הדיי רקובה, יש לציין) שהחברה האנושית בנויה עליה, והם לא קונפורמיסטים מוחלטים שגומרים תיכון, עושה , והולכים לאוניברסיטה\מכללה, יש גם אשכנזים שהם בדיוק אותו דבר. אני בטוח שגם באיטליה לא סחסרים איטלקים שלא מסתדרים על המסלול הזה למשל.

בקשר לאחוז מתוך האוכלוסיה בארץ בכל עדה אני לא יודע, אבל אני בטוח שההפרש לטובת צד זה או אחר הוא ממש לא כזה גדול.

למרבה הצער, עקב ההיסטוריה של המדינה הזאת, אנשים בוחרים לראות רק את הצד ה"בעייתי", כלומר זה שהורגלנו שהוא בעייתי, הצד המזרחי.

אנשים, המדינה הזאת הורכבה מעירבוב תרבויות מטורף, והיא קיימת כולה 60 שנה.

ארה"ב קיימת יותר מ300 ועדיין יש שם התנגשות תרבויות.

זה דבר שיעבור עם הזמן (אם המדינה עצמה תחזיק מעמד). זה דבר טיבעי.

אתה לא יכול לשים קבוצות אנשים מתרבויות כל כך שונות ביחד ולצפות שהם יסתדרו כל כך טוב בתוך זמן כל כך קצר (למרות שאני אישית אשכנזי אש, ויש לי המון חברים מזרחיים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהודעות האחרונות שמעליי חזר על עצמו המשפט "הגזענות / קיפוח / שד עדתי, זה משהו שמתקיים אצל הדור השני, הדור המבוגר יותר"...

אני רוצה להסב את תשומת לב הכותבים לעובדה הפשוטה ש99% מחברי הפורום הזה הם צעירים בגילאי העשרים או העשרה, ועדיין כל פיסקה שנייה בת'ראד הזה מתעסקת בהאשמות או מגננות על הגזענות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא קראתי את כל התראד אלא רק את העמוד הראשון, אז לא לתקוף אותי

דבר אחד יש לי להגיד פה, והוא לגיא, GGuyZ

גיא, למרות הבדל הגילאים הלא קטן בינינו, אני חייב להגיד לך דבר אחד, שכבר אמרתי לך כמה וכמה פעמים- אתה עוד תמים.

אם אתה חושב שהגזענות באה רק מצד המזרחים, בקטע של ה"אכלו לי, שתו לי" אתה באמת תמים- לך תראה קצת עולם. (וכן, אני אומר לך את זה למרות פער הגילאים הלא קטן בינינו, ולא אכפת לי אם תזלזל בי)

למרות שאני מודה בכך שחלק גדול מיוצאי המזרח בגילאים 12-25 בערך, הם פרחחים לא קטנים..

אבל כנראה שזה הסוג היחיד של מזרחים שראית. ולא, בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, זה ממש לא הרוב של המזרחים, ולא קרוב לכך.

הם פשוט עושים יותר רעש. (בעיקר מהרמקול בסלולארי שלהם)

ובואו נגמור כאן את הויכוח על העדות, באמת שזה לא קשור לנושא המקורי של התראד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכנית שהיא ביזיון לאינטלגינציה האנושית...

ופשוט חרפה, אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לצפות בטמטום הצרוף הזה....

אם זה כלכך לא מעניין אותך, למה אתה (וכל השאר עם אותן תגובות) מגיב?

הבנו שאתה וחבריך לא צופים בזבל תת רמה שכזה. הרי אתם אנשים איכותיים ומשכילים.

