השירות "המופלא" של דל ישראל ושל מעבדת CPM - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השירות "המופלא" של דל ישראל ושל מעבדת CPM


דנדן

Recommended Posts

מה קורה חבר'ה, לאחר הרבה המלצות שלי על מחשבי , שהם באמת מחשבים טובים, אני בא להזהיר פה את כל מי שרכש או מתכוון לרכוש מחשב של .

דבר ראשון מצטער על החפירה, אז למי שאין כח שלא יטרח לקרוא, למרות שזה ייתן לכם התרשמות מהשירות שלהם. (אני אנסה להבליט כאן דברים חשובים שיעזרו להבין יותר לעומק, אם יש המלצות להבלטות נוספות לומר לי)

אז הסיפור שלי הוא כזה:

בספטמבר 2007 לפני שהתחלתי ללמוד, חיפשתי מחשב חזק שיתאים גם ללימודים וגם למשחקים, אז קניתי בזמנו את הDELL 1520, שהמפרט שלו מופיע לי בצד.

במהלך השנה, התחלתי לשים לב לרעשים מוזרים מכיוון הלוח/החיבור של הלוח והמסך, וניסיתי לברר על זה באינטרנט ומתברר שזו תופעה די שכיחה אז ניסיתי להתעלם מזה, במקביל שמתי לב שהכונן הקשיח, והDVD שלי רועשים מעבר למצופה. (כמו כן הייתה לי בעיית התחממות שפתחתי דיון בנוגע לזה, והצלחנו לפתור יחסית את התקלה).

מאחר וזה היה הלפטופ הראשון שלי, חשבתי שאולי זה ככה תמיד (למרות שלשותף שלי יש את אותו הדגם בדיוק, לא היו לו רעשים רציניים כאלה), אז אמרתי כשאני אצטרך את המעבדה אני אטפל בזה.

לאחר כמעט שנה, הסוללה שלי הגיעה למצב קשה, שהיא נגמרה תוך חצי שעה על מצב HIGH PERFORMANCE ותוך שעה על POWER SAVER, אז אמרתי ננצל את האחריות שנותרה על הסוללה עצמה (למחשב עצמו יש 3 שנים לסוללה יש שנה אחת) ונחליף אותה.

הסיפור התחיל כך, יצרתי קשר עם המעבדה לבדוק כיצד התהליך הזה מתנהל, וכמה זמן אמור לקחת, מנהל המעבדה של CPM, משה מלצמן אמר לי שניתן לשלוח את המחשב אליהם דרך הסניפים של UPS ללא עלות, דבר ששימח אותי, מאחר ואני לומד בב"ש והמעבדה נמצאת בתל אביב, הבנתי שהדבר יחסוך לי זמן, כמו כן הוא ציין שהטיפול כולל המשלוח יימשך עד כשבוע אחד בלבד.

לאחר זמן מה, הלכתי לUPS ושלחתי את המחשב בפעם הראשונה למעבדה, כמו כן הוספתי מכתב ובו מצויינים כל התקלות שמצאתי עד כה לדוגמא, סוללה מתרוקנת מהר מידי, רעשים בDVD ובHD, רעשים מהלוח והתחממות יתר.

לאחר כארבעה ימים התקשרתי למעבדה לשאול מה קורה עם המחשב שלי, והמזכירה שענתה שם, אמרה כי המחשב עדיין לא נבדק עדיין, לאחר כשבוע התקשרתי על מנת לבדוק מה התקדם, והמזכירה אמרה כי המחשב נבדק, וכעת מזמינים לי חלקי חילוף וייקח כמה זמן שייקח, אפילו שבועיים נוספים, כשאמרתי למזכירה שהסיפור הזה לא נראה לי הגיוני, לאחר שאמרו לי שהטיפול לוקח עד כשבוע אחד בלבד, המזכירה טרחה להסביר כי לפי התקנון שלהם, מרגע קבלת המחשב הם מחוייבים לבדוק אותו עד חמישה ימי עסקים, ובמידה ויש צורך להזמין רכיבים, אין זמן מוגבל.

כשהבנתי שאין לי עם מי לדבר, והיחס המזלזל שקיבלתי, ניתקתי.

