חן מ פורסם 2008 בדצמבר 9 מחבר Share פורסם 2008 בדצמבר 9 אם הם קלים למה לא כולם עוברים ומתקבלים ליחידות המובחרות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2008 בדצמבר 9 Share פורסם 2008 בדצמבר 9 כי חלק באים עייפים ולא מרוכזים, חלק לא שמים וחלק באמת לא מספיק טובים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
giloman פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 אם הם קלים למה לא כולם עוברים ומתקבלים ליחידות המובחרות?הם לא קלים לרוב האוכלוסיהלמשל הבוקר במעריב פורסמו ציוני המיצ''ב העלובים (ביניהם 44 במתמטיקה)אני בטוח שרוב האנשים פה שעשו מיצ''בים בכיתה ח' יסכימו שרמתם עלובה (אני גמרתי מבחן מיצ''ב בממוצע של שעה לפני הזמן ואמרתי שהיה קל מידי)אבל לרוב האוכלוסיה רמתם יותר מאתגרת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lost Spirit פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 אם כבר, אז רמתם השכלית מאותגרת ולא רמת השאלות מאתגרת :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2008 בדצמבר 10 מחבר Share פורסם 2008 בדצמבר 10 כאילו למה נגיד עושים את השאלות במתמטיקה ברמה גבוהה?למשל עשיתי בתיכון 3 יחידות,ובצו הראשון היה לי קשה מאוד המתמטיקה וגם ההנדסה..מה לעשות?!לי קשה ולאחד אחר יהיה קל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nineball פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 רמה גבוהה? מדובר על 4 פעולות חשבון בסיסיות+אחוזים בחלק מהמקרים.זה ששמים את זה כבעיה מילולית מרובת שלבים, זה כבר בשביל לבחון את רמת הריכוז, העקביות, ויעילות העבודה שלך.אם זה לא היה מוגבל בזמן, כל תלמיד חטיבת ביניים יכול לקבל 100 במבחן שכזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 ומעבר לכך, לא כולם חזקים במתמטיקה לא כמו שכולם חזקים באני יודע, ביולוגיה. ביולוג מעולה יכול להיות המתמטיקאי הכי גרוע שיש ולהפך. אולי אתה חזק בX ואל מתמטיקה, אז בנושא X במבחן הלך לך טוב. זה הכל.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2008 בדצמבר 10 מחבר Share פורסם 2008 בדצמבר 10 אז כן,כנראה שמים לך את זה בשלבים ומסובך כזה במטרה שלא כולם יעברו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Lost Spirit פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 רמה גבוהה? מדובר על 4 פעולות חשבון בסיסיות+אחוזים בחלק מהמקרים. אם זה קשה למישהו, שלא יתפלא שלא מקבלים אותו למקום כזה או אחר : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mabool פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 כאחד שלומד "חדוא 1\ת" אני חייב לציין שהקורס הזה מזיין בשכל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 כאחד שלומד חדוא 1 מ' אני חייב לציין שאתה צודק.אבל מה הקשר?חן, עוד פעם. המבחנים באמת לא ברמה גבוהה. הם בהחלט לא הוגנים אבל הם בהחלט לא ברמה גבוהה. אל תפחד ואל תחשוש. אז לא תלך למטכ"ל או לממר"ם, אפשר לחשוב. אני יכול לחשוב על מיליון סיבות למה להיות חפ"ש עדיף על כל מסלולי היוקרה האלה.אל תבכה על חלב שנשפך ותסתכל על חצי הכוס המלאה. זה הכל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mabool פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 כאחד שלומד חדוא 1 מ' אני חייב לציין שאתה צודק.אבל מה הקשר?סתם כי אתה קקע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מישהו שלא מצליח להיכנס פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 מה ההבדל בין חדו"א 1 ת' ל1 מ'? (מבחינת מי לומד מה, מה רמה נמוכה מה גבוהה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2008 בדצמבר 10 Share פורסם 2008 בדצמבר 10 ת זה תיאוריה (או מתמטיקה, לא ברור ), מ' זה מורחב. מ' זו רמה יותר נמוכה. בשני המקרים מדובר על רמות שונות בטכניון בלבד, כל אונ' עם הדירוג שלה. ת' לומדים פיזיקאים, מתמטיקאים, מדמ"חניקים ומהנדסי חשמל, מ' לומדים אוירונאוטיים, מכונאים, מהנדסי חומרים ועוד איזה מקצוע או שניים והשאר רמות יותר נמוכות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
david32 פורסם 2008 בדצמבר 11 Share פורסם 2008 בדצמבר 11 איך מורחב זה קל יותר? אז זה לא באמת מורחב.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.