אז עשה לנו (או לפחות לי) טובה, אם לא נאה לך, אל תצפה, אבל לפחות אל תעליב את הצופים האחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לאח הגדול- אני ממש לא מעוניין לדבר על הרפש (אההה... זה שפרה בקריאה הפוכה) הזה. אני רק אגיד שמי שלא היה אתמול בשער ציון ממש הפסיד(היה טוב לעזוב את הפיזיקה בשביל זה). הייתה אחלה אווירה עם אנשים נהדרים, באמת לא חשבתי שיגיעו כל כך הרבה אנשים(היו שם להערכתי יותר מ3000-אנשים עמדו גם על שביל האופניים ואפילו על הפסלים). וכמו שאחד הנואמים אמר שם- יש קבוצה של אנשים צעירים שלא מוכנה שהבינוניות והטיפשות ימשיכו לשגשג(לא באלו המילים). דבר מאוד יפה שבסיום הערב(כל כך מוקדם ;)) חבורה של אנשים מגרעיני האומנויות פשוט עזרו לפרק את כל הגדרות על פי בקשתו של איש אחד.

בנודע לשד העדתי- המשפחה שלי (התימנית) הגיעה לישראל בשנת 21 וחיה במגרש של 420 מ"ר. בחורף שמו סמרטוטים על הגג ובקיץ פירקו את הפחונים כדי לא להתבשל. אבל זה לא הפריע להם להיות מנהלים, ח"כ וסגני ראש עיר ולנהל קבוצת כדורגל. יש כאלה שהעדיפו לשמר את המסורת של לא לעשות כלום ומאז ועד היום בוכים על זה. יש מי שמדבר ויש מי שעושה. הרוב עושה-אבל הוא דומם. הללו שלא עושים מאומה מקימים רעש גדול (איסתרא בלגינא....) ועסוקים רק בכמה שמקפחים אותם ומתעלמים מכך שאם הם היו לוקחים את החיים שלהם בידיים("אין לי עבודה...." דוקטורים מרוסיה הגיעו לארץ והפכו למנקי רחובות, אהמלצריות אצלנו בישיבה הייתה בסוף התואר השני שלה )הם היו בדיוק כמו כל "אשכנזי" אחר.

זה לא רק אצל אנשים מבוגרים(שאותם באמת קיפחו... אבל אין מה לעשות כל עלייה שלפני כמה שנים הגיעה הרגישה חובה מוסרית "לדפוק" את החדשים) אלא אצל אנשים צעירים וזה הבעיה העיקרית. גדל פה דור שחושב שאין מה לעשות- הכל האשכנזים האלה (למען הסר ספק- אין לי שום צד אשכנזי חצי איטלקי חצי תימני) דופקים אותנו, אז בשביל מה ללמוד, בשביל מה ללכת לצבא (נחשו מי רוב האנשים אשר לא משרתים הצבא כאשר מזניחים את החרדים והערבים??) הרי כולם שמה "פרידמנים מתים"(הייתי חייב להכניס את הביטוי הזה כי משתמשים בו לאחרונה בתכיפות רבה. בפעם הראשונה ששמעתי ילדה בת 12 משרבבת את הביטוי הזה לא הבנתי אותו ורק אחרי שתחקרתי חברה של אחותי הבנתי :s07:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, זה "מחקר" של מרכז אדוה. לא צריך לקרוא אותו כדי לדעת שאלו שטויות, כלו כל חירטוט שיוצא משם.

ולעניין:

אין לי מושג האם לשפרה היה מגיע לזכות או לא, אבל כמה טוב שהבובלילים לא זכו.

אני אסביר לך משהו מאוד פשוט.

התייחסתי לנושא שמישהו רשם "שאין מצב שמישהו עשה מחקר כזה ושזה שטויות",

אז הוכחתי אחרת, שעבודה שיש אירגון/אגודה או מה שזה לא יהיה שאכן ביצעו מחקר

בנושא ולא הבעתי שום עמדה מעבר לכך, אז מה אתה רוצה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו אתכם מה עבר בתוכנית ומה קרה ומי קרה, העובדה שלזוכה שבמקרה שלנו הייתה שפרה היו מיליון הצבעות פלוס לבובליל היו 700K ובקיצור בקללי היו למעלה מ-3 מיליון מראה על כך שבבירור אפשר לומר שהם הרוויחו מינימום עלינו 3 מיליון בהינף אצבע.