דבר טוב שניתן לומר עליהם: לאחר מספר ימים התקשר אלי בחור מהמעבדה ואמר כי הרכיבים הגיעו, ושאל אותי אם אני מעוניין במערכת הפעלה בעברית או באנגלית, אז בחרתי, ושאלתי אותו בנוגע לדף האם הכל טופל, הוא אמר שיבדוק מה בוצע ויחזור אלי.

לאחר שהוא חזר הוא אמר כי או שלא נמצאו בעיות מסויימות או שהדברים טופלו (בהתאם לתקלה), בנוסף לזה אמר כי הHD היה תקול והוחלף, הDVD היה תקול והוחלף והסוללה הוחלפה.

לאחר כשבועיים (מרגע השליחה המקורי) המחשב חזר לUPS באר שבע, וכשבאתי לקחת אותו בדקתי שהכל תקין ולהפתעתי גיליתי כי קיימת שריטה קטנה אך עמוקה על המסך, שריטה שלא הייתה קודם, ובנוסף לזה כיסוי הEXPRESS CARD היה חסר (ולמי שגר בב"ש ויודע על כמות החול והאבק פה, יודע שהכיסוי הזה הכרחי). לא הסכמתי לקחת את המחשב בחזרה וכשניסיתי לדבר עם הנציג של UPS הוא לא התייחס אלי בכלל, רק לאחר שהתקשרתי בעצמי לUPS אמרו לי להשאיר את המחשב בסניף ודיברו עם הנציג שהיה שם.

ואז גם במקרה הזה לקח כשבוע וחצי עד שהמחשב חזר שוב פעם לב"ש, המסך הוחלף והכיסוי הוחזר, יש לציין כי המחשב הגיע אלי לביתי עם שליח מיוחד, כי לא הסכמתי להמשיך לחכות למחשב, והייתי צריך לדבר עם מנהל המעבדה שלא רצה לאשר זאת, ורק אחרי ששאלתי אותו מול מי אפשר להתלונן על השירות המזוויע הזה, הוא טרח לבדוק אם הוא יכול לבצע משהו.

להפתעתי המחשב הגיע כשהפלסטיק שמסביב למקשים בחלקו החיצוני כנראה הוברג חזק מידי לחלקו התחתון של המחשב ונכנס בתוכו קצת (מקווה שהבנתם לאן התכוונתי), אז הנזק לא היה רציני מידי, ולא התכוונתי להמשיך לוותר על המחשב שלי עוד (במיוחד כשאני בתקופת מבחנים), בנוסף לכך לאחר עבודה מול המחשב, התחלתי לשמוע כל זמן מה, רעש מכני חזק מהHD החדש, דבר שהיה תוקע את המחשב למשך הרעש ואז היה ממשיך, כבר מרגע זה הבנתי שהמחשב יחזור למעבדה, אך שוב פעם, לא היה לי זמן לבצע זאת.

לקראת סוף ספטמבר כשראיתי שיש לי זמן (תקופת החגים אחרי הכל) התחלתי ליצור קשר עם , על מנת שימצאו לי פתרון לשירות הגרוע שהיה במעבדה, אך גלית בר, לא טרחה להתייחס לפנייה בצורה רצינית, וניסתה להחזיר אותי למעבדה בכל צורה אפשרית.

לאחר שהמשכתי להתלונן, היא הפסיקה להתייחס אלי, עד שהייתי צריך לשלוח את המייל שוב פעם, על מנת שתתייחס

לאחר טרטור רב במיילים ביני לבינה, חוסר התייחסות נוסף מצידה, ולבין מנהל המעבדה, כשבהם הוא אפילו טרח להאשים אותי בנזק של המסך, הוחלט כי המעבדה תזמין HD אחר (בנוסף מאחר שהייתה לי בעיה באחד הUSB) וברגע שהחלקים יגיעו אני יבוא במיוחד לתל אביב וברגע שיהיה מוכן אני אגיע למעבדה, אבדוק אותו בעצמי ואז במידה והכל יראה תקין אני אקח אותו(הטיפול במעבדה אצלם אמור לקחת בערך יום) ובנוסף לזה שאבקש את מנהל המעבדה או טכנאי בשם יוסי גלוסקא.

לאחר שהגעתי למעבדה וביקשתי את יוסי גלוסקא והסברתי לו את כל מה שצריך לעשות, הבאתי לו את המחשב ואמרתי שאחזור למחרת לקחת אותו (כלומר שוב פעם נסיעות תל אביב ב"ש וההפך).

