המלצה למחשב נייד בעלות של עד 4000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למחשב נייד בעלות של עד 4000 ש"ח


RWalker

Recommended Posts

שלום לאנשי הפורום.

נתבקשתי לסייע לקרוב משפחה שלי לרכוש מחשב נייד ואשמח לכל סיוע. מדובר באדם מבוגר שזקוק למחשב לצרכי עבודה משרדית (וורד, אקסל וכ"ב). רצוי שלא יהיה כבד מדי ומאידך בעל גודל מסך ורזולוציה נוחים לצפיה גם לבעלי ראיה שכבר קהתה. זמן סוללה וגודל הדיסק אינם קריטיים. הדברים שכן חשובים לי הם אמינות המחשב, שירות היבואן והחנות שממנה ירכש המחשב, ובענין זה, אשמח לקבל המלצה על חנות המספקת שירות אדיב ואמין באזור ירושלים.

ההעדפה היא לחלונות כמערכת הפעלה.

לא פירטתי תכונות נוספות כי לעניות דעתי אינן קריטיות, כלומר אם יהיה בלוטות' ברוך הבא, אם לא לא נורא. אם ישנם דברים שבכל זאת יש צורך שאפרט אנא אימרו.

גילוי נאות: ראיתי דיונים דומים אך בגלל שאני מעונין גם בדעתכם על גודל המסך והמלצה על חנות באיזור ירושלים פתחתי בכל זאת דיון נפרד.

תודה לכל העונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האופציות לגבי גודל מסך ומשקל הן בערך כך:

15.4" במשקל 2.7-3 ק"ג

14.1" במשקל 2.3-2.5 ק"ג

13.3" במשקל 2-2.2 ק"ג

הרזולוציה בכולם תהיה זהה - 1280X800.

מה באופן כללי נראה לך יותר מתאים משלוש האופציות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה עבור התגובה.

הממ... אם כך הייתי נוטה לכיוון מסך כמה שיותר גדול אלא אם פירוש הדבר התפשרות קיצונית מדי בענין האמינות ואיכות השירות שדי חשובים לי מפני שאיני רוצה שיוטרד יותר מדי והיה ויזדקק לשירות. כלומר 13.3 מחוץ לחשבון ועדיפות ל-15.4 אלא אם ההתעקשות על הגודל הזה תחייב להתפשר על דגם שמשמעותית פחות איכותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יהיה הרבה יותר קל למצוא 15.4", והם זולים יותר, כך שבמובן זה אין בעיה.

שאלתי בגלל המשקל. כשאתה אומר "רצוי שלא יהיה כבד מידי", יש לי בעיה להמליץ על 15.4", כי לטעמי הם כן כבדים מידי.

אם 15.4" מתאים לך, קח איזה Inspiron 1525 עם שלוש שנות אחריות ושלום על ישראל.

http://www.notebookclub.co.il/cat-DELL+Inspiron+1525.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה אני חושב שכולם היום מעדיפים פלטפורמה עדיפה (סנטרינו 2) ESATA

WIFI N מעבד חזק יותר כונן גדול יותר כרטיס מסך משופר.

אחריות היא רק שנתיים נכון אך אל תשכח שהאחריות היא בבית הלקוח (ללא תוספת מחיר עם של התקופה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QttP, בדיעבד אני שם לב שמלכתחילה אתה מדבר על מסכים רחבים בלבד (אם אני לא טועה), האם יש להם עדיפות על פני צרים לתכלית שציינתי או שזה בגלל שצרים כבר לגמרי לא במודה? ובמילים אחרות, אם האופציה קיימת, האם לא עדיף מסך צר ואז אולי ללכת על 14.1 וכך להרוויח כמה גרמים במשקל בלי לשלם מחיר בגודל הפונט? (מקווה שאני לא מערבב פה דברים שאינם קשורים).

Moog, ומה מבחינת אמינות ושירות, שעליהם שמתי דגש יותר מאשר על חדשנות טכנולוגית (שהרי המחשב הזה מיועד לעבודה משרדית בלבד) בהשוואה ל-Inspiron? ועל אילו דגמים מדובר אם אפשר?

תודה לשניכם :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב תודה לכם על הסיוע :) כנראה שנלך על ה-Inspiron, לא סגור סופית עדיין, ישנה התלבטות בענין מערכת ההפעלה, זה נראה שחנויות המאפשרות אופציות נוספות על ה- Home השכיחה יקרות מציאות. העדפתי המקורית היתה לרכוש בחנות ירושלמית הקרובה למקום מגוריו של מכרי, כשהשיקול הוא נוחות הרכישה והשירות אם יעלה הצורך. כפי שזה נראה, אם נמשיך להתעקש על , יהיה עלינו להתפשר בענין החנות.

במהלך הבירורים נרמז פה ושם שתמיכת ב- עשויה להיות בעיתית (דרייברים וכו'), מאחר והרמיזות הגיעו מצד אלה המשווקים מחשבים המצוידים בויסטה אני תוהה אם אכן יש דברים בגו, מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...