נסעתי בנתיב של תחבורה ציבורית בטסט, אבוד? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נסעתי בנתיב של תחבורה ציבורית בטסט, אבוד?


ben060

Recommended Posts

תרשו לי להיות המבוגר האחראי

לפני שאאחל לך מזל טוב (או יותר נכון לאחל להוריך שלא ידעו דאגה, כי הם הולכים לדאוג) - עבור נא קורס נהיגה מתקדמת - כי בשיעורי הנהיגה לא למדת כלום!

בנוסף - צא מהראש של שוויצים\רייסים\התנהגות בריונית על הכביש - כי כך או שתהרוג את עצמך או יותר חמור תהרוג מישהו אחר.

נצל לטובה את "ימי החפיפה" עם הנהג הוותיק ואל תתבייש לשאול שאלות

הגה ביד הוא לפעמים אקדח טעון ביד - ואני ממש לא צוחק

אני זוכר כשהוצאתי רשיון על אופנוע (אי שם לפני 12 שנים) חברי (שגם הוא רוכב דו גלגלי) לקח אותי לסיבוב קצר בבית לווינשטיין

זה הכניס אותי לפרופורציה

אני מאחל לך בהצלחה ונהיגה טובה ומודעת,

גבריאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע אחי קודם כל מזל טוב~! :)

אח"כ לא אישי נגדך אבל אני לא ממש רוצה אנשים שלא שמים לב לנתיב על הכביש אז.... אני מניח שאתה לא תעשה את הטעות הזאת שוב אבל עדיין אני חושב שהיו צריכים להכשיל אותך.

ובקשר ללנצל את הזמן עם המלווה הדבר היחיד שאני יכול להגיד זה שזה שטויות! הורים הם חרא של מלווה! הם לחוצים בטירוף, כל הזמן צועקים עליך ורק מוציאים אותך מריכוז. הדבר הטוב היחיד שהם עושים זה שהנוכחות שלהם היא דבר טיפה מרגיע וככה אתה יכול ללמוד מהטעויות שלך עם טיפה יותר ביטחון שמקסימום יקרה משהו אז "אבא פה והוא יסדר" (די פסיכולוגי). את כל זה אני אומר אחרי שבזמנו נסעתי עם הרבה חברים בזמן המלווה. ואגב דיברנו על זה לא מזמן ורוב החברים שלי אמרו לי שהם באמת למדו לנהוג כשניגמר להם המלווה. אני חושב שהמלווה זה דבר חשוב, אני לא יוריד דימעה אם יעריכו אותו לחצי שנה אבל עדיין אני לא חושב שזה משהו שעוזר יותר מידי.

על עצמי אני יכול להעיד שרק אחרי התחלתי לנהוג בלי אבא התחלתי לקחת את הבטיחות יותר ברצינות ולשים לב יותר לדברים, עם אבא (כמה שאהבתי אליו) כל מה שחיפשתי לעשות זה רק לשים ברייקס כזה חזק שיתקע אותו בשימשה וישתיק אותו.

לצאת מהראש של שווצרים או רייסרים הוא לא יצא, אין מה לעשות ככה זה כולם נוסעים כמו מטורפים בחצי שנה~ הראשונה ואז או שכמעט קורה משהו, או שמקבלים דו"ח או שמתבגרים ואז נרגעים.

אותי בית לוינשטיין ממש לא הכניס לפרופורציה והיום עיון שעשו לי שם די הוציא אותי עם הגישה של "אמ...טוב, אם אלוהים רוצה אני ימות, אם לא אז לא" (רק כדי להדגיש אני אחד האנשים היותר אתאיסטים שקיימים)

בכל מיקרה מזל טוב :) ותהנה, ואל תעשה יותר מידי שטויות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון, ben060, ביקש ממני למסור לכם תודה בשמו על עזרתכם הרבה.

אלה שעדיין רוצים לדסקס בענייני טסטים ותאוריה, מוזמנים לפתוח להם דיון חדש שיהיה יותר כללי ובתנאי שלא יהיה בו ספאם, הדיון יצבור לו עמודים על גבי עמודים.

Aviko

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...