עוד דבר טוב שיש לציין לגביו: היה לי רעש סטטי באוזניות כשחיברתי למחשב, ומתברר שיוסי נתקל בזה פעם אחת נוספת במחשב אחר מהדגם הזה ובכך ידע לפתור את התקלה בצורה מהירה. מי שיש לו את הדגם הזה ואת הבעיה הזאת שיפנה אלי, אני אסביר לו כיצד לטפל.

למחרת חזרתי למעבדה, המחשב היה תקין, יוסי אמר שחבל שלא הזמינו לי את הפלסטיק גם, כי לא היה להם אחד אחר והלכתי משם.

מאז, אחרי שהתחלתי להעתיק דברים למחשב, גיליתי שגם הכונן הקשיח הזה רועש הרבה מעבר לרצוי, כמו כן הרמקולים כעת עובדים בOVER LOAD, ומזייפים בצורה קריטית בווליום גבוה, והרעש של הלוח אם חזר וכמעט אין סופי :(

גם הפעם ניסיתי לעדכן את מנהל המעבדה, והוא הגיב בצורה הבאה:

"אני ממש לא מבין,

סיכמנו שתבוא ותבדוק הכול במקום ולא תצא מהמעבדה עד שאתה משוכנע שהכול תקין.

הדיסקים אכן עושים רעש ולמיטב הבנתי זו לא תקלה.

אני משוכנע שיוסי בדק התקשורת וכל הפונקציות לפני ששחרר המחשב.

לפיכך, אין לי כל כוונה להמשיך ולדון אתך על כל מיני בעיות שמופיעות דקה אחרי שאתה יוצא מכאן.

מאחר והמחשב שלך באחריות, אתה מוזמן להגיע למעבדה במשך כל תקופת האחריות מתי שתרצה וכמה שתירצה.

מלצמן"

עכשיו אני לא יודע מה לעשות, אני מרגיש שאני נכנס ללולאה אינסופית, המחשב יכנס ללא הפסקה אל המעבדה ולא יטופל בצורה תקינה.

שלחתי לו מייל תגובה, נראה איך הוא יגיב ואני אעדכן.

לכל מי שמעוניין יש לי את המיילים המתעדים את השיחות עם מנהל המעבדה ועם גלית.

מסקנה סופית שלי:

כשאתם קונים מחשבים, אחד הדברים החשובים הם גם אחריות, ובמקרה של , שהייתי בטוח שהאחריות שלהם שווה משהו ומתברר שלא, הייתי מציע להמנע.

עם אחריות כזאת, אפשר לקנות גם HP, MSI, , במחירים זולים יותר ולקבל את אותו שירות, ואולי אפילו שירות יותר טוב.

אז שיהיה בהצלחה לכולם

אם יש לכם משהו להגיב, אז יאללה, ואם יש לכם גם סיפורים על אז תעלו אותם פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני חושב שבישראל יש מעט מאוד נציגים של חברות (של מותגים גדולים מחול) שיודעות לתת שירות ברמה גבוהה, כמובן שיש יוצאות מן הכלל, ומקרים יוצאים מן הכלל, אבל בגדול תודעת השירות בארץ מאוד נמוכה ביחס לאירופה וארה"ב.

יכול להיות שסיבה עיקרית לכך היא מכיוון שמדובר בקבלנים ולא במעבדות של החברה עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בארה"ב לא מסתכלים בכלל על תקלות ישר מחליפים, בעיה ב HD ? תקבל HD חדש... בארץ תגיד תודה אם תקבל HD "מחודש"

לא נכון. השירות על הניידים בארה"ב יכול להיות הרבה יותר זוועתי מאשר בארץ. ובד"כ באמת כזה.

אתה לא מסתובב מספיק בפורומים בחו"ל כנראה ולא שמעת סיפורי אימה על השירותים של Solectron (דל) ו-EzServ (לנובו) או על המענה הטלפוני של .

השרות של בארץ (שניתן ע"י IBM) בשנים האחרונות היה כמה רמות מעל זה בארה"ב (ובכמה מדינות מערביות נוספות), למרות שבחודשים האחרונים הרגשתי כמה תופעות לא חיובויות.

