עזרה| כרטיס מסך חיצוני ASUS - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה| כרטיס מסך חיצוני ASUS


DarkSlide

Recommended Posts

שלום, היום (או אתמול) פורסמה באתר כתבה על כרטיס מסך חיצוני לניידים שייאצ בקורב והיה גם קישור לאחד שקיים, בחדש אני לא יודע אם הוא מתאים לכל מחשב, לא ממש הבנתי

אבל הבנתי שב"ישן" של ASUS

http://hwzone.co.il/news/1168212383/1212/

הוא מתאים לכל מחשב נייד בעל יציאת EXPRESSCARD

מכאן כמה שאלות:

1. בכתבה המוצר עוד לא יצא, אבל לפי מה שרשום נכון להיום הוא יצא כבר לפני חצי שנה בערך, אם ככה, מה המחיר שלו והאם ניתן להשיג בארץ?

2. עד כמה זה ישפר את הביצועים? נגיד עם כרטיס כמו 4850 או 4870? כי הבנתי שבניידיים היום הכניסה לא מספיק מהירה כדי ממש להעביר את הכמויות מידע הדרושות, האם השיפור מספיק משמעותי כדי שיהיה שווה לקנות את התושבת לכרטיס והכרטיס?

3. האם סדרת DV5 כוללת את היציאה המדוברת?

אם צריך דגם אז ה1160ej

תודה ענקית לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדברים על הדברים האלה כבר איזה שנתיים, וכל הזמן זה "עוד שניה יוצא".

עד שאני לא רואה כאלה בשוק, נגישים לכולם, ועד שאין אנשים שניסו את הדבר הזה ופרסמו ביקורות רציניות - מבחינתי זה לא קיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אשמח לראות את הביקורת.

דיברו שם על PCMCIA או ExpressCard? השני אמור להיות מהיר משמעותית מהראשון (אם כי עדיין מדובר במשהו שקרוב ל-PCIE X1, מה שלא יספיק לכרטיס מסך רציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה:

http://www.tomshardware.com/reviews/vidock-expresscard-graphics,1933-11.html

אכן מדובר בEXPRESS CARD ולא PCIMCA (מישהו יכול להאיר את עיני - מה ההבדל בדיוק?), וגם מדובר ב2600PRO כגבול עליון ולא XT.

המסקנה הסופית שם שמדובר במוצר יקר ולא יעיל במיוחד, אבל בהחלט מוכיח שדברים כאלה אפשריים.

אם הייתי קונה נייד עכשיו, הייתי לוקח אחד שמראש כולל כרטיס סביר (כמו http://www.buy4less.co.il/product.asp?f=3941&p=129, שבהזמנה מחו"ל אפשר לקנות בכ1100$ לפני משלוח) ולא שובר את הראש על פתרונות מוזרים שכאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על הקישור.

ההבדל הוא ש-PCMCIA/PC Card מתחבר לבאס ה-PCI הישן והאיטי (במחשבים לפני דור ה-PCI-Express), ואילו ExpressCard הוא אמיתי. לכן רוחב הפס שלו גבוה יותר. אבל, בכל זאת, זה סה"כ PCI-E X1.

בחלק מתחנות העגינה למחשבים עסקיים יש סלוט PCI/PCI-E שמאפשר חיבור כרטיס גרפי. זה קיים כבר שנים ומאוד דומה לפתרון החיצוני, רק אלגנטי יותר (כי אין חוטים יוצאים ושום דבר כזה). גם שם מדובר בחיבור שמוגבל חשמלית ל-PCI-E X1, ורוחב פס מוגבל מאוד.

להוציא החוצה חיבור PCI-E X16, או אפילו X8, זה דבר מורכב ויקר מאוד, ובספק אם יהיו פתרונות כאלה בזמן הקרוב. סביר שכשיהיו באסים חיצוניים המסוגלים להשתוות ל-PCI-E X16 של היום ברוחב הפס, כרטיסי המסך ודברים כאלה כבר ידרשו הרבה יותר מ-PCIE X16.

אם כבר, יש לי יותר תקווה בהתקדמות והתרחבות של עולם כרטיסי המסך המודולריים לניידים (MXM או משהו דומה), אבל גם שם נראה שזה מתקדם נורא לאט והיצרני לא ששים להשתמש בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות

האמת שקניתי מחשב עם כרטיס מסך סביר ביותר (9200GS)

פשוט התעניינתי לשדרוג עתידי במקום להחליף את כל הנייד, אבל אני מבין שנכון להיום זה לא משתלם, בכל מקרה תודה קרב על התגובות =]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-9200M GS טיפה יותר חזק מה-8400M GS.

אנשים נוטים להגזים, ולחשוב שכל מה מתחת ל-9800GT לא מתאים למשחקים בכלל. זאת שטות. הכרטיס הזה יצליח להריץ את כל המשחקים, נקודה. רק שבמשחקים חדשים וכבדים צריך יהיה להוריד את כל ההגדרות הגרפיות למינימום ולשחק במשהו שקרוב ל-800X600 כדי לקבל FPS סביר.

אני שיחקתי בזמנו DOOM3 ו-Chronicles of Riddick על כרטיס מסך ATI 9600, שהוא חלש הרבה יותר מהכרטיס המדובר, וכן - לא הייתה חוויית משחק מהסרטים, אבל בהחלט אפשר לשחק וגם להנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...