אני לא ידעתי על העובדה שארז טל הרוויח 5 מיליון אתמול אבל בשביל ערב מספק אני מאמין שאף אחד לא היה מתנגד לדבר כזה בשביל שעתיים שלוש.

אני רואה בתוכניות האלה עם הזמן רק רעיונות חדשים איך לסחוט את הצרכן הישראלי עם תוכנית חדשה ומיוחדת יותר מקודמתה.

עוד דבר שמרגיז אותי בתוכניות ריאלטי האלו זה שאני כצופה "הדוק" לתוכנית צופה וכל דקה פרסומות, אני גם כתלמיד לא יכול ככה שאומרים שזה יגמר ב-22:30 וזה בכלל נגמר קרוב ל-12 בלילה. מה קרה שאתם מותחים ת'זמן? זה מחסל לי ת'צורה וככה זה לאחרונה עם השנים תופס תאוצה. אנשים רוצים תוצאות ובצורה פשוטה ובדקה שארז טל הכריז על שפרה כזוכה זה היה-"שפרה את המנצחת" בסגנון זריז ועקום שכזה שרק בשביל זה חיכינו כמה שעות טובות?

חוץ מזה אני מקווה שרוב הרעש שהתוכנית יצרה עם כל הקטע של האפליה על המוצא והכל יעלם כי כמו שנאמר, ילדים קטנים צופים בזה ואומרים- אני פרידמן, אני בובליל וזה יוצר סכסוכים וחזרנו לשנות ה-70 וזה נראה לי ממש מ שנקרא- פאסה..

העובדה היא שהמצב עצוב מעט עם כל מה שקרה ונקווה שה-3 חודשים שעברו עלינו יחלפו מהר יותר מאשר הם בפועל היו וככה נשכח מהם.

לעומת זאת דבר אחד חיובי לדעתי שיצא מהתוכנית זה שלאון הראה שהומוסקסואלים זה לא אנשים מסוכנים כמו שהרבה אנשים עם חרדת הומופוביה חושבים והכניס את זה לתודעה של העם הישראלי ולראש של יוסי.. :smile1:

לילה טוב תשריינו לכם ביומן תאריך לעוד חודשיים וחצי בערך להישרדות 2.... ;)

נ.ב-

אני מחכה ליום שפשוט יהיה יום שיהיה גמר בתוכנית X ואף אחד לא יצביע אליה חוץ מאנשי ההפקה..(חרם חברתי או משהו..)

דבר נוסף זה שהיה "עורך דין" שפיקח על נושא הקולות שיהיה אמין וכל הנושא יהיה נכון ולא מכוון לטובת אחד המתמודדים.. (אז כמו שאומרים, בו נשים אצבע מתחת לעין ונגיד אה.... [איפה הסמיילי הזה כשמחפשים אותו?])

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליאון הוא הומו 'נשי' . אם היו שמים הומו 'גברי' ששירת בסיירת מטכ"ל או טייס קרב מצטיין . אז ההומופוביה הייתה עולה שחקים . אני מתפלה שלא שמו קוקסינל בתור נמציג ההומולסבי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו אתכם מה עבר בתוכנית ומה קרה ומי קרה, העובדה שלזוכה שבמקרה שלנו הייתה שפרה היו מיליון הצבעות פלוס לבובליל היו 700K ובקיצור בקללי היו למעלה מ-3 מיליון מראה על כך שבבירור אפשר לומר שהם הרוויחו מינימום עלינו 3 מיליון בהינף אצבע.

רק כדי לסבר את האוזן :

http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3169883,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי שאמרו שכמעט כולם הימרו על יוסי בהימורים לא חוקיים, אז הקזינו שלח איזה חצי מליון סמסים לשיפרה כדי שהוא לא יצטרך לשלם לכולם.

נראה לי שיש בזה משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...