בארה"ב יש תרבות שירות לקוחות גבוהה יותר בכל מה שקשור להחזרות מוצרים / ביטול עסקאות, אבל כשזה נוגע לטיפול בתקלות, ככלל יש נטיה גבוהה יותר להתנער מאחריות ולנסות לגלגל את האשמה על הלקוח בכל מקרה שניתן.

הדוגמה שלך עם ה-HD היא סתם לא רלוונטית. אני מוכן להתערב שאם תביא לכל מעבדה פה (ובכל מקום בעולם) עם דיסק קשיח תקול (שברור שהוא תקול), תקבל דיסק חדש ב-100% מהמקרים. כי מדובר בהחלפה סטנדרטית שהמעבדות פותרות מול היצרן ואין מקום לויכוח בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע ליעל פתרונות אני אתן את הבמה לאבי, ברגע שהוא יתחבר...

הוא סובל מהם כמו שאני סובל מCPM.

בנוגע לHD, תסביר לי איך נפלתי על 3 HD דפוקים?

שהשני, היה דפוק 100% והיה בתהליכי גסיסה? אם רק היית שומע את הרעש שהוא עושה, ואת התקיעה של המחשב, היית אומר לי במקום לגבות את המחשב ולא להפעיל אותו יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע ליעל פתרונות אני אתן את הבמה לאבי' date=' ברגע שהוא יתחבר...

[/quote']אוקיי, אבל אם הוא לא מתכוון להגיב באשכול הזה, אזי תשנה את הכותרת, כי כרגע היא מטעה.

לגבי ה-HD, השני שקיבלת נשמע כמו דפוק 100%, לגבי האחרים אני בכלל לא בטוח. זה שדיסק רועש "מעל המצופה" עוד לא אומר שהוא תקול. לא כל הדיסקים מייצרים אותה רמת רעש, ואפילו בין דיסקים של אותו יצרן יש לעיתים שונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה יש לי בנוסף ללפטופ מחשב ללא מארז לידי, עם 500GB, והוא שקט בצורה מטורפת לעומת הHD של הלפטופ.

ללכת לישון עם הלפטופ פתוח זה סיוט.

תאמין לי שאני רגיל לרעשים שונים, אבל הרעש הזה לא רעש רגיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור מוכר וידוע....השירות של גרוע אין על מי לסמוך ואין עם מי לדבר על זה.

בזמנו הגשתי תלונה למועצה להגנת הצרכן בעקבות תקלות שונות בלפ טופ 1525 ובעיקר ...התחממות מטורפת....והשירות הזוועתי של DELL

הייתי צריך להמתין שבועיים למאוורר שזה בושה ורמאות .לאחר כמה מיילים נזעמים למרכז שירות שלהם בלונדון..

וגם שיחה קצרה עם מנהל השירות הצלחתי לקבל שידרוג לאחריות שלי ,לטיפול באתר לקוח.

ובאמת הגיע אלי טכנאי באופן חד פעמי.אולם זה היה סיוט המחשב עמד שלושה שבועות סך הכול כמו חתיכת פלסטיק,

וגילו בסך הכול חצי שנה.בינתיים...הכול תקין....עד הקיץ כמובן.

,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

גם אני קורבן של CPM

ה D630 שלי נכנס למעבדה שלהם כבר פעם רביעית בשנה וחצי.

פעם ראשונה על דיסק קשיח (3 שבועות מיום הקניה של המחשב)

כשהוא חזר (סוף סוף...) היה פיקסל שרוף במסך והדיסק שהם החליפו לי היה לא נכון (דגם נחות) - ולכן נכנס פעם שניה להחליף מסך ודיסק קשיח.

פעם שלישית שוב הלך ההארד דיסק. - החליפו הארד דיסק ולוח אם

ועכשיו הלך שוב ההארד דיסק וכנראה גם הכרטיס מסך.

השירות שלהם מזלזל, המוניטין שלהם רע, האיכות של העבודה שלהם גרועה.

לכל מכרי אני ממליץ לא לקנות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיפור עצוב. אבל כמעט כל חברה אשר נותנת שירות בארץ

נגועה ברעה הזאת... יש באמת מה לעשות בקשר לזה?

בסך הכל ממה שנקרא היו הרבה כוונות טובות אבל

הביצוע היה לוקה בחסר.

אין ספק שקנית מחשב זה עניין של מזל. יש מחשבים

שלא רואים מעבדה כל חייהם, ואז תפגשו לקוחות מרוצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...